/spanien/barcelona/forum/18617.aspx/spanien/barcelona/forum/18617.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kallesiete
2009-06-06 12:16

Criff.
Det står ju ganska klart på vilken sida du håller dig i alla fall. Anklagelserna är bara fel från ena hållet. Haha.
Barcelona kallesiete
2009-06-06 12:14

Du skriver att han är överskattad och inte presterar i landslaget trots att du inte tittar på Sveriges matcher.
Bravo!
Barcelona Rambla
HALLÅ!

Kan vi enas om en sak?

Allt sedan Zlatan-ryktet dök upp så har vissa här på forumet inte gjort annat än att bråka om varför Zlatan bör värvas kontra varför han inte bör värvas.

Vad är det egentligen med er? Bråkar och tjafsar ni med varandra bara för att ni inte får medhåll för era idéer? Måste ni kalla varandra för pajas så fort åsikterna går isär?

Lägg för fan ner nu! Acceptera att vi alla tycker olika. Zlatan är för tillfället en Inter-spelare och helt ärligt är det inte mycket som talar för att han kommer till Barça. Så ta och lugna ner er.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Ämne: Asså Barca behöver e....Av de du nämnde skulle jag gärna vilja se Benzema.
Yngst av all de bra huvud spelare, skulle acceptera mindre lön, kan utvecklas ännu mera endast 22 år, Nu/framtid spelare, ja det finns många fördelar med honom.

Inter kan få högst Etoo + 30 för båda Zlatan och Maxwell annars säger jag nej Tack från min del..

Att Zlatan skulle kräva mera lön än Messi? hahahahah tror att Zlatan var medveten om att han inte kan få högre lön än Messi innan han ens föddes.

Kommer Zlatan till Barça så ska han stå bakom dessa herrar Messi/Henry/Xavi/Iniesta åtminstone Statusmässigt.
Barcelona Criff
Haha både Ronaldinhoismx3 och du kallesiete är så jävla roliga, för ni gnäller så fort någon säger något som är emot Zlatan och börjar med massa "pajas" och annan skit som inte för hemma på ett forum.

Är det så svårt att inse att vissa folk inte tycker Zlatan är så bra som ni vill få han till?

Även om jag inte tillhör denna skaran, för jag tycker verkligen Zlatan är en riktigt jävla bra fotbollspelare.

Men jag kan också förstå dem som inte tycker det.

Så sluta hålla på att så fort någon säger emot er, med saker som "sluta tro du vet bäst", eller "pajas".

Ni förlöjligar bara er själva.
Barcelona MSL#666
2009-06-06 12:13
har full kolla på vad jag skriver.. om de är någon som är en pajas är de ju du,

random hero..
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-06 12:12
Mennar om om . Etoó skulle lämna

då kan dem värva dem.

Har match nu Lycka till:D?
hejdå
Barcelona Ronaldinhoismx3
Criff

jag håller med dig om att vi bör ha en back upp target, ingen svindyr sådan.

sedan om nu inte pep vill ha en target att starta med så bör vi köpa in villa som ersättare till etoo.
Barcelona MSL#666
Haha, ja.. vad ska man säga.. tycker ju dock inte att han är en så slitåsna som vi har i laget redan.. utan han är mer ronaldo stilen som gråter o har sig efter fel passningar.. men men.. alla har sin åsikt..
Barcelona Jay-z
Criff //

Men du säger först att bollkära spelare som Xavi, iniesta inte kan kombinera med Zlatan.

Jag svara att Zlatan är en utmärkt bollhålare. som du vet så gick barcas spela på i år på att hålla bollen. Ibra är också en exceptionell passnings spelare.
Barcelona kallesiete
2009-06-06 12:11

"Ne, tittar inte på Sverige matcher.. haha, så igentligen så har jag väl inte sett några matcher.. överskattad är Zlatan.. "

Bara tyst nu angående det. Du vet ju inte ens själv vad du skriver.

Pajas.
2009-06-06 12:10
MSL#666

om du kollar på inter matcher men inte är imponerad över något mer än målen börjar jag undra om du kan fotboll?
Barcelona MSL#666
2009-06-06 12:10
Sa ju precis att jag tittar på dom matcherna, o förutom målen så är jag inte så imponerad, men du kanske har lite svårt med läsförståelse men jag klandrar dig inte..
Barcelona Ciao-V
2009-06-06 12:09
Ämne: Barca är intresserad....
Han är bra. Gillar honom starkt. Han skulle kunna lätt ersätta Milito.
Barcelona kallesiete
2009-06-06 12:09
Ja, klart han har något att säga till om ang. lönen :S Men jag säger bara att han inte MÅSTE ha bäst lön i laget då han har alla pengar han behöver och bryr sig mer om det sportsliga nu. Är helt övertygad.

Och MSL, om du inte tittar på Sverige så uttala dig inte om hans prestationer där. Och om du inte tittar men bara ser målen, hur kan du inte bli imponerad? Skrattretande var ordet.
Barcelona Criff
2009-06-06 12:08
Ronaldinhoismx3,

Tro att jag vet bäst? hahahaha.

Jag tror inte så mycket på det som står i tidningarna, utan lyssnar hellre på intervjuer från tränarna eller presidentena själva.

Inget tvivel om att en target spelare är en prioritet, men inte en så dyr target spelare, utan en komplement spelare.

Sen om nu Zlatan skulle till slut inhandlas, så har väl Pep, Txixki & Laporta ändrat sig. För det var inte prioriteten innan, alltså att en spelare som Eto skulle ersättas med någon lika svindyr targetspelare.

Snarare så att om Eto inte skulle vilja förlänga, så skulle han ersättas med spelare som Villa & Forlan som blossat upp denna sommaren.
Barcelona MSL#666
personligen tycker jag ju att vi ska införskaffa oss Benzema, alltid vart en favorit hos mig..
men Villa skulle man ju inte säga nej till
Barcelona Rambla
"Asså Barca behöver en bra Målskyt"

Henry, Messi, Eto'o = 100 mål

Behöver en bra målskytt? Åh fan!
2009-06-06 12:06
kallesiete

du glömmer kanonen mot ungern.
Barcelona Lokmaniinhoo
Asså Barca behöver en bra Målskyt,
tex.
Drogba
Benzema
forlan
Villa

och om barca värvar Ibra kommer han vilja ha bättre lön en Messi , henry,xavi osv.

tror mig vi behöver inte Zlatan. Men om han skulle komma till Barca skulle svenska kanalerna vissa mkt barca:D
Barcelona MSL#666
Ne, tittar inte på Sverige matcher.. haha, så igentligen så har jag väl inte sett några matcher.. överskattad är Zlatan..

kollar dock Inter matcher, mer än målen så är jag väl inte så imponerad..
2009-06-06 12:05
Criff

okej om du säger det så, det konstigaste var att det var target spelare vi var ute efter förra säsongen.

sluta tro att du vet bäst.
Barcelona Criff
2009-06-06 12:05
kallesiete, Jaha, för du känner Zlatan och hans agent nu också?
Du kan ge dig fan på att Zlatans agent hade försökt lirka fram en svinig lön till hans spelare. Det är hans jobb.
Så att Zlatan skulle ha något att säga i denna frågan är skrattretande.
Barcelona kallesiete
2009-06-06 12:03

MSL,
Ja eller hur. Fuck Zlatan. Ingen "skön" spelare.
Sköna spelare är det vi ska sträva efter!

EM-matcherna förra året är nog ganska stora i landslagssammanhang. Tittade du inte då?
Barcelona kallesiete
2009-06-06 12:02

Och Zlatan vet hur stor Messi är och skulle inte kräva en bättre lön än honom t.ex.
Han har alla pengar han behöver och han vill vinna titlar. (Annat än scudetton). Han vill ha cl-bucklan och ligan vinner han alltid i den klubben han spelar i.
Barcelona Criff
Ronaldinhoismx3, Pep ville få bort Eto, Ronaldinho & Deco för dem ansågs vara för stora för klubben.
Dinho & Deco hade slutat prestera och festade väl mer än att träna.

Eto däremot presterade alltid på träning. Och bevisade under försäsongen att han var att räkna med.

Så knappast att Pep ville göra sig av med Eto för hans spelsätt.

Sluta läsa in dig i en massa spekulationer och annat skit från massa tidningar. Och läs istället intervjuerna från Pep direkt från den offciella hemsidan.
Barcelona MSL#666
Zlatan har ju inte precis levererat i landslaget, eller är jag helt vilse o kollat på fel matcher ? :S fattar inte vart de kommer ifrån.. Varför inte bara fortsätta som vi har gjort den senaste säsongen o ta in lite färskt blod.. som jag ser det så har de ju faktist gått riktigt bra för barca sista säsongen, tycker inte att man ska göra världens förendringar..

Zlatan ska inte spela i Barca, räcker med att vi tar in någon/några sköna spelare..
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-06 12:01
Tack El Capitano:D
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-06 12:01
Asså vad ska barca med adebayor till?

Etoó e mkt bättre
2009-06-06 12:00
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

det lät som en liten summa faktiskt.

han kan väl kasta med hleb oxå i sånna fall. haha