/spanien/barcelona/forum/18615.aspx/spanien/barcelona/forum/18615.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2009-04-22 18:56
Ämne: Vilken jävla patetis....
Lägg ner. Du kan tycka vad du vill om Dani Alves, men han sparkar inte liggande spelare medvetet i ryggen. Att han blir upprörd över vad han anser vara felaktiga domslut emot sig är väl för fan inte samma sak?
Barcelona Messidinho_10
2009-04-22 18:54
Jaja Pepe måste få minst 5-6 matcher avstängning annars så har spanskaförbundet sjunkit lika lågt som han.
Barcelona pokke
2009-04-22 18:53
Angelzzz™

Vem är det som har kallat Guti för bög? Du och din vän Autobahn Arjen kommer med era idiotiska påståenden att 70% här inne kallar Guti för bög.

Jag antar att ni är riktigt trötta över Real Madrids spel så att ni måste komma över hit med era idiotiska inlägg.
Real Madrid La madridista
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!

Han var aldrig ihop med henne.

På länktipset är kvinnan han varit ihop med i runt 10 år, men som han nyss skiljde sig med.
Barcelona Rambla
Lägg ner nu, det börjar bli tjatigt om Pepe. Om han nu blir avstängd resten av säsongen och böter på det, så är det ett mer än tillräckligt straff anser jag. Det är inte mord han har begått även om det var ett fult beteende av honom. Jag har sett värre saker på en fotbollsplan.
Real Madrid Angelzzz™
Vilken jävla patetiska människor ni är alltså. Ni har väl själv en spelare vid namn Alves som inte är så normal han heller killen flippar varje gång han får nånting emot sig.
Barcelona Blaugrana13
2009-04-22 18:52
Mr Andrés-Iniesta

Varför fortsätter du ens diskutera det där?
Barcelona Nesto
2009-04-22 18:52
Adriano i Inter fick ju 3 matchers avnstängning för att slog en annan spelare i magen.
3 matcher för det.

Pepes agerande i matchen var ju 30 gånger värre!

Att sparka någon som ligger ner 2 gånger om med inte lite kraft heller+
att sedan gå dit att "be om förlåtelse".
Liksom gå dit och ta tag i armen med ena armen, dra han i håret med andra och trycka knät i revbenen på han är absolut itne okej.

Och sen slå en kille på käften-
I min mening så skulle han lätt kunna få en 15 matcher avstängning lätt.
Real Madrid Angelzzz™
2009-04-22 18:51
Ne nu tycker jag ni ska låta bli o hoppa på denne Autobahn karl har inte sagt nånting fel. Sen att ni barca fansen är så enögda gör inte saken bättre hur fan kan ni kalla guti för bög när ni har själv spelare som HLEB o CACERES.
Må ni brinna åt faran
Barcelona pokke
Haha, Autobahn Arjen. Lika härlig varje gång. Tänker du överhuvudtaget när du skriver dina inlägg? I don't think so.

Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
*Raúl González Blanco/ khaaLiiL*

Haha, Jag har en bättre utmanare till Pepe. Eftersom Pepe egentligen är från Brasilien. Och eftersom att han misshandlar folk när de ligger ner. Så tänkte jag det vore kul ifall han mötte en som.
http://www.youtube.com/watch?v=-Mz99826U4Y&feature=related

En snubbe från Ufc *Raúl González Blanco/ khaaLiiL*. Då får vi se vem som misshandlar vem. Om han är så tuff och går på en Försvarslös Getafe spelare.
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-04-22 18:49
jag kan säga själv som madrista att jag tycker att guti alltid sett och bettet sig lite bögigt:P
man kan iaf inte förstå hans smak på kvinnor när man ser den dära bilden. han borde väl kunna få lite finare tjejer iaf:D
Barcelona Messi(as)
2009-04-22 18:48
Hahah broken skadad Autobahn Arjen är tillbaka med hans inlägg snacka om att förgylla min vardag! Är det bara jag som tycker det är sjukt komiskt att han tycker attvi inte ska kalla psykpepe för psykpepe? Någon som sett vad han kallar Messi?

Vilket skämt!

Psykpepe avstängd till jul hoppas jag. Är det bara jag som noterar att kvick(borg) inte är lika kvick längre? Hade en annan la liga spelare gjort det psykpepe gjorde skulle han ha skrivit en hel krönika om hur ondskefull fotbollen har blivit!
Real Madrid F7 Zizou~31™ [Mesta Mästarna]
2009-04-22 18:47
Okkapokka

Haha, Canna och Metz skulle det vara och inget annat;)
Barcelona Pep.G
2009-04-22 18:46
Okkapokka

Det är just det jag menar, men helt seriöst jag blir faktist lite förvånad om ens Pepe missar El Classico. När var det senast Real Madrid överklagade ett gult och dem blev nekade ? Det spanska fotbollsförbundet och Real Madrid är för bra vänner..
Barcelona VizzlA
2009-04-22 18:44
denna bild skapade all dram kring b*g guti snacket..man måste ju hålla med att det ser ut som en man!

heinze har inte spelat på ett tag?..nyckeln till framgång?..älskar han alltså.
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 18:44
F7 Zizou~31™

Hmm, ska Heinze vara mittback och vänsterback? Blir lätt för Messi då :D
Barcelona Saman.
2009-04-22 18:43
Pep.G

Jag tror inte Pepe kommer få ett internationellt straff, så då kan han ju göra vad han vill. Men spelar ingen roll vi får se vad som händer dock tror jag inte att det blir mer än 10 matchers avstängning.

F7 Zizou~31™ [Mesta Mästarna]

Tacker då vet ungefär vad som lär dyka upp om en tid.
Barcelona Okkapokka
Pep.G

Samma sak här, en kille i mitt lag vart avstängd ett halvår för att han sparkade en kille i arslet. Och vi är 15 åringar liksom.
Barcelona Lionel_
Ämne: haha vi har inte kal....
Fråga bara, hur springer man in med domarna före? Källa?
Barcelona Pep.G
2009-04-22 18:41
Saman.

Jag menar från fotbollen. Min kompis blev typ avstängd en halv säsong för att han slog en kille under en match.

Det där var junior fotboll, tänk dig nu det är senior fotboll. Alla spelarna som spelar La Liga, Serie A, PL etc etc är förebilder för andra. Vad tror du ett barn vars idol är Pepe gör efter att ha sett Pepe göra så under en match ?
Barcelona VizzlA
vi ger oss aldrig, R*al Mad*id

haha..man ser jämt i erat forum där ni snackar skit om, iniesta (för hans ljusa hy), messi för sina sprutor och att han spelar handboll, etoo såg jag senast idag om. pluss att vissa kallat han för apa etc för ett tag sen..men era vita moderatorer agerade inte..skam.
Real Madrid F7 Zizou~31™ [Mesta Mästarna]
Saman.

Man vet ju aldrig vad Juande har för sig men mot er skulle jag tippa på antingen Heinze/Metz bredvid Canna. Annars skulle jag tro på Heinze som vänsterback, Canna&Metz mittbackar och Marcelo som vänster ytter för att försöka neutralisera Messi.
Real Madrid CS
Metzelder borde byta klubb, han är för bra för att vara bänkad i Real Madrid.
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 18:39
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!

Jag har sett hormon-sprutan Messi, apan Eto'o, alien huvudet Henry, krullhuvudet inne på Puertan för att nämna några.

Så nog finns det öknamn på Puertan, jo.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-22 18:38
Vi ger oss.....

Ja, det är ju så jävla tufft att slåss, Respekt (Y)
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-04-22 18:37
Ämne: F7 Zizou~31™ [Mesta ....
jag tror metz kommer spela mittback.. han var jur riktigt bra förra el clasico iaf:D
Barcelona Saman.
Pep.G

Grejen är att du inte kan straffa en spelare hur hårt som helst. Skulle det vara så att han hade fått straffet som du säger så hade han nog blivit utlånad till en annan klubb för att få speltid under tiden han inte får spela i spanska ligan.
Barcelona VizzlA
autobahn arjen

kopiera en kommentar om att han inte får vara fotbolspelare..om det skulle va så. inte vet jag varför vissa (absolut inte 70proc.) kallar guti för b*g..

undra var denna ramsa kommer ifrån:

guti,guti,maricon, maricon,maricon!?

Barcelona Okkapokka
2009-04-22 18:36
Resten av säsongen och böter är nog i mina ögon.
Annons: