/spanien/barcelona/forum/18614.aspx/spanien/barcelona/forum/18614.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saman.
2009-04-22 18:29
F7 Zizou~31™ [Mesta Mästarna]

Oj, jag vet inte om det är ett hårt eller snällt straff. Men 8 matcher då innebär det att han missar två matcher i början av nästa säsong också eller?
Real Madrid CS
2009-04-22 18:28
Det har hänt förr.
Världen går inte under för vare sig Casquero eller Pepe.
Efter ett väldigt hårt straff är han tillbaka igen.
Pepe var dum och får stå sitt kast och kommer säkerligen göra det.

Är ni 100% säkra på att ni vinner mot Sevilla?
Barcelona Saman.
Kan vi inte bara spärra Autobahn Arjen killen kommer med helt felaktiga påståenden och jag förstår fortfarande inte vad han gör här inne.

Autobahn Arjen

Läs inne på Puertan ingen som tvingar dig att läsa vad vi skriver här inne. Om du inte gillar det hoppa över till nästa inlägg.
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
Ämne: tarrak // Klart man ....
väldigt onödigt att kalla guti för det, inget fel med att vara homo. Sjävlupptagen filmare med en felpassprocent i en klass för sig. Det är det jag kallar honom! Hans sexuella läggning är helt rikigt helt upp till honom.
Real Madrid F7 Zizou~31™ [Mesta Mästarna]
Saman

Vad jag förstår så får han 8 matchers avstängning enligt spansk radio.
Barcelona Antonio Puerta
2009-04-22 18:25
Ämne: Antonio Puerta

....
Jag fick faktiskt tårar under den tiden jag skrev den synd att du inte var här hos mig.

[Mesta Mästarna] HAHAHA fint ni lever ju bara på meriterna:D
Real Madrid Autobahn Arjen
tarrak // Klart man klagar de Les rembles man får tycka vad man vill, men de bara onödigt när var enda person i forumet läänkar samma video 10 gånger och många av de kallar pepe för Psyk pepe, han han inte förtjänar vara fotbollsspelare osv.
Men 70% av er som fortfarande kallar guti för B*g då, skäms inte dom?
Barcelona Saman.
Några uppdateringar angående Pepes straff? Hela grejen känns fortfarande totalt overkligt.
2009-04-22 18:22
Antonio Puerta

Fin uppsats. Nu ska du bara framföra den med tårar och svett så är mvg'et i hamn.

Getafe a Segunda.
Barcelona lameG^
2009-04-22 18:22
fan vad gött ifall robben och pepe missar matchen mot oss. Inte bara mot oss utan också mot sevilla valencia. kanske till och med villareal?

Dem förtjänar detta tycker jag eftersom dem förtjänar inte och vinna matcher på det sättet dem gör så detta är deras straff för sånt fult spel real spelar.
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2009-04-22 18:21
Ämne: Mr Andrés-Iniesta.
....
Det där är inte alls samma sak! Herregud att du jämför ett bråk mellan två spelare med att gå och sparka på någon som redan ligger. Det roliga med pepe är att han inte har något att vara arg för, killen filmar kanske... so what? pepe är minst lika stor kolsupare, ta matchen mot sverige till exempel. Hycklare!!
Barcelona Blaugrana13
2009-04-22 18:21
*Raúl González Blanco/ khaaLiiL*

Ganska irrelevant inlägg, tycker du inte det?
Barcelona älskabarcelona
2009-04-22 18:20
Ämne: tarrak
Vi förstår v....
Avundsjuka på Madrid vinnarmentalitet?! Madrid har inget att gemföra med det Barcelona har presterat iår . Madrid skämde ut sig framför hela fotbolls världen . Pepe borde inte få spela hela nästa säsong med . Jäv.. misshandlare!
Barcelona Antonio Puerta
2009-04-22 18:20
Autobahn Arjen

Vi är dem som är minst avundsjuka på Real Madrid vinnarmentalitet ska du veta,om jag ska vara ärlig så har jag kollar om Gonzalo Higuains mål ca 20 ggr idag o den var jävligt fin till och med jag Barca-fan fick en liten rysning,Men kolla nu vi är inte ett dugg avundsjuka på er om jag ska vara ärlig så är dt vi som har den bästa vinnnarmentaliteten,vinnarskallen,lagmoralen,lagandan FC BARCELONA har just nu allt som Real madrid inte har,vi har vänt minst 5 sådana matcher i år,om du tror varför vi snackar om Pepe så mkt är dt för att dt där han gjorde var helt SJUKT finns inga ord hur jags ka beskriva dt han gjorde mot den synde Casquero så nu lägger vi ner snacket BARCA-FANS,vi snackar om dt som är intressant för oss och inte för Real-fansen vi har match idag mot Sevilla på Camp nou kl 22:00 VI SKA VINNA TRIPPELN.!!!!!

MES QUE UN CLUB!!!!!
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 18:19
CS

Drenthe lyckades nästan också..
2009-04-22 18:18
Mr Andrés-Iniesta.

Vill inte provocera eller något men om Pepe ska börja på UFC så kan han här också börja..

Skulle vara roligt och se dem två fightas Pepe hade lätt vunnit ;)

Barcelona Blaugrana13
CS

Ja, då är det klar att det är underhållande för oss att vi vinner. Även om Madrid inte ställer upp med sitt bästa lag så är det klart att Ni är farliga. Känns alltid skönt att vinna El Clássico.
Barcelona tarrak
Autobahn Arjen

Maken till bristande självinsikt har jag nog aldrig varit med om. Du kommer hit och klagar på att vi fortfarande diskuterar något som hände igår. Men själv sitter du dag ut och dag in och pkallar Messi för dopad, pga en fullt legal hormonbehandling han genomgick för 10(!) år sedan. Att du inte skäms!?
2009-04-22 18:17
Okkapokka
Dig tänker jag inte argomentera emot, du vänder på alla frågor.
2009-04-22 18:17
C.Andrés

Återstår att se, sist så gick det inte alls lika bra...Pepe lär och förtjänar nog ett ganska långt straff.

Väl Mött.
Real Madrid CS
2009-04-22 18:16
-Blaugrana13-

Klart man gjorde, och Palanca höll på att lyckas mot stackars Puyol. Men jag föredrar att de två bästa lagen möts.
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 18:15
Autobahn Arjen

Japp, vi är avundsjuka på dom som misshandlar folk. Riktigt avundsjuk.
2009-04-22 18:15
attacante

Fattar inte att du inte skäms och skriva så när ni har det laget ni har! Så säger man inte om man har ett av världens bästa lag. Man ska skita i vad motståndarlaget ställer upp med. Man ska slå dem ändå.
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2009-04-22 18:13

Ja exakt. Och det är därför jag tycker han ska ha ett riktigt riktigt långt straff. För sånt har inget på fotbollsplan och göra. Och om han vill bråka så kan han hålla på med en annan sport. Som till exempel UFC som jag har stort intresse för.
Barcelona Blaugrana13
CS

Det var riktigt underhållande senast, menar du att Madrid inte gick på plan för att poäng?
Är Messi med i truppen?
Barcelona C.Andrés
2009-04-22 18:12
Vi kommer att slå Sevilla. Sen kommer vi att slå er som Pepe gjorde, 2 raka! Den där punchen som han gav blir ett felaktigt bortdömt mål som vi får leva med.
Real Madrid CS
2009-04-22 18:11
-attacante-
Skulle det inte kännas bättre om man möter det bästa laget? Eller det var kanske underhållande senast?

Slå Sevilla först.
2009-04-22 18:11
Mr Andrés-Iniesta.

"Kollar man på länken så gör han allt medvetet"

Om Man sparkar en spelare 2 gånger sen så trampar man på han. Och knockar nästan hans lagkamrat, så ja då är det såklart medvetet! Man kan väl inte råka göra sånt.
2009-04-22 18:10
tarrak
Vi förstår vad Pepe gjorde och att han gjorde en misstag, men måste ni repetera de varje sekund?
Eller de va Psyk pepe han hette enligt vissa snorungar här inne.
Ni borde snacka om sevilla matchen istället som Raul Gonz co säger. Ja har för mig att ni är avunsjuka på real vinnarmentalitet.
Annons: