/spanien/barcelona/forum/18612.aspx/spanien/barcelona/forum/18612.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Walsing22
2009-04-23 13:35
Att sparka en spelare som redan ligger ner tycker jag är det fegaste och respektlösaste man kan göra.. Fotboll eller ej..
Barcelona Ciao-V
2009-04-23 13:34
A.Gaudi:
Så farlig var det inte, säger du. Ursäkta men vilken värld lever du i?
Det handlar inte om att han inte har skadat någon. Det är den våldsamma handlingen i sig som är sjuk. Att sparka en spelare som ligger, ska inte förekomma inom fotbollen. Det vet han själv om det. Det är därför han är så ledsen efteråt. Han är inte dum han.
Barcelona Walsing22
2009-04-23 13:33
Det är klart att Iniesta har varit mycket bra, helt otroligt bra hela säsongen. Men det känns som vi fått en bekräftelse på att han kan axla Messis roll =)
Barcelona mes__que_un_club
2009-04-23 13:32
det är ju löjligt hur man kan försvara vad pepe gjorde

taget från reals forum "Filmar man på en av världens största arenor mot ett lag som MÅSTE vinna får man fan skylla sig själv om någon flippar ur." jo men det var ju Casqueros fel..
Messi12SD
Själv tycker jag att Iniesta är top 3, men om iniesta gjorde mer mål, så skulle han nog rankas som världens bästa tillsammans med Messi
Barcelona Walsing22
Jag tycker det är ganska intressant för man har ju tidigare märkt vilken skillnad det är när Messi inte är med. Jag har hela säsongen varit orolig för vad en skada på Messi skulle ge för effekt på lagets prestationer. Efter att ha sett gårdagens match känner jag mig lite lugnare. Just att Iniesta gick in i den rollen så bra ger mig ett helt annat lugn..
Barcelona Koeman!!
2009-04-23 13:29
Han är ju lika briljerande när han spelar på sin vanliga position men det är ju bara att han inte kanske gör mål från den mittfältspositionen.
Barcelona pokke
2009-04-23 13:27
Ciao-V

Pysk-Pepe har ju sagt att han tänker på att sluta med fotbollen. Han borde iof göra det och börja med MMA.
Barcelona A.Gaudi
Nae precis. att iniesta glänste så mycket var ju mycket tack vare att han fick den fria rollen messi i vanliga fall ockuperar.

Jag tror inte iniesta hade fått briljera lika mycket ifall messi var där och tog över showen.
Deportivo Valerón
Alltså, är det bara jag eller är detta bara en konstig lila sida med Barcamärket uppe till vänster?
Jag ser ingen riktig "design".
Barcelona Walsing22
2009-04-23 13:26
Jag är inte så säker på det.. En av anledningarna till att Iniesta kunde vara så bra var nog för att han erbjöds en vädigt fri roll som det inte finns plats för annars.

Missförstå mig inte, jag älskar Messi. Finns ingen bättre fotbollsspelare för tillfället ;)
Barcelona A.Gaudi
2009-04-23 13:25
Alltså snälla. Så farligt var inte det pepe gjorde. "han måste byta liga" verkligen inte!

tror ni media fortfarande kommer att bry sig om det här om ett år?

Så ovanligt är det inte att spelare för "psykbrott". Deco luggade en spelare under match för barca, Diogo och fabiano slogs med varandra under en match för sevilla, totti spottar på spelare. Ni får ta er era Cule glasögon och inse att sådana här saker inträffar ibland även om det är sällan.

Knappast så att Pepe är dömd för livet för det där fjantslaget.
Barcelona Koeman!!
2009-04-23 13:24
Ämne: Kom o tänka idag på ....
Man saknar alltid Messi. Hade kunnat blivit 8-0 med Messi med.
Messi12SD
2009-04-23 13:23
Om man ser La liga, så vet man, oavsett vilket lag man gillar, att Iniesta är en av de bästa. Tyvär så verkar inte Fifa se hur bra Iniesta är.

1. Messi
2. Iniesta
3. Gerrard/Torres
Barcelona Koeman!!
2009-04-23 13:23
Ämne: Ok, higuain, robben ....
Glöm inte sneijder..
Barcelona Walsing22
2009-04-23 13:22
Kom o tänka idag på Iniestas utveckling i Barcelona. Redan när han regelbundet kom in från avbytarbänken för ett antal år sen såg man vad han kunde göra men hade svårt att övertyga tränarna om en startplats. Jag har alltid gillat Iniesta och nu börjar han även få ett stort erkännande utanför Barcelona. Förut har det alltid snackats om Xavi när det gäller mittfältet i Barcelona.

Jag vill nog påstå att vi fick se mer kreativitet av Iniesta igår än vad vi brukar få se av Messi... Vem här inne saknade Messi igår?
Messi12SD
2009-04-23 13:15
Ok, higuain, robben och pepe borta. De kommer få de riktigt svårt, hoppas förlust mot Sevilla och oss
Barcelona Ciao-V
2009-04-23 13:14
Nu vill jag inte dra upp något som är avslutad men jag kan inte låta bli att inte reagera när jag ser att folk har mage att förvara "psykfallet" Pepe.
Min åsikt är att han borde söka sig till annan liga i nästa säsong. Tror ni att han klarar av när anfallare àla Torres psykar honom i framtida matcher? Tveksamt, räkna med fler psykbryt om han fortsätter spela för samma klubb.
Barcelona pokke
2009-04-23 13:12
Messi12SD

Han fick ett gult kort för filmning mot Getafe och har nu 5 sammanlagt.
Messi12SD
2009-04-23 13:10
Varför är higuain borta nästa match mot sevilla?
Barcelona Koeman!!
2009-04-23 13:09
Saknar fortfarande Deco i els cracks
Barcelona pokke
2009-04-23 13:05
” Henry said. “I don’t care if Madrid are in crisis, if they have been losing or if they have a lot of injured players. In last season’s game we had our own problems, but nobody cried for Barca and now we are not going to cry for Madrid.”

Klockrent Henry :)
Barcelona k u s h t r i m
2009-04-23 12:33
Igår så skrev någon (kommer tyvär inte ihåg vem) här inne att hans FireFox hade kraschat 5 ggr igår i och med att den nya designen lades upp.

Även min FireFox kraschade igår flera gånger så fort jag besökte forumet. Detta hände dock bara igår och idag så har det fungerat utmärkt.

Skulle det vara så att detta händer alla fortfarande så tycker jag att man borde anmäla detta till Red så de kan ta itu med problemet.

Mes Que Un Club!
Barcelona D_ALVES_20
2009-04-23 12:30
Lyssna Madrid: Who gives a shit Who gives a shit Who gives a shit Who gives a shit Who gives a shit Who gives a shit.

Hahahahahaha vad ska Raul göra utan Pepe, Higuain, Sneijder och Robben, jag säger bara lycka till Raul. KOMIGEN SEVILLA!
Barcelona Dizzy
2009-04-23 12:30
Fi fan vad bra vi är! Världens bästa lag. Man sitter och njuter bara helt sjukt.

Ligan är vår! Visca Barcaaa
Barcelona k u s h t r i m
2009-04-23 12:27
älskabarcelona

Hahaha klockren. Och mycket sant.
Som jag även har sagt tidigare, låt Madrid vinna sina matcher. Vem bryr sig. Ligan är vår!
Barcelona älskabarcelona
2009-04-23 11:55
Madrid hälsade oss för 2 dagar sen: Vi ger oss aldrig . Barca hälsa tillbaka igår : Who gives a shit
el capitano
2009-04-23 11:46
I dag för 25 år sedan:
Diego Armando Maradona gör hattrick i sin sista ligamatch i Barcelona: 5-2 i derbyt mot Espanyol.

Espanyol ska ut ur la liga denna säsong, hoppas. Äckligaste laget efter RM.
Barcelona Frodo
2009-04-23 11:45
Ciao-V

Jag syftade mer på att Real körde fult mot oss senast. Att de spelar kontringsfotboll på hemmaplan mot mindre lag har nog inte undgått någon.;)
Barcelona Squez
2009-04-23 11:41
Jag kommer att sova gott om Real får 0p mot Sevilla, samtidigt som vi åker hem med 3p från apelsinernas stad. Då har vi chansen att vinna ligan på självaste Santiago. Ett drömscenario, fast det spelar egentligen inte roll vart vi säkrar guldet! :b
Annons: