/spanien/barcelona/forum/18611.aspx/spanien/barcelona/forum/18611.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Latinoo
2009-04-22 19:19
Vad gör alla maränger här?

Ni har dem två äckligaste spelarna Pepe och Ramos som sparkar ner folk o pekar på bollen.

Det finns inga ursäkter för vad Pepe gjorde igår. Ni är ute ur CL,Cupen och i ligan senare ikväll är ni 6p efter oss igen.

Vi är i Semifinal i CL, final i cupen och på väg mot ligaguld KOKA!

Barcelona Rambla
2009-04-22 19:18
Messi(as)

Ja, jag minns det målet. Det var den säsongen lagen möttes i gruppspelet. Matchen slutade 2-2. Var i den matchen Lampard gjorde sitt flytmål när han lobbade över Valdes.

Antonio Puerta:

Tyvärr inte.
Barcelona Islam_Bosna
2009-04-22 19:18
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!

Kan du förklara vad tsm är för något?
Barcelona Messi(as)
2009-04-22 19:17
Jag tror och hoppas innerligt att vi startar med starkast möjliga trupp idag. Vinner vi matchen idag är mycket vunnet och sen kan vi vila någon mot Valencia.

En sak som kan spela roll är att vi spelar på hemmaplan och därför Pep väljer att starta med t.ex Keita och sparar Messi. Sen tror jag inte att Iniesta vilar utan spelar tillsammans med eto och Henry på topp. Hoppas också att Abidal får spela 90 min idag.
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 19:16
La madridista

Härligt att det finns en madridista som försöker bidra med något här i nuläget i alla fall. Och för att svara på din fråga. Ja, jag tror att Pep ställer upp med det bästa laget.
Barcelona Rambla
2009-04-22 19:16
-F7 Zizou~31™ & CS

Vad spelar det för roll nu? Det har faktiskt hänt men det innebär ju inte att ni ska ha skit för något vad en idiot sysslade med, bara för att ni råkar hålla på samma lag som dåren (om han nu ens var maräng på riktigt). Släpp det nu för annars skrivs det om det i all oändlighet.
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 19:15
Barcelona Messi(as)
2009-04-22 19:14
Rambla Barcelona:

Haha ja det var bland det vackraste jag sett någonsin! Omöjligt att glömma! Det jag minns som mardröm från chelsea och speciellt Marquez är när Drogba gör målet på slutet minns du? När han tar ner och lurar Marquez med en enkel fint och ... sätter den. Fifan vad det målet kändes
Barcelona Okkapokka
F7 Zizou~31™ [Mesta Mästarna]

När Eto'o gjorde 2-2 mot Betis på tilläggstid så var det någon korkad person på Puertan som kallade Samu för Apa.
Barcelona Antonio Puerta
Rambla

Har du video ellr något spec man kan se Motta tackla chelsea spelaren?
Real Madrid La madridista
2009-04-22 19:13
Tror ni Pep kör med bästa laget idag?
Real Madrid Angelzzz™
2009-04-22 19:13
Nu ska jag inte dra över allt i en kam utan jag önskar er all lycka inför kvällens match, som jag för övrigt tror att ni grejar det utan några som helst bekymmer. Lycka till nu boys =)
Real Madrid CS
2009-04-22 19:12
-F7 Zizou~31™ [Mesta Mästarna]-

Jag vill minnas att Blanco4life eller vad han kallar sig gjorde precis det för ett tag sedan när han gjorde mål. Helt jävla korkat.
Barcelona Rambla
2009-04-22 19:12
Ämne: Kan bara hålla med f....
Mottas glidtackling på Lampard i mötet på Camp Nou den säsongen vi vann CL ger mig fortfarande rysningar. :D
Barcelona HugoBoss
2009-04-22 19:11
[Mesta Mästarna]

Kan själv bekräfta att jag har sätt folk skriva "Jävla Apa", "Jävla svartejävel" osv.
Barcelona Messi(as)
2009-04-22 19:11
Kan bara hålla med faktiskt. Marquez är en riktig klass lirare man inte annat än älska honom som Barca fan. Jag menar kolla hans känsliga höger när han sköter uppspelen eller hans brytning. Han kör lite för aggressivt ibland men det är inget man kan ändra på.

En sak man märker väldigt tydligt på Marquez på senare tid är att han absolut inte är snabb längre. Lite tråkigt att se men han håller fortfarande världsklass. Jag kommer aldrig glömma hans matcher mot Chelsea förr speciellt när han och Motta glidtackla spelare på löpande band klockrent!
Real Madrid CS
2009-04-22 19:10
-Nesto-

Det skönaste med Cantona är att han inte ångrar sig. Vilket original alltså.
Barcelona Rambla
2009-04-22 19:09
Okkapokka:

Haha, den tanken slog också mig just nu. Vad fan är det för individer som har hittat hit den senaste tiden? Man blir ju mörkrädd.
Barcelona Messidinho_10
2009-04-22 19:08
Orka tjafsa med den där nollan "anglezzz" Nu när vi har match om några timmar full fokus på Sevilla matchen nu grabbs.
Barcelona Islam_Bosna
2009-04-22 19:08
Angelzzz

Men då är vi enade om att sluta anklaga personer för att vara homosexuella då det är en allvarlig anklagelse som inte skall tas på skämt. Och personer som gör det utan bevis borde fördömas.
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 19:07
Usch, nu loggar jag ut, piskning förigår, Pepe igår och idag, nu börjar säkert en homosexuell diskussion.

När snackade vi senast om FC Barcelona?
Real Madrid CS
Nu ska det diskuteras fotboll. Kvällens match har potential att bli riktigt riktigt bra. Två lag som spelar fin offensiv fotboll, synd bara att Sevilla har en del avstängningar att dras med. Har Barcelona alla spelare tillgängliga?

Jag skulle vilja se Kanouté mot Piqué, så kan de andra spelarna springa mellan benen på dem bäst de vill. En riktig björnkamp.

Jag har inte sett Marquez på ett tag tror jag, lever han? Barcelonas absolut skönaste spelare.
Real Madrid - Club of the Century
Ämne: Angelzzz™

Jaha, v....
är du dum i huvudet? Angelzzz™ är inte ens Real Madrid supporter utan han hejar på Juventus. Har aldrig sett nån skriva svart apa i juve forumet.
Real Madrid Angelzzz™
Islam_Bosna

Jaha säger jag till de. Stackarn skrev allt de där för ingenting =)
Det enda vettiga jag hittade i de där inlägget var faktis ditt namn ISLAM.
Barcelona Rambla
2009-04-22 19:06
Angelzzz™

Du måste vara dummare än ett tåg. Ja det är självklart att Alves gick in medvetet för att försöka vara först på bollen och slå bort den för att förhindra en målchans. Det du helt felaktigt påstår är att han var ute efter att skada sin motspelare. Idiotinlägg igen från din sida. Dra nu.
Barcelona Rambla
2009-04-22 19:05
Nesto

Jag har för mig att Cantona blev avstängd i ett halvår för den grejen. I England är det ännu hårdare straff när spelare tar till våld, speciellt när det handlade om våld mot en i publiken.
Real Madrid Angelzzz™
2009-04-22 19:04
Rambla

www.synoptiken.se
kan va nått för dig, som påstår att Alves inte gick in medveten. Härmed avslutar jag den här casen. Tackar för mig och som jag tidigare har nämnt www.synoptiken.se kan va nått ta en kik.
Barcelona Messi(as)
2009-04-22 19:04
Angelzzz™

Du måste verkligen vara grymt trög? Racing matchen menar du när Alves och racing spelaren gick in i en närkamp till 100 % och alves gick från situationen stående?? HElt ärligt är det vad du har att komma med, en situation båda satsar hel hjärtat på? Casquero gav väl 100 % när han låg på marken eller?

Det är real fans som är här inne och skriver att Guti kallas för bög 70% av barca fansen. Jag skulle tro det är 100% fast vi väljer att inte skriva det här i Ramblan. Men det är iofs min åsikt. :)

Rambla:

Kunde inte sagt det bättre.
Barcelona Tan
2009-04-22 19:03
Kan vi inte bara enas om att dumheter tyvärr skrivs frekvent både här och inne på Puertan och övergå till att prata fotboll istället?!?
Barcelona Rambla
2009-04-22 19:02
Ämne: Rambla

Du kallar ....
Bara dra. Vi vet att du bara är här att skapa tjafs och inget annat.

Dani Alves gick tufft in i en situation UNDER SPELETS GÅNG, vilket även Racing-spelaren gjorde. Sådant händer när två spelare satsar stenhårt på bollen. Och du har sen mage att jämföra det med vad Pepe gjorde igår? Idiot!
Annons: