/spanien/barcelona/forum/18609.aspx/spanien/barcelona/forum/18609.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Riiio!!
2009-04-22 00:42
Pepe, Fabiano och Diogo(hmm Realspelare va?) borde käka frukost tillsammans och sen ta en runda till något psykhem i Madrid och få lite hjälp. Där kan dom väl gråta ut, åka hem och sova alla 3 tillsammans.
Real Madrid CS
-Messi(as)-
Han filmade, man ramlar inte av den eventuella kontakt som fanns, inte ens om det är jordbävning och opererat bort lillhjärnan. Om man inte fuskar och hjälper till det vill säga, vilket jag inte tänker gå i graven för att få bort från fotbollen, men inte heller försvara.

-tarrak-

Tror du på fullaste allvar att Albin var helt oskyldig? Det var nog inte bara "Hijo de puta" som sades i den sekvensen..

Barcelona pokke

"Many people know that I do not have these attitudes, but the match was live very hot. I apologize to all the players, their families and hobbies, because arbitrators have not done well. Now I have to wait and see what happens. "

"It was a very ugly in the field, was very hot, but I am a human being and I have the right to fail, but more importantly I know I've done wrong and why I apologize not only to my liking, but to all people. "

"Never in my life I had become a thing alike. I am a good person and I am happy with life, I am not well, I try to see the bad in another way. Not what happened, I was stuck in the competition and we have taken an attitude that is not normal for me. "
Barcelona Rambla
2009-04-22 00:40
Messi(as)

Jag har kollat situationen ett par gånger nu och mycket riktigt är det inte ens filmning. Han tappar balansen helt klart och han fäktar med armarna för att försöka återfå balansen. Något man gör rent instinktivt. Oavsett om han faller lätt eller inte så är det fan inte på låga vägar försvarbart det Pepe gör. Skit samma om det ändå är en filming, kan vi inte bara sätta punkt med att det var ett psykbryt Pepe fick? Vad finns det att försvara eller rättfärdiga?
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
Hej kära barca fans. Jag undrar om någon av er vet hur man får tillgång till en barca träning. Försökte med numret som står i guiden fast det var inte till någon hjälp. Någon som kan hjälpa mig ?
Barcelona marco_85
ärligt talat har nån tänkt på att Getafe gav bort matchen,, jag satt hela matchen och tänkte för mig att dom kommer ge bort matchen,, och det gjorde dom.. jag vet att allt avgjordes sent men det verkade som om dom(getafe)hade bestämmt sig för att inte vinna matchen.. sen slår idioten en sån straff,, jag kommer bli så glad för att espanyol åker ner..de kämpar ihjäl sig mot barca till skillnad moy Getafe och Athletico madrid..
Barcelona tarrak
2009-04-22 00:39
Ämne: Så Pepe the phew har....
Det var min första tanke också, men när jag såg Albins käftsmäll så insåg jag att inte ens en Madridista kommer undan. Han är garanterat borta resten av säsongen, även om det är svårt att hitta någon praxis, då det här beteendet var något unikt i ligan.
Barcelona pokke
2009-04-22 00:38
Bara att ignorera Autobahn Arjens meningslösa inlägg.
Real Madrid ZIZOUUU
2009-04-22 00:37
Ämne: "Han gjorde fel, men....
alltså visst han lägger armen på ryggen men inte ens en unge på 3 kilo hade ramlat dära. och om det dära är straff...kolla bara på hörnor hur alla sliter o puttar varandra. blir jue straff efter varenda hörna isf! och att alla skyller på casquero är sjukt.. alla filmar.. men att domaren står 3 meter ifrån och blåser straff är ju patetiskt. skönt att domaren inte fick som han ville iaf.
Delarocha
Autobahn_arjen. En sån som du bör lära dig när du ska vara tyst. Av de inläggen ja läst från dig så är det jämnt.
Barcelona jost15
Viktoriol:

blev lite osäker nu men jag bestämde mig för att kolla min status och sedan min legtimation och sepå faan.. 29år var jag visst. Sen att jag skriver att man är en idiot om man gör en sådan sak står jag för. Jag antar att din löjliga språkliga fabläs för den meningen gör att det enligt dig borde skrivas om till: "när man gör sådana saker spelar det ingen roll vilket lag man spelar i; man begår bara en idiotisk handling" Vilket per definiton just då gör honom till en idiot. höj dig.
Barcelona Messi(as)
Rambla:

Det är helt otroligt hur man kan kalla honom för fuskare när han får en klar knuff av psyk-pepe och tappar balansen även om det ser väldigt billigt ut. Men alla som spelat vet vad en sådan knuff innebär i högre fart med boll.

EDIT:

Helt seriöst, missade han att be om förlåtelse för smällen på käften på Albin ?
Barcelona pokke
Rambla

Löjligt av Pepe att han säger allt det där med tårar i ögonen, som om någon stod med en kniv och tvingade honom att göra det han gjorde.

Han har ju sagt mycket mer men det vore för mycket om jag postade det här :)
Barcelona Riiio!!
2009-04-22 00:36
Ämne: Autobahn Arjen

Är....
// Autobahn Arjen

Är du efterbliven eller? Det här är

Verkar vara det e jag rädd =)
Real Madrid Autobahn Arjen
2009-04-22 00:35
Frodo

Men vill ni ha en gnagare( pokke) som hoppar på alla vita som skriver här inne?
ne nu ska ja ut från rembles orka med er..
Barcelona Rambla
2009-04-22 00:34
Så Pepe the phew har bett om förlåtelse redan? Någon som vill sätta emot att han är tillbaka till el clasico? Kom igen, det är Spanien och Villar vi snackar om nu.
Barcelona Saman.
2009-04-22 00:34
tarrak

Håller med. SF borde anställa en heltidspsykolog för väldigt många här.
Barcelona Messidinho_10
2009-04-22 00:33
Bra jobb av fotbollskanalen hehe
Barcelona Barça! (MQUC3)
Haha, nya namnet på Pepe är ju lätt Psyk-Pepe som någon skrev :)
Barcelona Riiio!!
Hela dan har jag inte varit inloggad och JA jag snackar skit både om PEPE och om dom som försöker skydda PEPES handlingar.
Tycker att det blev en bra anledning att göra det INATT efter hans hjärnsläpp.
Kan inte fatta att vissa kan tycka att "BALLA UR" skall höra till fotbollen. nörd!
Barcelona tarrak
2009-04-22 00:32
Ja, det är märkligt hur våra vita vänner vrider och vänder för att rättfärdiga Pepes beteende. Är det inte Maradona på 80-talet, så är det Messis handsmål eller rent av forumiter på Les Rambles som får stå som motvikt. Desperation kallas det...
Barcelona Rambla
Messi(as)

Ja, enligt den normen så borde Casquero sitta i fängelse medans Pepe borde få Nobels fredspris. Ungefär så verkar det ligga till.
Barcelona Barça! (MQUC3)
Kommer ni ihåg CL Finalen mot Arsenal? Det var en dunderfilmning som ledde fram till frisparken som skarvades i mål (Alltså 1-0 till Arsenal)
Fick någon i Barca damp och gick lös då ? - Nej...
Barcelona Frodo
Autobahn Arjen

Är du efterbliven eller? Det här är vårt forum och vi skriver saker som berör Barcelona. Att sedan massa Real-fans kommer in hit och provocerar gör att vissa inte vill ha er här. Så du borde inte säga åt någon som inte brutit mot en regel att logga ut från sitt eget lags forum.
Barcelona pokke
With teary eyes and face of repentance,
"I'm really bad, I never had this happen in my career," said Pepe, "the only thing left is apologizing to everyone." The player apologized to Casquero, "I apologize to Casquero, I am disappointed by the attitude that I have taken."

"I'm really bad, I never had this happen in my career. The only thing left is to apologize to all fans of football because my attitude was not good. "
Real Madrid Siempre Redondo
2009-04-22 00:31
Nej ni behöver inte spärra mig jag ska inte skriva här mer. Ha de bra :)
Barcelona Rambla
Ämne: pokke

Du hoppar p....
Gå in till ert istället. Det blir lugnast så.
Barcelona Messi(as)
"Han gjorde fel, men bara för de så ska man inte sitta och försvara en fuskare som Casquero. "

Helt ärligt nu, jag förstår inte! Kan någon vettig förklara för mig hur man kan kalla casquero för fuskare? Komigen nu ett bra argument, man ser tydligt Psyk-pepes hand på hans rygg vilket gör att han tappar balansen och faller. Var i det hela är han fuskare?

Edit: Siempre Redondo borde spärrats av redan igår kväll. Skönt att kunna ignorera honom ingen ide att diskutera med honom. Läs tidigare inlägg så förstår ni som inte hänger med. :)
Real Madrid Autobahn Arjen
2009-04-22 00:30
pokke

Du hoppar på alla vita som skriver här, de är du som borde spärras på livstid!
Barcelona Rambla
2009-04-22 00:29
Ämne: Ja igår ville Pokke ....
För i helvete. Ta inte upp piskning nu igen när vi äntligen har blivit av med de inläggen. Håll dig till ämnet, håll dig till kvällens match eller lämna forumet.
Annons: