/spanien/barcelona/forum/18608.aspx/spanien/barcelona/forum/18608.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Redaktionen
2009-04-22 03:34
Återigen tvingas vi stänga ner forumet på grund av att folk inte kan sköta sig. Skärpning för f-n!
Barcelona Cocco
2009-04-22 01:29
Jag tyckte också att de såg ut som getafe spelarna hade bestämt sig för att inte vinna.
Hursom helst nu vet vi alla att madrid inte kmr att räcka till slutet.
Har man så stora problem mot getafe när de gäller som mest.
Så kmr dom inte att vinna alla sina matcher som tex mot sevilla,villarea,valecia o barca.
dom kmr tappa Poäng här o där.
tycker också att domaren borde ha visat ut marcelo när han stog där o skrek o va kaxig,Säkert så sa han ett o annat fula ord till getafe spelaren o domaren stog ju där.Så de borde ha blivit ett till rött.
Barcelona Cocco
2009-04-22 01:29
Jag tyckte också att de såg ut som getafe spelarna hade bestämt sig för att inte vinna.
Hursom helst nu vet vi alla att madrid inte kmr att räcka till slutet.
Har man så stora problem mot getafe när de gäller som mest.
Så kmr dom inte att vinna alla sina matcher som tex mot sevilla,villarea,valecia o barca.
dom kmr tappa Poäng här o där.
tycker också att domaren borde ha visat ut marcelo när han stog där o skrek o va kaxig,Säkert så sa han ett o annat fula ord till getafe spelaren o domaren stog ju där.Så de borde ha blivit ett till rött.
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 01:10
Äh, kom igen nu grabbar. Psyk-Pepe var roligt när det var nytt. Vi behöver inte förtsätta att vara barnslig

pokkes vart den sista :-)
Barcelona pokke
2009-04-22 01:07
Haha ganska roligt hur Pepe går fram till Casqueros för att hjälpa honom upp på benen.

VAMOS PSYK-PEPE!
Delarocha
2009-04-22 01:04
Ne ni är ju uppenbarligen beredda att gå över lik mer eller mindre för att vinna.
Real Madrid ZIZOUUU
2009-04-22 01:02
nog om det här ska sova. hoppas sevilla tar poäng imorron :)

ps VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID ds
Delarocha
2009-04-22 01:02
Faan vad elakt av Albin att ha mage att reagera på att Pepe misshandlar hans lagkamrat. Att han sedan står ivägen för Pepe när han ska slå till en annan spelare. Hoppas Albin får ett långt straff för det beteendet. Det är helt oförsvarbart.
Real Madrid CS
2009-04-22 00:58
-Barcanist-
Nu har jag tittat noga och det är inte några tecken på skrik etc, men han är där. Stojkovic kanske är helt oskyldig även om han också kanske levererat en eller annan känga åt Pepe under matchen. Visst, Albín var kanske inte det primära målet, men han stod i vägen när Pepe flippade.
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 00:58
Ämne: Okkapokka. Å andra s....
Så kan man också se på det. :P
Barcelona I Lujan
2009-04-22 00:57
Tror tyvärr att man kommer att straffa Psyk-Pepe efter säsongen.
Man kommer att säga att det är under utredning.
spanska fotbollsförbundet ligger trots allt i Madrid.
Barcelona attacante

Pallar inte kommentera Real matchen ..... suck :(

Delarocha
Islam_Bosna. Ser du piskning som ett normalt straff som bör tillämpas eller? Orkar visserligen inte med den här diskussionen igen men är ju en smula intressant.

Barcelona Rambla
2009-04-22 00:56
Nä, nu får det räcka. Vi kommer inte längre än så här.

Bona nit!
Barcelona Barcanist
2009-04-22 00:56
Haha, jo men snälla titta noga.
Först puttar han bort snubben bredvid Albin, sen ger han Albin en snyting.
Vem av dem ville han egentligen slå? Jag chansar på snubben bredvid Albin.

Aja, bona nit!
Barcelona Islam_Bosna
2009-04-22 00:55
Siempre Redondo

Men skärp dig nu. En kriminell handling är en kriminell handling, och det ska vara straffbart oavsett om den begås av Pepe eller någon annan. Om du anser piskning vara ett för hårt straff och att låsa in en person i fängelse i ett år är fullständigt okej, så vet jag inte hur du tänker men på ett förnuftigt sätt är det i alla fall inte.
Delarocha
2009-04-22 00:54
Okkapokka. Å andra sidan lär ju spelare utnyttja det ännu mer. Om Pepe gör så igen vet de ju att det leder till ett rött och kan tänka mig att de flesta anfallarna kan offra lite tillfällig fysisk smärta för att få en gubbe utvisad.
Real Madrid CS
2009-04-22 00:53
-Barcanist-

Femsekundersregeln har jag aldrig hört talas om. Jag är väl enögd, men jag vet nte åt vilket håll riktigt. Jag vill minnas att jag tidigare varit här inne och hoppats på att Barcelona fortsätter vinna med sitt fina spel.
Barcelona Barcanist
ZIZOUUU

Materazzi rörde iallafall på läpparna, inte gjorde Albín det.

Aja, bona nit!
Barcelona marco_85
ärligt talat har nån tänkt på att Getafe gav bort matchen,, jag satt hela matchen och tänkte för mig att dom kommer ge bort matchen,, och det gjorde dom.. jag vet att allt avgjordes sent men det verkade som om dom(getafe)hade bestämmt sig för att inte vinna matchen.. sen slår idioten en sån straff,, jag kommer bli så glad för att espanyol åker ner..de kämpar ihjäl sig mot barca till skillnad moy Getafe och Athletico madrid..
Barcelona Rambla
CS

Higuain filmade och inget annat. Han var redan på väg ner i gräsmattan när foten nuddade honom. Hur då får det till krokben är ju befängt. Skit samma, hans gula kort kommer med all säkerhet att överklagas och vi vet ju alla att den kommer att gå igenom. Annars lär väl domaren i vanlig ordning bli mordhotad.
Real Madrid ZIZOUUU
2009-04-22 00:52
Ämne: pokke

Det tror ja....
sant, men matterazzi såg ganska lugn ut när zidane knockde han. men jag tror det bara svartna för pepe och han började veva hej vilt. olyckligt. men man ser sånt varje dag. vi är inte robotar. pepe kommer att få lida och kommer att liga sömnlös.
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 00:51
Tror nog ingen vill filma eller ramla i närheten av Pepe i straffområdet efter den här kvällen :-)
Barcelona pokke
2009-04-22 00:51
CS

Är du uppe i den speeden som Casquero är i och får en knuff tappar du balansen.

Varför ska ens Pepe dra upp handen och nudda Casqueros axel?
Barcelona Barcanist
2009-04-22 00:50
CS

Titta noga, ser du någon munrörelse från Albín ens 5 sekunder innan snytingen?
Du måste erkänna att Albín är helt oskyldig i den situationen annars är du helt jävla enögd så det inte är sant.
Barcelona Pep.G
Rambla

Vare sig han sa si eller så så förtjänar han ingen box. Jag kommer ihåg en match jag spelade för typ 1 år sen, där min lagkamrat blev retad hela tiden av en snubbe. Det var något sorts "derby". Under hela matchen retade den där fånen min kompis. "K**l*A din mamma si, din mammas f*t*a så. Min kompis blev arg till slut och sparkade honom i revbenen. Dåligt och dumt agerat. Han fick rött kort. Han blev avstängd dem resterande två matcherna plus halva säsongen därefter. Det där var junior fotboll.

Nu är det "Stjärn" fotboll vi snackar om nu. Jag hoppas verkligen det spanska fotbollsförbundet tar tag i det här nu. Trots att jag tvivlar :/
Barcelona kP.
Reals vinst idag har gett dem mycket självförtroende. Sån "inget är omöjligt" självförtroende. Dem kommer att kämpa på så det gäller för Barca att vinna sina resterade matcher bara. Vid eventuell förlust imorgon så kommer ligan bli extremt intressant.
Barcelona Messi(as)
CS:

Haha du måste vara den skönaste real fan som är vaken såhär sent! Bra skrivet verkligen, du har övertygat mig helt. Det var verkligen en solklar filmning av Casquero jag menar vad ska han göra? Han försöker få iväg ett skott och känner att stora starka Pepe (världens bästa back) kommer och han faller direkt av rädsla! Stackarn försöker inte ens skjuta ett skott!

:)

Coolt att man kan ge någon en snyting när någon svär åt en. Fan vad kul att se slagsmål på alla matcher när någon säger "Hijo de puta".
Skulle mer likna cage fighting på fotbollsplan.
Real Madrid CS
2009-04-22 00:49
-Barcanist-
Om man ser lugn ut är allt bra menar du?

Nej jag tycker inte det spelar stor roll när det gäller Pepes handling, men dock när det gäller Albins.

Sånt här händer tyvärr och jag om någon tycker att det ska vara samma regler på och utanför planen när det gäller sånna här saker. Polisanmälan och åtal om misshandel.

-Rambla-

Du tog bara upp den ena skillnaden. Den andra var att Higuaín åkte på ett krokben.
Barcelona Barcanist
2009-04-22 00:48
Precis
Annons: