/spanien/barcelona/forum/18604.aspx/spanien/barcelona/forum/18604.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El_Duderino
2009-04-22 16:48
westinho: Det är inte bestämt än
Barcelona Messidinho_10
2009-04-22 16:43
Ja ikväll måste vi vinna vilket jag är 100 procent säker att vi gör. För nästa match på lördag mot Valencia blir riktigt riktigt svår.
Barcelona westinho |
2009-04-22 16:40
Kan någon vara vänlig och uppdatera mig om Pepes straff? Hur länge är han avstängd?
Barcelona Tompa
2009-04-22 16:37
Inte för att utgången av Real Madrid vs Getafe var någon katastrof för Barca så hade det onekligen känts väldigt bra med en marängtorsk. Seger idag och ligasegern hade nästan varit klar. Men vinner vi i kväll har inte marängerna kommit närmare i alla fall. Tippar seger med 2-0.
Barcelona Messidinho_10
2009-04-22 16:35
Hoppas dem erbjuder Eto livstids kontrakt.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-04-22 16:33
Rambla

Samu är 28. Men som du säger inte gammal.
Barcelona pat-w
2009-04-22 16:32
va lite mer än bara 2 sparkar och ett slag...
kolla i slutet på klippet...
Barcelona Rambla
2009-04-22 16:30
Samu är 27 år och klassas som för gammal?
Ja jisses!
Barcelona Messidinho_10
2009-04-22 16:29
Ok, men vart kommer ryktet ifrån att han ska till Barca? Eller är det bara någon här som drömmer för mycket?
Barcelona Exclusive
2009-04-22 16:28
Bosnier om jag inte har helt fel för mig? Gör det bra i tyska ligan just nu men om han är material för Barca det vet jag inte!
Barcelona Messidinho_10
2009-04-22 16:26
Vem fan är denna Dzeko och vem fan har sagt att Barca ska värva honom så lägg ner skitsnacket!!!
´´Xavi``
2009-04-22 16:22
Jr.Honken

Inte hört talas om Edin Dzeko ? Wolfsburg !
Fy fan asså , kollar du på Afghanistanska ligan eller vad ( menar inget illa , det första landet som kom i huvuddet ) !

Eto är gammal , Dzeko är 22 !
Barcelona NoGo™
2009-04-22 16:18
Ämne: För dom som missat d....
Härligt det :), Måste säga att jag är rätt lugn inför matchen ikväll något jag normalt inte är. Får hoppas att det är ett gott tecken he.
Barcelona Jr. Honken
2009-04-22 16:17
´´Xavi``

Dzeko´lika bra som Eto'o om ett par år? Skulle jag aldrig tänka mig! Har knappast hört talas om snubben!

Min åsikt är att behålla Eto'o. Han har presterat väldigt bra denna säsongen, med många mål, och förtjänar nytt förtroende nästa säsong!
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 16:16
För dom som missat det så har Messi tränat som vanligt idag och ska finnas med mot Sevilla utan problem.
Barcelona Jr. Honken
2009-04-22 16:15
k u s h t r i m

2-0 är ett rimligt resultat, men att just dem två gör målen är osäkert! Dem kanske inte ens startar! Jag tänker främst på att Pep kanske vilar just dem två, eller bara en av dem för den delen.
Dem kanske står över till förmån för Cl-spel om en vekca.

Men det är som sagt bara mina tankar. Och, som jag skrev i mitt förra inlägg, man kan aldrig förutse hur Pep tänker!

Ha det bra! ;)
´´Xavi``
2009-04-22 16:12
Nu gäller det att bara gå för säkra segrar .
Vi har ju ett stentufft spelschema , så man ska inte pressa spelarna för mycket . El´Classico kommer att avgöra allting .

Hoppas med 1-2 nyförvärv denna säsgongen .
Dzeko,David Silva,David Villa,Lahm,Aqualinai!
Någon av dom skulleinte sitta fel !

Valdes
Alves Puyol Milito Lahm
Xavi Aqualiani Iniesta
Messi Dzeko Silva/Henry

Ut med Eto´o , man kan få rätt så mycket för honom och in med Dzeko som inte kostar så mycket , är ung och om 1-2 år så kommer han att bli lika bra som Eto´o !
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 16:07
Nu verkar det vara säkert att Robben missar El Clasico, 2-3 veckor enligt deras officiella sida.

Synd såklart för Real och matchen att en profil och underhållare försvinner från planen, men lättare för oss att ta tre pinnar såklart.
Barcelona lameG^
2009-04-22 16:05
Fan vad sur jag var efter getafe matchen. Ville inte skriva därför jag hade bara smutsat ner allt och skriva massa könsord mm. Men nu är jag tillbaks och rensat huvudet och jag har tänkt, tänkt och tänkt och nu känns det bättre. Kunde inte koncentrera mig på jobbet idag. Faktiskt är det konstigt hur fotboll kan påverka en person så mycket eller vad tycker ni??

Barcelona Lionel Andres Messi!!!
2009-04-22 16:02
Synd att Robben missar el clasico, för nu kommer real att köra fult och troligen försöka skada barca spelarna.
Barcelona Barca o Mort!
2009-04-22 15:55
Har inte Robben varit skadad 2 ggr på ett halvår sen den där ena Doktorn sa att han har healat Robbens skada för gott?:P
Barcelona k u s h t r i m
2009-04-22 15:42
Jr. Honken

De flesta här inne hoppades på att Getafe skulle ta 3p, helt klart. Och alla fotbollsälskare som såg matchen trodde nog aldrig att Madrid skulle ta 3p efter 90 minuters spel. Men så blev det.

Det är precis som du säger, det är bara att köra sitt eget race och inte bry sig om andra resultat då vi redan har ett försprång. Men det är klart, det hade inte varit dåligt med en ännu störe ledning.

Och så klart det blir vinst idag för Barca. 2-0, mål av Eto'o & Henry. :D

Mes Que Un Club !
Barcelona jost15
2009-04-22 15:41
Robben har dragit sönder några fiberstråk i triceps surae (m gastrocnemius eller m soleus) då triceps surae är ett samlingsnamn för vadmuskulaturen. beroende var skadan sitter precis och i vilken omfattning den har så kan det vara alltifrån 1vecka upp till en månad. Han har alltså inte gjort sig illa i låret ( om nu inte elmundodeportivo använt sig av fel latinsk terminoligi vill säga, men det verkar tveksam)
Barcelona Jr. Honken
2009-04-22 15:37
Okkapokka

Nej, även jag trodde att Getafe skulle ta minst en pinne där. Dem hade ju faktiskt, i allra högsta grad, chans på även tre. Synd för Barca, dem hade ju haft ett "guldläge" att rycka ifrån i toppstriden genom en förlust för Real och på samma gång en vinst för deras egen del.

Men, men...Det är bara att ta nya tag till ikväll. Trots att Madrid tog tre viktiga poäng igår så ska spelarna förhoppningsvis inte störas av detta, utan bara köra sitt eget race som vanligt. Och med många stjärnspelare i storform, ska väl inte det bli något problem?

Jag för min egen del, tror att det blir vinst. Kanske ändå lite för tidigt att tippa nu, väntar hellre till laguppställningen kommer ut. Man vet ju som sagt aldrig med Pep. Han är oförutsägar till 100%, så jag väntar nog med tippandet. Har för övrigt aldrig haft något resultat som har varit helt rätt.

Hoppas att det kommer ikväll! =)

Era åsikter?

Visca el Barca! ;)
Barcelona Moe-_-
2009-04-22 15:34
hoppas att barcaspelarna bara ösar på i början av matchen. precis som mot Bayern, valencia och atletico madrid.
Barcelona k u s h t r i m
2009-04-22 15:31
Idag så vinner vi utan några problem alls. Real fansens glädje kommer inte vara länge.
2-0 vinst. Eto'o & Henry.

BARCA!
Barcelona Lionel Andres Messi!!!
2009-04-22 15:29
Hej
Barcelona Moe-_-
2009-04-22 15:28
Hur blir det med Pepe? blir han avstängd resten av säsongen? och hur gick det för robben? hoppas att han är med, så att real inte kan säga att de hade sin bästa spelare när vi spöar de.
Barcelona Riiio!!
2009-04-22 15:09
Ämne: Shi /

Jag har en ....
Exakt... han kommer spela snart igen och säkert göra det bra för visst, han är en bra back... MEN... Han kommer alltid att bli ihågkommen för detta, vare sig han avgör en VM final eller kanske en åttondelsfinal för Real i Champions League nästa år =)

Han är föralltid inristad i våra huvuden som Psyk Pepe
Barcelona Rambla
2009-04-22 15:04
Ämne: Ämne: Blir är....
De är som en katt och verkar ha 9 liv. Ingenting förvånar mig längre. Igår hade Soldado två lägen till han borde gjort mål på förutom det målet han gjorde. Albin hade ett friläge. Lägg därtill Casqueros straff och Getafe borde vunnit ganska så komfortabelt. Trots det står Madrid där som segrare.
Annons: