/spanien/barcelona/forum/18598.aspx/spanien/barcelona/forum/18598.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bernie
2009-04-23 16:38
Haha, alltid denna pajkastning mellan de vita och blåröda supportrarna. Är det förresten bara jag som ogillar den nya designen på vår sida? Förstår mig inte på färgen alls och all kladd runt klubbmärket. Nåja, nästa år sägs det ju att vi kommer bära rosa bortadresser så det matchar ju.

Barcelona Blaugrana13
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!

Nja asså mer i stora hela.
Barcelona Rambla
Jag måste ge VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!! rätt. Det är faktiskt imponerande att Madrid inte förlorat en enda match i ligan sen förra el clasico. Det måste man ju kunna erkänna. Nog för att de i vissa matcher har haft en hel del tur (jag vill minnas bla mot Osasuna och Valencia hemma) men trots det är det starkt som fan efter den turbulens det varit i klubben denna säsong. Det är en sak att hålla med om att de inte precis spelar någon underhållande fotboll, de gör det faktiskt inte ens när hela laget är intakt, men man måste imponeras att de inte är längre ner i tabellen.

Vad kan det bero på? De andra lagen är för dåliga och bjuder inte upp till något vidare motstånd mot Madrid? De kanske har för stor respekt?
Barcelona Humphrey Bogart
2009-04-23 16:36
Autobahn Arjen

Du måste nog vara den löjligaste barnrumpan jag någonsin träffat.

Ska ni snacka Galactico och FM-värvningar så hänvisar jag till Puerta.
Real Madrid Autobahn Arjen
2009-04-23 16:36
k u s h t r i m
Ne, tycker inte om den.
2009-04-23 16:35
Och gravsen som ensam def mitt, skämt!
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-04-23 16:34
k u s h t r i m

den känns enkel och bra.
men gillar förstås inte färgerna ;)
Barcelona Blaugrana13
Ämne: Autobahn Arjen

j....
Sånna inlägg kan du posta på puertan.
Blaugrana13

menar du på galactico lr nu?
Barcelona k u s h t r i m
2009-04-23 16:33
Eftersom några Real fans redan är inne på våran forum så har jag en fråga till er. Vad tycker ni om Barcas nya design..
2009-04-23 16:33
Autobahn Arjen

ja det får väl hoppas :D lr vad sägs om zidane-guti-beckham-figo på mittfälltet? haha vem ska täcka bakåt? zidane fick ju för fan jobba över hela banan.. sen förstås pavon/mejia helguera som backar om jag minns rätt :)
Barcelona Blaugrana13
2009-04-23 16:32

Är det inte lite pinsamt nästan hur ni köper dyra och bra spelare men ändå inte spelar bättre än ni gör?
Barcelona Okkapokka
2009-04-23 16:32
Autobahn Arjen

Hög nivån på dina inlägg själv innan du ber andra att göra desamma.
2009-04-23 16:30
Jag tror att han har lärt sig av sina misstag nu.
2009-04-23 16:29
Blaugrana13
Ja de största problemet enligt mig.
Barcelona Squez
2009-04-23 16:28
Jag hoppas att Hleb får mer förtroende framöver för han har kvalitéerna. Jag tycker det märks att han är frustrerad inombords och att självförtroendet inte är på topp. Jag tycker synd om han, men det är inte lätt att slå sig in i dagens Barca.
Saman
"Oerhört fint väder idag! Ut med er! Stäng forumet!"
"Är det fortfarande populärt med spåkulor idag eller?"

Hur länge ska du hålla på och skriva såna meningslösa inlägg?
Du är trots allt "21" år , höj nivån va?
Autobahn Arjen

om vi får perez och han inte bara tänker offensivt som förra gången så har vi 7 utav 11 spelare på världens drömlista om några år. och om dem kan spela ihop det vet man inte.
Barcelona Blaugrana13
2009-04-23 16:27
Autobahn Arjen

Det är bara patetiskt så mycket ni byter tränare!
Så fort det går dåligt så blir han sparkad...
2009-04-23 16:24
"Snart faller Madrid, det behövs bara lite tålamod!"

Frågan är om Real madrid faller när vi kommer få Perez som president?;)
Barcelona Okkapokka
2009-04-23 16:23
Jag förstår inte hur folk kan säga "Om det hade hänt så hade det hänt". Jag mena då kan jag lika gärna påstå att vi varit totalt överlägsen förra året om Messi och Ronaldinho varit fit hela tiden.

Helt obegripligt.
Barcelona Saman.
2009-04-23 16:22
Autobahn Arjen

Är det fortfarande populärt med spåkulor idag eller?
2009-04-23 16:21
ElDuroDeFCB

Om ni hade lika många skadade som oss samt President/tränar byte,så skulle ni vara minst poäng 10 bakom oss.Var helt ärligt nu... Dvs om de hade hänt båda samtidigt.
Det är ju bara löjligt att säga vi bara har "tur".
Vi ger aldrig upp, så enkelt är de!!

VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!
De skulle tiil och med blivit en pasillo igen vem vet?
Barcelona Okkapokka
2009-04-23 16:20

Jo givetvis. Men jag har aldrig riktigt trott på det här "Om inte det hade hänt så hade det varit annorlunda" osv.

Real har haft otur med skador i år, men det är något man alltid får räkna med inför varje säsong. Barça här däremot haft tur med detta och man har haft sin bästa trupp tillgänglig under hela säsongen (utom Iniesta och Abidal som haft långtidsskador)
2009-04-23 16:15
okkapokka

det har du rätt i men vi har tappat 1 poäng iår.. i höstas när vi inte hade dem tappade vi MASSOR. om vi haft dme hela säsongen...så kanske det hade varit lite annorluda i serietabbelen :P :)
2009-04-23 16:13
blaugran

ja du malaga är riktigt bra.. har väl slagit sevilla och valencia på bortaplan? iaf valencia.

det känns som tur, men hela 06/07 säsongen vände vi kanske 10 matcher i 90 minuten. chelsea liverpool och man u gör seger mål var 3dje match i 90 minuten. så tur är det inte bara.. händer för ofta för att vara tur:P om du fattar vad jag menar :)

ja men ändå ganska konstigt real spelade helt ok förra året och ni spelade sämst och kom 18 poäng efter oss.. ni spelar super och real spelar sämst iår men är ändå bara 6 poäng bakom. (kan bli fler)
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-04-23 16:12
Okkapokka

Hahah Faubert.....Behöver man säga mer
Barcelona Okkapokka
2009-04-23 16:10
Och spelare som Ruud och M.Diarra har ersatts med Hunter och L.Diarra.. och Faubert :D
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-04-23 16:10
Blaugrana13

Din off topic är helt j*vla sjukt...Jag fattar inte heller hur de kan va så bra...Malaga är för mig årets lag efter Barcelona i ligan oavsett om de klarar Cl/Uefa platserna
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-04-23 16:07

Att barcelona ligger 6 poäng förre är en gåta för mig. Det borde vara mycket mer, men alla matcher i rad tog sin rätta på spelarna nån gång i januari och februari, och därför tappade barcelona lite. Men nu är det väl upp till bevis för de vita. Madrid har ju bara ligan att spela för, så spelarna, oavsett vilka som startar bör vara 100%iga. Att ni snackar om skador hit o dit hör inte till saken, ni är ju trots allt Real, och de som spelar där bör hålla Real klass...
Annons: