/spanien/barcelona/forum/18593.aspx/spanien/barcelona/forum/18593.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Autobahn Arjen
2009-04-23 21:36
Humphrey Bogart
Han har gått över gränsen nu det är därför. Hoppas han blir livstid spärrad tillsammans med sin låtsas kompis "Okkopokke".
Sök deras nick längre ner och kolla bara vad dom skriver, dom vänder på frågor och skapar kaos i forumet, och dom är över "20" år..
Barcelona pokke
2009-04-23 21:34
Autobahn Arjen

Lär dig skriva, ingen tar dig på allvar.
Real Madrid F7 Zizou~™
2009-04-23 21:34
Smogen

Herregud. Vad ska man säga ? Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta, blir bara ett mellanting.

Men fortsätt du dra ALLA över en kant. Gud hjälpe dom som ljuger.
Barcelona L!VOZ
2009-04-23 21:33
Smogen

mycket bra sakt... men andra sidan tycker inte att dem maränger förtjänar den tid du skrivar till dem.. dem flesta marängarna som är här inne är avundsjuka på det spelet barca vissar.

Med all respekt för er cules så tycker jag inte att ni gör det bättra med att svara på derass meningslösa inlägg
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-04-23 21:33
petersays

haha jag vet det låter lite dumt, men hoppas att ni alla fattar vad jag menar.
Valencia Amunt 
2009-04-23 21:31
Villa har inga planer att lämna Valencia, även om han inte vunnit ligan eller cl än. Han har sagt att han ska stanna kontraktet ut, vilket täcker 6 år. Villa kommer aldrig bli en nummer9 i dem närmaste åren, han är våran nummer7. Tyvärr. Även om han inte är Valenciafostrad har han ett flertal gånger visat sitt hjärta till klubben.

Kan dock säga att Villa förmodligen skulle gjort dubbelt så många mål som Etoo i Barcelona, då ni har ligans skickligaste passningsspelare i form av Xavi och Iniesta.
2009-04-23 21:31
okkapokka

nej inte enligt mig. sverige såklart :)
haha nej men du fattar vad jag menar. dem vart utsedda till det senast, men år 2010 kommer nog spanien lr argentina vara det.
Barcelona petersays
2009-04-23 21:30
Ja, Italien är bäst överallt utom i Europa. Där är Spanien bäst, typ... :P
Barcelona lameG^
2009-04-23 21:29
så länge vi har minst 6p efter el classico matchen är det bra. Men ligan lever fortfarande då. 9 poäng skulle sitta perfekt för då skulle ligan vara avgjord kan man säga.

En dröm skulle vara att dem förlorar nu och mot oss alltså är vi 12p ifrån. Men vi måste minst vinna mot valencia och kryss mot real så är jag nöjd. Vinst mot real är jag överlycklig. För det betyder att vi är 9 eller 12p före dem och det är 12p att fajtas om efter elclassico och vinner vi bara 1 match till så är ligav avgjord.

REAL, NI HAR PRESSEN PÅ OSS INTE VI!!!!!

VISCA BARCA
Barcelona Okkapokka
2009-04-23 21:28
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!

Så Italien är världens bästa landslag JUST NU, enligt dig också eller?
Barcelona Humphrey Bogart
Autobahn Arjen

Det blir inte bättre att kalla honom tönt heller.
Barcelona petersays
"jag sätter punkt här."

Gubevars.
2009-04-23 21:27
Smogen

om du ser i mina tidigare inlägg har jag sagt att barca vann pga av att dem spela bra och inget annat.
Real Madrid Autobahn Arjen
pokke

"Gud vad löjlig du är. "

Harregud måste du alltid hoppa på alla vita som skriver här inne?

AGERA RED, spärra tönten

Real Madrid La madridista
Jimenez sa efter matchen att det är nu de riktiga finalerna börjar, något som antyder på att han redan såg sig som förlorare mot Barca.

Kanouté sa att om dem hade gjort en bättre match så hade hela världen sagt att det var bra att man vilade honom så att han kunde vara utvilad till Real Madrid.

Det verkar som dem tycker att våran match är viktigare för dem känner förmodligen att dem har stor chans att vinna över oss, något dem inte kände mot er.
Real Madrid F7 Zizou~™
Ni ? Är jag språkrör för alla madridistas nu också ? Skojigt. Om du tittar på mina inlägg så ser du att jag poängterar att Kanoute sparades för Real Matchen.

Sen ser man att Pokke bidrar med sitt: "Gud vad löjlig du är."
2009-04-23 21:26
Delarocha

frågar du mig?

real är inte bäst i världern just nu?

Man U vann titeln "VM för klubblag" och om man vinner den så är man utsedd till världens bästa lag.. precis som VM för landslag.

så JUST NU är Man U världens bästa lag, precis som C.Ronaldo är världens bästa spelare.

Men man kan ju tycka att messi är det, men inte förns han har blivit utsedd till det!.
Barcelona Smogen
2009-04-23 21:25
F7 Zizou~™
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!

ok, vi erkänner, vi vann tack vare att Sevilla tycker om barcelona och att dom inte vill något hellre än att slå Real Madrid nästa match.
Förövrigt också därför som Adriano tog ett taktiskt rött kort i matchen mot Valencia, för att kunna vara avstängd och vila inför Real matchen.
Samma gäller naturligtvis Palop.

Miljonerna som Laporta lovade Sevilla vid en förlust kan nog också vara en anledning till vinsten igår.

Så med andra ord, vi vann på exakt samma sätt som vi vunnit de övriga matcherna, genom mutor och att motståndarna vill spara sig inför mötet mot Real i omgången efter.

Vill understryka att vinsten inte har någonting alls att göra med ett magiskt passningsspel, fantastisk rörelse, otroligt tempo, total koncentration, en galen press över hela planen och sagolikt självförtroende.

Dvs. vi vann INTE tack vara att Barcelona just nu är ett jävligt mycket bättre fotbollslag än Sevilla.

hoppas du är nöjd nu...
Barcelona Lionel Andres Messi!!!
2009-04-23 21:25
Zizou! Vart vill du komma till? Om kano hade fått starta hade barca vunnit matchen ändå.
Delarocha
2009-04-23 21:23
Lägga fokus på Real matchen. Ja exakt. Men ni verkar ju se det som ett hån mot er att Kanoute satt på bänken. Ta det som en komplimang istället att de sparar sina bästa spelare för att möta guds lags... Eller nåt...
Real Madrid F7 Zizou~™
2009-04-23 21:22
''Barcelona borta går inte att slå, Real hemma bör man slå.''

Alltså skall man lägga fokus på Real matchen;) Ser att pilskna barca fans inte direkt gillar att man argumenterar här så jag sätter punkt här.
Delarocha
2009-04-23 21:22
Ja du kan fortsätta undra det. Vart säger dina konspirationsteorier? Något om att Madrid är bäst i världen ändå på något vänster? Eller vad är poängen?
Barcelona Okkapokka
2009-04-23 21:21
Äh, ge er nu grabbar. Inte fan ska vi stänga igen forumet och gömma oss som ett gäng rädda åsner.

Dom som vill ha en diskussion, tar en diskussion. Dom som inte klarar av det drar antingen här ifrån eller så blir man spärrad.
2009-04-23 21:21
Delarocha

jag kan säga att om kanotue hade varit på plan så hade barca vunnit ändå.
men man kan ju undra varför han satt på bänken
Delarocha
2009-04-23 21:19
Vart är det marängerna vill komma? Att få oss att erkänna att Madrid står i världens centrum och att det är den största och härligaste klubben eller? Ser inget direkt syfte med att fortsätta älta detta med att Sevilla vilar spelare för att slå Real. Vad är grejen? Barcelona borta går inte att slå, Real hemma bör man slå.

2009-04-23 21:18
SaM__-

ganska onödigt skrivit, hoppas red ser det här och gör något. vad jag ser så har dem marängerna här bara argumenterat och inte smutskastat er.
Barcelona Smogen
2009-04-23 21:17
Någon undrade om El Clasico ska spelas på lördag eller söndag, om det inte redan är bestämt så kan jag säga att det bör bli lördagen. Barcelona har bett om att få flytta matchen till dess pga. champions leuge och Real ska ha gett sitt medgivande till detta.
Så om inte Spanska Förbundet hittar på något galet kommer matchen spelas på lördag och då troligen klockan 22.00

I övrigt märker jag att den nya lila färgen verkar locka till sig madristas likt koskit lockar till sig flugor. jösses vad många det är här....inget ont menat om Madrid och dess fans i liknelsen. ;)
Real Madrid F7 Zizou~™
Lionel Andres Messi!!!

Det får du ta och fråga Sevilla's tränare då han förmodligen tillfredställer dig med ett bättre svar en vad jag kan erbjuda.

Barca vann för att dom var klart bättre,jag betonar bättre...
Barcelona Humphrey Bogart
Redaktionen måste vidta åtgärder. Varje gång man loggar in så är det Madridistas som whinar om allt möjligt. Det har verkligen gått överstyr nu.
Barcelona SaM__-
2009-04-23 21:14
Är det bara jag som tycker forumet blir alldeles för kladdigt när fula, vita marräng tröjor skriver för mycket. Tänk på miljön!
Annons: