/spanien/barcelona/forum/18589.aspx/spanien/barcelona/forum/18589.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona k u s h t r i m
2009-04-23 15:28
FCB :)

Jag håller med. Det är färgen som förstör allt. Tyvär.

Annars så är "splash" idéen väldigt bra. Bilder på spelare vill jag inte att det ska finnas. Men som du säger det hade varit fint med lite text.

Nåt liknande med detta "Fc Barcelona och/eller Mes Que Un Club".
Barcelona Barcaloni
2009-04-23 15:25
*Raúl González bla blaa//

Lägg av med dina meningslösa inlägg! Har du inget vettigt att säga, så stick tillbaka till puertan. Inget av dina inlägg har bidragit med nåt konstruktivt direkt.
Barcelona Etoo_the toominator
2009-04-23 15:25
Raúl González Blanco/ khaaLiiL*//

Nej absolut inte. Men det va B.Munchen och Lyon också. A.cole missar även första mötet. Så nu får Hiddink antingen sätta in b lags spelaren manncienne eller dra ner Essien från mittfältet och sätta på vänsterbacken mot Messi. Oavsett så kommer resultatet av det hela bli att antingen Iniesta eller Messi kommer få fritt utrymme att operera. Med all sanolikhet så dödar vi matchen på camp nou. Likt vi gjorde mot både Lyon och Munchen.
*Raúl González Blanco/ khaaLiiL*
2009-04-23 15:23
Det var många här inne som trodde på en sån här jag minns inte vad den kallas för på Bernabeú iår men det blir inget.
Barcelona FCB :)
2009-04-23 15:22
bra idé det där med loggan "splashad" uppe i hörnet. Två saker jag dock vill förändra:

1. Färgen. Blått eller rött är val barcas färger?

2. En text längst upp. Räcker med ett enkelt " FC Barcelona ".

vad tycker ni?

snyggt annars
Barcelona Squez
2009-04-23 15:18
Skulle vara skönt att vinna guldet på Santiago Bernabeu. Men men, en match i tag. Det lär inte bli lika enkelt på Mestalla för oss.
Barcelona Rodriiguees
2009-04-23 15:16
Fattar väl jag med, jag underskattar inte jag undrar vad som kan sätta stopp. ;)
2009-04-23 15:15
Rodriiguees

Chelsea ska inte underskattas. Riktigt duktiga..
Barcelona Okkapokka
2009-04-23 15:14
Lionel Andres Messi!!!

Fel. Om Real torskar i nästa omgång medans Barça vinner så måste ändå Barça besegra Real i El Clasico för att matematiskt säkra ligan.
Barcelona Rodriiguees
2009-04-23 15:06
Vad talar för att Chelsea ska stoppa barcas framfart och förstöra CL drömmen när vi spelar som vi kan spela?!

Vad kan sätta stopp? :D

visca el barca.
Barcelona Lionel Andres Messi!!!
2009-04-23 15:01
Om vi vinner mot valencia och real förlorar mot sevilla då har barca vunnit ligan!
Barcelona Walsing22
2009-04-23 14:58
Barcelona har ett snitt på 80% segra på bortaplan och 82% på hemmaplan. Sen att barca får svettas lite för vinsterna på bortaplan är bara naturligt :P

Hemma leker vi fotboll som ingen annan :D
2009-04-23 14:54
Okkapokka

Ja det är det jag menar att man inte spelar med t.ex Pinto för att låta Valdez villa. Han ska tänka på att alla matcher är viktiga annars om han spelar med b-laget så kan man förlora.
2009-04-23 14:49
XaviiiiTheking

Du kan också läsa mina tidigare inlägg innan du skriver till mig.
Barcelona Okkapokka
2009-04-23 14:49

Man har roterat flitigt under säsongen inför detta ögonblick, det som händer just nu. Blir inte förvånad om vi spelar med bästa elvan de kommande 5 matcherna. Möjligen att någon position byts ut då och då, men jag förväntar mig att Pep spelar med bästa laget.
2009-04-23 14:48
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Vad vill du ha för svar?

Läs alla mina inlägg så kanske du får en uppfattning om hur jag tänker..
Barcelona Blaugrana13
2009-04-23 14:47

Menar du att han måste tänka på att alla matcher ska vinna? Pep har lyckats riktigt riktigt bra med rotation i laget, han klarar nog det några matcher till då.
Barcelona Okkapokka
2009-04-23 14:47
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Under 2009 så har vi bara förlorat en bortmatch, men under hela säsongen så har vi förlorat två. Första matchen den här säsongen vart som bekant en förlust.
2009-04-23 14:45
Ghazza

En liten sak till som tallar för Real..

Er spelschema.. Men om Pep lyckas rotera på rätt sätt som de flesta säger så kan han lyckas. Men han får inte vara försiktig han måste tänka på att alla matcher ska vinnas.
Barcelona XaviiiiTheking
2009-04-23 14:44
*Raúl González Blanco/ khaaLiiL

dú får tänka att även madrid har 3 svåra borta matcher SEVILLA , VILLAREAL , VALENCIA Så innan du snackar om att madrid komemr att vinna ligan som ni sitter och skriver i era artiklar så måste ni spela mycket bättre

VISCA EL BARCA 3 !
Barcelona tarrak
2009-04-23 14:44
Allt vi behöver är fyra ytterligare segrar, förutsatt att vi inte förlorar El Clasico med mer än två mål. Jag kan omöjligen se oss tappa det här.

Ciao-V, Barcaloni

Tack för visad uppskattning. :)
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-23 14:42
Ämne: Hehe :D.

Fan vad....*Raúl González Blanco/ khaaLiiL*

Vad säger du om att vi har bara en endast två förluster på borta plan i år och det är matchen mot Atletico som slutade 4-3 till de och matchen mot Numancia i premiären som sluade 1-0 till de. .

Eller menar du? att vi ska lägga ytterligare några växel i underhållningen ? i så fall inga problem det kommer du se närmast mot Valencia:D.

Har inte riktigt förståt vad du menar med denna inlägg så förklara gärna.

Väntar svar från dig.
2009-04-23 14:40
pokke

Ja allt det du skrev på ditt inlägg har jag redan skrivit. Real måste spela bra, inte förlora sina matcher och hoppas på att Barca tappar poäng.

Sen sista frågan så kan du titta på det svar jag gav Ghazza.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-04-23 14:39
Bortaplan har vi slagit rekord i Spanien med 10 raka segrar på bortaplan. Vi har slagit Sevilla och Villareal på bortaplan. Sevilla vann mot Real i Madrid om jag minns rätt. Vi kanske inte vinner med 5-0 på bortaplan men Inget lag i Spanien har någonsin varit bättre på det.
Barcelona Blaugrana13
2009-04-23 14:38
Känns inte som att något är riktigt säkert än. Efter helgens spelomgång kanske det är mycket säkrare
Barcelona Ghazza
2009-04-23 14:37
Ämne: Ghazza

Jaa, just ....Det är väl isåfall det enda som talar för Madrid. Nåja, att bollen är rund talar väl för er också.

Barcelona är i dagsläget klasser bättre och bara en kollektiv kollaps kan sätta käppar i hjulet för oss.

Hetfield, jag håller med dig till stor del. Villa håller en klass som inte många kan leva upp till. Han praktiskt taget bär Valencia på sina axlar. Om man skall peka på något så är det väl att nio av målet har kommit på straff. Men jag antar att de räknas lika mycket ;)
2009-04-23 14:36
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Vi får se ;)
Barcelona pokke
2009-04-23 14:36

Om Barcelona tappar poäng så måste ju Real Madrid vinna sina matcher. Och hur i hela friden är ni säkra på att ni kommer vinna alla resterande matcher med Reals usla spel?

Sen är det väl inget nytt att alla möjliga lag spelar bättre hemma än borta eller?

Jag menar ni har Sevilla, Villarreal och Valencia borta. Det är inte skitlag som ni kan vinna hur enkelt som helst. Med erat spel sen Juande har tagit över så är alla dessa lag ovan favoriter.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-04-23 14:35
Real behöver inte Barcas hjälp för att förlora ligan. Det kommer de göra på egen hand när de tappar poäng mot Sevilla, Valencia, Villareal.
2009-04-23 14:35
Men samtidigt får Real vinna sina svåra bortamatcher
Annons: