/spanien/barcelona/forum/18588.aspx/spanien/barcelona/forum/18588.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ciao-V
2009-04-24 16:25
Fabregas har tydligen fått två matchers avstägning för att han spottade på marken mot motstånderlagets assisterande tränare. Så högt är ribban i England. Det är bra tycker jag.
Blir inte förvånad dock om man i Spanien dömer "Psykpepe" med endast tre matchers avstängning istället för statuera ett exempel.
Valencia Villa/Silva
2009-04-24 16:20
Såg nyss vad pepe gjorde. Riktigt sjukt. Hoppas killen blir rejält bötad och avstängd säsongen ut
Barcelona Blaugrana13
2009-04-24 16:19
Rambla

Aj aj.. snacka om att det slår slint i skallen.
Valencia Villa/Silva
2009-04-24 16:17
Hahaha Del Horno är en riktig krigare. Han tappade huvudet i höstas och försökte bara tackla vem so helst. Men det lär bli en rolig match imorn.
Barcelona Rambla
2009-04-24 16:15
Pepes stämpling är ju ingenting om man jämför med det här. Legenden Juanito får psykbryt och det gick ut över Lothar Matthäus.

Aj aj...det gjorde ont bara att titta på det.
Delarocha
2009-04-24 16:03
Så var det dags att möta äcklet Del Horno igen. Förvånar mig inte om han lyckas skada Messi den här gången.
Barcelona Saman.
2009-04-24 15:36
Barcamartin

Helt klart kan han anmäla honom och vinna målet. Men detta kommer aldrig hända.
Barcelona pokke
2009-04-24 15:28
se länk.
Barcelona pokke
2009-04-24 15:27
Adriano och Inter har sagt upp hans kontrakt. Underbar spelare han är men tyvärr så kan han inte sköta sig.
Barcelona Klint
2009-04-24 15:23
Escudé ger sin syn på att möta Barca när han definierar det som en mardröm. Alltid trevligt att höra.
Barcelona Barcamartin
2009-04-24 15:21
För ett tag sen skrev Puyol - the wall:

Vill bara säga att nya sidan är grym men är det nåt som jag vill ha tillbaka är statistiken på spelarna som ni hade förr när man såg skytteligan,assist och speltid den var riktigt bra

Jag håller helt med. Jag gillade den gamla statistiken skarpt, jag gillar den nya också, man kanske skulle kunna ha båda, eller i alla fall lägga in det med speltid och assist på något sätt, det saknar jag lite.
Barcelona Barcamartin
2009-04-24 15:18
Saman.

Där sa du något. Han borde bli det, jag gick en domarkurs förut, och min tränare är domare. Både på kursen och på en träning förut sa dom att man kan anmäla för misshandel (i alla fall i Sverige).
Barcelona Saman.
2009-04-24 15:11
Hade vart bra om Pepe blir åklagad för misshandel.
sebbaa
2009-04-24 15:02
Saman.
Nå int? Haha, bra att jag märkte de redan idag då..
Barcelona Blaugrana13
2009-04-24 15:01
Nu sitter ett gäng madridistas i Puertan kritiserar vårt diskussionsämne. Känns löjligt när vi inte kan skriva tillbaka.

Skriva "skit" om Pokke på ert forum, vad är det om?

Tycker däremot att Pepe var gårdagens ämne, men alla har kanske inte diskuterat klart det.
Barcelona Saman.
2009-04-24 14:57
sebbaa

Det är exakt som tidigare med lite större text här och var.
Barcelona Blaugrana13
2009-04-24 14:56
Yes, det ser bra ut. Lättläst statistik.
Bra jobbat!
sebbaa
2009-04-24 14:53
Förresten, har ni kollat in "La Liga", "CL", och "Copa Del Rey" i vänsterspalten? Är mycket glad över den, kommer vara perfekt tycker jag, redaktionen har lyckats bra med den saken.
Barcelona Smogen
2009-04-24 14:49
Tror att ligan kan avgöras denna helgen, om Barcelona vinner och Real förlorar tror jag det är klart. Tror inte Real psykiskt orkar resa sig i så fall. Poängtapp tillsammans med stormen kring Pepe och övriga skador gör att dom kommer tappa.
Men, skulle det bli tvärtom tror jag Real kan bli starkare än någonsin, vändningen i tisdags tillsammans med att man skulle kunna ta in poäng på Barcelona med så många spelare borta kan svetsa samman det där laget ordentligt.
Det gäller verkligen att gå ut på lördag och spela fotboll bättre än någonsin förr...vore så otroligt skönt att sätta press på Real inför söndagen....
Barcelona C.Andrés
2009-04-24 14:48
Barcelona spelar spektakulär fotboll och det finns folk som fortfarande nöter Pepes psykfall,lägg ner nu. Det var väl intressant i en dag men detta leder ingenstans,börjar bli jobbigt.
sebbaa
2009-04-24 14:47
Smogen
Håller med, kände själv respekt osv. mot Pepe. Men efter denna incident så, nåväl, vi alla vet hur vi känner, tappade helt respekten. Han verkar ändå rätt förkrossad, nåväl, hoppas han repar sig, men många matcher skall han nog vara avstängd från..
Barcelona Blaugrana13
2009-04-24 14:47
Rivaldinho9

Det var samma som smogen skickade, dessutom var det fler som postade likadana igår : P
Men men stor händelse är det, helt klart.
Straffet kommer idag vad jag har hört
Barcelona Smogen
2009-04-24 14:46
Rivaldinho9

jag länkade till det klippet tre inlägg längre ned, och tydligen var jag inte först med länken hellre. ;)
Barcelona Saman.
2009-04-24 14:46
Han blev väl arg för att killen filmar bättre än honom eller något.

Riktigt Vidrigt.
Barcelona Smogen
2009-04-24 14:44
det snackas väl om max 12 x 3 matcher och som minst resten av säsongen, tror jag. Men med tanke på den verbala attacken på domaren och de övriga sakerna han gör i samband med sparkarna så blir han borta ett par månader in på nästa säsong.
Konstigt det där psykbrytet, filmningar till trots har jag alltid haft Pepe som en av de tre spelare i Madrid som jag respekterar. Han har alltid verkat vettig i intervjuver etc.

Barcelona Rivaldinho9
2009-04-24 14:41
Kolla den här länken också: http://www.youtube.com/watch?v=LCr9_c4rRbU&feature=channel_page Snubben är ju helt jälva störd, måste blivit dumpad av frugan tidigare på dan.
Barcelona Barcamartin
2009-04-24 14:38
Pepe vilken Idio*. Det där hör verkligen inte hemma på en fotbollsplan! Det spelar ingen roll hur mycket du ursäktar dig i efterhand, du ska ha avstängning resten av säsongen MINST!

Helst ska han bli avstängd från fotboll på livstid.(för att undvika missförstånd så är det här ironi, men det ligger ändå något i det)
Barcelona pokke
2009-04-24 14:26
Smogen

Yepp, jag länkade den videon igår. Jag trode faktist ''bara'' att han sparkade på Casquero, boxade Albin och sa ''hijo de puta'' till linjedomarn. Men det visade sig att han trampar på casquero med flit 2 gånger, drar han o håret och klämmer handen. Vidrigt.
Barcelona Smogen
2009-04-24 14:23
här är pepes psykbryt igen, kollar ni slutet har dom ringat in och analyserat allting han gör, en hel del mer än de två sparkarna....
ska bli intressant att se vad han får för straff, kommer väl snart?
Barcelona pokke
2009-04-24 14:14
Barça! (MQUC3)

Everybody loves obbe haha :).

Madridistas, njut istället av detta Barcelona istället för att klaga. I slutet av säsongen kan Barcelona bli historiska om de vinner trippeln så njut av fotbollen.
Annons: