/spanien/barcelona/forum/18582.aspx/spanien/barcelona/forum/18582.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dizzy
2009-06-16 20:04
Nya nyheter om David Villa.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-16 19:57
lameG^

Det kan man inte veta än, för tidigt för att döma. Han kan också mycket gärna bli en toppmålvakt.

EDTI: Är det bara jag som ser en viss likhet mellan Villa&Torres och Toivonen&Berg? Inte i kunskap, och kvalité men utseende och samarbete.
Barcelona lameG^
2009-06-16 19:53
Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!//

Oier är ingen som kommer bli en topp målvakt. Mino däremot kan bli en lika bra målvakt som valdes. Men köper vi asenjo så spelar de ingen roll ifall nån målvakt lämnar för asenjo kommer bli världens bästa målvakt.
2009-06-16 19:48
lameG^

Men problemet är om Miño och Oier vill vara som Jorquera, dvs reserv målvakter. För att Asenjo är lika gammal som dessa 2. Så det är en svår situation att få alla nöjda, lite synd om Miño och Oier isåfall.
Barcelona lameG^
2009-06-16 19:41
tänk er Asenjo,Miño,Pinto som är våra målvakter. Skulle vilja se dessa ifall valdes säljs eftersom dem 2 är unga och kan bli riktigt bra. Asenjo måste också få press på sig och de kommer han få ifall han har mino och pinto bakom sig.
Barcelona Nesto
2009-06-16 19:33
Ämne: Miño ser itne dålig ....
Riktigt fina räddningar :D
2009-06-16 19:20
Miño ser itne dålig ut heller, se länk! Imponerande räddningar.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-16 19:19
Ämne: seriöst vill inte ha....
lameG^

Pep har nog bättre koll på Victor Sanchez än vad du någonsin kommer göra, så låt honom avgöra. :P
Barcelona lameG^
2009-06-16 19:11
Hoppas detta stämmer. Ser hellre asenjo än frey. Han kommer bli världens bästa målvakt i framtiden och om valdes inte vill acceptera den lön så gå. Take it or Leave it. Jag vill ha kvar och det vill alla barca fan men tyvärr så har du en FI** Agent.
Barcelona lameG^
2009-06-16 19:07
seriöst vill inte ha kvar medelmåttor som sanchez i truppen. Bort med honom.

Låna ut pedro,jeffren så får vi se ifall de är spelare vi kan räkna med i framtiden.
2009-06-16 18:59
BEERG IS ON FIRE! Så jävla snyggt hela anfallet! Det här bådar gott inför framtiden. Som sagt det här laget skulle kunna slå A landslaget.
2009-06-16 18:59
hahahah Berg på hugget idag..
2009-06-16 18:58
Sentuary

Du zappa nog förbi Tv4 då. ;-)
Barcelona Sentuary
2009-06-16 18:58
Ämne: TV4....
Ojsan tack, tar tillbaka det jag sa, letat efter vartenda kanal :P
Barcelona Kelkoo
2009-06-16 18:56
TV4
Barcelona Sentuary
2009-06-16 18:55
Var tittar ni matchen? Tv eller datan? Letat efter vartenda j*vla kanal men hittar inget.
2009-06-16 18:55
Mycket möjligt att det här landslaget skulle kunna slå A-landslaget.
2009-06-16 18:52
Harbuzi skulle ha ägt mittfältet om han fick starta, men nej Mr Gustav Svensson startar.

DÄR KOM 2-1 BEEERG!!!
2009-06-16 18:52
hahahah MArkus Berg.
Vilket solo.
2009-06-16 18:51
Vem tvekade på att Rasmus Elm var Sveriges största talang efter Zlatan trädde fram? hehe:D
2009-06-16 18:48
VILKET JÄVLA MÅÅÅL!!!! fyfan!
Barcelona Sersari
2009-06-16 18:46
Seriöst vad fan sysslar Valdés agent med? Han håller på få bort vår målvakt från laget på grund av hans girighet. Man tycker ju att Valdés ändå borde vara lite smart och ta kontraktet som har erbjudits, istället för att förlänga hela processen.

Jag ser hellre att Valdés står i målet än någon annan, han är bra och passar perfekt in i laget. Han är en egen produkt vilket gör det hela ännu bättre, plus med den talang som han besitter. Han kommer att fortsätta utvecklas med åldern.

Men om han ska hålla på och dryga sig bara för att han inte är helt nöjd med det nya kontraktet som erbjudits så måste han tyvärr gå, vilket jag verkligen inte vill se.

Han borde vara lite smart och inse att han inte kan kräva så mycket i lön när han inte ens är 3.e valet i landslaget för fan. In med Diego Lopez om Valdés håller på som han gör! Lopez är en stor målvakt och en mycket, mycket grym sådan.

Asenjo känns lite för oprövad, plus att han som någon nämnde inte är så lång vilket är en viktig faktor hos målvakter.

Hoppas ändå att Valdés förnuft ser till så att han stannar i sitt moderlag.

Hoppas bara att Yaya Touré skriver på ett nytt kontrakt snarast! Livsviktig för laget, han får absolut inte försvinna till något annat lag.

Vad är det som händer med Eto'os kontrakt, någon som vet? Synd om han ska behöva lämna, han som haft ett så stort hjärta för Barcelona och som ALLTID krigar. Vem ska då in, David Villa?

Torres hade varit det ultimata, han är yngre, större och har ett bra huvudspel. Men han har redan skrivit på ett nytt kontrakt med Liverpool, tyvärr.
Barcelona Dizzy
2009-06-16 18:43
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Underbara nyheter!
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-06-16 18:41
Ämne: Hörde ni att Real ma....
Geethang
hörde också att real har lånat 1,7 miljarder för att köpa ronaldo och kaka, om det är sant så vill jag bara säga

hahhahahahh
vad hände världens rikaste lag
om man har pengar så ska man göra vad man vill.

säger bara skrattar bäst som skrattar sist
Barcelona Napao
2009-06-16 18:37
Är det bara jag här som skaffat Triplete tröjan?
2009-06-16 18:36
Hur fan kan Harbuzi vara bänkan kan man undra? Vem är Gustav svensson? Herregud Harbuzi dominerar ju i varje match i Malmö!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-06-16 18:29
Ämne: Ämne: Ämne....
Haha man blir lurad på de sättet du skriver de på, men fan vilken deal det hade varit.

De vill allså låna Bojan och Caceres?
Våra ynglingar som fått sparsamt med speltid.
Jag har blandade känslor.

Jag som vill ha truppen spikad innan min resa, jag åker på semester den 19 haha inte mycket lär hända tils dess antagligen.

Tålamod har alldrig varit min vän
:/
2009-06-16 18:24
Ämne: Ämne: Kolla l....
Rambla

Inte att jag sa klar inom några veckor, utan skrev att jag hoppades :) heh
Barcelona Rambla
2009-06-16 18:20
Ämne: Kolla länken.
Villa....
Synd bara att du översätter lite galet. Barca väntar på ett svar från Valencia. Villas framtid avgörs om några dagar. Långt ifrån klart med andra ord.
2009-06-16 18:10
Ämne: Kolla länken.
Villa....
Sorry här är länken.
Annons: