/spanien/barcelona/forum/18579.aspx/spanien/barcelona/forum/18579.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saman.
2009-04-23 22:50
Delarocha

Rätt synd om Aguero lämnar La Liga. Han är en väldigt bra spelare men samtidigt så ser jag inget lag i Spanien som kan värva honom. Vi kommer gå för Villa om Eto'o lämnar och Real har en drös anfallare de med.

Kanske Liverpool för Aguero nästa? Torres - Augero på topp :)
Barcelona Heywood Jablome
2009-04-23 22:50
Jag brukar alltid kolla på den här videon innan varje match. Det är svårt att inte bli motiverad.

Vilken passion Guardiola har..

Jag rekommenderar Tomaz25:s videor. Han är bra!

Precis som Torres menar: Aguero kommer aldrig kunna bli bäst i Atletico Madrid. Det är en tidsfråga innan han lämnar. Villa borde lämna så fort som möjligt, han ruttnar i Valencia. Han hade kunnat göra stordåd för vilken storklubb som helst i Europa. Det är bara att blunda och peka.

Jag rankar faktiskt Villa högre än Torres. Han är helt enkelt bättre.
Barcelona Okkapokka
2009-04-23 22:49
Om det är något annat lag jag önskar lycka i Primeran så är det Bilbao. Traditionen i klubben och San Mamés är några av sakerna som får mig att tycka om Bilbao.

Sevilla och Villarreal är värd att nämnas de med.
Delarocha
2009-04-23 22:45
Kan tyvärr inte unna dem någon framgång, de har för mycket gnälliga spelare. Aguero hamnar säkert i Inter till nästa säsong. Eller typ Chelsea...

Atletico känns ju lite som Spaniens svar på Tottenham eller Newcastle. Spenderar ofantliga summor pengar år efter år. Har ofta en bra trupp, bra offensiva spelare och så har de en backlinje som kan få även en blind man att vilja slita ut ögonen.
Barcelona pokke
2009-04-23 22:44
Atlético kommer förlora Kun det är helt säkert.
Barcelona Saman.
2009-04-23 22:43
Om det är ett lag som jag skulle vilja unna mer framgång så är det Atletico. De har så mycket potential men ändå så presterar dom som ett mittenlag.
Delarocha
2009-04-23 22:40
Då slipper vi iallafall gnällgänget Atletico i CL nästa år. Det är alltid skönt. Dock alltid lika kul att se radarparet Ujfalusi/Heitinga. Backlinjen från helvetet...
Barcelona Okkapokka
2009-04-23 22:40
Atletíco är en stor gåta alltså. Hur man kan göra drömmatcher mot både oss och Real Madrid för att sedan sjunka ihop helt totalt nästa omgång är i mina ögon obegripligt.
Barcelona Abbe_
2009-04-23 22:37
3-0 Racing.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-04-23 22:37
Avslutar diskussionen med citat från Antonio Banderas: "Whichever team you support you have to take your hat off to Barça. They’re making us enjoy the season and they’ll give the fans a lot of pleasure”.
Barcelona Pep.G
2009-04-23 22:35
FC BARCELONA - BLAUGRANA

En STÅENDE Casillas :)
Barcelona Pep.G
2009-04-23 22:34
Heywood Jablome

Tänk dig hur påtänd han kommer vara nu på det el classico som kommer.
Barcelona FC BARCELONA - BLAUGRANA
2009-04-23 22:33
Så många som vill skada han, så många försök och ändå chippar han över Casillias
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-04-23 22:31
Heywood Jablome

De borde lägga hans mål i slutet av videon.

Messi är mycket starkare fysiskt den här säsongen. Titta på Robinho, killen har aldrig kört en enda fyspass sen han flyttade till Europa.
Delarocha
2009-04-23 22:31
Vore gött om Marquez, Abidal eller nån annan av våra tuffare spelare gick in direkt och satte standarden med en tackling på någon olycklig maräng. Gärna Guti eller Ramos. Eller varför inte Robben om han är på plan? Vore glädjande.
Malibou
2009-04-23 22:29
haha för att fixa stämningen lite kolla min länk!!

reina är för skön!
Barcelona I Lujan
Barca kommer att ha sin försäsong i London.
Då man kommer att möta Tottenham med flera.
Barcelona Heywood Jablome
Nu när jag tänker efter: Det är ett under att han inte skadade sig i matchen.

Tackar Gud.
Barcelona basaric
Någon som har länk till matchen igår?
Jag såg hela men måste bara få njuta en gång till...
Vilken instats av hela laget, vilken vilja... jag tror inte jag har sett Barcelona mer peppeade än igår... så fort Sevilla har bollen är minst 2 på och stressar... så underbart.
Iniesta, vilken lirare... Världens bästa just nu efter Lionel Messi...
Barcelona Pep.G
2009-04-23 22:28
Okkapokka

Det roliga med den hela Milito historien är ju att Real ville köpa han från början, men ansåg att han var för skadebenägen och så köpte dem Woodgate istället som var "mindre" skadebenägen, men han var ju helt sönderslagen. HAHAHA
Delarocha
Intressant att en del av en marängs liv kretsar kring att söka bekräftelse hos barcelonafans som man i grund och botten hatar. Ändå söker sig flertalet av dessa människor hit och påstår att de vill diskutera när de är fullt medvetna om att deras åsikter kommer ifrågasättas och kritiseras. Därmed blir det ju inte direkt en diskussion då båda sidorna redan vet vad den andra tycker. Ungefär som Salcini skrev här nedanför. De verkar vara medvetna om att de provocerar men ändå inte...
Ämne: FC BARCELONA - BLAUG....
Okej tack.
För alla som vill fira Liga Guld/CL Guld. Kom till avenyn direkt när den är avgjord.
Barcelona Criff
2009-04-23 22:27
Tycker inte ens det är provokation, det som stör de flesta tror jag är att många kommer in och bara skriver en massa svammel som det inte finns mycket grund till
Då syftar jag inte på dagens inlägg, utan väldigt ofta nu kommer det in Madridistas som skriver saker som att Reals lagmaskin är bättre än Barcelonas, Reals backlinje är världens bästa och bättre än Barcelonas osv..
Detta här är saker som låter helt befängda för de flesta människor, och i ett Barcelona forum gör rivaliteten att det spårar ur.
Barcelona Pep.G
2009-04-23 22:26
Frodo

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Hälsa Samwise ifrån mig :=)
Barcelona Okkapokka
2009-04-23 22:23
FC BARCELONA - BLAUGRANA

Senaste rapporterna jag läst är att man fokuserar på att han ska göra comeback under försäsongen. Alltså så lär det inte bli några tävlingsmatcher för argentinaren förrän nästa säsong.
2009-04-23 22:20
Vet någon när Gabriel Milito gör comback?
Real Madrid F7 Zizou~™
2009-04-23 22:19
Okkapokka

Eftersom mina inlägg inte övertyga dig så får jag förbli en ond real fan.

Godnattt.
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-04-23 22:18
SaM__-

ja självklart vet jag att det är många som kommer och provocerar. så är det ju alltid.

men hur kan tröjorna förstöra forumsmiljön när man knappt ser dem ;)

Barcelona pokke
2009-04-23 22:18
Kanske lite utjatat det där om Pepe men kolla in videon. Visste inte att han gick fram till Casquero, han trampade på honom, klämde hans hand och trycker på huvudet när han låg ner efter sparkarna.

en från fcbtransfers skickade den videon.
Barcelona Okkapokka
2009-04-23 22:17
F7 Zizou~™

Övertyga mig då, varför ska du tillhöra den goda sidan tycker du?

Heywood Jablome

Carvalho ska även han vara borta första mötet på Camp Nou, om det nu är 'jättenyhet' vet jag inte, men jag hade läst det i alla fall.
Annons: