/spanien/barcelona/forum/18574.aspx/spanien/barcelona/forum/18574.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Sherko
2009-04-24 22:44
FC-Barcelona

Enligt mig saknar Iniesta en viktig kvalité, att göra mål.
Visst gör han mycket annat, men det är målen som räknas i slutet.
När C.Ronaldos säsong "försvaras" sägs det i princip alltid, han gjorde ju 42 mål.

Visst spelar han mittfältare men han är väldigt offensiv, hela barca är offensivt. Därför tycker jag inte riktigt att man kan försvara honom genom att säga "man han är ju mittfältare" heller.

För att han ska ses som absolut bäst eller näst bäst i världen bör han sätta runt 20 baljor åtminstone per säsong....det tror och tycker jag iaf.

Han har precis allt förutom kylan framför mål.
Skulle han haft kylan och göra runt 20 mål per säsong skulle jag faktiskt ranka honom högre än Messi.

20 mål sammanlagt i Cl,ligan och CDR. I ligan känns 20 mål lite orealistiskt för en offensiv mittfältare.
Barcelona Fc Barcelona-Spaniens Stolthet!
2009-04-24 22:42
Blaugrana! Du har tydligen inte tänkt på vilket samarbete eto och messi har. Eto är sjukt viktig för barcelona, om eto inte finns på plan då kan ju inte messi köra det fantastiska vägspelet med eto. Men alla har ju sin åsikt.
2009-04-24 22:37
Eto är världens bästa anfallare! Zlatan är bra men har en bit kvar till Samu eto!
Barcelona Okkapokka
2009-04-24 22:36
FC-Barcelona

Jag tror ärligt talat att du blandar ihop Iniesta och Messi där.
Barcelona FC BARCELONA - BLAUGRANA
2009-04-24 22:32
Ämne: FC BARCELONA - BLAUG....
Rey Etoo

Mena allvar med vad?
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2009-04-24 22:29
Måste hålla med om att den nya designen ser riktigt bra ut !
Materialarn
2009-04-24 22:27
Mycket snygg design1
Barcelona FC-Barcelona
2009-04-24 22:25
Barca#1(R.I.P PUERTA)

För min del är Iniesta världens bästa spelare för att han är mer komplett spelare änn vad messi är, men vi får inte glöma att Messi som spelare har vuxit så oerhört mycket nu under Peps tid, så om 2-3 år så kan messi vara och komer att vara den Komplett spelaren i världen
Barcelona Rey Etoo
2009-04-24 22:25
FC BARCELONA - BLAUGRANA//
Alla har sin åsikt... men kom igen du kan inte mena allvar?

Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2009-04-24 22:21
Hej allihopa, först och främst så måste jag säga att alla som inte har vart på Camp Nou ÅK DIT ! Helt fantastisk arena. Är även supernöjd med atmosfären. Sen undrar jag vem tycker ni är världens bästa ? Andres, Messi eller nån annan? Kolla länktips . Själv gillar jag INIESTA !
2009-04-24 22:19
Zlatan vill testa något nytt. Kolla länk

Jag vill se Zlatan i Barcelona, istället för Etó. Okej Etó gör sitt uppdrag (att göra mål). Men jag tycker att han inte passar in i Barcelona. Mer i Real Madrid. Det känns som att Etó förstör Barcelonas fina spel när han får bollen.

Byt Etó mot Zlatan!
2009-04-24 22:13
Helt rätt att han mår som han mår. Det ska han göra. Det han gjorde var det värsta en fotbollspelare kan göra på plan. I plan så spelar man fotboll inget annat.

Jag tycker det är bra av Pepe att han vill säga förlåt. Han måste göra det.

Jag vill inte se han Pepe sluta. Han är bra spelare när det väl handlar om fotboll och inget annat.

KOLLA LÄNK!
2009-04-24 22:06
Jag tror vi vinner med 1-4.

Barcelona gör 3 mål i första halvlek och ett i andra, av: 1 Henry, 2 Iniesta, 3 Henry, 4 Alves frispark.

Sedan gör Valencia ett sent mål i andra halvlek.

Vill helst inte tippa Josep "Pep" Guardiolas startelva. Det är svårare att tippa Peps startelva än att få 13 rätt på Europatipset.
Barcelona kallesiete
2009-04-24 22:01

En match i taget är precis så vi måste tänka.
Och jag tror Pep verkligen pumpar in detta i spelarna och enbart lägger ALL fokus på nästa match.

Imorgon rycker vi!
Valencia Villa/Silva
2009-04-24 21:59
Ämne: Inget ont om Valenci....
ja David är väldigt lojal mot klubben. han sa nyligen ochså att sålänge klubben inte säljer honom så kommer han att vara kvar i Valencia under dem närmaste sex åren. Man skulle aldrig höra C.Ronaldo säga något sånt då han kan fan inte besluta sig om han vill spela i real ellr man u.
Barcelona BlueRed.
2009-04-24 21:56
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Precis. Exakt som Pep tänker också, en match taget.
Barcelona LeoMessi10
2009-04-24 21:54
råkade tippa 0-0 :(
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-24 21:42
Ämne: På 12dagar ska barca....
Om vi tar en match i taget så klara vi detta.
Tror att spelarna är lite sugna på sådana matcher i följd.
2009-04-24 21:20
På 12dagar ska barca spela mot, Valencia,Chelsea,Real,Chelsea.
Barcelona k u s h t r i m
2009-04-24 21:16
Även jag tror på en 2-0 seger. Mål av Eto'o & Messi/Henry.
Messi12SD
2009-04-24 21:06
Jag med, har både barca och real match imorn?

Edit; såg att real har match om 2 dagar :P
Barcelona C.Andrés
2009-04-24 21:05
Längtar tills imorrn!
Barcelona Fc Barcelona-Spaniens stolthet
2009-04-24 20:41
Tror vi vinner med 2-0 imon Messi,Iniesta gör målen.
Barcelona Blaugrana13
2009-04-24 20:31
Så sant westinho, en drömvärvning för mig skulle vara Ribery. Troligtvis istället för Henry, men det känns fel att flytta på honom nu när han har presterat så bra på sistone. Men Ribery skulle nog platsa i Barca =)
Barcelona westinho |
2009-04-24 20:27
Nej fifan Ronaldo är verkligen ingen drömvärvning, snarare mardrömsvärvning. Hans attityd passar inte in i Barca, inte hans egoistiska spelstil heller. Filma och klaga på domaren osv osv...usch! Tror inte han platsat i vår startelva, möjligtvis istället för Henry isåfall.
Barcelona Blaugrana13
2009-04-24 20:23
Etoo_the toominator

Jag tycker Zlatan gör rätt att lämna Inter(om han ska det). Han är visserligen skyttekung och hyllas av italiensk media, men vinner han CL med Inter?

Vet inte var vi skulle placera Zlatan och tycker inte riktigt han passar in i Barca.
Hoppas verkligen inte vi ens funderar på att köpa Ronaldo, ingen som imponerar på mig i alla fall.
Barcelona D_ALVES_20
2009-04-24 20:12
Ingen kan veta hur skönt det känns för mig att veta Pepe får i sig för det som hände, det e andra gången och nu kom han inte undan. Tack o lov det finns en GUD! Första gången då jag kommer ihåg att han sparkade bollen på Bilbao spelaren när han låg i gräset Real mötte Bilbao i Bernabeu. Utan anledning också, jag såg hela matchen.

Är inte det fult?

Och andra gången han gör så mot Casquero samt Albin, han kan lika gärna byta sport till Thaiboxning. Killen har ingenting i huvudet, det finns många spelare som försöker filma till sig straff. Som Steven Gerrard mot Milan när det slutade 3-3, försvararen har rätt att bli arg för filmning oavsett om det leder till straff eller inte. Men Pepe tappade kontrollen som om det var jordens undergång, tack o lov det finns GUUUD!
Barcelona Okkapokka
2009-04-24 20:09
Inget ont om Valencia, men Villa borde faktiskt spela i ett bättre lag. Undra hur många baljor han hade suttit om han spelat i Barcelona i år. 35 kanske? ;)

Skönt att se spelare med hjärtat på rätt plats i alla fall. Han är väldigt lojal till Valencia.
Barcelona Blaugrana13
2009-04-24 20:02
Ämne: va säger ni om Villa....
Väldigt vackert! Mannen är världsklass, synd att han spelar i Valencia ;)
Valencia Villa/Silva
2009-04-24 19:47
va säger ni om Villa's mål mot betis
Annons: