/spanien/barcelona/forum/18571.aspx/spanien/barcelona/forum/18571.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Squez
2009-04-25 14:57
Casillas:
"We have a worse fixture list than Barcelona because, looking at the teams, maybe we have harder opponents. All the teams have something to play for"

Huh? Han måste väl ändå förstå att Barcelona har ett tuffare schema framöver med CL och CdR. Real har ju (med undantag denna vecka) bara en match i veckan.

Ikväll hoppas jag på en underhållande match där båda målvakterna får vara på topp. Lyckligtvis så åker vi hem med 3 pinnar och en låda full med apelsiner efter att Messi stänkt dit både ettan och tvåan.
Valencia Villa/Silva
2009-04-25 14:45
Lycka till ikväll och hoppas det blir en bra match. Håller på Valencia men hjärtat finns hos barca
Kixer
2009-04-25 14:43
Messidinho_10//

Haha defenitivt säkert? Jag ser då bara att han skulle tänka sig spela i Spanien, finns en viss skillnad att spela i Spanien och spela i Barcelona.
Real Madrid R-LeGenAr
2009-04-25 14:34
Hej

vilka kan missa matchen mot real? vid ett gult kort? hade inte alves 4 gula? vissa säger 4 och andra 3, vilka är de andra?
Barcelona jost15
2009-04-25 14:25
ang. pepes avstängning:
ligg aldrig på den som sparkar!
låt killen spela..
Barcelona Ciao-V
2009-04-25 14:18
Matchen ikväll, hoppas jag att Pep startar med de bästa och säkraste spelarna som han har i truppen. Här ska inte en enda krut sparas. Det är oerhört viktig match.
Det gäller att sätta press på Madrid så att de startar sin match imorgon med 9 poäng efter.

Ledsen Valencia men jag tror att det kommer att bli en vinst för Barcelona. Seger med 0-2. Det är en avgörande del av säsongen vi befinner oss nu. Denna match är en av de så kallade finalerna liksom resten av återstående matcherna.

Är det någon som ska sparas för kommande El-Calsico så det är det Toure. Har en känsla av att han är den enda som kan dra på sig ett gult kort om han spelar ikväll.
Barcelona Okkapokka
2009-04-25 13:47
Messidinho_10

Knappast. Zlatan har sagt att han känner för att spela i La Liga, notera att han själv inte säger att han vill spela i Barça. Någon Marca journalist som bara säger att Barça skulle vara en klubb för Zlatan, och att han går dit om han går till Spanien.

Sen är jag ganska säker på att både Eto'o vill stanna i Barça, och att Txiki och Laporta vill det.
Barcelona pokke
2009-04-25 13:46
Bosingwa kommer starta på vänsterbackspositionen och kommer ställas mot Messi & Alves.
Barcelona Messidinho_10
2009-04-25 13:40
Nu är det defenitivt säkert att Zlatan vill spela i Barca nästa säsong. Men jag tror knappast Barca lägger upp 1 Miljard för honom. Tror att det blir ett byte mellan Eto och Zlatan. Om nu inte Eto vill förlänga sitt kontrakt.
Barcelona Koeman!!
2009-04-25 13:31
Ämne: En sak som jag har t....
Jag tycker messi jobbar på bra hemåt.
Barcelona pokke
2009-04-25 13:19
Haha, njut av klippet. Antingen så misshandlar man som Pepe eller så gör man inget :)
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-04-25 13:04
Skulle velat se en fight mellan Alves och Marcelo :D
Barcelona Blaugrana13
2009-04-25 12:56
Ämne: hassan, vilken idiot....
Vill inte påstå att Han är en idiot, men en ganska lustig och väldigt vinklad artikel.
Barcelona Saman.
2009-04-25 12:51
En sak som jag har tänkt på är att när Messi spelar så jobbar han väldigt ofta aldrig hem. Han har visserligen en mycket friare roll men samtidigt blir det lite väl tunt på högerkanten. Jag känner mig mycket tryggare när Messi inte spelar faktiskt (defensivt sett då). Offensivt kan man ju inte säga att det blir sämre. Tycker bara att Messi borde sätta lite press på motståndarna i större utsträckning.
Barcelona B_a_r_ç_a
2009-04-25 12:48
Hej, ville bara säga att Alves sitter på 8 gular kort. De flesta här inne tror att han har 9 men ett kort blev överklagat av Barça så oroa er inte. De enda som riskerar att missa är Xavi, Etoo, Toure, Busquits. Med tanke på att Toure och Busquets inte spelar samtidigt så kommer bara en av de att missa, om den spelar får ett gult kort. Sannorlikheten att Xavi ska få ett gult kort är väldigt liten. Det enda man behöver oroa sig över är nog Etoo.
Barcelona Rambla
2009-04-25 12:46
Ämne: Rambla

Försvarar ....
Självklart. Jag påstår inte att Cata Diaz var oskyldig på något sätt, tvärtom han var lika galen han. Det var bara det att Marcelo betedde sig väldigt omoget och inte värdigt en spelare i Real Madrid. Jag hade också hållt mig undan Cata Diaz. Jag tycker själv bara att det var ganska så komiskt att se hur de båda höll på.

Japp, vi lämnar det nu.
Barcelona Lionel Messi 19
2009-04-25 12:44
hassan, vilken idiot :S
Barcelona Blaugrana13
2009-04-25 12:40
Ursäkta att jag tar upp "pepe-fallet" igen, men...

"Pepe funderar på att sluta"

Madrid borde säga upp kontraktet mellan Pepe och klubben. Ifall det nu är så att Madrid försöker överklaga domen är det bara pinsamt. Visa att ni är "REAL" Madrid.

*Artikeln finns under länktips.
Real Madrid Zizou_spars
2009-04-25 12:39
Rambla

Försvarar inte Marcelo, försvarar bara att han försöker hålla sig undan när Cata Diaz uppenbarligen vill "göra upp".

"It takes two to tango"

Men detta ska inte behöva fylla ut ert forum, finns roligare saker att diskutera om.

Lycka lagom till ikväll ;-)
Barcelona L!VOZ
2009-04-25 12:30
Barcadinho

MYCKET bra sagt där om Eto!

TACK FÖR ATT DU FINNS HÄR
Barcelona Rambla
2009-04-25 12:28
Zizou_spars:

Cata Diaz kanske inte uppskattade att enligt honom en liten snorunge som Marcelo gjorde "monkey chants" åt honom?
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-04-25 12:25
Satt nyss o kolla Alves vs Real Madrid. Den vi vann =) och han måste vara med mot Real. Han är så sjuuukt bra!!
Barcelona Nogge
2009-04-25 12:24
Ämne: Några förslag om dom....
köp bekväma skor. köp inte ett visst par skor bara för att många pratar om just de skorna, köp dem duu gillar, annars blir det ett dåligt köp
Real Madrid Zizou_spars
2009-04-25 12:24
Sedan är det ju fullkomligt galet att det Cata Diaz gör ignoreras totalt utav honom..
Barcelona Okkapokka
2009-04-25 12:23
J.Gamper

Jag tycker Real Madrid ska degraderas till Segundan för det Pepe gjorde. ;-)

Närå, men Angel Torres verkar vara ganska bitter ärligt talat. 10 matchers avstängning räcker.
Barcelona J.Gamper
2009-04-25 12:20
HAHA totalsågning av Marcelo,Pepe och Real som klubb.
Real Madrid Zizou_spars
2009-04-25 12:18
Saman.

Joho ;-)
Materialspelare ska det vara!
Barcelona Barcaholic
2009-04-25 12:17
Ämne: Ah okey tack.

Bar....
Hahah den var bra, men hejar man på barca ska man göra det med stil ;)
Barcelona Saman.
2009-04-25 12:14
Ah okey tack.

Barcaholic

Fotbollsskor gör inte fotbollsspelaren ;)
Barcelona Barcaholic
2009-04-25 12:13
Några förslag om dom bästa och finaste fotbolls skorna som man kan köpa i affärer, inte beställa?
Annons: