/spanien/barcelona/forum/18567.aspx/spanien/barcelona/forum/18567.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2009-04-26 00:16
Ang Messi så tycke rman får spela en dålig match.herregud man kan inte va superman varje match;)
Barcelona lameG^
förlorar real imorn och vi vinner el classico så är det 10p försprång. Det betyder att vi har 12 kvar att spela för och räcker med att ta 3p för att vinna ligan.

Men först och främst måste real förlora imorn.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Den här poängen kan bli guld värt imorgon.
Barcelona Barcadinho.
2009-04-26 00:15
Det var en viktig poäng vi fick med. Valencia spelade bra och de fortsätter med sin fina form.
Jag är nöjd.

Guddy var bra inhopp idag. Han hamnde i straffområdet flera gånger på den korta tiden.

Messi var förvånadsvärt blek och Xavi är sliten.
Puyol långsam och osäker sen han kom tillbaka från sin skada.
Nej, vi fick inte igång vårt spel och en poäng känns bra.

Allt kan hända imorgon, men jag hoppas att Sevilla är lika taggade med sin publik imorgom som Valencia idag.
De har en anledning o kämpa - att behålla tredje platsen som leder till en direkt plats i CL, utan kvalmöten i augusti.
Barcelona pokke
Jerka

Vad är det för skistsnack du skriver? Han gjorde mål för oss idag och hela laget spelade uselt.
Barcelona Barca-nist
Blaugrana13
när det gäller det ja men flera som filmade speciellt D-Villa. jag gillade D villa men jag hatar filmare så det är tråkigt.

Det enda sättet att vinna mot barca är att förstöra fotbollen :)
Christián
Jerka
"Messi bättre för 2 år sen"

har du sovit ide hela hösten 2008?
Barcelona Culéé
2009-04-26 00:14
Jerka

Oroa dig inte, han reser sig alltid. Ha bara lite tålamod min vän.

Off topic ;
måste ta en liten stund för att kritisera David Villa och Carlos Marchena, att dom gnäller så mycket är så jävligt patetiskt ..
Jag blir så irriterad när jag ser att detta sker i La Liga, det som ska vara världens bästa ligafotboll.
Jag vill absolut inte ha David Villa i laget, och med det menar jag att Samuel Eto´o är mycket bättre än honom.
Sammy har de få egenskaper som inte David Villa har.
Dock är jag nöjd med hur matchen slutade!

* Klockren filmning av Pique haha!
det ser man inte ofta i Barca ..
Barcelona westinho |
Messi har sin bästa säsong någonsin, och du påstår att han håller på att gå samma väg som r10? Du är ett skämt ju.
Barcelona concorazon
kan egentligen inte klaga på nån i barca! dom slutar aldrig kriga - så vackert.. såå nöjd över den här poängen!!
Barcelona Barça-fan
Jerka.
Håller inte med dig. Messi har blivit en smartare fotbollsspelar senaste två åren. Han vet när han ska utmana och när han ska släppa. Han har även en kroppsstyrka idag som han inte hade då. Idag gör han bara en medioker match, inget annat.
Barcelona Blaugrana13
2009-04-26 00:13
Jerka, Va?! :S
Barcelona J.Gamper
Ämne: Alltså..vad händer m....
Jag förstår dig totalt. Messi dribblar inte av sina motståndare lekande lätt som förut, han har en annan spel stil nu känns det som. Bakåt pass och kombineringar kör han för det mesta. Men det kanske inte beror på att han är sämre utan att han inte vill vara egoistisk och kanske ett order från Guardiola.
Barcelona Okkapokka
Jerka

Umm.. va? Det du skriver är pinsamt då Messi gör sin bästa säsong än så länge.
Barcelona Kulpakko
ps. sätt på tv4sport nu..om pepe slutar med fotbollen som han funderar på..är inte detta en ny väg i karriären tro? vad tänker ni?
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-26 00:12
DAVID VILLA ÄR FAN STÖRSTA FILMAREN !!

David "offside" Villa.

USCH!
Barcelona Blaugrana13
Barca-nist

Faktiskt tyckte jag domaren hade bra koll på matchen, han blåste inte sönder och det var bra.
Barcelona Bernie
Jerka

Du gör oss en tjänst om du bara raderar ditt inlägg, förvirrad?
Barcelona Barca-nist
2009-04-26 00:11
det va nära killar, men imorn avgör sevilla för oss ;)

domaren va lite dålig vid filmningarna !!!
men vi slapp viktiga gula kort skönt
Barcelona Jerka
2009-04-26 00:10
Alltså..vad händer med messi!???!! han spelar bara sämre och sämre för varje match. Ser bara lat ut på plan, försöker aldrig utmana längre och när han gör det ser han osäker och långsam ut. Går han Ronaldinhos väg tro? Messi är inte ens i närheten lika bra nu som han var för 2 år sedan. Missförstå mig inte, messi är en mycket bra fotbollspelare, men för två år sedan var han nått annat. Visst han har utvecklat sitt skott och passar , men de kvaliteerna finns det gått om i världsfotbollen. Fan vad jag e besviken, jag har sett de här tendenserna nu i ungefär ett år, och jag blir rent av ledsen. Jag var nästan kär i honom när han kom fram , men nu tittar jag bara match på match för jag någonstans hoppas att han bara bluffar och helt plötsligt visar sitt rätta jag igen. Men nu är jag trött på det. riktigt flummigt skrivet det här, men jag e bara så frustrerad.
Barcelona Kulpakko
på tal om sevilla - real madrid..sätt på tv4sport igen och se vilken knock out dom kommer få, att inte tala om nästa helg!
Barcelona Ghazza
Hehe, det ska bli intressant att se matchen mellan Valencia - Madrid som är omgången efter klassikern. Slakt?
Barcelona BlueRed.
Förstår inte all kritik på Busi faktiskt. Vad förväntar ni er att en defensiv mittfältare ska göra när i stort sett hela laget ger 40% jämfört med vad dem brukar göra?
Barcelona Bernie
2009-04-26 00:09
Något som man kanske inte tänker på nu efterhand förutom glädjen över det oavgjorde resultatet är ju att de fyra spelarna som låg illa till med varningarna klarade sig ikväll och kommer kunna medverka i nästa match borta mot marängerna. Skönt och ha madriddödarn Eto'o med, men framför allt spelmotorn Xavi Hernandez. Ska bli skoj och se Sevilla spöa Madrid imorrn! ;)
Sajoo
Jaha visste inte att Yaya hade gult, det var en av Barcas mindre bra matcher men till slut ska man vara nöjd, Real har en jäkla tuff match imorgon..Hoppas Kanoute och Fabiano har en av sina bästa dagar :P
Barcelona Okkapokka
Känns som att jag vill säga att Iniesta är världens bästa spelare, men det känns inte riktigt helt sant än.

Hans nuvarande form är dock sinnesjukt bra.
Barcelona Barça-fan
2009-04-26 00:08
Ja, frågan är varför inte Henry startade i anfallet. Vi kan ju faktiskt köra Iniesta i anfallet mot Chelsea och med ett litet mer aggresivt mittfällt (Xavi-Yaya-Busquets?). Det skulle gynna oss i mötena mot Chelsea. Men å andra sidan kom jag - i skrivandets stund - på att vi börjar hemma så då kanske ett mer offensivt mittfält är att föredra.

Återigen så måste jag säga att jag är livsrädd för att Äckel-Madrid tar sina poäng imorgon. De får inte komma närmre nu. Jag tror inte nerverna orkar med det.
Christián
lameG

Du kan väl inte tro att han ska dribbla av halva laget o sätta in den i varje match, Han är faktisk mänsklig, ingen jävla robot
Barcelona Blaugrana13
Kulpakko

Hahah, tänkte på det innan matchen, snacka om nonschalant kommentator.
Barcelona Rambla
2009-04-26 00:07
Du är kalkon. Busquets bidrog med en hel del. Stoppade många anfallsförsök för Valencia. Han var också direkt inblandad i vårt 2-2 mål. Öppna ögonen pöjk.
Annons: