/spanien/barcelona/forum/18551.aspx/spanien/barcelona/forum/18551.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Islam_Bosna
2009-04-26 21:06
Konstigt att så många av er på forumet beteer er som att spelarna inte kommer klara av att spela så många matcher och kommer bli väldigt svårt. Glöm inte bort att detta är profesionella spelare, som dessutom har vilat i flera matcher i år, ta Messi mot Sevilla och Henry i 60 % av Valencia matchen. Dessutom vet vi att Etoo har vilat också och Iniesta spelade inte dem sista 30 minuterna mot Sevilla.

Det är deras jobb och desustom vilar dem då och då, och ändå är vissa oroliga?
Messi12SD
2009-04-26 21:06
Humphrey Bogart
Håller med dig, bryr mig faktist inte om CL nu, real ska inte få ligan igen
Barcelona Humphrey Bogart
2009-04-26 21:04
Nu är jag väldigt orolig inför kommande matcher. Just nu så skiter jag i vilket om vi torskar mot Chelsea och prioterar ligan över allt annat. Hoppas nu vi klarar av detta.

4 poäng är inte alls mycket.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-26 21:04
Higuain skulle haft ett gult !!!
Barcelona Pep.G
2009-04-26 21:02
Vad är det för pajjas schema ? Chelsea,Real,Chelsea på 8 dagar:S
Delarocha
2009-04-26 21:01
Vinner vi inte ligan i år vet jag seriöst inte när Barcelona ska lyckas. Jag börjar ju bli satans orolig. Faan.
Barcelona Okkapokka
Tycker domaren skötte det bra idag, minus situationen med Higgy i första halvlek, men annars helt godkänt.

Real Madrid förjänade 3 poäng idag. Ska bli spännande att se fortsättningen.
Barcelona Rambla
Ämne: Higuain skulle haft ....
Det är inte första gången Burull ger Madrid fördelar. Precis som du är inne på, han struntar i att ge solklara gula kort.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-26 21:00
Sevilla vek ner sig..Usch.
Canaletes
ExtraVaganza

Vet, sen angklagar dem oss attvi får domarhjälp. Och att Pepe's straff var för hård
Barcelona Barça-fan
Culéé.
Det som skrämmer mig mest är ju hur äckligt effektiva marängerna är för tillfället. Jag menar de har ju inte förlorat en enda match (!) sedan förra El Clasico och hur man än vrider och vänder på det så är det jäkligt starkt! Det känns som Raul och Hinguin gör mål på vilken halvchans som helst.

Men jag tror och hoppas på vinst, för vi spelar trots allt en mycket bättre fotboll just nu. Det jag inte kan säga är att jag är lugn, för det vore att ljuga.
Barcelona Woods
2009-04-26 20:59
Om vi säger så här: Jag är sjukt mycket mer orolig för Chelsea än vad jag är för Real Madrid. Att Real har kunnat ta så många segrar som dom gjort säger egentligen det mesta om kvaliteten på den spanska ligan i år.
Barcelona sambasoccer
2009-04-26 20:58
de va många som snacka om att Real skulle torska idag men fan för att deras nyckel spelare är skadade så är dom inte sämre dom krigar i 90min & ger inte upp....& gör skit mål men alla mål räknas.
Men vi vinner nästa helg grabbar.... :)
Barcelona pokke
2009-04-26 20:58
Vinner vi el clasico så är ligan vår men förlorar vi så är det 50-50.
Barcelona ExtraVaganza
2009-04-26 20:57
Higuain skulle haft gult kort i första efter nedsparkningen bakifrån!

Iniesta drog lite i Villa igår och fick gult! Higuains föreseelse var MYCKET grövre! Luktar korrupt domare. Ger inget gult kort till RMD-fjollorna efter att ha maskat flertalet gånger. Valdes fick redan gult i första igår :S . Domaren ska skämmas som ger bort matchen. Sen kan vi tillägga att Sevilla bjuder på alla målen. Resultatet speglade iallafall inte matchen. 2-2 hade varit logiskt. Men vi krossar fjantarna nästa vecka ;D
Canaletes
Vi måste akta oss för el madridismo!! :O

hahaha
Barcelona Rambla
Drillo-inspirerade. Hahah, bästa idag. :D
Barcelona chonchocorito
Vi har fortfarande allt i våra egna händer.

Lugn Culés. Ligan är vår...

Visca
Barcelona lameG^
3 jävligt viktiga matcher nu.

Chelsea
Real Madrid
Chelsea

klarar vi detta?
Barcelona Koeman_4
2009-04-26 20:56
Äsch, skit i att Madrid tog 3pinnar.
Det var ju ingen skräll direkt.
Ödsla ingen energi på att diskutera den matchen nu.
Vi har CL som nästa match, full fokus på den nu!
Barcelona Unicef
Fan vad Real är bra på grisfotboll! Men vad tråkiga dom är att se på! vågar inget själv o anfaller bara på misstag! ser fram emot nästa helh!!!
Barcelona Smogen
Vad hemskt om Real Madrids drillo inspirerande turfotboll skulle belönas med (ännu) ett spanskt ligaguld. Då vet fan inte vart jag tar vägen...

Hoppas verkligen inte Casillas och tur räddar Real ännu än gång, så som de gjort de senaste matcherna och för den delen, under hela säsongen...
Barcelona lameG^
2009-04-26 20:55
Vinner vi el classico är det 7p försprång.

Sen har dem valencia och villareal kvar. Vinner vi 3 matcher i rad är ligan vunnen.
Barcelona A.Gaudi
2009-04-26 20:55
är lite svårt framöver. jag värderar ju chelsea matcherna klart högre än el classico iaf. frågan är hur pep ser på det hela. Det känns ju lite tungt t.ex. ifall messi ska starta 4 matcher på 1 och en halv vecka.
Barcelona Culéé
2009-04-26 20:54
barca-fan

Jag vet inte vart ifrån du ser på det hela men där jag ser det så ser det ut som om ifall Real skulle slå oss i El Clasico så har vi fortfarande en poängs ledning.
Efter El Clasico har vi Villarreal på hemmaplan.
Jag tror faktiskt att vi kan ta Real på Santiago.
Ingen chans i världen att Pep låter real spelarna hålla i bollen så länge.
Barcelona Barça-fan
Cape.
I och för sig. Men det känns väldigt farligt att förlita sig på det. För att inte nerverna ska balla ur totalt så kräver jag en seger mot marängerna. Vi är klasser bättre just nu. Men något säger mig att det inte kommer att bli lätt. Jag är vettskrämd redan nu.
Barcelona Barca-nist
sämsta jag har sett, domaren sög kan inte real fansen säga de? hur många gula kort glömde domaren ge idag? hur dålig är inte sevilla ??
känns bittert att de vinner så här varje match
Barcelona Smogen
Man kanske ska införa obligatoriska straffar för Real Madrid i 45:e och 90:e minuten istället?
Barcelona Woods
Eftersom inget annat lag förmår att besegra det blekaste Real Madrid på senare år så blir det väl upp till oss att göra det. Samtidigt stänger vi ligan. För en gångs skull håller jag med Magnus Hedman. Vi är allt för starka för Real Madrid.
Barcelona kallesiete
2009-04-26 20:53

Dålig match.
Nästan bara pissemål.

Bli inte oroliga, vi vinner ligan.
Annons: