/spanien/barcelona/forum/18540.aspx/spanien/barcelona/forum/18540.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bernie
2009-04-28 10:11
Finns det några Örebroare här? Ikväll blir det Oleary's eller Pitchers, hade vart kul ifall man kunde ordna en supporterträff ;)
Barcelona kallesiete
2009-04-28 07:12

AAAAH.
Idag smäller det.

Har vi flytet på vår sida så vinner vi detta!

VISCA!
Barcelona Fjorton
2009-04-28 02:45
Ämne: Bra införrapport kli....
Tack MQU3,

Vad menar du Samman?

Já, det är dyrt men ligger väl inte så mycket över typ Perryman och då Tailor marknadsför sig så hårt på spansk fotboll borde de väl kunna sin sak? Förstår att det blir billigare att boka själv men har pengarna nu och föredrar att få det ordnat av någon annan av ren lathet denna gång i alla fall.

Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-28 02:02
Resebolag är värdelöst, så mkt pengar dom lurar en på alltså. sick ju.

bättre bli medlem i barca o köpa biljetter där, skriva ut genom skrivaren, boka hotel på hotels.com och flyg på ryanair eller söka på kelkoo efter billigt flyg whenever du ska åka.

Svårare än så är det inte.. Lovar du kan halvera kostnaden ..

Fattar inte hur dom kan 5-6 k för en medelmatch och då är platserna på kortsidan rätt högt upp.

för 5-6k kan man åka på el classico med platser på långsidan på grand stand...
Barcelona Saman.
2009-04-28 01:56
Har du inte en timme eller två?
Barcelona Fjorton
2009-04-28 01:53
Någon som rest med Tailor Events här? De marknadsför just ig hårt på spansk fotboll nu så kanske är bäst att boka till spanien med. Blir givetvis billigarea att göra allt själv men har inte riktigt tiden just nu och skönt att få allt fixat åt sig ibland!
FooTBaLL
2009-04-28 01:03
Imorn blir det Henry VS Ivanovic, Eto'o VS Terry&Alex, sist och inte minst Leo.Messi&Dani.Alves VS Bosingwa och resten från Chelseas mittfällt och anfall. alla kommer jaga dem för att förstöra deras sammarbete.. ;)
Barcelona SaM__-
2009-04-28 00:54
Bra införrapport klintan!

Kudos!
Barcelona Frodo
2009-04-28 00:51
Jag vet inte hur vissa får till det att vi underskattar Chelsea. Majoriteten här inne vet att det kommer att bli tufft mot de och läser man inne på Chelseas forum så tror de också att det kommer att bli tufft.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-28 00:33
Ifall nån ska tippa imorgon så rekomenderar jag :

Barca - Chelsea 2
Man U - Arsenal 1
(Ryssland - Schweiz 1) 59 kr extra.

Insats 50 kr
Vinstmöjlighet 400 kr (459 kr)

Iaf en liten tröst ;) ifall vi torskar.
Ändrar ni till Arsenal vinst istället så blir vinstchansen 1037 kr.

Sen kan ni ta med Ryssland - Schwiez i hockeyn till oddsen 1.15, det är inte mkt men höjer vinsten lite iaf..

Mvh
Barcelona k u s h t r i m
2009-04-28 00:23
Okkapokka

Det var inte riktat till dig. Jag har sett tidigare idag och dagar innan att många underskattar Chelsea.

Dessutom så menar jag även andra Barca fan som inte hänger här på SF.
Barcelona Okkapokka
2009-04-28 00:16
k u s h t r i m

På vilket sätt underskattar man Chelsea om man bara skriver 'jag tror vi vinner imorgon'?

Fanns en tidigare inlägg idag som sa att Ivanovic inte kommer ha en chans mot Messi, annars har jag inte sett någon underskattning här på forumet.

Tror alla har är medveten om Chelseas kvalité och vad dom är kapabel till.
2009-04-28 00:03
Alla tror vi på seger imorgon. Men det är många som underskattar Chelsea..
Vilket är mycket konstigt. Själv så tycker jag att Chelsea är det laget som har störst chans att sätta stopp för Barca. Speciellt nu när dem har geniet Hiddink som tränare..

Men självklart så kommer vi att vinna imorgon. :D
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-28 00:02
Pep.G

Du saknar sådana prestationer? länken :P hehe

Imorn ska spelarna peka på för Chelsea spelarna vilket skåp pucklan ska in.
Tror dock att belletti vet reda vart den ligger:P

Imorn vinner vi
Barcelona Okkapokka
2009-04-27 23:59
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte tror på seger imorgon, men till skillnad från alla andra CL-matcher den här säsongen så avstår jag från att skriva något resultat.

Oavsett hur det än blir imorgon så kommer det bli en underhållande match, och en minnesvärd sådan.
2009-04-27 23:52
Jag är sån som alltid är positiv till matcher. Så jag tror på seger. :D
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-27 23:47
FCB :)

Har exakt samma känsla, antingen jättebra eller jättedåligt.
Barcelona FCB :)
2009-04-27 23:43
fan är det bara jag som är orolig inför imorgon? Känns lite som att det kan gå precis hur som helst...Antingen gör Barca årets match o vinner med 3-0, eller också blir det förlust med 0-2 eller nått ..känns som att det antingen kommer att gå jättebra eller jättedåligt..

hoppas dock på det förstnämnda :)

Forca Barca!
Barcelona Squez
2009-04-27 23:39
Barça! (MQUC3)
Håller med. En supporterträff skulle va skoj :D
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-27 23:35
Kan inte vi dra ihop en träff i sthlm eller nåt ? Samlas och kika på en match eller finns det för få över 18 år här eller vad? Skulle ju vart gööra kul.
Nu lider ju säsongen mot sitt slut men kanske till nästa år..

Edit: Blev det inget med funktion PM så man kan se "Skickat" för ibland får man ju massa pm o sen kommer man inte ens ihåg vad man skrivit..
Eller finns det men jag missar det?

Mvh
Barcelona Pep.G
2009-04-27 23:32
Islam_Bosna

Haha, det han gjorde mot Getafe och Malaga var fint etc etc, men vad jag menade med att göra sin gubbe var att göra det på Messi sätt. Göra 3-4 gubbar för att senare lägga bollen snett bakåt är något jag inte har sett på jävligt länge.

Barcanist

Vi får väl hoppas att han har en bättre dag än mot Valencia..
Barcelona simon_oisfan
Krossa Chelsea!
Barcelona simon_oisfan
KROSSA MADRID!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-27 23:31
BARCA BARCA, TOTS UNIT FEM FORCA !

IMORGON KÖR VI ! :)

Ps. Sluta underskatta Chelsea, då slutar det som Liverpool - Madridnötterna, Chelsea är för fan inget skämt att skratta åt.
Barcelona Barcanist
2009-04-27 23:30
Underskattar inte Chelsea som helt lag.
"Underskattar" bara Ivanovic som vänsterback.
Barcelona Riiio!!
Alltså det viktiga e att Messi kommer förbi och direkt får deras "understödsgubbe" (Malouda) i ryggen så han kommer 1 mot 1 med självaste backen (Ivanovic), då garanterar jag att det kommer gå undan, antingen kommer han förbi honom eller så får vi frispark/straff!

Ska bli mer intresant att se Henry mot Bosingwa. Båda e väldigt snabba och rycker bra!
Barcelona pokke
Löjligt av vissa hur ni sitter och underskattar motståndare. Nästan lika löjligt som 99% av Puertan som underskattade Liverpool, vad hände? Jo de åkte på två förnedringar med 5-0 sammanlagt.
Barcelona Barcanist
2009-04-27 23:27
Pep.G

Jo, men du tror väl inte ärligt talat att Ivanovic har någon chans mot självaste Messi?
Ivanovic som var Mr. NoOne innan han nätade mot Pool två gånger om gör nog ingenting surt för Messi :)
El Capitano
2009-04-27 23:26
Dags att sova. Surt att man måste jobba imorn men som tur är att jag slutar 2tim innan matchen :)

Godnatt culés

"Imorgon tar vi Hiddink och Chelsea ner på jorden" :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-04-27 23:26
Barcanist

Och du är i extas likt en fyraåring som åker berg o dalbana för första gången.

Underskatta aldrig motståndarna, vem trodde han skulle göra två mål på Anfield? Vem trodde Numancia skulle slå oss på premiären? Vem trodde det skulle skilja 4p 5 omgångar innan slutet, ja listan kan göra hur långt som helst på saker man itne ska ta ut i förväg.
Annons: