/spanien/barcelona/forum/18531.aspx/spanien/barcelona/forum/18531.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2009-04-28 19:34
Klart vi vinner ikväll det vet hela världen om vid det har laget. Så frågan är hur mycket det blir?
Real Madrid Sherminator
2009-04-28 19:30
Klockan 8 står det. Så antagligen klockan 8.
Barcelona Okkapokka
Xavi_totalkontroll

Tv6 20:00
Real Madrid Sherminator
Vampiro

VISCA BARCA!

Xavi_totalkontroll

haha, det är lugnt. Om jag ska vara helt ärlig så är jag skit nervös! Men jag tror ändå Barcelona grejar det och att Pep kan få spelarna att fixa det. Gäller för Barca att visa att de är ett lag nu. Så svaret på din fråga är då; Ja, jag tror Barca tar hem det här idag men inte för säkert.
Barcelona Xavi_totalkontroll
2009-04-28 19:29
När börjar försnacket exakt ?
Barcelona Vampíro
2009-04-28 19:27
Nu får man ta och röra på sig, försnacket börjar om ungefär 30 min. Har längtat ett helt år efter att få ännu en chans mot ett engelskt motstånd i en semifinal. Men matchen ikväll kommer inte bli som matchen mot United lita på det, i år har vi kvaliteén att gå hela vägen.

Till sist vill skicka denna länk än en gång så all nervösitet går bort.

Visca Barça!
2009-04-28 19:27
hehe det va fantasi jag menade i det inlägget, skrev fel !!! barcelona i Rom är en bra dröm jämfört med din hehe, skoja bara :) nää men kom igen nu, säg vad ni tror kommer hända grabbar !! kommer Barca vinna det här till 100 % eller är det bara vi som vill tro det ??
Real Madrid Sherminator
2009-04-28 19:25
Nesto

Så lite så. hahaha. Så du har läst igenom lite? Tack så mycket!

VISCA BARCA!
Barcelona Nesto
2009-04-28 19:25
Okej tack Scherminator, lycka till mec chicksen :D
Real Madrid Sherminator
2009-04-28 19:21
Xavi_totalkontroll

Hoppas Xavi spelar på topp idag! Som Riijkard sa om Deco "Spelar Deco bra så är det lugnt" (nåt sånt där) Just så känns det med Xavi, lite.
Inte för att ta fram lite gammalt nu, men sa inte du till mig, Sluta lev på drömmar grabb? :P hahaha.
2009-04-28 19:19
Absolut och därför tror jag att Xavi själv märkte att han spelade dåligt, alla spelade dåligt faktist men Xavi mest jämfört med vad han kan prestera... såå nu tror jag att han vet vad han måste göra... som jag sa Valencia var en varning för honom och hela laget i principt... Från min synvinkel så tror jag att Barcelona kommer höja sig Ett snäpp idag utifrån mina teorier och slutsatser.... Tror faktist att det kommer bli en chock för de flesta... men o andra sidan kan allt gå fel av många olika anledninger- det som jag är rädd för !!! 5-1 Barcelona eller är jag för optimistisk hahaha jag lever på drömmar grabbar :)
Real Madrid Sherminator
2009-04-28 19:18
Nesto

Ja det får dom. Alla kort och avstängningar tas bort.
Real Madrid Sherminator
2009-04-28 19:18
Vampiro

Exakt. Men jag tror dock att om de väljer att punktmarkera kommer det ju att göra livet surt. Men visst, vi har ju kanske bara Iniesta och Messi som jag tycker är de enda som kan slå de avgörande passningarna. Ser inte nån annan.
Barcelona Nesto
2009-04-28 19:17
Bernie, skön film HAHA ;PP

En fråga, Om vi kommer till finalen, får alla spela oavsett hur många gula kort man har eller gäller systemet fortfarande?
Barcelona Vampíro
2009-04-28 19:15
Fördelen ikväll är ju att Iniesta troligtvis lär spela på mitten tillskillnad från matchen på Mestalla. Om Essien punktmarkerar Xavi som han gjorde med Gerrard så har vi fortfarande en minst lika skicklig spelare kvar som kan styra spelet. Som sagt Chelsea ska inte lägga för mycket fokus på bara en spelare då vi har flera lirare som kan göra det lilla extra.
Real Madrid Sherminator
2009-04-28 19:12
Xavi_totalkontroll

Han kan ha lite rätt i det. Xavi var, i mina ögon, ganska borta senaste matchen mot Valencia. Och du såg ju hur det gick, säger inte att vi spelade dålig fotboll nu. Men vi kan spela bättre. Så självklart, han har lite rätt i det. Men det finns andra.
2009-04-28 19:09
Hiddink uttalade sig om att om man stoppar Xavi så har dem stoppat barcelona ! är det någon som håller med ? liksom med tanke på att Barca i de flesta fallen spelar utan Xavi är lite sämre Barca... sååå frågan är hur dom hade tänkt och stoppa honom ? Hoppas att inte han stoppas....
Det som var bra med Valencia matchen att den slutade oavgjort är vad jag tror, en varning att vakna upp och prestera bättre och inte tro på nån övermakt eller nåt !!! Om jag tror rätt så har Barcelona potentialen att vinna med höga siffror ikväll... Visca el Barca
Barcelona Sersari
2009-04-28 19:08
Vampíro

Jag hoppas innerligt på det jag med, men idag kommer Chelsea att markera honom via lagspel och inte man-mot-man markering. Men som du säger så lever Messi för sådana här matcher och han kommer slita sig loss och bara förstöra Chelseas försvar.
VISCA BARCELONA Y MESSI!
Barcelona Vampíro
2009-04-28 19:00
Ämne: Tror Eto'o stänke....
Är Eto'o 100% koncentrerad i avsluten så är jag nöjd, tror han kommer vara hungrigare än någonsin ikväll med tanke på att han inte direkt har sprutat in mål den senaste tiden.

Håller inte med om att Messi inte kommer dominera. Klart han kommer markeras men Chelsea kan inte lägga all fokus på honom då vi har 3-4 spelare till som kan göra det på egen hand. Messi lever för den här typen utav matcher, det är sånna matcher som skiljer bra spelare från de allra bästa och ikväll kommer han att bevisa det.
Barcelona Geethang
2009-04-28 19:00
Jag tycker att Valdes får onödigt mycket skit. Han är fan bra, snabba reflexer och kanske bäst i världen på frilägen. Visst han gör 2-3 tabbar per säsong men det gör alla målvakter. Skillnaden är att de andra målvakterna kanske inte släpper in mål när de gör en tabbe.
Barcelona Frodo
2009-04-28 18:58
Jag hoppas att vi inte drar på oss en massa onödiga frisparkar på vår egen planhalva. De har fem spelare som är hyperfarliga på fasta situationer.
Barcelona Geethang
2009-04-28 18:57
Vadå vad är det för odds?
Real Madrid Sherminator
2009-04-28 18:55
Pep. G

Hahaha. Okej. Du har kanske också märkt att de flesta utav dem är kaxiga?

Nog om onödigt snack. Mer om matchen..

Tror Chelsea kommer backa hem som de flesta lag gör när de kommer till Camp Nou. Tvivlar inte på att Hiddink lär ha ett ess i rockärmen. Och om han är smart så kan han lätt spela sig ur Barcelonas höga press. Älskar dock den pressen Barcelona har! Senaste matchen blev ju valencia spelarna jätte stressade och slog bort massa passningar.
Barcelona pokke
2009-04-28 18:54
Vad fan är detta för odds? Är det ett skämt eller?
Barcelona Sersari
2009-04-28 18:52
Tror Eto'o stänker dit en ikväll, Messi kommer inte vara alltför synlig med tanke på den markering han kommer ha på sig. Men han kommer skapa oreda i Chelseas försvar ändå. 1-0 är ett bra resultat mot Chelsea, man ska inte underskatta ett lag av Chelseas kaliber. Det ska även spelas en match på Stamford Bridge och det är där det hela kommer avgöras. Full koncentration av laget och det kommer gå vägen ska ni se.
Barcelona Abbe_
2009-04-28 18:52
Ämne: Ämne: Ämne....
Får se det som ett tecken ;-).
Barcelona Pep.G
2009-04-28 18:51
Sherminator

Jag har umgåtts med Kosovaalvaner under hela mitt liv så jag vet hur dem är:P
Barcelona Bernie
Ikväll blir det fest! :)

Copa, liga i Champions!:D
Barcelona Vampíro
Ämne: Ämne: Klint: ....
Lite ovanligt också då de flesta spelbolagen har otrolig stor respekt för de engelska lagen. Men, men kanske tecken på att vi vinner ikväll. :D
Barcelona Abbe_
2009-04-28 18:48
Ämne: Klint:

Har märkt ....
Precis, nuvarande odds på Barça är inte ens spelvärt.
Annons: