/spanien/barcelona/forum/18528.aspx/spanien/barcelona/forum/18528.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 12:43
Alltså varför kommer alla o gnäller på domaren? Speciellt Madridfansen, fan gå o dö. Ni har mest tur med domarn i hela Spanien.
Hur orkar ni ens bry er, kolla på uefa cupen eller nåt, för CL kommer ni aldrig förbi kvarten.

Skulle inte Henry haft straff på Camp Nou eller?
Lägg ner.

OCH DOMAREN HADE VI KÖPT !! Det var ju därför Abidal fick ett helt korrekt RÖTT KORT....
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-05-07 12:42
MADRID 1902

Har du ens rätt att ge din åsikt om Barcas match? Jag trodde att den försvann när Barca slog Madrid med 6 mål på bortaplan.

Det är riktigt roligt att Madridistas gråter över straffar som Chelsea borde fått. Hahaha...
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 12:41
Pokke:

Sa även till min polare när Alves fick frispark i 80 minuten, Hoppas han missar. För annars kommer Chelsea pressa oss med en man mer i typ 15 min, det är bättre vi avgör på stopptid o där kom det;)

Fyfan, får fortfarande rysningar, speciellt när bollen går på Etoos axel/arm i 95 minuten, tänk om han blåst straff där, ojoj
Real Madrid MADRID 1902
2009-05-07 12:38
Dubbelmoral är väl när ni påstår att ni förtjänade och gå vidare.
Ni förnedrade oss och ingen har väl sagt något annat våra spelare har inte precis fått topp poäng av SF skribenterna.
Dom var bättre än er taktiskt,fysisikt och hade fler chanser än er och borde ha haft minst 2 straffar också.
Barcelona pokke
Barça! (MQUC3)

Hehe, jag kom ihåg innan matchen skulle börja så skrev du att du hoppades på att vi skulle göra mål i 91-92 minuten. Och du fick in det :)
luuddee
dizzy //

väldigt stor skillnad... alves var igår övertänd och gick gång på gång in aggresivt i duellerna, han förtjänade sitt gula kort, idiot som han är.

Fletcher däremot, största krigaren på jorden i dagsläget gör en perfekt brytning framför fjollan fabregas och vilken stolthet killen har. Inte ett ljud till domaren utan rakt ut i omklädningsrummet.

JUSTICE FOR DARREN FLETCHER.

dock, abidals röda borde gå bort, gilardino klass på anelka
2009-05-07 12:37
endatjejen

Nej, vi vet inte att det var oförtjänt.

Det var MYCKET välförtjänt.
Barcelona Hetfield
2009-05-07 12:36
Fan va stort, titta på Henrys meritlista om vi nu vinner trippeln:

*Över 200 mål i Arsenal
*Vunnit EM och Vm
*Frankrikes bästa målskytt genom tiderna
*Vunnit FA turneringen
*Vunnit PL
*Kommer att vinna La Liga
*CL
*Cdr

Grande Henry!
Barcelona Dizzy
2009-05-07 12:35
Kolla länken. Skulle Fletchers nu spela så kan man väl också överklaga Alves kort?

Så jävla synd att han missar finalen.
Barcelona pokke
2009-05-07 12:34
Fotbollen har segrat! Nu får Abramovich ta och fundera på vilka spelare han ska köpa för att lyckas.
Real Madrid endatjejen
2009-05-07 12:34
Geethang /

Jag är inget RM-fan. Vi ses i finalen ;)

Att det var en vinst för fotbollen är ju synd att säga, för Ni "vann", gick vidare HELT oförtjänt och det är Ni ju väl medvetna om, just i gårdagens match.

Men i det stora hela, d v s generellt sett så är det dock dom 2 bästa lagen som möts i finalen.

Tycker dock MYCKET synd om Chelsea och att en domare får avgöra en så pass viktig match som en semifinal i CL, är ju bara att beklaga men handen på hjärtat så får man faktiskt lära sig att spela även mot defensiva lag...som sagt Ni var INTE värda att gå segrandes ur gårdagens möte...

Nu spelar Man U för HELA England, var så säkra...;)
Barcelona Zizou_nr1
2009-05-07 12:33

Chelski känner sig "RÅNAD"! FAN VAD GÖTT!

Ett lag som vill KÖPA till sig titlar med pengar, SKA BLI RÅNAD!!!!!!
2009-05-07 12:27
Chelseafansen säger att de inte bryr sig hur stort bollinnehav lagen hade, det är resultatet som räknas.

Sen säger de att Barca hade ett skott på mål och inte förtjänade att gå vidare.

Och är det bara jag som ser dubbelmoral i det hela? Haha älskar när Chelseas spelare och fans gråter. Bland det bästa som finns i fotbollsvärlden.
Barcelona Öagunner
2009-05-07 12:24
Ciao-V//
Jo de flesta i min ålder och neråt tror väl chelski alltid varit en gigant trots att de bara köpt titlar.
Och dom kallar sig Pride of London...
Barcelona Caol Ila
2009-05-07 12:22
daniisco
luuddee

Vad jag menade (sorry att jag var inte tydlig nog)är att Barca möter ju lag som backar hem några gånger per år och de skall ju kunna klara va det när de möter ett lag chelsea.
Kan man inte vinna mot lag som stälelr upp med försvar så kommer man inte gå långt.
Nu gick det ju vägen.
Barcelona Dizzy
2009-05-07 12:21
Hoppas Toure får spela mittback igen han behövs mot Berbatov. Toure är starkare. Men ser hellre Toure på sin vanliga plats.

Messi kommer ha SHOW mot Evra igen.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 12:18
Festen på La rambla spårade ur totalt igår med glasflaskkastning och man tände på soptunnor m.m

Tråkigt.
Länktips: www.sport.es
Barcelona Zizou_nr1
2009-05-07 12:17

luuddee//

Tack för att du vill blir hörd här. Du har fått fram ditt budskap, att United är ett mer komplett lag. Tack så mycket, kompis.

Stick nu!
Barcelona J.Gamper
2009-05-07 12:15
Väldigt bra artikel av Nina.. Hon skrev precis det jag kände. Kanske Chelseafans och anglofiler borde ta en titt och inse verkligheten.
2009-05-07 12:15
Hahaha Jag fattar inte hur Madridistas vågar ens kommentera Barca. Om det är någon som ska hålla käften och gråta ensam så är det Madrids fans. Hur vågar ni ens uttala er om matchen igår?

2-6 på hemmaplan för Madrid säger väl en hel del.
Sen att ni inte har gått vidare till kvartsfinalen i CL de senaste 5 åren är ju en annan sak :D

Patetiska Madridistas
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 12:14
Hade glömt, haha ändrat nu.
Barcelona Klint
luuddee

Det är ganska komiskt när du nedvärderar majoriteten här inne som trångsynta. Har du själv läst dina senaste inlägg här?
Barcelona lellefs
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 12:13
Finaluppställning:) (Lite ironi i den)

------Valdes------
Puyol Pique Sylle
------Toure-------
-Xavi-----Iniesta-
Messi Etoo Henry-
-----Bojan-------
luuddee
2009-05-07 12:12
J.Gamper //

majoriteten här inne.
Barcelona Ciao-V
2009-05-07 12:11
Formen och viljan kommer att avgöra finalen.
Chanserna lär bli 50 -50.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 12:11
Luuuddee,

Sluta provocera, ingen bryr sig. England är bäst seså.^..
Barcelona lellefs
2009-05-07 12:10
Dizzy:

Vad sägs om
Grande Victor Valdes
Puyol Toure Pique Sylvinho
Iniesta Busquets(tyvärr) Xavi
Messi Etoo Titi Henry...

Kan väl inte bli något annat .. Om inte Pep litar på Martin Caceres för att få upp den fantastiske Yaya på mittfältet.. men Yaya var grym igår och tror inte Pep vågar släppa in Caceres som har sett jävligt nojjig ut mot de svagaste lagen i ligan. Kul med Sylvinho trots allt, kan inte bli mkt sämre än abidal (gillar inte Eric speciellt mkt).
Barcelona kallesiete
2009-05-07 12:09

Måste bara hylla försvarsspelet igår också. Håller verkligen i bollen och Chelsea har svårt att skapa något på egen hand. Nån fast situation och nått läge när drogbra sliter sig loss när vi pressar på. Annars var det riktigt bra.
Barcelona J.Gamper
2009-05-07 12:09
Ludde

Vem är trångsynt? Självklart är Man United ett komplett lag vem säger emot det?
Annons: