/spanien/barcelona/forum/1852.aspx/spanien/barcelona/forum/1852.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Davids3
2015-09-29 23:00
Tänk om Douglas omskolas till ytter och imponerar och vi börjar hylla honom om 1 månad ?
HAHAHA inget är omöjligt i det här laget alltså..
Barcelona Gio Style
2015-09-29 22:59
@Puyol5:

För att straffet slutade gälla när transferfönstret stängde 31 Augusti.
Registrera Turan rör bara spanska fotbollsförbundet som brukar tillåta det vid långtidsskador.

Så egentligen har inte FIFA nåt att säga till om men vill ändå ha ett finger med i spelet.
Barcelona Vampíro
2015-09-29 22:58
Några snabba tankar efter matchen. Resultatet gick vår väg men man får inte glömma hur jävla mörkt det såg ut alltså. Vi måste höja oss rejält och förhoppningsvis blir detta en moralboost nu när Leo är borta. Plus till Neymar som hela tiden försöker trots att det alltid inte går vägen. Hans entusiasm är ovärderlig för Barça, speciellt i dessa dagar när vi behöver kreativitet. Suaréz fick till slut sätta dit den men han såg inte bra ut alltså, känns som att man ser Gudjohnsen på topp ibland när han ska ta emot bollen. Vill se mer skärpa från honom samt att han trimmar ner ett par kg. Ett stort plus till Sergi Roberto som från ingenstans verkar kunna bli en stöttespelare under denna hemska höst. Han har gjort några bra matcher som ytterback men gjorde ikväll ett kanoninhopp som mittfältare, positionen där han tidigare varit helt bedrövlig. Snälla jag hoppas av hela mitt hjärta att detta inte var en one-off för just nu behöver vi all hjälp vi kan få. Håller alla mina tummar att Andrés skada inte är allvarlig heller. Till sist Mathieu, denna fucking Mathieu. Hat är ett starkt ord men fy fan alltså. Jag skrev efter hans pinsamma insats i supercupen att han var död för mig och han svarar upp det med det här? Nu när vi har skador och han har chans att ta revansch? Jag vill aldrig mer se honom representera min favoritklubb, aldrig aldrig aldrig. Blir fan förbannad av att se honom lunka omkring med sitt usla jävla spel. Mediokert, omotiverat och allmänt oprofessionellt. Det är för mig omöjligt att försvara honom längre. Lämna. Visa Barça även under de mörkaste tiderna!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2015-09-29 22:55
[QUOTE=Rambla~]Du, inte så farligt. Vi överlever det. Det är snart landskamer också. Var inte så negativ hela tiden, försöker tänka åtminstone lite positivt? :) [/QUOTE] Jag ska försöka. ;)
Barcelona Junta Dimision
2015-09-29 22:53
@Barclasico:

Räknade redan in honom som given truppspelare :).
Barcelona the cameroonians
Om man ska hitta något positivt med Iniestas skada så är det ju att det efter helgen är landskampsuppehåll.

Sevilla borta kommer hur som helst att bli en riktig holmgång, får se hur de presterar i sin match i morgon.
Barcelona grande jw
Visst kan man gråta över Iniesta, men han har typ varit sämst på plan varje match inledningsvis den här säsongen. Känns som vem som helst på bänken kan göra det bättre för tillfället.
Barcelona Puyol5
Varför skulle Fifa låta oss registrera Turan? Vi fick ett straff för ett regelbrott (iallfall enligt fifa). Har vi inte oss själva att skylla som sålt Pedro tex? Tyvärr.
Barcelona Barclasico
2015-09-29 22:52
@Junta Dimision:

Samper? du vet väll att Gumbau går före?
Barcelona 5puyol5
2015-09-29 22:52
2 av 9 matcher utan Messi är klara, 7 till väntar: Sevilla B Vallecano H Bate B Eibar H Getafe B Bate H Villarreal H
Barcelona A good coach is everything!
2015-09-29 22:48
Vem kan inte älska Roberto nu??? Han är klockren!!
Barcelona Neymar N11
2015-09-29 22:48
Det haglar med skador förtilfället, nu även Iniesta verkar bli borta 2-3 veckor. Skön seger ikväll, älskar barcaaaaa
Barcelona Rambla~
2015-09-29 22:47
Vad har Fifa för argument för att vi inte ska få ta in Arda eller Vidal som ersättare för Rafinha? Istället uppmanar de RFEF att ändra sina regler. Jaha, det gjorde de knappast när det var andra lag som fick ta in ersättare vid långtidsskador. Har inte RM tagit in en ersättare vid en långtidsskada en gång?
Barcelona Junta Dimision
2015-09-29 22:47
Kanske dags att ta upp Samper i truppen? Eller ska Douglas skolas om till innermitt?
Barcelona Rambla~
2015-09-29 22:46
@Blaugrana91:

Du, inte så farligt. Vi överlever det. Det är snart landskamer också. Var inte så negativ hela tiden, försöker tänka åtminstone lite positivt? :)
Barcelona BARCA-més que un club
2015-09-29 22:45
riktigt synd att nu Iniesta gått sönder också vår trupp är riktigt tunn nu herregud jävla fifa måste låta oss ta in Arda alltså detta funkar inte väldigt tunn trupp och en lång säsong.
Barcelona Blaugrana91
2015-09-29 22:44
[QUOTE=NoGo™ ]Iniesta could be out for 2 to 3 weeks with a muscle injury #fcblive [catradio] [/QUOTE] Jag orkar inte....
Barcelona NoGo™
2015-09-29 22:43
Iniesta could be out for 2 to 3 weeks with a muscle injury #fcblive [catradio]
Barcelona Suarez9
2015-09-29 22:42
Hahha Sergi Roberto. Känns som jag drömmer! Där har vi Iniestas ersättare Ha Ha Ha....
Barcelona Rambla~
2015-09-29 22:41
Synd inte Munir fick hänga en kasse där på slutet, hade kanske gjort lite gott för hans självförtroende.

Roberto har jag hoppats på hela tiden även om hoppet var på väg att ta slut. Vändningen kom när han började spela högerback tack vare Alves skada under inledningen av säsongen. Nu vill jag nästan att Roberto ska starta som hb i svåra matcher.
Barcelona Arda-Turan
2015-09-29 22:41
Jag kör med Alba med ett ben än marboro
Barcelona BARCA-més que un club
2015-09-29 22:40
I love u mitt Barca vilken skön seger.
Barcelona BlueRed
2015-09-29 22:39
@Profeten Sergi Roberto:

Inte för att jag har kritiserat sönder honom, snarare blivit mer och mer imponerad när han framförallt spelat som högerback, mittfält har han väl varit sådär. Men jag håller med, framförallt för Robertos skull. Killen är trots allt en riktig kämpe på dem träningar man får se och förtjänar lite mer cred än han fått.
Barcelona grande jw
2015-09-29 22:38
Roberto gick in och ändrade matchbilden på ett sätt som bara Messi kan göra annars. Vilken frisk fläkt han varit hittills den här säsongen. Kung Roberto!
Barcelona enkos
Den här seger är skänkt från ovan

Ps. Jag gissade i alla fall 2-1
Barcelona Vampíro
[QUOTE=Andresito]Ping Vampíro. Hehe [/QUOTE] Wrong. Jag har tvärtom hyllat honom när han spelat bra, rätt ska vara rätt. Däremot ändrar det ju inte faktumet att han har varit totalt oduglig i tidigare säsonger men killen verkar ha ett nytt självförtroende i år vilket är välkommet. Så länge han fortsätter på detta spåret så är jag jävligt nöjd.
Barcelona Barcelona 1899
2015-09-29 22:37
@Barcelonistas:
Att du inte bara kan typ förlora din skrivförmåga eller något. Trams-olle. Extremt tröttsamt.
Barcelona Blaugrana91
2015-09-29 22:37
Roberto har verkligen tagit enorma steg framåt, kul att se. Matchen överlag var fruktansvärd med facit i hand , men spelarna ska ha beröm för att dem fortsatte kriga. Sista 10 var dessutom ganska bra och starkt att vända.
Barcelona Liunil Masse
2015-09-29 22:36
Barcelonistas Du är helt otrolig alltså haha. Du o enkos får gärna fortsätta. Får mig ett gott skratt varje gång.
Barcelona Rambla~
2015-09-29 22:36
Vi ska komma ihåg en sak, det är inte bara vi som har problem i Europa. Se bara resultaten i kväll och det är stora klubbar med bra mycket bredare trupper än vad vi har för tillfället. Det ska man tänka på innan vi kritiserar spelarna för fulla muggar. Ja det gäller så självklart även mig.
Annons: