/spanien/barcelona/forum/18510.aspx/spanien/barcelona/forum/18510.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saman.
2009-04-29 00:04
Jag tog delat på 0-0 :p

Resultatet blir Barcelona vinst. Hur vet jag dock inte. Jag återkommer med beräkningarna nästa vecka :)
Barcelona Smogen
2009-04-29 00:03
hmm....Sylvinho mot Abidal hade nog varit ett bra byte, håller med, borde man gjort när det var Ca 20 minuter kvar. Hellre än att ta in Hleb mot Henry...tänk att vi kunde haft Arsjavin där istället, men nej, vi ångrade oss eftersom priset gick upp och köpte Hleb istället. bra val... :)

jaja, 0-0 är inte helt illa, vi går ju faktiskt vidare på alla oavgjorda resultat utan 0-0.
Real Madrid PePita
Jag hoppa på en bra match, en rättvist vinst till den bättre laget.
Lycka till, Hala Madrid
Real Madrid Shi
Saman.

Orkar knappt diskutera med dig längre då du tror att det handlar om att ha "kul" på denna nivå. Ha kul kan du ha i div. 5 i sörmland. På denna nivå är det vinst och bara vinst som skall levereras i första hand, och har du en vinnarskalle, som alla fotbollsproffs måste ha så tycker du att det är kul att vinna inte o spela bra och förlora.

Criff

Jag är som en person som är rullstolsbunden, jag försöker göra det bästa av Reals prestationer, jag kan inte bara lägga mig ner och dö. Utan jag finner det vackra i dagens Real och ser fram emot framtiden, den dagen jag kan se spelare som Zidane och Hierro bära tröjan med stolthet.

Rambla

Jag vill helst inte ta upp tidigare säsonger, men i ärlighetens namn så nådde ni semin tack vare Celtic och Schalke som är rent ut sagt UEFA cup motstånd.

Att vi sedan misslyckats i europa förnekar jag inte. Dock vet jag att det kommer vända. För mig personligen prioriteras ligan främst då den är det riktiga testet. I CL krävs något helt annat och en rejäl gnutta tur.

Barcelona Barcanist
2009-04-29 00:02
Canaletes

Jag tror att han menar att vi tar det på straffar xD
El Capitano
2009-04-29 00:01
Men skit i Puertan om det är öppet eller låst, varför ska alla springa dit o börja skriva??
Barcelona Barça! (MQUC3)
Barcas moderatorer vet hur man agerar, Madrids å andra sidan är bara snorungar som missbrukar sin makt. Thats a fact. Cred till Red här på Barca delen.
Canaletes
Saman.

eeh...? de blir förlägning då
Canaletes
2009-04-29 00:00
Pep.G

Jag vet, men de kan Cáceres också ;)
Jag skulle vilka se: Alves-Pique-Cáceres-Sylvinho

Från listan kan vi ta bort V. Sánchez
Barcelona Saman.
BlueRed.

En ekvation för din skull:

( (Chelsea + måste göra mål) - (Barcelona + total football + Enorma ytor - Marquez - Puyol) )/ 0-0 = Barcelona vinst!
Barcelona Gud är störst!
Aa samma här sjukt att jag inte ens tänkte på el clasico för än du nämnde det nu.
Barcelona pokke
Barcelona-redaktionen förtjänar verkligen cred som tillåter ibland dryga fans skriva här och delar itne ut spärrar hit o dit, låser forumet och raderar inlägg.
Barcelona Smogen
De gånger Abidal spelat mittback i barcelona har det inte gått bra, låt Caceres spela istället och hoppas på att han gör sitt livs match...

I övrigt tycker jag vi ska spela med samma anfall och mittfält de närmaste två matcherna, det får bära eller brista....
Barcelona Pep.G
2009-04-28 23:59
Christián

Exakt, Pep borde ha visat mer fingertoppkänsla och bytt Abidal med Sylvinho. Mer offensiv kraft.
Barcelona pokke
2009-04-28 23:58
Saman.

De stängde tydligen forumet. Två Barcelona-fans skrev där och blev spärrade och fick sina inlägg raderade.
Barcelona Okkapokka
Jag sätta min årsinkomst på att nästa match kommer bli raka motsatsen till denna. Tror på något liknande som det vart mellan Chelsea och Liverpool i kvartfinalen.

Tror jag aldrig varit så har ointresserad av El Clasico som jag är nu. Känns som en helt vanlig liga match ska spelas i helgen.
Barcelona Smogen
ja, mitt inlägg försvann igen, och då skrev jag bara:
"hej, undrar bara vad det var som var så farligt med att skriva:
"Skönt att ni har öppet forum
Välmött i El Classico.""

nästa gång ska jag försöka att inte vara så provocerande. ber om ursäkt för mina hårda ord till alla madristas som kan tänkas läsa detta...hoppas ni inte blev ledsna.
Barcelona Pep.G
Canaletes

Abidal kan spela som mittback därför.
Barcelona BlueRed.
2009-04-28 23:57
Barça! (MQUC3)

Ett skämt hoppas jag. :)

-------------------------

Fattar inte hur ni lyckas vara så positiva inför returen. Jag får bara inte till det.
Barcelona Blaugrana13
Canaletes

För att använda sig av Sylvinho skulle jag tro, men jag ser hellre Cáceres och Pique i mitten och visar lite ung världsklass :D
Barcelona Saman.
Shi

"Jag menar bara att joga bonito inte funkar på bra lag."

Så när vi vann 2-0 mot er tidigare så räknades inte ni som ett bra lag? Skyll inte på skador nu ;)
Christián
Pep.G

En annan lösning skulle vara att flytta in Abidal som mittback och Cáceres som vänsterback,han skulle vara bra som en defensiv vänsterback, han brukar spela vänsterback i Uruguays landslag, det blir för offesnivt med både Alves & Sylvinho
Barcelona Barça! (MQUC3)
Det blir antingen:

Alves Abidal Pique Sylvinho eller
Alves Pique Cacares Abidal

Återstår att se.
Real Madrid Shi
2009-04-28 23:56
Rambla

Ännu en gång ni verkar vara snabba att dra slutsatser över vad jag tror. Jag tror fortfarande att Barca går vidare på ett 1-1 reslutat i returen. Jag menar bara att joga bonito inte funkar på bra lag.

Dock är det ett enormt avbräck med de två erfarna mittbackarna borta. Tro det eller ej så är jag inte den som sitter hemma och håller tummarna för att Barca skall förlora. Jag håller på Real Madrid jag lever inte för att hata Barca. I ligan vill jag se er förlora för att det gynnar mitt Madrid, men i CL har jag som Real supporter inget att vinna eller att förlora på att ni vinner hela skiten. De som sitter hemma och hoppas på en Barca förlust eller en Real förlust i en turnering eller liga som man inte kan vinna är de som har patetiska vänner som skrattar åt dem efter varje förlust. Som tur var så har jag inte den situationen i mitt liv.
Canaletes
2009-04-28 23:55
Tror det blir Pique-Cáceres som mittbackspar

Varför sätta Abidal som mittback för?
El Capitano
Shi

Det måste svida på dig att Real är ett krislag, ni ska köpa ALLT o alla för att lyckas men tyvärr, framgångar kan man inte köpa med pengar!
ADHD? du har galna kosjukan som inte ser hur Barca presterar match efter match. Öppna ögonen lillen.
Barcelona Criff
Sätter också hellre Caceres som väntserback än mittback!

Förresten, är det någon som saknar Milito eller Henrique just nu?
Barcelona Barça! (MQUC3)
ALLA RÖSTER ENLIGT CANALATES ! Nu får vi se vilka som har mest fans:)
Barcelona Rambla
2009-04-28 23:54
Jag tror att Caceres kan fixa det. Kanske bättre att han spelar vänsterback kanske och Abidal i mitten?
Barcelona Blaugrana13
2009-04-28 23:54
Shi

Riktiga Real? Som bestod av galactico?
(kanske inte var då, mot monaco?) Men va fasen, skaffa lite egen produktion istället ;)
Annons: