/spanien/barcelona/forum/18506.aspx/spanien/barcelona/forum/18506.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Roni
2009-04-29 01:14
Bra match, dock förtjänade ni bättre resultat tycker jag!

Och snälla sopa bort smutset från madrid på Lördag tack!
Barcelona Barcanist
2009-04-29 01:10
GLB

Hahahaha, det var snarare Chelsea (9-1)
Barcelona GLB
2009-04-29 01:08
Från Vhelsearedaktionens matchrapport:
"Chelsea (4-3-3)"
muhahahhahaha, roligaste på länge.
Barcelona pokke
2009-04-29 01:07
La ni märke att Messi inte fick mycket yta att gå på och hade ständigt 2 spelare på sig vart än han gick.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-29 01:06
Exakt, det är Media som hypar upp oss. Hatar Media. Är hellre underdog.

Tillee: Tänkte också på det ! att ha toure som mittback, kan ju inte vara så dåligt.

Alves Pique Toure Abidal

Keita
Xavi Iniesta
Messi Etoo Henry

Funkar väl ???
Barcelona pokke
2009-04-29 01:05
TageLevander

Vad ska Barcelona göra åt saken att Media kaller de för ''Världens bästa lag''?

Det är väl knappast så att Barcelona går ut och säger att de är världens bästa lag? Sen så spelar det ingen roll om man kallas för världens bästa lag i media eller inte. Jag personligen bryr mig inte om Barcelona är ''världens bästa lag'' inom median.
Barcelona Pep.G
2009-04-29 00:57
Tillee

Exakt, tänk dig om Ribery kommer då ?
Barcelona Tillee
2009-04-29 00:50
Borde inte Yaya kunna gå ner och spela mittback och Keita ta hans roll på mittfältet?

Tyckte Iniesta var bättre än Messi på plan idag, när båda spelarna agerar samtidigt på plan tar dom nästan ut varandra lite grann även om det är en oslagbar duo. Nån av dessa ensamna på plan ger dom mycket mera boll och utrymme att jobba på, dock skulle nog inte dominansen hos Barca bli lika överhängande. Men vad spelar det för roll om vi ändå inte lyckas producera något mål framåt.

Tycker även att Valdes gjorde en av sina bättre matcher även fast han inte hade så mycket att göra. Stabil och lugn i dagens match.

Otroligt ledsamt att se Marquez utgå med en troligtvis knä(?)skada, mycket synd.
Real Madrid Luiz_Madridista_4ever
2009-04-29 00:49
Barça! (MQUC3)

Gud vad du inte kan något om fotboll.
Du kan omöjligt skriva det där och mena det?
Hur kan man jämföra lagen sådär?
Är Real ett bättre lag för att vi vann över Atl Madrid borta och ni förlorade?
TageLevander
2009-04-29 00:49
Hur kan ni vara så snuskigt enögda, patetiska och naiva?

Om nu Barcelona är "världens bästa lag" så ska det inte spela någon roll om motståndarna spelar defensivt. Det hände mot United och nu händer det igen mot Chelsea. Personligen tycker jag att semin fortfarande lever, i all högsta grad. Men det faktum att de engelska lagen är mer taktiskt slipade och klarar av att spela på annat sätt än "super offensiv" tycker jag framstår ganska tydligt.

Barcelona är helt klart det mest underhållande laget att titta på, det bjuds ju på målkalas varje match! Men för att förtjäna epiteted Världens Bästa LAG! så krävs det otroligt mycket mer än att kunna "handbollslira" in nåra mål per match. Nä Barca har fortfarande mycket att bevisa hos mig. Pep Guardiola är för mig heller ingen frälsare förens han får bukt på barcas defensiv. Detta kanske händer redan denna säsong vem vet?
2009-04-29 00:47
Barça! (MQUC3)

Lägre nivå än pwned går inte.
Ciao bella! Vi snackar mer efter El Clasico ;).
Barcelona k u s h t r i m
2009-04-29 00:46
Aja, 0-0 är i slutändan ett helt Ok resultat. Men skadan på Marquez är tyvär mycket dåligt. Sedan att Puyol missar nästa Chelsea match är också inget vidare alls...

Men det är bara att blicka framåt och fokusera på El Clasico nu i helgen. Ett steg i taget.

Sedan beger vi oss mot England där vi har STOR chans att vinna. Vinst är dock inget krav då vi även kan gå vidare vid 1-1 t.ex. Men Chelsea blir nog tvugna att spela fotboll hemma (till skillnad från ikväll). Drömmen lever vidare...

Fc Barcelona
Mes Que Un Club!
Barcelona ElDuroDeFCB

God natt på er alla....Nivån här inne är otroligt låg, inga vettiga ämnen att ta upp....Höj nivån ni övriga eller gå lägg er...
Barcelona Barça! (MQUC3)
Allt jag har att säga innan jag ska sova är :

Real - Liverpool 0 - 5 totalt.
Barca - Chelsea 0 - 0 efter första mötet.

Alltså åker ni ut med 5-0 mot laget som blev utslaget av det lag vi spelar 0-0 mot.

Haha så jävla slut. Det finns inget Real Madrid längre. Ni måste nog köpa Kaka, CR7, Zlatan, Villa, Torres, Gerrard för att lyckas..
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-04-29 00:44
Shi

Det får man fråga real spelarna? Hur skulle de agera? marcelo kan va en som kan komma att tappa humöret och sen har vi alltid gutti...Det e väl dessa två jag kan tänka mig. gago blir en putsider han med
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-29 00:44
Cs? Utveckla tack? är det det där spelet man pangar ? :) Men när jag pratar med Madridfans då måste jag gå ner på min brors nivå som är 10 år, bara för att kunna kommunicera på en likvärdig nivå med er Madridstas.
Canaletes
2009-04-29 00:43
Shi

Ska de va kul eller?
Vad är oddsen på att de blir 5min tillägstid igen?
Barcelona pokke
2009-04-29 00:43
Shi

Tror tyvärr inte på en underhållande match. Madrid kommer antagligen parkera spelarbussen där Barcelona styr och ställer.
Real Madrid Pierre(Dobber)
2009-04-29 00:42
hehe. Ja det är dags å lägga sig. Så kan ju han få fortsätta att skriva saker så han känner sig bättre.

Inget annat en sucka å skaka på huvudet kan man.

Lycka till i El clasico. Hoppas på en grym match! Ciao
Real Madrid Shi
2009-04-29 00:41
El Clasico pojkar och flickor, det ni kommer vara underhållning som la liga alltid bjuder på. Vad är oddsen på ett eller flera röda kort för Real om ni leder i slutet med mer än 1 mål?
2009-04-29 00:40
Barça! (MQUC3)

Blev jag "pwned"? jaja ska dra nu, fortsätt du med ditt cs snack.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-29 00:38
haeger:

HAHAHAHAHAHAHA så jävla pwned :)
Barcelona Smogen
2009-04-29 00:34
Luiz_Madridista_4ever

när du skriver "Pique och Caceres kommer aldrig klara sig" är det ju inte direkt konstruktivt, bara irriterande. så vart vill du komma?

nej, nu ska jag lägga mig

bona nit
2009-04-29 00:33
haeger

Nej? Läste att han var skadad.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-04-29 00:33

Vad fan är det med folket här inne idag....För mycket hat in the air.....
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-04-29 00:32
Luiz_Madridista_4ever

Inför matchrapporten så stod att han var skadad---vet ej mer än så
Barcelona haeger
2009-04-29 00:32
Luiz_Madridista_4ever

Nej men du verkar vara det.
2009-04-29 00:30
Är Caceres skadad?
El Capitano
2009-04-29 00:29
Ämne: är det bara för mig ....
Jag kör google chrome och har samma problem, loggade även in via min iphone men fortfarande samma problem.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-04-29 00:29
Måste rätta mig lite:

Caceres är duktig och skulle klara av att axla rollen som mittback, men inte en semi final. Han har spelat för lite för att ha självförtroendet på topp....
Annons: