/spanien/barcelona/forum/18501.aspx/spanien/barcelona/forum/18501.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona VizzlA
2009-06-24 23:53
Hmm hade jag valt hade jag spelate med denna elva mot Usa..mer kreativitet och större chans att spaniens skulle spelat sin vanliga bländande fotboll..

casillas
Ramos pique puyol capdevila
xabi
Fabregas xavi
Silva
Villa Torres

my opinion..

Messinho
2009-06-24 23:49
Spanien hade tillräckligt med lägen att göra mål men håller me dig dom var riktigt bleka idag...
Messinho
2009-06-24 23:41
När jag såg spanien idag tänkte jag precis på när barcelona spelar utan messi.Men nu var det spanien utan iniesta, man kunde tydligt se att det saknas en dimension i spaniens anfallsspel.
Barcelona NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!
2009-06-24 23:36
Sherminator

Mm lacka fan! Efter 40 tusen repriser så sa han fortfarande fel.

Om matchen då,USA förtjänade att gå vidare helt klart. Var dålig rörelse i Spanien långa stunder speciellt från Villa och Torres som var riktigt bleka.
Messinho
2009-06-24 23:35
Sherminator

Haha aaa jag tänkte wtf är dom blinda eller? :)
Real Madrid Sherminator
2009-06-24 23:34
haha, förresten, nån som hörde när Glenn, Chris, Rit-Ola och Mats sa fel hela tiden? När dom sa att Pique förlorade närkampen mot pique? När man sedan ser honom springa efter altidore och nån i spanien ligger ner bredvid pique. haha :D
Messinho
2009-06-24 23:30
Är det bara jag som hoppas att Sergio Ramos stannar i real madrid? :)
Barcelona SaM__-
2009-06-24 23:27
Det gamla Spanien visar sig igen. Det kanske trots allt stämde att Spanien genom åren alltid ha behövt en "städgumma" som man hade i Senna under EM. Nu med Xabi Alonso som ensam pivote så upplever iaf jag inte samma trygghet iaf. Han må vara en duktig passningsspelare men han är tamefan ingen pivote utav hög klass. En pivote ska ha fler egenskaper än bra passningsspel vilket Xabi inte har.
Messinho
2009-06-24 23:26
Ja Iniesta är spaniens viktigaste spelare tillsammasn med xavi
Barcelona Koeman!!
2009-06-24 23:20
Fyfan va man saknade Iniesta på planen idag..
Barcelona Heywood Jablome
2009-06-24 23:17
Behöver vi verkligen Mascherano eller någon annan dyr defensiv mittfältare? Jag hade använt mig utav Marquez eller Busquets som defensiv mittfältare när Yaya försvinner till AM.
Barcelona el Flaco
2009-06-24 23:15
Okkapokka/

Oftast är det tyvärr så, men det finns undantag. ;)
Barcelona Okkapokka
2009-06-24 23:14
el Flaco

Uppföljare är sällan bättre än föregångaren. ;-)
Barcelona dr0mmis1000
2009-06-24 23:14
Hahaha Real Madrid barnen är sjukt roliga. Dem kan inte ens erkänna det att det var Casillas tabbe första målet mot Usa idag. Han är inte ens i närheten av Buffon förihelvete.

Många glömmer också Casillas står mellan 7-8 tabbar per säsong Real.

Tar Buffon alla dagar i veckan framför Casillas. Killen är världens bästa målvakt och målvaktlegend.

Buffon vs Casillas = Buffon enkelt
Barcelona el Flaco
2009-06-24 23:11
Ämne: Ämne: Kände f....
Förra anstormningen var episk. Uppföljare! :P
Real Madrid Bengan
2009-06-24 23:11
Ämne: Det är likdant åt bå....Jag tycker det brukar vara en hyfsad nivå här, känns som jag läser det här forumet nästan lika mycket som Madrids och sällan något som upprör. Det är bara några få personer som slänger ur sig sånt där. Är bara trist att ingen stänger av dom på livstid här (dvs siten inklusive Puertan), dom har ju ett forum för likasinnade på fotbollskanalen.

Edit: Kommentaren ovanför belyser min poäng.
Messinho
2009-06-24 23:10
Dom inne på puertan ska hylla barcelona inte kasta så enormt mycket skit på världens bästa lag barcelona.

Aja Nu går vi vidare...
Barcelona Okkapokka
2009-06-24 23:08
Det är likdant åt båda hållen. Om någon idiot inne på Puertan skriver "Xavi suger" så håller tydligen "hela Purtan" med. Desamma gäller Les Rambles. Om någon skriver "Iker suger" så har tydligen hela Les Rambles sagt det.

Låt bara skiten vara och ignorera det. Sånt är inte värt att spendera er tid på. Gå vidare bara.
Barcelona Kim
2009-06-24 23:06
Jag orkar inte käka popcorn. Är bara urless på detta eviga kastande av skit fram och tillbaka på andra lags spelare.
Länktips: www.halderot.se
Barcelona Rambla
2009-06-24 23:06
Ämne: Kände faktiskt på mi....
Uppvigla inte till anstormning nu. :P
Barcelona el Flaco
2009-06-24 23:04
Kände faktiskt på mig att detta skulle ske. Spanien förlorar så både Barça-forumet och Madrid-forumet försöker skylla förlusten på rivalklubbens spelare. Detta ska bli underhållande att läsa.

*Sätter mig ner och käkar popcorn*
Barcelona Rambla
2009-06-24 23:02
Ämne: Ämne: Bengan:....
Ja, och vissa på Puertan skriver skit om Les Rambles och barcaspelare som ofta är helt grundlösa. Har jag kanske chansen att "försvara" mig? Inte för att det gör mig något då det knappast är något som jag känner att jag måste göra. Skit i vad som skrivs istället så slipper vi ändlösa struntdiskussioner som inte leder någon vart.
Real Madrid Bengan
2009-06-24 22:58
Ämne: Bengan:

Om nu någ....Han hävdar ju att vi skyller allt på Pique. Slog upp första sidan och fick fram följande:

7 mot ramos
2 försvar pique
2 mot pique

Så det är lika många Madrid fans som försvarar Pique som säger någonting dumt om honom. Dessutom dom inlägg som sa något överhuvudtaget dumt om Pique var totalt grundlösa utan några som helst argument.

Klart jag måste försvara mig, det är ju mig personligen han kastar skit på med sina kommenterar.

Edit: Klart han får skriva saker om Madrid och Puertan, men isf borde han väl iaf ha någon som helst grund för dom istället för att medveten kasta skit och provocera
Barcelona Rambla
2009-06-24 22:54
Bengan:

Om nu någon här inne skriver saker om madridspelare, Puertan eller vad det nu må vara, vad är poängen att komma in hit och bara skapa mer tjafs? Inne hos er kan ni skriva vad ni behagar och lyxen att ingen kommer och ifrågasätter detta. Är det då inte lite magstarkt att komma in hit och tjafsa om allt som du inte håller med om? Ignorera istället för att bli så upprörd.
Real Madrid Bengan
2009-06-24 22:51
Ämne: Rambla

Enligt pue....
Kan du snälla peka ut individer istället för att beskylla puertan för något som är för det första är helt fel och som dessutom inte ens majoritet står för. Jag kallar inte alla här Les Rambles för idiot bara för att du verkar vara en.
Barcelona Rambla
2009-06-24 22:51
Men lägg ner Bengan. Ert forum skyller på barcaspelare så vad har du för mission här inne egentligen? Xavi och Piqué var bland de bästa i Spanien, det kan tom den neutrale hålla med om. Det hjälper dock inte för matchen förlorades ju.
Canaletes
2009-06-24 22:50
Bengan

Visa mer respect till Spanien mannen..
Canaletes
2009-06-24 22:48
Rambla

Enligt puertan är de alltid just den "supersnabbe" Puyol och " sega" Pique.. haha
Real Madrid Bengan
2009-06-24 22:47
Ämne: Tabbe av Casillas oc....
Orka läsa ett inlägg och posta det helt utan sitt sammanhang. Om du ska snacka om Puertan så vill de flesta in med Maicon för att Ramos var så jävla usel i matchen.

Och ja, varför skulle vi inte vara glada att om några spelare vill klara. Vi bor i sverige för fan, vem bryr sig om spaniens landslag åker ut i en jävla skitturnering efter en lång säsong?

Sen var inte så jävla kaxig om att det bara var Real Madrid spelarna fel, finns inte speciellt mycket positivt att säga om barcelonas spelare i matchen heller. Hela spanien var uruselt och som någon sa var det dessa spelare som tog EM guld för ett år sen.
Barcelona The Reporter
2009-06-24 22:45
Men ärligt, ska ramos coola sig där eller vad?
Annons: