/spanien/barcelona/forum/18497.aspx/spanien/barcelona/forum/18497.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona messi321
2009-05-01 23:26
Jag tycker att deras kontring var lam,mycket dålig.
De börja snacka vad vi tänkter säga om de vinner frågan är vad de kommer säga när vi vinner.

Jag kan betta mina juveler att barca kommer vinna komfertabelt och real kommer inte ha en chans.
Och guds hand är nåt fint messi gjorde jag tar det som en komplimang för messis del och f.ö så har er vanistelroy och raul också gjort det så...
Barcelona Barca-nist
2009-05-01 23:25
ZiZou_ Spars

Om man ska ha fördomare så säger man.
Hur tänker en föredetta fattig kille från Brasilien? det är deras svagaste del PENGAR
El Capitano
2009-05-01 23:24
Barca-nist

Ja men det va en kul grej! :)
Uppdatera den..hehe
Real Madrid Zizou_spars
2009-05-01 23:23
El Capitano

Jo visst, tanken är ju fin. Men menar just "pengar är inte allt". Herregud, som sagt, 40 eller 140 miljoner om året, du är ekonomiskt oberoende hursom.
Robinho agerade billigt, men såldes dyrt ;-)
Barcelona Barca-nist
2009-05-01 23:23
El capitano

det vet jag inte men jag har nog sparat de på min gamla dator hehe.. kan kanske uppdatera de ..men det skulle va lågt..jag har mognat efter vinsten
Barcelona Barca-nist
2009-05-01 23:21
pleomessi

problemet med automatisk inlogning är detta att min bror går in på mitt namn o har töntat sig.han är real fan hehe men lite roligt är det ibland haha
Barcelona pleomessi
Läste på fotbollskanalen om Juande Ramos som sa dessa ord " Jag kan Barcelona helt perfekt ", även ifall du kan så är frågan kan du stoppa dom ifrån att göra mål?, det tror jag inte så mkt på!
El Capitano
Barca-nist

Kan man söka på nåt sätt efter gamla artiklar? :)
Barcelona pleomessi
2009-05-01 23:20
Ifall ni märker så står det att jag har tippat 0-0 vilket är helt fel då min syrra var lite för dum och tryckte på det. Jag tippar att Barca vinner med hur mycket kvittar det ganska mycket om!
El Capitano
2009-05-01 23:19
Zizou_spars

Cred till Casillas också som dissade Man City :)
Men Robinho sålde sig billigt tyvärr eftersom Real svek honom.
Barcelona Barca-nist
2009-05-01 23:18
El Capitano

om du menar mig så ja . det var jag som skrev om Juande Ramos som inte vågade säga sanningen som schuster;)
och flera andra skönhetstips det va nästan en kopia på deras artikel fast roligare hehe
Real Madrid La madridista
2009-05-01 23:18
Om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt att Barcas frågesport var snäppet vassare.
El Capitano
2009-05-01 23:16
Ghazza

Var det du som skrev? hahaha..den va skön :)
Kom igen, skriv en ny om Juande Ramos! hehehe
Real Madrid Zizou_spars
2009-05-01 23:16
El Capitano

Haha sådana där uttal är lite kul faktiskt. "Vilken hjälte, han älskar barca så mycket att han skiter i pengar han kunnat tjäna på annat håll". Tror han klarar sig ganska bra med 40-50-60 mkr om året eller vad han nu tjänar i barcelona också :P
Samma med Kaka och alla de snubbarna som stannade och "sket i pengarna". 40 eller 140 mkr om året, vad spelar det för roll egentligen :)

kallesiete
Givetvis tycker du så, likväl tycker madridistas annorlunda. Skumt! :D
Barcelona Barca-nist
2009-05-01 23:15
Sherko

i den pajkastningen ska jag äta paj men ni massa mål hehe
vi får hoppas på ett rättvist resultat!
El Capitano
2009-05-01 23:15
Idag för 9 år sedan:
Barca vinner 3-0 (Sergi, Dani, Gabri) inför 54.000 på Vicente Calderón och skickar i praktiken Atlético (som noterar sin 18:e förlust för säsongen) ner i Segunda división.

Nästa säsong är det Reals tur att joina Espanyol i Segunda.
vi behöver mer spelskickliga lag i ligan som t ex Gimnástic. hihi
Barcelona Barca-nist
2009-05-01 23:14
El Capitano

MIn kontront om deras artikel om pep va inget gentemot det jag skrev om schuster och hans mustage ;) om du minns den hehe
Barcelona Ghazza
2009-05-01 23:11
Nåja, pajkastningen blev i alla fall en storseger för oss =)
Barcelona Barca-nist
2009-05-01 23:11
Pilmá (kärlek & respekt)

Ang Hassan Alavis trå bröder!

jag vet inte vem den lillebrorsan är här men jag är en barcafan medans min storebrorsa är realfan.

Han är inte ensam real fan hemma så det krävs mycket styrka för att stå emot de ;)
El Capitano
2009-05-01 22:58
Sherko

Vi tar Pajkastarens krönika/frågesport som skämt även att allt skriver stämmer till 100% :)
Jag är säker på att Real red kommer att kontra med liknande artikel fast ni kommer att bli besvikna som föra el clásicos artikel som er red skrev om Pep om du kommer ihåg? hehe
Barcelona kallesiete
2009-05-01 22:57

Reals pajkastande var riktigt dålig, faktiskt.
Inte alls lika bra fakta som vår redaktions.
Real Madrid Sherko
2009-05-01 22:49
Denna pajkastare har ju nästan bättre koll än mig :P

Tycker bara att det är roligt med rivaliteten osv.
Men roligast är det när ni (i mitt fall) får äta upp era ord.
Precis som jag kommer få göra om real nu torskar :P
El Capitano
2009-05-01 22:44
Men va fan är det för fel på shejk jävlen som försöker värva ALLA spelare i världen? Han borde fatta någon gång att PENGAR ÄR INTE ALLT!!
Nu är han ute efter Eto'o & Henry. Att han inte skäms..

Messi dissade Man City totalt.
"I'm very comfortable at Barça and I have everything I need in Barcelona. My family is also feeling very good here. I wouldn't change Barça for anything. Money doesn't make you happy."

Fan va jag älskar lilla Messi :)
Real Madrid La madridista
2009-05-01 22:41
Frågesporten var väldigt rolig, hoppas på en kontring från våran sida, men man undrar ju om denne Pajkasteren är lite smygmadridista.
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-05-01 22:39
Läste nyss artikeln och den är sååå jävla klockrent, fan vad mycket jag garvade och det som är de roliga är att det är 100 % sant.
´´Xavi``
2009-05-01 22:33
Asså jag stör mig på Real fns . Dom tror alltid att dom är bäst , och när man frågar tyo varför dom inte vann CL eller ligan så säger dom att dom hade otur eller för många skador .
2 dagar senare säger dom att dom ska köpa silva , david villa , torres , ronaldinho , mesi m.m .

dom får köpa vem dom vill , men dom har inte vinnarmentaliteten . !!!!!

real suger !!!!!11
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-05-01 22:29
fan vad det är grisaktig på real forum men vi barca fans kommer aldrig att hamna på deras nivå,
eller hur ?
El Capitano
2009-05-01 22:19
PAJKASTAREN

Du är fan skön :)
Rolig läsning och allt du skrev stämmer till 110%. hehe
Barcelona BlueRed.
2009-05-01 22:00
diego71

Eller så bryter Sverige mönstret för första gången på 40 år(?) och tar in en tränare som står för tok offensiv fotboll samtidigt som han vågar sparka Svensson från landslaget.
Barcelona Gud är störst!
2009-05-01 21:56
Varför ska madridistas komma in hit och gnälla över vår artikel?

De har fan skrivit barnsliga och onödiga artiklar hela året. Herregud, det var ett skämt (som var jävligt rolig!).
Annons: