/spanien/barcelona/forum/1848.aspx/spanien/barcelona/forum/1848.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Amo.38
2015-09-29 21:48
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Amo.38
2015-09-29 21:47
Junta Dimision Jag brukar vara oense med Barcelonistas i många frågor men jag håller med han till 120% angående Rakitic!
Barcelona Vampíro
2015-09-29 21:47
Var inte Suarez en skicklig dribbler i Liverpool? Alla de matcherna jag såg så sprang han cirklar runt försvararna på små ytor. What the hell?
Barcelona enkos
2015-09-29 21:46
Suarez med noll spel förståelse.. ska bara frispela Neymar men Egon stoppar huvudet i sanden och vill genom vägg
Barcelona Vampíro
2015-09-29 21:44
Snälla låna in Xavi i januari.
Barcelona enkos
Lyckas vi få en poäng ikväll skulle det vara som en seger
Barcelona Junta Dimision
@Barcelonistas:

Ändå var han stort bidragande till att vi vann trippeln. Att han har varit dålig idag håller jag dock med om fullständigt, men detta gäller samtliga i vårt lag.
Barcelona Neymars
In med Alba. Mathieu är helt jävla värdelös
Barcelona Andresito
2015-09-29 21:43
Haha att folk fortfarande inte insett att Rakitic är en grym spelare för Luchos Barca och att det är hans slit som gett Messi frihet på högerkanten.
Awymard
Barca spelar utan Messi och ligger under 0-1 på hemmaplan mot Leverkusen. Hur kommer då Barcelona att klara sig utan Messi mot Real Madrid? I den här matchen har Barca radat upp några målchanser som inte har resulterat i mål. Kan detta vara något psykologiskt, likt den situation där Barca inte lyckades vinna mot Roma?
Barcelona Rambla~
Fattar inte Lucho att han måste ändra spelet när Messi inte är med? Samma uppställning med skillnaden att Sandro spelar istället. Vad fan tror han ska ske? Byt formation för fan och anpassa efter materialet.
Barcelona Barcelonistas
2015-09-29 21:42
barca show - ställ dig själv frågan. Har Rakitic någonsin varit bra?

Jag svär mannen tom Gabriel här på forumet har sagt att Rakitic inte håller för en storklubb som Barca. Rakitic är en spelare som ska sitta på Barcas bänk som man sen kastar in sista 10-15 minuterna. Inte fan ska det vara en spelare som är ordinarie i världens bästa klubblag. Hur vi inte kunde gå för Kroos istället för denne mediokre Rakitic förblir ett mysterium.
Barcelona Junta Dimision
2015-09-29 21:42
Seriöst, vad gör Mathieu och Suarez på hörnan? Vad ska Ter Stegen göra, knuffa iväg spelaren i ryggen? Otroligt svagt av respektive spelare.
Barcelona DM1982
2015-09-29 21:41
[QUOTE=Acrobat]Det här visar verkligen hur sjukt överlägsen Messi är och att han tveklöst är världens bästa spelare. Han bär Barcelona helt själv. Det finns ingen spelare som är lika betydelsefull. [/QUOTE] I ärlighetens namn så har Barcelona varit rätt så svaga även med honom på planen.
Barcelona Vampíro
Meanwhile Roma får sig en riktig käftsmäll av BATE.
Barcelona Ali G
Så här kan det se ut utan Messi.. Sandro vilken amatör missar öppet mål två ggr tar hellre Munir
Barcelona enkos
2015-09-29 21:39
9 mål av Lewandovski på 2x45 min och 1x90 min
Barcelona Vampíro
2015-09-29 21:39
[QUOTE=Federer ]Jag har alltid tyckt att du är way to harsh mot Mathieu men nu håller jag fan med dig. Han är fullständigt usel. Helt sjukt att han spelar för oss. [/QUOTE] Välkommen till den rätta sidan. Han är inte i närheten utav tillräckligt bra för att spela för Barcelona. Trots ett viktigt mål förra säsongen så tycker jag att han alltid varit usel spelmässigt och det kommer jag stå fast vid tills den dagen jag dör.
Barcelona neymar JR
2015-09-29 21:38
In med en mittfältare till vem som helst In med Roberto, ut med Sandra flytta upp Alves ( maestro xavi )
Barcelona barca show
2015-09-29 21:38
Riktigt j Ä vla bedrövligt spel. Vi har inte spelat ordentligt en ända match i år. Mathieu för helvete kasta honom så långt bort så möjligt från denna sport. Vad är det för träben till spelare. Sedan vad gör Busquets sover som pivote och tror att han är en elefant ingen kan ta bollen från. Rakititc fruktansvärt dålig otroligt dålig jag spyr när jag ser de spela idag. Ter Stegen har varit bra och målet är långt ifrån hans fel. Vad håller Mathieu på med där. Alves utttttttttt snabbt seg gris. Även Masken vad håller han på med släp bollen snabbare så man får lite fart i spelet. Jag vill se de riktiga Barca i andra.
Koroush
2015-09-29 21:37
@Koroush:

Barcelona Amo.38
2015-09-29 21:37
Enkos Jag är fullt medveten. Men det är CL på camp nou!!! Om spelarna inte finner det som tillräcklig motivation så kan dom packa och gå hem.
Koroush
2015-09-29 21:36
@Acrobat:

Kingen Martino...haha, han kommer man ihåg. Behöver köpa in några spelare till i januari.
Barcelona Acrobat
Det här visar verkligen hur sjukt överlägsen Messi är och att han tveklöst är världens bästa spelare. Han bär Barcelona helt själv. Det finns ingen spelare som är lika betydelsefull.
Barcelona Amo.38
Rambla Om det ändå bara vore folk som klagar. Nu verkar ju Suarez vara framme och gnälla på honom också, känns inte bra!
Barcelona Barcelonistas
Rakitic bidrar inte mycket ett skit överhuvudtaget. Han är helt värdelös vad tycker ni han bidrar med? Det är ju fan nu han ska kliva fram och försöka styra mitten med Iniesta.

Han varken skjuter, han styr heller inte mittfältet, klarar inte av att slå en genomskärare. Så otroligt dålig att jag bara vill gråta.

Barcelona enkos
@Amo.38:

Vi har nästan hela hösten spelat så här
Barcelona Federer
2015-09-29 21:35
@Vampíro:

Jag har alltid tyckt att du är way to harsh mot Mathieu men nu håller jag fan med dig. Han är fullständigt usel. Helt sjukt att han spelar för oss.
Barcelona Rambla~
2015-09-29 21:34
Vad fan sysslar Mathieu på hörnan? Han duckar ju för fan mitt framför MAtS. Då har folk mage och kritisera honom för målet?
Barcelona Vampíro
2015-09-29 21:33
Ta in Alba alternativt Roberto som vänsterback. Handlar inte om att jag hatar Mathieu men han suger fan så jävla mycket. Vi behöver speed på kanterna, inte hans ciggkondition. Neymsr vill mycket men han behöver nån som går på överlapp. För helvete skärp till er nu, vi behöver 3 poäng!
Annons: