/spanien/barcelona/forum/18477.aspx/spanien/barcelona/forum/18477.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sersari
2009-05-01 20:18
Hahaha, VAD SKÖN FRÅGESPORTEN VAR AV PAJKASTAREN!
Hääärligt!
Real Madrid Pierre(Dobber)
2009-05-01 20:17
Dani Alves är inte bättre en sergio ramos som fotbollsspelare. Men som högerback just nu tillför avles mycker mer för laget framåt.
Real Madrid Pierre(Dobber)
2009-05-01 20:16
Messi12SD

Madrid har mest spelare ute i proffsligorna runt om i värden från sin egna "skola". Sen kan du bara kika några i castilla som är 16-17år och platser där som få har gjort som kommer få spela A-lag om något år.
Barcelona Alavi
2009-05-01 20:15
Dani Alves tar Sergio Ramos 24 timmar om dagen, 7 dagar om veckan och 365 dagar om året, PÅ offensiv vinkel.
Men att höra från madridistas att Dani Alves är överskattad är väl lite att ta i tycker jag ..

off topic = Har bytt namn till "alavi" då jag tidigare hette "culéé"
Barcelona Barcadinho.
2009-05-01 20:12
klint /

Tusen tack för allt arbete du gör här för oss!!

På tal om känslorna inför matchen:

Jag hade svårt att somna nu två nätter i rad. Jag rullar bara i sängen och tänker om si eller så som kan hända i matchen. Och klockan rinner mitt i natten och det blir bara värre, eftersom man vill orka på dagen. Tur att man är ledig idag.
Och annars är det bara att åka hit o dit och hemma – diska, tvätta, laga mat. Allt som gör att tankarna är nån annan stans.

Och jag är så jäkla orolig för den här matchen. Oftast brukar jag tänka lite taktik och sånt, men nu är jag som frusen i hjärnan. Inga meningsfulla tankar.
Jag mumlar bara till mig själv - bara att vi fixar det - bara att vi fixar det.

Vi håller tummarna för vår käre barca imorgon.
Almeria Facelli_007
2009-05-01 20:05
Skön uppvärmning med frågesporten.

Men ni, den här intevjun med Wernbloom, håll med om att den var skön. Alltså kommer att bli en klassiker tv4sporten alltid kommer påminna en om i sina "ur det bästa 2009!"
Real Madrid Sherminator
2009-05-01 20:02
Real Madrid har denna säsong fått finna sig i att strålkastarna riktats mot Barcelona. Man har då fått hitta andra glädjeämnen. Vad har glatt marängerna säsongen 2008/2009?

1. Fotbollskanalens chockartade avslöjande som visade att Huntelaar var mer effektiv än Eto’o
X. Wernblooms uttalande och fula flin efter att ha tacklat Bojan
2. Att Florentino Perez med största sannolikhet kommer tillbaka under sommaren för att spela liveversionen av Football Manager.

Den var ju det bästa ändå. Den är så sann också! haha
Messi12SD
2009-05-01 20:01
Den här är bra

Det talas ibland i Madridkretsar om att de precis som Barcelona också har många talanger i klubben. Vem är egentligen den största talangen i klubben?
1 Dani Parejo som kämpade för en plats i Queens Park Rangers startelva
X Miguel Palanca, som hyllades likt en frälsare efter att ha skjutit ett skott på mål mot självaste Barcelona
2 Royston Drenthe, holländaren som oortodoxt buas ut av den egna hemmapubliken
Barcelona messi321
2009-05-01 19:59
Den här är grym och det roligare är att pajkastaren inte ljuger på nån av punkterna i hela hans artikel.

I huvudstaden är det inte titlar som är det primära målet för verksamheten utan något annat. Frågan är vad?
1 Nyförvärv
X Värvningar
2 Spelarköp
Valencia Papperskorgen
2009-05-01 19:49
Man tackar för den underhållande sanningen i frågesporten:D
Barcelona Vampíro
2009-05-01 19:43
Haha, frågesporten är bara för rolig. Pajkastaren är ett geni!
Barcelona westinho |
2009-05-01 19:35
Real Madrid har denna säsong fått finna sig i att strålkastarna riktats mot Barcelona. Man har då fått hitta andra glädjeämnen. Vad har glatt marängerna säsongen 2008/2009?

1. Fotbollskanalens chockartade avslöjande som visade att Huntelaar var mer effektiv än Eto’o
X. Wernblooms uttalande och fula flin efter att ha tacklat Bojan
2. Att Florentino Perez med största sannolikhet kommer tillbaka under sommaren för att spela liveversionen av Football Manager.

Hahah den var rolig eftersom den är så sann! Sorgligt :D
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-01 19:20
Ämne: Det bästa alternativ....
Garanterat 120 000 % säker på att det där är Xavi, kolla på fingret, det tillhör Xavi ;)
Barcelona - a L b -
2009-05-01 18:38
Messi12SD

Haha, hela denna säsongen så har dem ENDAST snackat om oss i stort sätt. Det är ändo synd.... hahahaha
Messi12SD
2009-05-01 18:36
Haha, man kan inte skriva nåt här, alltid ska de kopiera de i puertan. Vilket liv..
Barcelona Saman.
2009-05-01 18:34
Helt klart Xavi på den bilden. Men måste säga att tröjan sitter fint på Ribery med.
Real Madrid La madridista
2009-05-01 18:29
H.C Xavier

Messi gör också så. Fast tror dock också att det är Xavi.
Barcelona - a L b -
2009-05-01 18:28
H.C Xavier

Hoppas du får det roligt. Det fanns en "guide" här uppe på Barcasidan tidigare. Vet inte om detn har försvunnit tilssammans med den gamla designen.
Barcelona H.C Xavier
2009-05-01 18:27
pokke

Det är Xavi, det är hans målgest mer eller mindre.

För övrigt så åker man ner till barcelona nästa vecka. Villarreal hemma blir det, allt bokat och betalt. Jag undrar om det går att kolla på träningarna nu när de flyttat till den nya tränings anläggningen. Andra tips och råd välkommnas då det är första gångan man åker till barcelona.
Barcelona pokke
2009-05-01 17:44
Funkar FCBtransfers för er?
Messi12SD
2009-05-01 17:32
Enligt Guardiola så vet han inte om han kommer att rotera imorron pga chelsea matchen.

Så några spelare kanske vilas..
Barcelona Criff
2009-05-01 17:28
Klint!! Riktigt bra!
Barcelona pokke
2009-05-01 17:16
El Capitano

Den personen har klistrat ut Iniestas ansikte tror jag och lagt in Ribérys. Kollar du på ansiktet så är Ribéry mörkare än handen och den enda liraren som är så ljus är Vampíro.
sebbaa
2009-05-01 17:12
Mattias Klints avslutning på "10 snabba med .." är ju bara klockren!
Messi12SD
2009-05-01 17:00
Det bästa alternativet imorron om Henry är skadad är att ha Iniesta som vänsteranfallare, men han behövs verkligen i mitten.
Ska man kanske sätta Hleb som vänster?
Eller är det bäst med Iniesta
El Capitano
2009-05-01 16:39

Va är detta? :D
Kan bilden vara photoshopat?

*Länktips
Barcelona Vampíro
2009-05-01 16:37
Hur mycket kan man blunda, Alves överskattad? Visst håller med om att hans frisparkar inte är Ronaldinho-klass men herregud han är helt klart en av världens bästa högerbackar, om inte den bästa. Killen springer upp och ner på sin kant i 90 minuter vecka efter vecka, han kan agera anfallare i en match för att i nästa helt plocka bort motståndarens bästa spelare. Han är helt enkelt komplett, kan förstå att folk irriterar sig på hans personlighet men som fotbollsspelare är han unik.

Edit: Reagerar på den senaste artikeln med Red och Kviborg.
Barcelona pokke
2009-05-01 16:36
Jag tror faktist Ribéry vill komma till Barcelona och spela med sina landsmän Henry och Abidal. Madrid har ju en fransman och det är Lass.

Nu glömde jag nästan Julien''Räddaren-i-nöden''Faubert
Barcelona Okkapokka
2009-05-01 16:34
Vore minst sagt konstigt om vi skulle landat Ribery mitt i den tuffa period matcher som vi befinner oss i nu. Det finns säkert någon substans i ryktet då det florerat runt i tidningarna alldeles för mycket, men att han är klar nu tror jag inte.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-01 16:32
Ribery to Barca, I know it, I feel it!

Ja kan nästan lova ;)
Annons: