/spanien/barcelona/forum/18462.aspx/spanien/barcelona/forum/18462.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
2009-05-01 23:11
Nåja, pajkastningen blev i alla fall en storseger för oss =)
Barcelona Barca-nist
2009-05-01 23:11
Pilmá (kärlek & respekt)

Ang Hassan Alavis trå bröder!

jag vet inte vem den lillebrorsan är här men jag är en barcafan medans min storebrorsa är realfan.

Han är inte ensam real fan hemma så det krävs mycket styrka för att stå emot de ;)
El Capitano
2009-05-01 22:58
Sherko

Vi tar Pajkastarens krönika/frågesport som skämt även att allt skriver stämmer till 100% :)
Jag är säker på att Real red kommer att kontra med liknande artikel fast ni kommer att bli besvikna som föra el clásicos artikel som er red skrev om Pep om du kommer ihåg? hehe
Barcelona kallesiete
2009-05-01 22:57

Reals pajkastande var riktigt dålig, faktiskt.
Inte alls lika bra fakta som vår redaktions.
Real Madrid Sherko
2009-05-01 22:49
Denna pajkastare har ju nästan bättre koll än mig :P

Tycker bara att det är roligt med rivaliteten osv.
Men roligast är det när ni (i mitt fall) får äta upp era ord.
Precis som jag kommer få göra om real nu torskar :P
El Capitano
2009-05-01 22:44
Men va fan är det för fel på shejk jävlen som försöker värva ALLA spelare i världen? Han borde fatta någon gång att PENGAR ÄR INTE ALLT!!
Nu är han ute efter Eto'o & Henry. Att han inte skäms..

Messi dissade Man City totalt.
"I'm very comfortable at Barça and I have everything I need in Barcelona. My family is also feeling very good here. I wouldn't change Barça for anything. Money doesn't make you happy."

Fan va jag älskar lilla Messi :)
Real Madrid La madridista
2009-05-01 22:41
Frågesporten var väldigt rolig, hoppas på en kontring från våran sida, men man undrar ju om denne Pajkasteren är lite smygmadridista.
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-05-01 22:39
Läste nyss artikeln och den är sååå jävla klockrent, fan vad mycket jag garvade och det som är de roliga är att det är 100 % sant.
´´Xavi``
2009-05-01 22:33
Asså jag stör mig på Real fns . Dom tror alltid att dom är bäst , och när man frågar tyo varför dom inte vann CL eller ligan så säger dom att dom hade otur eller för många skador .
2 dagar senare säger dom att dom ska köpa silva , david villa , torres , ronaldinho , mesi m.m .

dom får köpa vem dom vill , men dom har inte vinnarmentaliteten . !!!!!

real suger !!!!!11
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-05-01 22:29
fan vad det är grisaktig på real forum men vi barca fans kommer aldrig att hamna på deras nivå,
eller hur ?
El Capitano
2009-05-01 22:19
PAJKASTAREN

Du är fan skön :)
Rolig läsning och allt du skrev stämmer till 110%. hehe
Barcelona BlueRed.
2009-05-01 22:00
diego71

Eller så bryter Sverige mönstret för första gången på 40 år(?) och tar in en tränare som står för tok offensiv fotboll samtidigt som han vågar sparka Svensson från landslaget.
Barcelona Gud är störst!
2009-05-01 21:56
Varför ska madridistas komma in hit och gnälla över vår artikel?

De har fan skrivit barnsliga och onödiga artiklar hela året. Herregud, det var ett skämt (som var jävligt rolig!).
Barcelona Ghazza
2009-05-01 21:52
Äsch, lite pajkastning inför årets match är väl ingen fara. Det brukar väl även komma en intervju med "mr Grishuvud" från marängerna? Bara allt hålls på en god nivå ser jag inte det som några problem =)
Barcelona diego71
2009-05-01 21:43
Mourinho fick sparken for att Chelsea spelade for "trakig" fotboll. Ironiskt nog spelar dom annu trakigare an Guus, men gor det bra. Ma rattvosan segra pa onsdag!!

for ovrigt anser jag att Roy skall bli ny forbundskapten!
Las mer pa:
http://fotbollsfanatikern.blogspot.com
Barcelona diego71
2009-05-01 21:43
Mourinho fick sparken for att Chelsea spelade for "trakig" fotboll. Ironiskt nog spelar dom annu trakigare an Guus, men gor det bra. Ma rattvosan segra pa onsdag!!

for ovrigt anser jag att Roy skall bli ny forbundskapten!
Las mer pa:
http://fotbollsfanatikern.blogspot.com
Barcelona BlueRed.
2009-05-01 21:33
Pierre(Dobber)

Tillbaka igen, dock mitt sista inlägg om ämnet.

Och det du skriver är precis det jag menar. Finns gott om talanger i Madrids ungdomsakademi, synd att dem inte får chansen allt för ofta. Lär inte bli bättre nu om Perez tar över igen.

Hej då.
Real Madrid Robson_#10
2009-05-01 21:25
Karlssoooon

Bra skrivet. Det va väldigt onödigt och barnsligt skrivet. Jag läste dom 3 första frågorna och sen orkade jag inte mer. Man blir nästan förbannad.. Tro mig, det kommer komma väldigt många omogna Madristas till detta forum och hålla på. Men som sagt jävligt barnsligt skrivet. Även om det va menat som ett skämt
Barcelona LennyRomario
2009-05-01 21:24
Ämne: Men kom igen.
Det s....Frågesporten är barnslig. Men inte onödig och barnslig, utan rolig och barnslig. Med glimten i ögat. Ser inte problemet.
Det är väl nog med seriöst, initierat och (i vissa fall) pretentiöst prat som det är?
Vad är problemet med en uppenbart skämtsam artikel riktad emot konkurrenten?
Jag tycker det bästa svaret ifrån Real-sidan vore om de gjorde en likadan frågesport tillbaka. Lite skämt ifrån båda sidor, inget problem med det inte.
Barcelona El Tiburon
2009-05-01 21:04
Ämne: Vad var det Wernblom....
http://www.youtube.com/watch?v=4DiXqLct8Lk

Här är länken till Wernblooms intervju efter matchen.
Barcelona Karlssoooon
2009-05-01 20:49
Men kom igen.
Det skönaste med det här forumet särskilt inför varje el clasico brukar vara att Madrid redaktionen oftast står för skitsnacket och pajkastningen. Tycker "frågesport inför el clasico" är väldigt onödigt och jävligt barnsligt. Det kommer bara bjuda in vitklädda på forumet och redaktionen kommer behöva rensa.
Varför kan vi inte fortsätta på den inslagna vägen och försöka hylla både våra och deras spelare och prova vara den lite mer mogna sidan av dem båda?
Barcelona Islam_Bosna
2009-05-01 20:49
Vad var det Wernblom sa för något?
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-01 20:44
Haha det här laget alfa laval härmar ju madrid och kommer in i El clasico snacket här på SF? haha titta!!!! Notera att laget är ett korpenlag!
Barcelona - a L b -
2009-05-01 20:43
Skön pajkastning. Hahaha mycket bra skrivet, vem du nu än är..
Real Madrid Pierre(Dobber)
2009-05-01 20:30
kan inte heller dra en lång diskussion. Men försvara lite måste man få. Ja hanteringen av våra tallanger är väldigt uselt. Det kan jag inte försvara alls. Men det va på Perez tid när de va stora namn som betydde allt. och våra tallanger på den tiden försvann ut överallt och nu består halva La liga av RM tallanger känns de som. Men spetts tallangerna har Barcelona produserat sista åren iaf. Messi,Xavi och min stora favorit Inestia vilken lirare! det ser jag som stars.

Vi har Opare som ytterback på G som kan bli riktigt stor och Alipo (nya C.Ronaldo sägs det)
Men allt får tiden visa.

Nu dags å ladda för imorgon.

Cheers, ni får hat. så mötts vi på plan. Må bästa lag vinna
Barcelona Alavi
2009-05-01 20:23
Pierre(Dobber)

Synd då att inte många talanger får chansen att visa upp sig i A-laget.
Barca låter väl en hel del visa upp sig och det har ju blivit positiva resultat av det hela.

---

Vad är det för slags skada som M.Caceres har dragit sig på och blir han frisk i tid mot Chelski?
Barcelona BlueRed.
2009-05-01 20:21
Pierre(Dobber)

Jo men till skillnad från Madrid så satsar Barca på sina talanger.
Skulle det vara så att Barca skulle vilja ha sina egna skolade spelare utspritt över hela världen så skulle t.ex. Arsenal endast innehålla spelare med ett förflutet i Barcelonas ungdomsakademi.

Edit; Hinner inte dra en längre diskussion om det här då jag måste gå.
Barcelona Alavi
2009-05-01 20:20
Pierre(Dobber)

Försvars mässigt så är Sergio bättre ja.
Tycker att Sergio överdriver lite ibland med sina ála C.Ronaldo finter :)
Barcelona Sersari
2009-05-01 20:18
Hahaha, VAD SKÖN FRÅGESPORTEN VAR AV PAJKASTAREN!
Hääärligt!
Real Madrid Pierre(Dobber)
2009-05-01 20:17
Dani Alves är inte bättre en sergio ramos som fotbollsspelare. Men som högerback just nu tillför avles mycker mer för laget framåt.
Annons: