/spanien/barcelona/forum/18457.aspx/spanien/barcelona/forum/18457.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid HalaMadrid319^
2009-06-22 14:41
A.Gaudi

Det är inget negativt med det. Men det som är irriterande är att ni tror att det bara är barca som skänker pengar bara för ni har unicef-loggan på tröjan.
Barcelona Rambla
2009-06-22 14:41
Ämne: Rambla

Vad är de....
Varför ljuger du? Ingen påstår det!
Barcelona Ronaldinhoismx3
2009-06-22 14:40
Armin [TheJoker]

Säg det till dina maräng vänner som verkar tro att ni kommer göra det, bara för att era antagonister slog in sig i historieböckerna på en hel del plan så verkar de flesta marängerna tro att det är en sk*t sak...
Iker#1
Criff

tror du att vi vill ha någon spelare som represterat eran klubb, jag säger inte på något sätt att dem är dåliga, men jag skulle aldrig vilja ha en spelare från eran klubb, även om vi har köpt spelare från er t ex saviola, figo mm.
Real Madrid #Redondo#// Faubert
Rambla

Vad är det ni påstår då? Ni påstår ju att endast barca och inga andra lag hjälper fattiga.
Barcelona Rambla
2009-06-22 14:39
Ämne: Ronaldinhoismx3

o....
Det var just vad du skrev tidigare, att ni skulle vinna trippeln.

Punkt slut skrev du också. Betyder det inte att du är färdig? Så vad gör du fortfarande här?
Barcelona A.Gaudi
2009-06-22 14:39
Kunde inte låta bli att lägga mig in i den här diskussionen. Att barca har deras symbol på tröjorna, vad är negativt med det?

Jag förstår inte ens varför man måste ta upp real i en sån här diskussion. att man ska behöva jämföra lag och tävla t.om i givmildhet. "vi hjälper mer människor än er". FU. det bästa vore om alla stora lag, företag och organisationer gav såna här summor. var ligger felet i att skänka pengar? vad är felet med att unicef får PR genom att finnas på våra tröjor?

hela den där välgörenhetsgrejen är något som kan samexistera med resten av klubben. det är någonting positivt som hjälper folk i behov.
Barcelona Criff
2009-06-22 14:38
Iker#1, Ni kan inte få någon i Barcelonas startelva?
Iker#1
2009-06-22 14:38
Ronaldinhoismx3

om du tror våran silly season är över så har du fel, det väntas fortfarande flera spelare, jag säger inte att vi kommer vinna trippeln men vi kommer att vinna över er det kan jag lova er.
Barcelona Rambla
2009-06-22 14:37
Ämne: Endast barca har gjo....
Har någon påstått det?
Barcelona Criff
Fattar inte hur det kan sticka i så många folks ögon när någon för en gångs skulle försöker göra något gott.
Jag menar självklart får dem egen vinning på det också, men hur som helst kan man aldrig säga att dem inte gör något bra också?

Om flera människor i denna världen hade haft samma drivkraft, så hade världen varit ett bättre ställe. Men när någon försöker sticka ut och hjälpa till, så ska man direkt klanka ner på det.
Ni behöver fan söka hjälp.
Real Madrid Armin [TheJoker]

f....
Nu ska vi inte gå för långt, du bör veta att trippeln är otroligt svårt att ta. Det finns en anledning till att endast ett lag i Spanien har gjort det. Det lär inte bli trippel för någon på rätt länge.
Endast barca har gjort något för Unicef.
2009-06-22 14:36
Iker#1

På vilket sätt ska ni kunna vinna trippeln?

Ärligt ni har värvat Christina och Kaka, soo?

Juste ny tränare också, räcker det?

Typiskt trångsynt maräng, 2 värvningar och ni ska vinna allt.

Så sa ni väl när ni köpte Hunter och Lass med?
Iker#1
pleomessi

dem artiklar som eran redaktion skriver är ju bara löjliga de det jag vill komma fram till är att alla andra klubbar hatar oss för att vi kan få vilken spelare vi vill, och att vi har den bästa historian bland alla klubbar, vi är störst vackrast och bäst punkt slut.
Barcelona pleomessi
Barca är en storklubb, Madrid är en storklubb, men trippeln som togs denna säsong har ju Madrid aldrig tatt tidigare!
Madrid ska se till så att dom får alla "Storstjärnor" att spela tillsammans som ett lag nu för allt kan gå åt helvete för dom! Barca har redan ett fungerande lag som kan göra samma sak åter och åter igen!, dvs Vinna!
2009-06-22 14:34
Armin [TheJoker]

Om jag går för långt kan du väl hålla till i Puertan?

Här säger admin till om jag gick för långt men om ni tog det väldigt hårt så får jag väl be om ursäkt. Sorry
Barcelona Rambla
2009-06-22 14:34

f....
Inte blir det ni i alla fall.
Barcelona Rambla
2009-06-22 14:33
Ämne: Ni säger att 2-6 är ....
Hemliga polisen var inte inne i ert omklädningsrum innan match och hotade laget när ni förlorade med 2-6. Det är skillnaden.
Real Madrid Armin [TheJoker]
Criff// Jag har Madrid glasögon, när Barca gör det ser jag det som skryt ;-)

Heywood// Jag har aldrig sagt att Real gör lika mycket som Barcelona, jag säger bara att Real sysslar också med sådant.
Iker#1
Ronaldinhoismx3

få se vem som tar trippeln nästa år.
Barcelona pleomessi
2009-06-22 14:32
Iker#1/

Ser ut som att du är lite arg här, inse, Barca är en storklubb, Madrid är en storklubb, men trippeln som togs denna säsong har ju ni aldrig tatt tidigare!
Madrid ska se till så att dom får alla "Storstjärnor" att spela tillsammans som ett lag nu för allt kan gå åt helvete för dom!
Iker#1
el Flaco

va fan snackar du om, va e de för länk du skicka,man kan inte ens öppna den.
Criff

Var det därför Real Madrid gick titellösa i 15 år under Francos tid. Läs på lite innan du uttalar dig.
Real Madrid HalaMadrid319^
Ni säger att 2-6 är förnedrande? kan hålla med om det men 11-1 är mer förnedrande :)
Redaktionen
Höj nivån nu. Det börjar likna en sandlåda det här
2009-06-22 14:31
Iker#1

Haha, vilsna lilla pojke.

Ska vi prata om 60 tal nu eller? Tänkte väl det.

Hur många gånger har ni tagit trippeln? :D

Hur många Real spelare har blivit världens bästa selare senaste åren?

Ooooooops !!
Barcelona Heywood Jablome
2009-06-22 14:30
Armin [TheJoker]

Real Madrid gör minst lika mycket för omvärlden som Barcelona gör. Tack för att du har öppnat mina... eller våra ögon. Vi ska aldrig mer dunka oss i ryggen över något bra Laporta gör. Florentino gör minst lika mycket gott. Precis som Caldé... Precis som Mijatovic gjorde.
Barcelona Criff
2009-06-22 14:30
Armin [TheJoker], Varför måste man se det som att dem skryter?
Och inte se det som att dem försöker uppmuntra folk till att bry sig istället?
Barcelona el Flaco
2009-06-22 14:29
Iker#1/

You mad?
Annons: