/spanien/barcelona/forum/18456.aspx/spanien/barcelona/forum/18456.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
El Capitano
2009-06-21 20:19
Jag var utomlands i några veckor, loggade in med iphonen några ggr för att kolla läget här på SF.

Jag har läst varenda tidning och följd Barca transfer men va händer?
Pep vill ha minst 4 nya namn till nästa säsong, va väntar Txiki på?
Snart Real och alla andra lag kommer att värva alla intressanta spelare som vi culés drömmer om!!
Barcelona Den vise
2009-06-21 20:11
Den eviga kampen mellan Alves kontra Maicon så vet vi i detta nu att dunga anser att maicon är en bättre högerback. Synd att alves inte är vänsterfotad ...
Real Madrid Sherminator
2009-06-21 20:03
Läste nyss på Sport.es att Barcelona lagt bud på Ashley Young. Ryktet låter lite orealistiskt med tanke på att budet går upp till 30 miljoner euro + Hleb.

EDIT: Om ni vill ha länk så hojta!
Barcelona 2bbe
2009-06-21 19:32
Nesto/

Forlan och Villa känns intressanta. hade Kanoute vart 25 hade jag inte tvekat en sekund på honom!
Barcelona Nesto
2009-06-21 18:56
Tror inte pep vill behålla Eto'o, han ville ju redan förra sommaren sälja honom.

OM han lämnar vem skulle ni kunna tänka er?
Torres och Ibra kan man väl mer eller mindre utesluta.
Ända ersättaren i mina tankar skulle vara Villa eller behålla Eto'o
Barcelona FC-Barcelona
2009-06-21 18:50
Rijkaard sugen på att låna 2 och köpa 2 av våra spelare
Barcelona Okkapokka
2009-06-21 18:31
VizzlA

Torres skrev på ett nytt kontrakt för några veckor sen, så du kan utesluta den möjligheten direkt alltså.
Barcelona VizzlA
2009-06-21 18:24
liverpool har ont om cash varför inte ge ett chock bud på torres?.. etoo + 20-30mil euro/ + ev lån på caceres eller bojan..kanske det skulle locka liverpool?

Tänk er ett anfall så här: messi henry
torres

men dock inte fyskam med messi villa henry

om etoo stannar vill jag dock se messi etoo ribery.
Barcelona petersays
2009-06-21 18:09
Ämne: Ämne: "V....
Gott folk. Ni måste lära er att skilja rykten och vad som är officiellt. Dom enda som hävdat detta är Sport. Inte en pålitlig källa. För en gångs skull får man väl säga att dom kanske har oddsen på sin sida - men klubben har INTE konfirmerat att Jorquera lämnar, att Valdes förnyar eller att Mino flyttas upp.
Real Madrid Bengan
2009-06-21 16:55
Nån som vet av någon kanal som visar Peace Cup om någon månad?

Edit: ledsen fel forum, men ni får gärna svara ändå om ni vet =)
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-21 16:12
Xaviii

HAHA, klockren!
Barcelona Abbe - el triplete!
2009-06-21 16:10
Ämne: "Valds har skri....
Redan klart att Jorquera lämnar och att Miño ersätter.
Barcelona petersays
2009-06-21 16:04
"Valds har skrivit på. :) så förvänta dig inte en nya mållis. "

Sa inte att vi skulle ha en ny förstemålvakt. Men någon av de tre kommer defenitivt lämna.
Barcas anfallstrio
2009-06-21 16:02
Xaviii//

Hahahha
Barcelona Xaviii
2009-06-21 15:43
Nya Real Madrid 09/10 går ut och festar hahah.
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-06-21 15:06
jag ber om ursäkt att jag la ens en onödig fråga men ibland blir man arg när några skriva så där.
pique har varit klockrent och jag värdera han som en av världens bästa mittback, han har allt som en mittback ska ha och så har en så jävla precision när han passar.
Real Madrid Zizou_spars
2009-06-21 14:59
Rambla

Det var ju det som var min poäng, de flesta håller med er om att Pique vart väldigt bra föregående säsong. Och bara förmodligen kommer att bli bättre. Men fokus lades på de få som icke tyckte det :-)
Barcelona Marc
2009-06-21 14:42
Du har en poäng där ;)
Barcelona Rambla
2009-06-21 14:27
Zizou_spars

Håller i och för sig med dig att det är ganska så onödigt att posta sådant från andra forum. Det är därför sådana där onödiga debatter uppstår. Låt var och en tycka vad de vill, vi lär aldrig bli överens ändå.
Barcelona Abbe - el triplete!
2009-06-21 14:26
Ämne: Hur fan kan ni tro a....
Hade varit kul att se Piqué i Real Madrid på ett sätt, för det är väl där chanserna är störst att få se hans svagheter. Du har redan visat dina, pys nu, ingen kommer sakna dig.
Real Madrid #Redondo#// Faubert
2009-06-21 14:23
Marc

Ja mitt nick är ganska roligt va? Jag kan ju i alla fall driva med några av våra värvningar. Faubert är Reals bästa värvning sen Zidane.
Real Madrid Zizou_spars
2009-06-21 14:22
Roligt med kommentarer som börjar med "Läste i reals forum"...
Alltid är det negativt som tas upp här, någon talade negativt om Pique medans de flesta andra sade att de tycker han vart överraskande bra i år och förmodligen bara kommer att bli bättre.

Ni vinklar ju oss madridistas hur ni vill :-)
Barcelona Hetfield
2009-06-21 14:20
Oroa dig inte, ingen här tycker nog att V.V är världens bästa målvakt
Real Madrid #Redondo#// Faubert
2009-06-21 14:17
Gonzalez_Barca

Ja det är ju det jag säger, han kanske är perfekt för ert spel, men i något annat lag så skulle man få se hans svagheter. Det är presic som att säga, valdes är världens bästa målvakt eftersom han släpte in minst mål.
Barcelona Marc
2009-06-21 14:05
26 år?!! :0
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-21 14:02
#Redondo#// Faubert

Ja, ganska hyffsad B-lag va? 4 spelare från CL finalen..
Barcelona Marc
Haha, Bara ditt nick säger en del om dig #Redondo#// Faubert
Barcelona Rambla
#Redondo#// Faubert

Du vet väl att du framstår som väldigt löjlig nu? Vilka fjantiga undanflykter du kommer med. Har du panik eller?
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-21 14:01
#Redondo#// Faubert

Men vad fan ska vi med en världspelare som Vidic eller "sparka-på-liggande-person-Pepe" till om vi ändå inte behöver använda dom? Vårt spel går ut på att ha bollinnehavet över 60% HELA TIDEN. fattar du hur svårt det är? Pröva det på ditt och hela madridföreningens favoritspel, Fifa 09 så kan du visa om du lyckas få över 50 ens.

Men iaf, det vi behöver är passningssäkra backar som Marquez och Pique. Vad ska vi med Vidic om motståndarna ändå aldrig lyckas anfalla, eller i erat fall, försöker anfalla. Vad hade Vidic haft för nytta mot Chelsea på Camp nou? Nada. Vad hade Pique för nytta mot Ronaldo och Rooney i finalen? mucho. Han och eran hatobjekt släppte in noll mål. Pique är perfekt för vårat spel. Men det fattar ni inte, även fast han har lyckats med att göra mål på Bernabeu och vinna CL två år i rad.
Barcelona Rambla
2009-06-21 14:00
Ämne: Hur fan kan ni tro a....
Dröm vidare, Piqué är klass och en världsback inom en snar framtid. Han visade vilken klassback han var på Bernabeu. Han hade Raúl, Robben och Hiquain i sin ficka. Rena väggen. Dessutom så gjorde han ett snyggt mål. Jag vet att det gör ont i dig.
Annons: