/spanien/barcelona/forum/18451.aspx/spanien/barcelona/forum/18451.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona C.Andrés
2009-05-03 10:27
Tottiker:

Madrid cabrón,saluda al campeón.

Barcelona Cobain
2009-05-03 10:23
Ämne: tottiker

Real Mad....
Enligt Tottikers profil så är han 12 år gammal.. ganska meningslöst att argumentera mot ett barn ;)
Barcelona FCB_armin
2009-05-03 10:19
tottiker

Real Madrid käkar de med deras defensiv? Ja, om nu Valencia är så bra och med en "bättre trupp" som du beskrev förut, så kommer väl Reals defensiv att läcka som igår? Patetiskt.

Silva mot Marcelo? En taggad Marcelo i form slår Silva alla dar i veckan utan tvekan.
Och är Villa bättre än Higuaín, Raúl och Huntelaar tillsammans?

ÅÅÅÅÅÅH

Fyfan, hur gammal är du egentligen, jag skriver inget mer, gå och lägg dig...
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-03 10:19
tottiker

Såg du Gago när Barca spelarna fick göra Pasillo förra året? Nu får ni smaka på vår kaka.
Barcelona Rambla
2009-05-03 10:18
Eo, eo, eo, esto es un chorreo...
sebbaa
2009-05-03 10:18
tottiker, gå och läs en bok.
Real Madrid tottiker
2009-05-03 10:16
Nu räcker det. /Red
Real Madrid tottiker
2009-05-03 10:14
Ämne: tottiker

Du är ju....
SKa vi jämnföra madrid offensiva mot deras

Silva vs marcelo
silva i alla dar

joaquin/pablohernandez vs robben
robben där
Villa vs higuain/raul/hunteelar
villa där

sen vet jag att madrid käkar upp dom defensivt och med världens bästa målvakt
Barcelona FCB_armin
2009-05-03 10:14
tottiker

Dö, vafan säger du? Är Katalonien skamligt?
Det är inte ens värt att ta en diksussion med dig efter det där, allt med Barça är tydligen skamligt, men vet du vad?

IGÅR ÄR SKAMLIGT!! Ta och kritisera ditt eget lag istället för att rikta det negativa mot oss.
Pucko.
Real Madrid tottiker
2009-05-03 10:11
Vanistelrooy hade kunnat kanske förändrat matchbilden om man hade han istället för raul som var osynlig

Bojan11

Inte ofta men det e just det jag säger Madrid DENNE ÅR HÅLLER EJ MOT STORLAg

Hugo

Bayern var i dålig form men ni utklassa dom Lyon jaa om man liger 3a i FRANSKA LIGAN s¨å är man inget för barca

Sevilla vann vi också hade läget underkontroll tills ramos cpiga pass

och ja REALMADRID ÄR EN SKITKLUBB DENNA säsong håller inte för dom stora lagen

och om det är någon som kan slå er njaa inte nu kanske den enda som jag kan tänka mig är Espanyol??? och Arsenal med Liverpool men ni är bäst denna säsong förhoppninvis blir det inte så nästa säsong och det tror jag inte kommer hända

Sen skrev en kille i madrid forumet hur Poyul kunde kyssa kaptensbindeln med katalanska färger? sure om ni hade spelat i katalansk liga men det gör ni ju inte så skamligt det också
Barcelona FCB_armin
2009-05-03 10:06
tottiker

Du är ju för fan blåst i huvudet. Har Los Ché en bättre trupp än er? Du måste må jäkligt dåligt efter igår.
Ja, ni hade inte er vanliga trupp och laguppställning.
Nej, vi ÄR bäst i världen.

Varför?
Jo, för det första att komma i närheten av det bollinnehavet och den utdelningen har vi bara haft mot andra lag som Sporting, Almería, m.m, men att åstadkomma det på Santiago Bernabeú med en eventuell seriefinal som hägrar i luften med 80 000 taggade Madrid-fans, och köra på så det ryker visar för det första VARFÖR vi ska vinna ligan, och VARFÖR vi är bäst i världen.

Juande Ramos gjorde fel, han ville köra på framåt hemma och inte köra Chelseas taktik. Det fick han äta upp.
Och om nu Valencia är helt plötsligt så jävla bra, krossar de er på Mestalla nästa Söndag?
För ligger det inte i Real Madrids filosofi att ALDRIG GE UPP!

Man förstår hur hopplös du måste känna dig, det går ju inte direkt bra för Roma heller, eller hur? Ta och försök att sova en stund nu. Du lär behöva det. Bona Nit.
Barcelona Bojan#11
2009-05-03 10:02
tottiker

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Vet ni om att 2-6 målet av Pique var det 100 målet i ligan!
Hur ofta händer det mot ett lag som Madrid?
Barcelona HugoBoss
2009-05-03 10:01
Tottiker.

Okej, världens mest fotbollskunniga person.

Valencia "lekte" med oss. Såg du ens på matchen? Man kan inte begära att ett lag ska slå Sevilla, Valencia, R.Madrid och Chelsea med tennissiffror varenda gång man möter dem.

Sedan anser du att B Munchen, Lyon, Valencia, Sevilla och R.Madrid är "skit-klubbar"?

Dags och lära sig vad fotboll är. Sluta vara så bitter för att ditt lag precis fått genomgå en fotbollslektion i sitt eget slott.

Vilken klubb anser du är bättre än Barcelona i nu läget? United som slog M-Brough med 2-0? Eller Chelsea som vann mot Fulham med 3-1? Kanske Liverpool? Vill gärna höra dina åsikter då du verkar vara en fotbollskunning person.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-03 10:01
tottiker

Säg mig, vad hade Ruud kunnat göra i gårdagens match?
Barcelona autumn_leaf is a gunner
2009-05-03 09:59
bittert inlägg :D
Real Madrid tottiker
2009-05-03 09:51
Vill ni veta nåt?

Jag visste att ni skulle klassa ut oss därför att REALMADRIDS trupp håller inte utan Vannistelroy mahamdou och man kommer behöva 2 stjärnor till

Calderon var dum i skallen KORKAD

men fyfan vilken fjolla laporta jublar framför Boluda SKAMLIGT

ni tar hem ligan med 1p och champions league vinner ni inte

Det jag vill komma fram till är att om calderon inte varit ronaldokär och ruud och diarra sneijder skadade så skulle sifrorna inte stå

Nej ingen bortförklarning men det jag vill säga är att ni Är inte Bäst när ni möter dom bästa lagen i världen ni har inte gjort det än denna säsong kanske chelsea bara.......... Såg ni hur valencia lekte med er???.... i princip så har valencia mycket starkare trupp än realmadrid offensivklass jallafall

Men ....... tycker fortfarande att Laporta är ett SVIN
Barcelona L!VOZ
2009-05-03 09:46
srbija91

varsågod

Messi12SD
2009-05-03 09:45
Vad ska man säga? 2-6, riktigt bra spel igår.
Alla var bra igår, abidal var lite fel ute ibland när robben kom förbi han och när han gjorde några felpassar. Messi, Pique, Xavi, Henry, kan inte utse vem som var bäst igår :)
Tänk er utan Casillas...
Nu ser vi fram emot Champions League på onsdag :D
Barcelona Srbija91
2009-05-03 09:42
Inte en fotbollsmatch väl? Måste finnas någon hemsida som lämnar ut den. (lagligt)
El Capitano
2009-05-03 09:33
Srbija91

Olagligt att ladda ner! :)
Barcelona Srbija91
2009-05-03 09:26
Tjena Boys, jag undrar vart jag kan ladda ner matchen. Missade tyvärr den igår (jävla skit) eller om det kommer gå en repris igen på TV. Skulle uppskatta om någon gav mig ett svar. Fan va härligt att vi vann BTW.

BARRRCAAA !
El Capitano
2009-05-03 09:26
Pique var giganten går, ingen kunde komma förbi honom varkan Robben, Raúl eller Higuain. Han är fan som en vägg :)
Hela laget lekte med Real, Lass och Gago som skulle käka upp Xavi & Iniesta. jo båda Lass & Gago sprang runt på planen utan att veta varför!!! hahaha
Jag är stolt över lagets insats igår, jag stolt att Barca läxade upp Real igår och tog ner de till jorden igen. Det går inte att beskriva hur glad jag är idag :)
Barcelona Lionel Messi n10
2009-05-03 09:15
Barca såklart! helt rätt denna vinst glömmer man absolut inte och förresten El Capitano mäktig bild där av vår Kapten. Men detta måste jag säga så j**la glad man blir och se Pique asså den mannen är absolut en vägg plus så gör han mål mäktigt av han. Men som sagt det var FC Barcelona som var bra men jag var riktigt nöjd med Piques insats. BRA KÖP PEP.
Barca såklart!
2009-05-03 09:07
Den här vinsten kommer inte lägga sig på länge.

Fy fan vad gött att säkra ligasegern (i stort sett) i ett El Clasico.
El Capitano
2009-05-03 07:31
Jag sov som en lamm hela jävla natten :)
Vaknade med ett leende på läpparna och kom till jobbet.
Jag hittar ingen ord, hela truppen gjorde en kanon insats och för Barca var det en bra dag på jobbet.
Men Pique, vilken lirare: han är fan som en vägg, varken Robben, Higuain eller Raúl kom förbi honom :) och dessutom gör han mål (en snygg sådan också).

Puyols bild
*Länktips
Barcelona Koeman_4
2009-05-03 06:53
Fy fan vilken härlig seger!
Tack för allt Barca!

God natt!
Barcelona De Goda
2009-05-03 04:51
Det var inte en dröm :)
Villarreal Grande Messi!
2009-05-03 04:31
Barcaaaaaaaaaaa :) Tack för att ni gjorde min kvälll/natt! // Äkta cule / Antimaräng!
Andreas-
2009-05-03 03:36
God natt blåröda bröder!

Idag sover jag som aldrig förr, tack Barca för showen! Tack Futbol Club Barcelona för kärleken ni ger mig!
Almeria kungmilan
2009-05-03 03:31
Tja jag vill gratulera er, vilket lag ni har. Helt otroligt jag har aldrig sett ett jag spela så bra/vacker/effektiv fotboll som barca spelar just nu.

Jag kollade på el classico o efter matchen kändes det som om jag aldrag ville se fotboll igen, vad kan toppa detta ?

Hur kan man få uppleva något sånt igen?

Hoppas verkligen ni vinner CL för det har aldrig funnits ett lag som förtjänar att stå i historieböckerna lika mycket som dagens barca.

Zappade över till Inters match mot lazio efter och det kändes som att titta på pojkfotboll.

Fy fan snälla Barca vinn allt som går att vinna iår för vilket satans jädra bra lag ni har

PERFEKT
Annons: