/spanien/barcelona/forum/18448.aspx/spanien/barcelona/forum/18448.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-05-07 08:30
Valdes
Caceres- Puyol- pique- sylvinho
Toure
Inieste xavi
Messi Eto'o Henry

Kanske så:P
El Capitano
2009-05-07 08:29
Nu tar vi Egurens Villarreal ihelgen, ta ner färskingarna på jorden efter Egurens idiotiska utalande att sänka Barca.
Real kommer att torska mot Valencia hoppas med tennissiffror igen då är ligan Barcas..
Barcelona bearlakeyours86
2009-05-07 08:28
Vilken start 11;a vill ni ha i finalen med tanke på att både alves o abidal är avstängda.
Barcelona Criff
2009-05-07 08:25
Fattar heller inte hur man som Neutral supporter hellre vill se United - Chelsea i final, med tanke på förra årets final.

2 defensiva lag som efter fulltid och förlängning hade gjort 0 mål och det hela avgjordes på straffar.

Jävla skitfotboll rent ut sagt!!!
2009-05-07 08:24
Asså till alla chelsea supportrar och alla andra som tycker som dom så säger jag bara: RÄTT ÅT ER ERA RINSAMMA ENGELSMÄN, försök spela fotboll för det är den sporten det spelas !!!!!

Men nu ska jag istället vara glad över vi är i final i ROM!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 08:22
Ole ole ! :)

Vilken morgon :D
El Capitano
2009-05-07 08:19
Va har Chelsea gjort för att förtjäna CL final plats? Att de spelade kontringsfotboll på båda hemma & borta plan? Grisfotboll på högnivå? Domaren räddade de på Camp Nou?
chelsea är fan ett köpt lag, nu får ryssen stoppa upp dina pengar & köpta spelare i röven.
Vem kan stoppa Barca? Real..nja 6-2. hahaha
MagicaJuve
2009-05-07 08:16
Underbar tränare ni har!

Grattis!! Lycka till i Rom!
Barcelona Criff
2009-05-07 08:16
Johan Cuyff:
“If you look over the entire 180 minutes, you will realise that the team who will travel to Rome are the only team who tried to play football and who did enough to be granted this dream opportunity,” he ended.
El Capitano
2009-05-07 08:13
Varför hela Puertan gråter? Jävla nollor.

Damn, Barca i CL final! :)
Backlinje i finalen
Puyol--Pique--yaya--sylvinho/Caceres

Man U är darriga nu..hehe
Barcelona Criff
2009-05-07 08:12
Vilket jävla helvete det blev så fort en domare var emot ett Engelskt lag i CL haha.

Matchen på Camp Nou där flertalet Chelsea spelare kom undan rött kort, och 2 straffsituationer nämns inte ens.

Till och med Guus sa nerdragningen utav Henry skulle varit straff.

Det svänger fort i fotbollen :) Dem som var tysta som musar förra veckan är idag(om ryktena stämmer) och knivhugger motståndar supportrar.

Jag säger bara, VI ÄR I FINAL!!!!!
Barcelona Messi_Bino
2009-05-07 08:10
Fan va härligt !!!!!! Haha klart du hejar på oss Amunt-los-ché , barcelona är de enda laget som kan visa att de kan slå engelska lagen :D och visa vrf spanska ligan är bäst !! BARCELONA - MES QUE UN CLUB !!! VAMOS INIESTA , MESSI , XAVI , PIQUE , TOURE , VALDES - UNDERBAR MATCH IGÅR !!!! VIVA LA BARCA !!!!333333333
2009-05-07 08:07
Amunt-Los-Ché
Haha tack:):):)
Valencia Amunt-Los-Ché
2009-05-07 08:02
Gratis till CL-finalen! Jag håller er i finalen;)
Caol Ila: Sett till båda matcherna så skall båda lagen spela i final.

Håller med dig, men tycker det var rätt åt chelsea att dom åkte ut för deras defensiva spel dom hade på camp nou dom fegade REJÄLT, sen hade ju barca mycket tur i returmötet men ändå......
Och valdes asså jag vet inte va man kan säga om honom han e inte världens bästa målvakt direkt men ändå jag älskar han så mycket igår räddade han barca kan man verkligen säga på drogbas friläge.

NU PLOCKAR VI HEM TITLARNA EN EFTER EN
VAMOOOOSS BARCAAAAA!!!!!!!!

Barcelona Ciao-V
Ämne: Kul att läsa alla in....
Det handlar inte om det var rättvis eller inte. Det handlar om små taktiska misstag som tränaren gör. Holländaren har gjort missar som han troligen ångrar efter matchen. Sedan är det så att, sett över de två matcherna är det inte orättvist att det blev Barca som går vidare.
Barcelona Caol Ila
2009-05-07 07:51
Kul att läsa alla inlägg här.
Jag håller på barcelona och ville ha dem i final men ni kan ju inte säga att det var en rättvis domare.
Utvisningen är horribel.
Sen skall ju chelsea ha minst en straff.
Vi hade tur igår och jag tycker inte att fotbollen segrade snarare tvärtom.
Detta kommer att få efterspel tack vare en norrman.

Sett till båda matcherna så skall båda lagen spela i final.

Jag ser med mer än bara ett öga.
Barcelona Abbe_
2009-05-07 07:41
Ämne: Det finns ingen jag ....
Håller med till fullo. Iniesta, vilken kille. Han är bland de bästa i världen och för att bli allra bäst så krävs det att man gör avgörande saker i viktiga matchen, som nu. Grymt!

Antar att Cáceres får en del speltid nu under ligaspelet för att matcha in honom till finalen, som jag ser det så är han det enda alternativet brevid Piqué. Precis som du sa så behövs Yaya Touré på mitten.

Men, just nu ska jag bara njuta!
Barcelona Mojito
2009-05-07 07:26
Det finns ingen jag unnar mer att få avgöra en så viktigt match som Iniesta.
Vampyren är kanske inte den person som sticker ut mest som personlighet, men attans vilken galen blick han hade efter målet. Så himla skönt!

Domaren hade inte sin bästa dag kanske, men ser man till båda matcherna så var det en lika nivå för båda lagen.

Vilken moral detta Barca visar, för ett år sedan hade man kastat in handduken och surat av matchen.

Pep lyckas gång på gång smitta av sin glädje och sitt engagemang, och detta är något som numera genomsyrar hela truppen.

Idag är man fan glad...

Ps.
Hoppas att Cacéres nu får, och tar, chansen i finalen. Puyol lär väl gå in som högereback, och personligen anser jag att Yaya behövs på mitten.
Barcelona Ciao-V
2009-05-07 07:23
Hur ska det här gå att smälta?
Barca går vidare till final i Champions league.

Det här smäller högre än den senaste vinsten i ligan. Tänk er ett Barca som har Puyol, Marquez och Henry borta. Det är inga dussinlirare de där tre. Att sedan spela Toure som mittback. Mig vetterligen har han aldrig spelat som mittback förut. Det gav Chelsea en klar fördel.
...Och 10 spelare i de sista 20 minuterna. Herre gud, säger jag bara.

Man undrar idag vem av tränarna som ångrar mest sin taktik. Så klart att holländaren gör det. Varför fortsätter han att spela så defensivt mot ett decimerat Barca med 10 spelare? Varför bytte han ut Drogba? Han hade kunnat döda matchen!

Nej, Pep vet jag. Han ingjuter laget modet att aldrig ge upp. Det ger reslutet för eller senare.
Njut av segern, hörrni.

Visca el Barca.
Barcelona HugoBoss
2009-05-07 07:08
Grabbar, fyfan vad jag skrek när Iniesta gjorde mål, var väl inte bara jag som tappade rösten och vaknade hela familjen?

Nu har jag en fråga, missar både Alves och Abidal CL-Finalen?

Barcelona Messi_Bino
2009-05-07 07:00
I LOVE YOU INIESTA !!! FAN VA HÄRLIGT , CHELSEA KAN DRA ÅT HE*VETE NU MED SIN JÄVLA DEFFENSIVA FOTBOLL. FAN VA HÄRLIGT BAAAAAAAAAAAAAAARCAAAAAAAAAAAAAA 4 LIFE !!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Messi_Bino
2009-05-07 06:57
BARCA ; BARCA , BAAAAAAAAAARCA !!! YESS !! FAN VA GÖTT KILLAR !!! BARCELONA ÄR I FINAL ! FAN VA HÄRLIGT , NU TAR DE HEM ALLT COPA DEL REY, LA LIGA OCH CHAMPIONS !!!! Futbol Club Barcelona - Mes que un club !3
Spanien DaveO Fowler
2009-05-07 05:28
Ni har världens häftigaste tränare.
Malaga rosengård29
2009-05-07 05:04
Hur fan har de mage om att snacka om domaren dessa jävla chelsea svin?

I match 1 så borde dem få 3 röda kort.Malouda,Ballack och Alex.

Sen att Abidal får rött idag var ju skrattretande.Chelsea supportrarna har ju inget vett i skallen.

Rättvis seger för fotbollen.Nu kan dom ta sitt försvar och stoppa upp i ryssens anal.

Vidrigaste klubben efter Inter är chelsea.

Bye bye Animals.
Barcelona marin
2009-05-07 04:51
Till alla Chelsea/R. Madrid fans som gnäller på Barcas system och att ligan skulle vara sämre än premier L., det är faktiskt den spel som har fört Spanien till EM-guld.
Barcelona Barcelona FC.
2009-05-07 04:23
De här e helt sjukt tror inte ja har skrikit så mycket i hela mitt liv.!
Domarn var skön för engångskull så höll han på Barca hahahaha. Sov gott o NJUT av segern .
Barcelona marin
2009-05-07 03:57
Vilken underbar seger, känns fortfarande overkligt. lustigt att höra Guus H. påpeka att det var den sämsta domarinsats han har sett, han har kanske glömt domarinsatsen när hans kära Korea slog ut Spanien i VM, då var det ingen gnäll. HA HA.
Barcelona Oha789
2009-05-07 03:52
Det är en kille i Arsenals Forum som säger att Flera Barca supportrar blivit knivhuggna i London ?

Jag letar och letar hittar inget vänligen ni som vet nåt kan ni skicka nån länk eller nåt... det är verkligen inte kul att höra :(
Barcelona chonchocorito
2009-05-07 03:26
Nu är det bekräftat. Norske domaren håller på Barca. hehe

Kolla länktips
Annons: