/spanien/barcelona/forum/18438.aspx/spanien/barcelona/forum/18438.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2009-05-03 14:33
Ämne: Eller tänk om Pep in....
Jag tror på det faktiskt, att Abidal går in som mittback.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-03 14:33
Ämne: PILMÀ (Kärlek & Resp....
Barca-nist

Kan hålla med faktiskt även om Pep inte sulle instämma med oss:P hehe

Gillar Caceres från hela mitt hjärta och tror att han skulle lyckas ifall han fick förtroendet av den kär Pep.

Men tror inte att backlinjen kommer att se ut så utan tror att Abidal tas in i mitten sen till vänster vet jag inte.

Pique who? The guy who has scored in his frist El Clasico in the powerful Bernabeu hehe lite kaxig men ändå:P
Barcelona Pep.G
2009-05-03 14:30
Saman.

Det var en aning jag hade och det är så när det är derby i Katalonien så det kan vara samma sak i Madrid också. Det var inte så att det fanns många maränger i Barcelona när vi vann över dem med 2-0 i December ?
Barcelona Bernie
2009-05-03 14:29
Mycket härliga scener från igår natt, speciellt med favoriten Piquè på slutet när han börjar sjunga med fansen direkt efter att han gått ut ur bussen, u gotta love that kid! :D
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-05-03 14:28
Pokke

Utav samma anledning de kallar Messi för hormonsprutan, ren avundsjuka. Men fyfan va skön Pique är!
Barcelona marcus
2009-05-03 14:26
Det är ingen tvekan om att Pep har huvudbry inför Chelseamatchen. Vi har i vilket fall sett att vår gode Caceres inte riktigt är redo för en så stor utmaning och jag hoppas att Abidal tar ett steg inåt.

Men matchen igår oroade. Klarar Abidal verkligen den centrala mittpostionen efter att ha varit skadad så länge?

Det ska i varje fall bli spännande att se.
låt oss avsluta ligan så spelare som Pedro och andra talanger kan få chansen att visa vad dom går för!
Barcelona FreD!
2009-05-03 14:21
hej alla cules jag undrar om ni vet nån länk där man kan ladda ner matchen igår för jag vill gärna se henry vs lass o ramos igen så himla sköna touch han har på bollen
Barcelona Xavi_totalkontroll
2009-05-03 14:20
asså va skönt det skulle vara att krossa Chelsea som sagt med höga siffror som igår... tyst på deras kaxighet.. det skulle kännas bättre än att vinna finalen för mig
Barcelona pokke
2009-05-03 14:19
Barca (MQUC3)

Pique är vår framtida kapten och kung. Han är så grym och varit en av de bästa denna säsongen. Ärligt talat så vet jag inte varför några Madridistas kallar Piqué för nya Oleguer.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-03 14:17
Har bara en sak att säga :

Tack United för Pique, killen är nya kungen :)
Fan vad jag gillar Pique :D
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-03 14:15
Krossa Chelsea :) Deras fans är ju äckligt kaxiga, fyfan va gött det skulle vara.
Barcelona Woods
2009-05-03 14:07
I och med segern igår så lär en och annan sten ha ramlat från hjärtat hos många supporters och säkerligen även från laget. Nu har vi i praktiken säkrat ligatiteln. Vi kan med stor sannolikhet inte längre stå där utan titlar vid säsongens slut.

Mentalt viktigt och väldigt betydelsefullt inför matchen i London på Onsdag..
Svezia
2009-05-03 13:57
Om det liras så här så kommer det inte vara några problem mot Chelsea.
Barcelona Saman.
2009-05-03 13:56
Pep.G

Nej inte alls. Måste hålla med Sherko. När det gäller sådana här matcher så är det inga problem att sälja biljetter. Spelar ingen roll vem som köper biljetterna då det ändå kommer bli fullsatt. Sen om det finns folk som tänker så som du säger så tycker bara synd om dom att de missade en sådan här match.
sebbaa
2009-05-03 13:54
Eller tänk om Pep inte litar på Caceres, och sätter in Abidal bredvid Piqué, och Sylvinho till vänster? :O
Barcelona Pep.G
2009-05-03 13:51
Sherko

Nej ditt ljushuvud, det är verkligen inte samma sak, Om du kollar t.ex på Katalonien derbyt mellan Espanyol och Barca så ser du att det knappt kommer någon publik som stödjer borta-laget och det är för att inte hjälpa klubben ekonomiskt. Det kan måhända vara så i Santiago också ?
Barcelona Barca-nist
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

------------VV-----------
Alves- pique-caceras -abbidal
-----Xavi-Toure- Iniesta
----- Messi-Etó- Henry
Atlético addeN
I matchen mot Chelsea vore smartast att ställa upp på följande sätt:

Dani Alves, Pique, Abidal, Keita
Xavi, Toure, Iniesta
Messi, Eto'o, Henry
Barcelona pokke
2009-05-03 13:45
Nu kan man ju undra vart Marcelo är någonstans? Så som han beter sig på planen och på sin fritid när han sitter med sin spåkula och går ut i media med hur mycket poäng Barca kommer tappa, hur ligan kommer att sluta. Precis som Gerard Pique sa:

"They [Madrid] spoke too much before the game, as if they had already won,"
Real Madrid Sherko
Pep.G

Det var det dummaste jag hört ärligt talat.

Ta det inte personligt, men efterfrågan till denna match har varit extremt hög. Så platsena ämnade åt motståndarnas fans skulle definitivt bli fyllda av andra fans om det inte blir så många av dem.

Pengar är pengar, alla betalar lika mycket så det spelar ingen roll vem det är som köper platserna för realmadrid tar hand om pengarna i vilket fall som helst.

Barcelona Woods
Kan inte Keita gå ner och spela mittback mot Chelsea? För riskabelt möjligtvis.

Sen kan man ju hoppas att om Caceres ska lira så har Pep redan tidigt klargjort detta för honom så att han fått gott om tid för att vänja sig vid tanken och förbereda sig så gott det går.

Edit. Creus// Tack!
Barcelona MessiFP
2009-05-03 13:44
fat frank har uttalat sig och tydligen så var chelsea "outstanding" på Camp nou...

Min fråga är: Var ens han på planen?
Messi12SD
2009-05-03 13:40
Hur tror ni backlinjen kommer se ut mot Chelsea?

Alves Pique Abidal Caceres?

Alves Pique Abidal Keita?

Alves Pique Abidal Sylvinho?

Yaya Toure behövs i mittfältet, tycker inte vi ska flytta ner han
Deportivo Creus
2009-05-03 13:39
Ämne: Hur länge ska vi få ....
Mycket bra skrivet.
Barcelona Saman.
2009-05-03 13:33
Haha vilka brudar det var på läktaren igår. Synd att TV4sport inte fick dom i fokus :)
Barcelona pokke
2009-05-03 13:33
Herregud, Xavi är uppe i otroliga 32(!) assists. Han fick in 4 assists igår.
Barcelona Pep.G
2009-05-03 13:30
Chaze

Nej, men jag tror att Barca-fansen inte kommer till Santiago för att inte hjälpa Real Madrid ekonomiskt genom att köpa deras biljetter..
Barcelona Pep.G
2009-05-03 13:29
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Jag hoppas på någon av dem här backlinjerna

Alves-Pique-Abidal-Sylvinho

eller

Alves-Pique-Yaya-Abidal
---------Keita--------
Real Madrid Chaze
2009-05-03 13:28
Bara 1000 Bara-fans på plats? Hur kommer det sig? Säljer man så få biljetter till Barca-fans?
Barcelona Okkapokka
2009-05-03 13:27
Cape

2 mål per match räcker för att slå rekordet. Så det är väl överkomligt.
Annons: