/spanien/barcelona/forum/18437.aspx/spanien/barcelona/forum/18437.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Robin.C
2009-05-03 12:26
Vad har hänt med folket här? Väx upp för fan! Istället för att hylla Real Fansen så retar många dom.. Och låt bli de där snacket angående Kviborg, Låt han skriva om han vill.. Att ni orkar.
Valencia Valencia-Club-de-Futbol
2009-05-03 12:22
Grym match igår... men ett lag som Barcelona ska vinna så enkelt mot ett lag utan försvarsspel.

Jag tror det blir tuffare för er nu i veckan när ni möter ett riktigt försvar igen... då kommer ni nog ner på jorden lite iaf =)
Barcelona L!VOZ
2009-05-03 12:22
mycket bra gästkrönika av GHAZZA
El Capitano
2009-05-03 12:17
Red, agera plzz!
Det börjar gå över gränsen nu
Att folk växer inte upp.
Jisses..
Real Madrid Sherko
2009-05-03 12:17
D_ALVES_20

Jo jag brukar ha ett par vita armani brillor på mig framför skärmen, hurså?
El Capitano
2009-05-03 12:16
Culés, sluta kasta skit på allt o alla! Skit i Svampkorg, låt honom gömma sig och gråta.
Istället för att prata om Reals trupp osv, NJUT av segern...
Real Madrid Sherminator
2009-05-03 12:15
Till alla er som undrar vart man kan ladda ner matchen. Kolla bara på google, och så söker ni efter; Barcelona vs Madrid torrent.
Real Madrid Ziyafet
2009-05-03 12:13
Inte för att förstöra ert fina och välordnade forum, men brukar inte personangrepp vara otillåtet, tycker ni går lite väl hårt åt Kivborg som inte är mer än människa.

förresten, jag har inte så stor koll men hur verkar silly bli för er, lutar det åt att någon lämnar?
Svezia
2009-05-03 12:13
Hahaha, lekta på jävligt hög nivå.
Barcelona Ciao-V
2009-05-03 12:12
Ämne: Real Bulldog

Jag ....
Lägg ner det där. Raul är ett ikon i Madrid och i Spanien. Han är ett exempel, både på plan och utanför.
Så inget ont om Raul. Han är en stor man.
Barcelona D_ALVES_20
Nu räcker det! Spärrad. /Red
Real Madrid Sherko
D_ALVES_20

Snälla tyst med dig, var är det du säger egentligen?
Barcelona Hetfield
D_Alves_20

Lägg ner med skitet, hur gammal är du egentligen?

Raul och Casillas är en av väldigt få spelare som jag verkligen beundrar, både ödmjuka och lojala.

Vart kan man ladda ner målen, man brukade göra det här, men hittar inte de
Barcelona J.Gamper
2009-05-03 12:09
Något måste de ju skylla på.. inte alla madridistas är bra förlorare =P
Barcelona Ciao-V
2009-05-03 12:06
RAWAN "RAVVEEE" RAMADAN:

Hehe. Du skriver "Två utav målen, för att vara precis, var offside".
Jag tar det som om du vill skoja lite med oss. Du kan inte mena allvar;-.
Barcelona Abbe #10
2009-05-03 12:06
Tjena alla cules!!! Underbar dag idag!! Undrar bara om någon har en bra länk till nån sida där man kan ladda ner matchen!!! Den måste ju in i "arkivet". en match man måste visa sina barnbarn om sisådär 30 år så att dom förstår vad fotboll är!!!! tacksam för svar...
Real Madrid Real Bulldog
2009-05-03 12:05
Jag har redan skrivit här men måste bara skriva igen. Ni leker fotboll och det skulle vara väldigt underhållande att se er göra det mot Chelsea. Grattis!

Men jag fattar inte varför så många fortfarande skriver skit om Juande Ramos och Raul. Vad har de sagt om Barca?
Real Madrid Ziyafet
2009-05-03 12:01
Ämne: Ziyafet

Real mås....
Om vi rensar bort dem var finns då själen i laget?
Kan hålla med om att Guti och Canna troligen och förhoppningsvis försvinner och det är möjligt att man sakar bort Gago för att vi har Diarrax2 och förhoppningsvis är De la Red tillbaka. Men så hoppas jag att förstås inte att ett lag som real ska spela med två defensiva mittfältare.

Jag tror att det kommer att falla bort en del holländare i sommar, och det är nog inte helt fel. Det gick juinte så bra för er heller med allt för många holländare, det kanske man borde ta lärdom av.
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-05-03 12:01
Ämne: Kanske ska nämna att....
vaa ??????
du har en verkligen ett svårt sätt att säga grattis
Real Madrid Ziyafet
2009-05-03 11:57
Kanske ska nämna att jag var en av dem som var här och gratulerade till vinsten, men ni verkar ha lite svårt att ta beröm, ni ser de små detaljerna i inläggen som är möjliga att vända till att jag är en blåögd supporter som förväntade mig en 5-0 vinst.
Barcelona kallesiete
2009-05-03 11:55

Asså varför är ni på honom? Det är väl självklart att hjärtat säger 5-0 i alla matcher?

Hjärtat och hjärnan är två helt olika saker, det trodde jag ni visste.

Ziyafet, jag förstår dig i alla fall.
Barcelona Barcaloni
2009-05-03 11:53
Ämne: "Undrar vad ni ....
Ziyafet//

Att du (och många andra) fortfarande inte kan inse att dagens Barca är ljusår bättre än madrid är bara dumt. Så klart var resultatet 2-6 inte rättvist, pga en viss Casillas. Rättvist hade varit om man lyckades sätta in ett par mål till eller kanske avslutat med tvåsiffrigt resultat.

Att ni vann en hel del matcher i år med att göra ett eller två mål mot våra "rester" speglade inte ert lag. Det var just detta många av oss försökte förklara för er innan. Ni överskattade ert lag så mycket, att en pajas som Kviborg lyckades övertyga er om "Hur LaLiga slutar i år".

Stort Tack till er som kom hit och gratulerade för vinsten. Ni andra som fortfarande inte kan smälta förnedringen. Skriv inte här, så slipper man onödiga diskussioner.

Visca el Barca!
Barcelona Jay-z
2009-05-03 11:51
"Undrar vem e Gago, Lass, Cannavaro, Marcelo, Raul? Vad gjorde de under matchen? "

Det gjorde mycket de sprang runt och sparka drog osv, alvarligt tyckte dommarn gjorde real en björntjänst igår. Skillnaden med Real och Barca är att Real inte kan förlora med stil. Spelarna va griniga under hela mtchen. Ett exempel när Cannavaro sparkade ner keita sen puttar han bort xavi, higuain gör de inte bättre när han puttar undan Messi. Även helgonet Raul drog och slet innan 2-3 målet slet han och drog i Messi som han vore ett apatiskt barn. Messi slår upp armarna men får inget med sig, men Iniesta får frispark imot sig för att ta bollen rättvist och bom real gör ett skit mål till.

Real spelade inte bara dåligt spelade fult. De är vi såna här tillfällen man vill ha en bråkig person på planen typ Rooney, Zlatan som kan gå dit och säg ett och annat till reals skit spelar. Speciellt den dära ärt hjärnan Ramos, hans deffensiv som sägs vara bättre än Alves hehehe hade hans deffensiv vart bättre än alves hade match bilden sätt annorlunda ut.

Hehehehe men 2-6 sparka hur mycket ni vill men 2-6 kommer ni inte ifrån.
Barcelona Evička
2009-05-03 11:51
Äh, bry er inte om att hacka på Kviborg. Låt honom sörja ifred. Hade jag varit i hans situation hade jag druckit en försvarlig mängd alkohol efter matchen igår. Och då kanske man inte är så pigg en sådan här dag. Jag vet inte hur han gör för att hantera förlusten, men som sagt, låt honom sörja ett tag.
Real Madrid Ziyafet
2009-05-03 11:47
Ja jag är en jävla optimist men det ska man väl vara, och man ska väl alltid vilja se fin fotboll av sitt favoritlag?

Apropå att rensa laget så vore det nog dumt att rensa för mycket men vi kommen troligtvis få se en 5 spelare lämna, det skulle jag inte bli förvånade över.
Reals mål är ju som ni säker märkt att inte vinna utan att spela vackrare fotboll, för vinna har de ju gjort utan att spela vackert och då har ju tränarna fått lämnat, men jag tror att om J.Ramos får vara kvar och sätta prägel på laget så har ni en värdig motståndare även i vacker fotboll om några år, men det är som sagt bara en förhoppning från en optimist.
Barcelona D_ALVES_20
Canaletes

Jag säger bara JÄVLA FEGIS Kviborg, JÄVLA BANGARE, DRA ELLER GÅ HEM Kviborg.
Barcelona Alavi
Canaletes

Håller med dig, tycker faktiskt att min bror "hassan" borde bli chefsredaktör för Madrids sida, han bjuder på sån glans för madridistas på deras sida medans Kviborg gömmer sig :)
Barcelona westinho |
2009-05-03 11:46
En sak jag la märke till, vet inte om ni har gjort det men..

Xavi Hernández gjorde 4 assist igår. 4 assist på 6 mål. Det finns ingen bättre playmaker i hela världen, han är i en klass för sig själv. Hans assist till Messis andra mål finns inte ens..så sjuk han är.
Canaletes
2009-05-03 11:45
mycket fegt av Kviborg att inte våga skriva nån krönika nu, nu skriver istället nån som jag aldrig sett tidigare... haha

EDIT:
Blev jag spärrad för det här?!?! lägg av...

Barcelona D_ALVES_20
2009-05-03 11:43
Ziyafet

Problemet med såna som du och Realfans är att ni tänker med OTROLIGA FANTASIER!
Annons: