/spanien/barcelona/forum/18436.aspx/spanien/barcelona/forum/18436.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona supermac
2009-06-11 14:03
Kan man inte stänga av alla forum som har sina egna stängda?

Inte för att jag har något att skriva i puertan men just nu känns det här som real madrids öppna forum. Hade deras varit öppet hade vi sluppit massa rm snack härinne.

Stäng inte les rambles för alla bara för de med låsta forum!

I övrigt, tycker det är bra för spanska ligan, hoppas på mer fokus i Spanien nästa år. Synd bara att man flyttat från Sverige så man inte kommer kunna se la liga studio osv. Ingen härinne som kan streama det åt oss som bor utomlands? :P
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-11 14:00
Haahahah La liga våldtar jag Seria A y Premier League hahaha.
Härligt. Hoppas att vi får se Studio La Liga nästa säsong.
Villarreal barca1337
2009-06-11 14:00
vi behöver inte zlatan (eto gjorde fler mål) och att byta eto mot zlatan + pengar är bara dumt
Barcelona Criff
2009-06-11 13:55
Emadinho, Det behövs inget geni för att förstå att Florentino Perez sätter er i skuld med värvningarna.
Sist var han tvungen att sälja träningsgrejen för en obefintlig summa för att hålla uppe alltihopa.

Snarare du som är så jävla blåögd som tror på varenda ord skitsnackare Florentino Perez säger.

Sen att han är en dålig affärsman har jag väl aldrig sagt? Han är ett geni på den fronten.

Men att sen hålla allt uppe har han redan bevisat att det var lite svårare. Får väl se om det går bättre denna gången. Jag tvivlar då på det :)
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-11 13:55
United fansen vill ha Ribery, sa han inte att han inte ville spela i England pga vädret, sorry United..

Fast man vet aldrig med spelare numera, lögner hit och lögner dit..
Deportivo Creus
2009-06-11 13:50
Hannes_n

Med det där laget blir ni våldtagna av storlagen. Vad fan ska Lassana Diarra kunna uträtta ensam mot exempelvis Iniesta och Xavi?

2009-06-11 13:50
Jaså! så han var tillbaka till mäktige Camp Nou.
hahaha synd att alla cules inte jagade honom ur staden.
Real Madrid Fredrik R
2009-06-11 13:49
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Jag skrev och kritiserade Hannes_ns inlägg lite längre ned, så det är knappast något jag uppmuntrar.

Jag är även för en öppen Puerta, men det är inte mitt beslut att ta då jag inte modererar forumet.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-06-11 13:48
Det här var kanske det bästa som kunde hända Barcelona. Det här är värvningen som motiverar våra spelare att vinna ligan och CL även nästa säsong. Ingen av våra stjärnor vill vara sämre än deras.

Ingenting Real Madrid gör kan skrämma mig för nästa säsong. Tvärtom så är jag faktiskt glad. Det gör att Barca höjer ambitionen ett steg och inte slappnar av. Först och främst köps nya spelare in som är på högsta möjliga nivå.

Pep är bättre än Pellegrini.
Iniesta är bättre än Kaka.
Messi är bättre än Cristiano.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-11 13:48
Westinho: Haha, ja helt klart =P
Barcelona Barcelona #7
2009-06-11 13:47
Varför ska alltid vårat forum vara ett ställe där "Realfans" kan komma och diskutera om sitt eget lag?
Låt de öppna sitt forum för att andra så kan de som vill och hejar på andra lag gå in dit och diskutera och snacka om de vill.
Barcelona westinho
2009-06-11 13:46
Gud är störst

Shit, du får ta det lugnt med Hannes. Ser du inte hans bild? Han har kontakter som kan fixa dig, helt klart..
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-11 13:43
Hannes_n

Så du har hållt på Rmadrid, Inter, Pool sen du var 4 år? HAHA!
Barcelona Barcelona #7
Det här är ett Barca forum och här ska det snackas om saker som angår Barcelona och inte Real madrid. De som vill snacka om real får gärna gå in på puertan och snacka om elvor och skit.
Barcelona Barça! (MQUC3)
Haha, Missar Madrid finalen på hemmaplan i CL detta år, V I L K E T F I A S K O säger jag bara, haha. Kommer skratta så jävla mkt =P
2009-06-11 13:42
Ämne: supermac

Ifall ma....
Fredrik R

Borde ni inte öppna forumen för alla andra då kan man komma in och diskutera.
Inte ska man behöva lägga in Reals startaelva i Les Rambles utan någon större förklaring.? eller?
Barcelona Poco Loco
2009-06-11 13:42
Ämne: Ämne: Poco Lo....Håller med. I listan över de dyraste värvningarna i världen finns Ronaldo, Figo, Zidane, Kaka och C. Ronaldo, alla värvades till Real Madrid. Så ni avundsjuka från puertan kan ta er bullshit else where!

Håller med supermac helt och hållet, well said!
Barcelona el Flaco
2009-06-11 13:40
Barcelona #7 /

Varför skulle vi göra det? Även om det finns vissa omogna ungar så finns det flera maränger som det går att förra en vettig diskussion med. Jag tycker forumet borde hållas öppet.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-11 13:40
Hannes_n

Ey gangster (som du leker på din bild) kan du inte gå ut härifrån med din G walk. MOVE!
Barcelona Barcelona #7
2009-06-11 13:38
Skulle någon kunna stänga forumet så att endast Barcelona-Medlemmar (Fan) kan skriva här. Det börjar bli lite överdrivet nu, Realfansen tror att de kan komma in hit när som helst och snacka om hur deras startelva kommer se ut -.- -.-
Real Madrid Fredrik R
2009-06-11 13:37
supermac

Ifall man inte vill dra in Real Madrid supportrar på forumet kan man ju undvika att diskutera Real Madrid, bara ett förslag. Klart folk hoppar in när debatten kretsar kring Real Madrid.
Real Madrid Emadinho
2009-06-11 13:37
Ja det blir minst sagt spännande nästa år, nu är det nästan inga tvivel om att La liga är den bästa liga, då de allra bästa spelarna ryktas till denna liga. Hoppas på Zlatan i Barca, samtidigt som Valencia spelarna stannar förutom Villa som så klart ansluter till Real ;) Vi får även hoppas att Ribery inte går till PL, utan att det blir antingen Barca eller Real. Visst en kamp mellan två giganter kommer det handla om, men så länge det är dessa lag som kommer dominera Europa har jag inga problem med det.

Hoppas ingen tror att jag smörar, men jag hoppas innerligt att Real möter Barca i finalen av CL, det vore något.

Min poäng med inläggen är all överdift av folk att försöka minska på alla spelares betydelse när de ska spela i Real. Jag hoppas inte på Zlatan till Barca för att jag tror att han kommer misslyckas, utan att han höjer ligans status. Samtidigt hoppas jag att han misslyckas, men det är inte särskillt troligt. Det är skillnaden mellan att tro och hoppas, många här förvandlar förhoppningar till något dom "tror".
2009-06-11 13:36
Ämne: Laporta måste ju sva....
Barça! (MQUC3)

Nej det stämmer ej.
Inter har officiellt dementerat rykten enligt medierna.
Real Madrid Fredrik R
2009-06-11 13:35
Hannes_n

Varför kände du ett behov för att skriva det inlägget? Du bröt emot flera utav detta forums regler och ger inte upphov till en vettig debatt.

Förstår verkligen inte tankebanan bakom inlägget överhuvudtaget.
Barcelona supermac
2009-06-11 13:35
Man kan fråga sig:

Varför är alla marängerna härinne?
Varför är dom inte i puertan och runkar bulle?
Hade vi värvat x antal superstars hade ju
inte tonvis av oss onanerat i puertan?

Slutsats: Trippeln sved OERHÖRT för dom
och dom är livrädda för oss.
Barcelona westinho
2009-06-11 13:34
Spärra Hannes_n för dessa onödiga inlägg. Han förstör forumet. DETTA ÄR INTE PUERTAN
Barcelona supermac
Man kan fråga sig:

Varför är alla marängerna härinne?
Varför är dom inte i puertan och runkar bulle?
Hade vi värvat x antal superstars hade ju
inte tonvis av oss onanerat i puertan?

Slutsats: Trippeln sved OERHÖRT för dom
och dom är livrädda för oss.
Stämmer det att Ronaldo köpetes för dessa pengar 94 miljoner Euro?

Herre.

Det är ju lite över 1 miljard
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-11 13:32
Pilma.

Är 1 miljon i veckan lite :O ?
Real Madrid Hannes_n
2009-06-11 13:30
Suck! Spärrad /Red
Annons: