/spanien/barcelona/forum/18427.aspx/spanien/barcelona/forum/18427.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L!VOZ
2009-05-03 09:46
srbija91

varsågod

Messi12SD
2009-05-03 09:45
Vad ska man säga? 2-6, riktigt bra spel igår.
Alla var bra igår, abidal var lite fel ute ibland när robben kom förbi han och när han gjorde några felpassar. Messi, Pique, Xavi, Henry, kan inte utse vem som var bäst igår :)
Tänk er utan Casillas...
Nu ser vi fram emot Champions League på onsdag :D
Barcelona Srbija91
2009-05-03 09:42
Inte en fotbollsmatch väl? Måste finnas någon hemsida som lämnar ut den. (lagligt)
El Capitano
2009-05-03 09:33
Srbija91

Olagligt att ladda ner! :)
Barcelona Srbija91
2009-05-03 09:26
Tjena Boys, jag undrar vart jag kan ladda ner matchen. Missade tyvärr den igår (jävla skit) eller om det kommer gå en repris igen på TV. Skulle uppskatta om någon gav mig ett svar. Fan va härligt att vi vann BTW.

BARRRCAAA !
El Capitano
2009-05-03 09:26
Pique var giganten går, ingen kunde komma förbi honom varkan Robben, Raúl eller Higuain. Han är fan som en vägg :)
Hela laget lekte med Real, Lass och Gago som skulle käka upp Xavi & Iniesta. jo båda Lass & Gago sprang runt på planen utan att veta varför!!! hahaha
Jag är stolt över lagets insats igår, jag stolt att Barca läxade upp Real igår och tog ner de till jorden igen. Det går inte att beskriva hur glad jag är idag :)
Barcelona Lionel Messi n10
2009-05-03 09:15
Barca såklart! helt rätt denna vinst glömmer man absolut inte och förresten El Capitano mäktig bild där av vår Kapten. Men detta måste jag säga så j**la glad man blir och se Pique asså den mannen är absolut en vägg plus så gör han mål mäktigt av han. Men som sagt det var FC Barcelona som var bra men jag var riktigt nöjd med Piques insats. BRA KÖP PEP.
Barca såklart!
2009-05-03 09:07
Den här vinsten kommer inte lägga sig på länge.

Fy fan vad gött att säkra ligasegern (i stort sett) i ett El Clasico.
El Capitano
2009-05-03 07:31
Jag sov som en lamm hela jävla natten :)
Vaknade med ett leende på läpparna och kom till jobbet.
Jag hittar ingen ord, hela truppen gjorde en kanon insats och för Barca var det en bra dag på jobbet.
Men Pique, vilken lirare: han är fan som en vägg, varken Robben, Higuain eller Raúl kom förbi honom :) och dessutom gör han mål (en snygg sådan också).

Puyols bild
*Länktips
Barcelona Koeman_4
2009-05-03 06:53
Fy fan vilken härlig seger!
Tack för allt Barca!

God natt!
Barcelona De Goda
2009-05-03 04:51
Det var inte en dröm :)
Villarreal Grande Messi!
2009-05-03 04:31
Barcaaaaaaaaaaa :) Tack för att ni gjorde min kvälll/natt! // Äkta cule / Antimaräng!
Andreas-
2009-05-03 03:36
God natt blåröda bröder!

Idag sover jag som aldrig förr, tack Barca för showen! Tack Futbol Club Barcelona för kärleken ni ger mig!
Almeria kungmilan
2009-05-03 03:31
Tja jag vill gratulera er, vilket lag ni har. Helt otroligt jag har aldrig sett ett jag spela så bra/vacker/effektiv fotboll som barca spelar just nu.

Jag kollade på el classico o efter matchen kändes det som om jag aldrag ville se fotboll igen, vad kan toppa detta ?

Hur kan man få uppleva något sånt igen?

Hoppas verkligen ni vinner CL för det har aldrig funnits ett lag som förtjänar att stå i historieböckerna lika mycket som dagens barca.

Zappade över till Inters match mot lazio efter och det kändes som att titta på pojkfotboll.

Fy fan snälla Barca vinn allt som går att vinna iår för vilket satans jädra bra lag ni har

PERFEKT
Dani Alves.
2009-05-03 03:21

Fortfarande kan ja inte fatta vad Barca gjorde med madrid, ett fotbollslag som är från en annan planet.

NU tar vi Chelsea !
Barcelona pokke
2009-05-03 03:14
God natt, avslutar med "Today is a special day for Cules'' som Henry.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-05-03 03:03
8 mål till och rekordet för flest gjorda mål under en säs. är vår-...Det verkar inte omöjligt efter dagens match...God natt mina damer o herrar...Denna natt kommer att vara god för en gångs skull !!!
Barcelona Okkapokka
2009-05-03 02:50
Vi slog ett till rekord ikväll också. Nämligen flest gjorda bortamål under ett El Clasico. Känn på den.
Barcelona Okkapokka
2009-05-03 02:48
Nu känns ögonlocken alldeles för tunga för min del. Ha en fortsatt trevlig kväll damer och herrar, fortsätt njut!

Bona nit!
Barcelona Pluxen
2009-05-03 02:44
Ämne: alltså varför ska vi....

Frågan är snarare.... varför ska vi sjunka till deras
(d.v.s. dom individer som jäklas ni andra.
Ta inte åt er. Ni blir gratulerade dom gånger ni slår oss.) låga nivå och börja håna???
vi är bättre än dom idag tusenfallt och den
dagen madrid spelar ut oss lika
fint/snyggt/what ever!! som idag så ska jag applådera dom. Men idag visa vi dom vart
skåpet skall stå!
Barcelona NoGo™
2009-05-03 02:44
Ja vad ska man säga om Henry alltså, Så jävla grym han var!

Försöker få tag på en bild på Puyol när han kysser kaptens bindeln, mäktigt som fan föresten, någon som har nån pma lr länka isf. =)
Barcelona Okkapokka
2009-05-03 02:41
basaric

Ibland önskar man att det var så enkelt, men vi måste slå Chelsea oavsett om vi förtjänar titeln eller inte.

Längtar tills onsdag i alla fall, är helt säker på att vi inte kommer få beskåda en mållös tillställning den här gången i alla fall.

pokke

Håller med, han tillhör bland mina absoluta favorit spelare i dagens Barça. Vill aldrig att killen ska sticka som det ser ut idag.
Barcelona pokke
2009-05-03 02:40
"Today is a special day for Cules, " Henry said. "Winning like this is like a festival."

"We must enjoy it."

Är det någon som förtjänar att vinna CL så är det Henry. Han har vunnit allt möjligt på klubb och landslagsnivå utom CL.

Från att vara hårt kritiserad till en av säsongens bästa spelare.

Cred till Ramos som inte parkerade spelarbussen och försökte faktist spela boll.

Jag tackar Henry & CO för underhållningen.
Barcelona basaric
2009-05-03 02:34
Finns inget lag i världen som förtjänar att vinna CL lika mycket som Barcelona gör.
Barcelona Pep.G
2009-05-03 02:33
pokke

Det var ett fantastiskt fint drag av Pep. Etto kan inte ställa till mycket problem för Reals mittbackar och det var det vi såg i December, men en Messi där gör ju att han oroar dem jävligt mycket.

Haha, ne men det mest roliga var nog när marängerna på Puertan sa att Gago och Lass skulle plocka våra "dvärgar" i mitten. HAHAHA
Barcelona Gud är störst!
2009-05-03 02:21
pokke

Ja, tänkte under matchen hoppas det här är nåt som han har i tankarna för mötet mot Chelski också.

Blir skönt för mig imorgon då jag har match, och då kan man försöka imitera Messi och grabbarna lite. Bra inspiration minst sagt!

God natt Cúles och vakna upp med ett leende på läpparna!
Barcelona Xavi_totalkontroll
2009-05-03 02:18
El_Duderino

HAHAHHAHAH den ska jag ha som bakgrundsbild nu bara för det... den speglar matchen rejält bra :)
Barcelona Gud är störst!
2009-05-03 02:17
ElDuroDeFCB

FAN! Att jag inte gick ut och kollade på matchen, jag kunde dela den här stora glädjen med några andra cúles då! Farsan var inte så dum heller men vore roligare om man gick ut och träffade lite annat folk också. ;)
Barcelona pokke
2009-05-03 02:17
Vi måste ju hylla Pep Guardiola. Han lyckades bra med att placera Messi i en lite centralare friare roll.
Barcelona El_Duderino
2009-05-03 02:15
I morgondagens matchrapport rekommenderar jag att man endast har den här bilden och inte skriver något alls. :)
Annons: