/spanien/barcelona/forum/18423.aspx/spanien/barcelona/forum/18423.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
7/18/2009 16:40
Shi

Haha, jag har alltid försvarat Eto'o och är på hans sida, men precis som du så ser jag verkligheten för vad den är. Han gör sig nästan omöjlig.
Barcelona Sersari
7/18/2009 16:40
Barcelona Rey Eto´o
7/18/2009 16:39
mena du mer pengar än alla i inters trupp eller barcas?
Barcelona Rambla
7/18/2009 16:39
Rey Eto´o

Vilka personliga påhopp? Sluta spela drama queen nu. För dig är personliga påhopp när man inte håller med dig? Okej, jag förstår.

Ja, hela situationen är ruskigt dålig hanterad av hela klubbledningen, det har jag hela tiden hållit med om. Det är dock inte samma sak som att man behandlar Eto'o illa.

Du hänger upp dig på att Laporta sa att han inte har fått tag på Eto'o. Har du ens reflekterat över när han försökt få tag på honom? Det var antagligen under juni månad. Vi är nu långt inne i juli månad. Det är inte samma sak som att Laporta aldrig någosin mer kommer att få tag på Et'o. Vilket fånigt så kallat argument.

Var det allt som du syftade på när du skrev at att du går på fakta när Laporta säger att han inte fick tag på Eto'o. Är det ditt bevis på att Eto'o behandlas illa av klubben eller vad menar du?

Vad är det för fakta som agenten säger som bevisar att Eto'o behandlas illa? Förösk att svara på det.
Real Madrid Shi
7/18/2009 16:38
Rey Eto´o

Nej inte alls, jag är faktiskt på Eto'os sida dock gör han sig omöjlig när han kräver mer pengar än någon annan i truppen.
Barcelona Rey Eto´o
7/18/2009 16:36
Shi //
Du skriver som om eto'o är boven i det hela.
Barcelona Barça-fan
7/18/2009 16:36
Shi.
Om Eto'o blir kvar, ja. Om inte, nej.
Barcelona Ronaldinhoismx3
7/18/2009 16:35
Shi

Läs våra inlägg lite längre ner så får du se =)
Real Madrid Shi
7/18/2009 16:32
Är ni inte oroliga på att denna transfer cirkusen som ni har fått utstå med Eto'o och kompani är farligare inför nästa säsong än alla Real Madrids värvningar?

Sånt här sprider en enorm oro och att Eto'o är en envis jävel gör inte saken bättre direkt.
Barcelona Rey Eto´o
7/18/2009 16:32
Rambla //
Laporta påstår att han är ledsen att han inte får tag på eto'o sen helt plötsligt har han fått tag på han. Du kanske ha hört bråket mellan laporta och eto'o förra sommaren när laporta sa jag vill aldrig se dig mer, vilket han nu bett om ursäkt för.

Hela situation är dåligt hanterad av laporta det har du själv sagt.

Och har jag ens sagt att eto'os agent inte visat kontraktet eller ens blivit erbjuden.

Snälla kom inte med personliga påhopp =)
Barcelona Rambla
7/18/2009 16:27
Rey Eto´o

Vilka fakta går du efter? Ja, vad är det Laporta säger? Kan du inte berätta det för oss? Agenten säger vadå? Att klubben har erjbudit nytt kontrakt på två år. Han visar tom upp e-mail och sms på det. Du tycks ju inte ens veta på vilket ben du ska stå på. Du har redan bestämt dig från allra första stund. Det Laporta säger är skit och lögn. Det Eto'o säger (fast han inte säger något) är sant.

Ciao-V

Kan mycket väl vara felaktiga uppgifter helt klart. Engelsk media skrev att City ebjöd något liknande när de var intresserade.
Barcelona Ciao-V
7/18/2009 16:26
Källan till nyheterna som säger att Eto'o kräver 10 miljoner euro per säsong av Inter är AS. Jag vill gärna ta det med en EXTRA nypa salt. De är nog utefter att sälja fler bilagor under helgen.
Barcelona Rey Eto´o
7/18/2009 16:26
vill ha kvar eto'o
Barcelona san_miguel
7/18/2009 16:21
Varför vill ni inte att de blir av?
Barcelona Rey Eto´o
7/18/2009 16:20
Barça-fan //
Håller med
Barcelona Barça-fan
7/18/2009 16:17
Hursomhelst så hoppas jag att denna affär aldrig någonsin blir av.
Barcelona Barça-fan
7/18/2009 16:14
Rambla.
Om inte en enda engelsk storklubb, trots skattereglerna, är villiga att betala den lön som Eto'o kräver så tror jag inte för en sekund att Inter är villiga att göra det.
Barcelona Rey Eto´o
7/18/2009 16:11
ja precis du har läst det någostans. Jag går efter fakta jag ser ju vad laporta säger och vad eto'os agent säger. Tycker bara laporta beter sig som skit
Barcelona Rambla
7/18/2009 16:10
Ämne: Precis, exakt var ha....
Jag har inte läst det någonstans. Det känns bara som om du anser att vi ska lita på att det bara är så för att du har det på känn. Lite vagt om du frågar mig.
Barcelona Rey Eto´o
7/18/2009 16:08
Precis, exakt var har du läst att eto'o behandlas som skit av barca?
Barcelona Rambla
7/18/2009 16:07
Rey Eto´o

Klart man inte kan vara säker på att det är sant som skrivs. Trots det så är du övertygad om att Eto'o behandlas illa av Laporta och Pep. För att din instinkt säger det eller?

Ronaldinhoismx3

Milan kan börja "snacka" med Eto'o januari 2010. De avvaktar nog för då behöver de inte betala något alls.
7/18/2009 16:07
Rambla

Vi får hoppas att det kommer ett "skambud" och detta skambud kommer att vara mycket högre än det vi kommer få nästa år.

Något säger att Milan kommer komma med ett 10M€ bud.
Barcelona Alavi
7/18/2009 16:05
san_miguel

Tro inte på allt du läser.
Barcelona Rey Eto´o
7/18/2009 16:05
san_miguel //
ta det lugnt, det är nite säkert att det är sant lita inte på media.
Barcelona Rambla
7/18/2009 16:04
Barça-fan

Jag är inte så säker på det. Eto'o sägs kräva minst €10m i årslön. England har fått nya skatteregler vilket gör att spelarna får betala så gott som hälften i skatt. Om nu Eto'o vill ha €10m i handen, så innebär det en väldigt hög kostnad för klubben om ska betala lönen.

Ronaldinhoismx3

Jag vet inte men de vill ju ha rimligt med betalt åtminstone. De inser så klart att de inte kan kräva det hans egentliga marknadsvärde borde ligga på, vilket nog är den summan du nämner. Fast det blir ju som sagt nästintill omöjligt när han kräver den lön han gör. varför kommer det inga bud? Vi kan vara säkra på att det kommer bud de sista dagarna av fönstret om han fortfarande är kvar i klubben då. Någon kommer ju att försöka med ett skambud.
gonsa
7/18/2009 16:02
Var såldes Sylvinho?

Är Maxwell så pass bra för att spela för Barca?
Barcelona san_miguel
7/18/2009 16:02
Om Eto´o kräver sån Hysterisk lön så kan de bli mycket svårt att lyckas sälja honom.

"Dessutom vill Eto'o ha kompensation från Barcelona för att han ska acceptera en flytt. Enligt Sky Sport Italia kräver Eto'o 250 miljoner kronor av Barça."

Om de stämmer så Tycker jag inte att han ska erbjudas nått kontrakt av barca och om han blir kvar så ska han inte få vara med A-laget jävla sett han har.

Barcelona Barça-fan
7/18/2009 15:59
Rambla.
Engelska storklubbar har generellt sett mycket starkare ekonomi än de italienska. Samtidigt betvivlar jag som sagt starkt att Inter ska vara den enda klubb som är villiga att betala den höga lön som Eto'o tycks kräva. Många tycks glömma att dealen är långt ifrån klar.

Jag tror även att det finns ett antal klubbar i England som vid en låg övergångssumma skulle vara villiga att betala den höga lön han kräver.
7/18/2009 15:59
Rambla

Det kan nog vara så som du säger angående Man u.

Men varför det inte kommer något anbud på Samu kan nog vara för att Barca vill ha 30-35m € och inte 10 som vi pratar om nu eller vad tror du ?
Barcelona Rey Eto´o
7/18/2009 15:56
Nu ska vi inte överdriva. Men jag bara tänkte att de kunde mötas halvvägs. För det verkar som om barca endast kommit med ett kontrakts förslag
Annons: