/spanien/barcelona/forum/1842.aspx/spanien/barcelona/forum/1842.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andresito
2015-10-03 16:48
@DM1982:

Min första tanke var att Piqué inte ville "sno" målet från Neymar och därför bara väntade på att bollen skulle över linjen. Hade Piqué velat göra mål hade det stått 1-0 nu.
Barcelona Leo y Cesc
2015-10-03 16:47

Den enda som spelar på hög nivå är Neymar.

Suarez måste vara Barcas största målsumpare genom tiderna?
Barcelona Corazon
@DM1982:

Jag får magsår seriöst. Hur kan man inte glidtackla in den bollen mår dåligt av honom just nu..
Barcelona BARCA-més que un club
Dessa missar kommer kosta oss matchen och Pique den fjollan joggar till mållinjen spring för helvete, killen är inte ett dugg intresserad av att kämpa som förr.

sätter vi inte chanserna som vi får i andra halvlek så förtjänar vi förlora.
Barcelona Katalano
Gabriel

I denna match har Rakitic varit väldigt bra, speciellt offensivt. Han har lagt några riktigt fina bollar, exempelvis lobben till Suarez.
Barcelona Andresito
Ser faktiskt väldigt bra ut för att vara utan Messi. Det enda som saknas är målet så att vi får lite lugn och ro med detta böljande spel, Sevilla kommer definitivt inte gå mållösa, Iborra kommer stänka dit en hörna.

Neymar har tillsammans med Rakitic sett piggast ut i Barca. Sergi Roberto stabil som vanligt, kul att se. Busquets har gjort några riktigt fina brytningar.
Barcelona DM1982
[QUOTE=Barcelona 1899]Bara jag som tycker det faktiskt är en underhållande match? :) [/QUOTE] Det är underhållande men även frustrerande att de inte får in bollen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Amo.38
2015-10-03 16:46
Bluered Jag håller med dig om just den situationen. Men sett till prislapp så har han bollkontroll likt en 3-årig. Allt som han verkade världsklass på i Liverpool har jag bara sett en skymt av och det var förra säsongen. Jag vill att han och Neymar visar framfötterna i Messis frånvaro.
Barcelona DM1982
2015-10-03 16:45
Jag kommer drömma mardrömmar över Piques bolltittande vid Neymars frispark. Lite naivt spelat av honom.
Barcelona Gabriel
Alltså vad irriterande att det står 0-0. Vi har väl haft 4-5 bra lägen att leda matchen, harar verkligen vår ineffektivitet. Det är dags att våra superlirare skärper sig och börjar leverera. Tänker mest på Suarez och Rakitic, Neymar ser ut som sig själv igen. 2 andra som måste steppa upp rejält är Piqué och Mascherano. Säsongens höjdpunkt so far är utan tvekan Sergi Roberto, helt sjukt vad det kan vända. Står fast vid att han som mittfältare är värdelös, men som högerback är han ju helt underbar att beskåda.
Barcelona Barcelona 1899
Bara jag som tycker det faktiskt är en underhållande match? :)
Barcelona Katalano
2015-10-03 16:44
[QUOTE=Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]]BlueRed Sen när är vi skribenter fotbollsspelare? Dummaste jag läst... [/QUOTE] Varför följer du ens en sport du inte förstår dig på? Nog borde du förstå utifrån hans inlägg att det var en väldigt svår teknisk sak Suarez försökte sig på där? förstår man inte sånt ska man heller inte gnälla eftersom fotboll som sport är för svårt att förstå för en sådan individ...
Barcelona BlueRed
@Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR:
Just min poäng. Det är lätt att sitta bakom sin skärm och leka proffs och få det att låta som att Suarez missar lägen som är busenkla att sätta. Du behöver förövrigt inte vara fotbollsspelare för att fatta att just specifikt det läget som Suarez missade inte är lätt att få till. Enda som krävs är två hjärnhalvor som fungerar. Förstår man inte att det inte är lätt att brösta ner en boll som kommer från en vinkel som skär in mot en själv och få den att gå ner tillräckligt fort och i rätt vinkel mot ens fötter, för att sen få till avslut med fel fot, då är man lite skev. Sen om Suarez missar att rulla in en boll som är 30cm ifrån motståndarens mål, varav deras målvakt inte ens är i mål, då är det bara att kritisera. Men vissa lackar ur när Suarez löper från straffområde till straffområde, får nästan till ett sjukt tekniskt aktion men missar att träffa bollen. Lite måtta får det vara.
Barcelona Acrobat
Det borde stå 5-0, men ingen kan ju göra mål. Sevilla kommer peta in ett turmål i andra halvlek.
Barcelona Liunil Masse
2015-10-03 16:43
Neymar bäst på plan hittills!
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-10-03 16:38
Bravo känns väldigt trygg. Skönt att han är tillbaka
Barcelona Blaugrana91
Vi kan verkligen inte behålla bollen, otroligt irriterande.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
BlueRed Sen när är vi skribenter fotbollsspelare? Dummaste jag läst...
Barcelona Arda-Turan
2015-10-03 16:37
asså vad har vi gjort för att förtjäna allt det har med stolpe ut och sånt
Barcelona [Carles Puyol 5]
2015-10-03 16:37
Neymar spelar på hög nivå
Barcelona Blaugrana91
2015-10-03 16:36
Stolpen igen....
Barcelona Liunil Masse
2015-10-03 16:36
Suarez damn! Stolpe... 30 träffar i virket denna säsongen typ?
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-10-03 16:35
@BlueRed:

Co-sign på den!
Barcelona Gabriel
2015-10-03 16:35
Piqué är också skit för tillfället. Hans dominans från förra säsongen är som bortblåst. Nickar när han borde ta ner på bröstet osv.
Barcelona A good coach is everything!
2015-10-03 16:34
Fan det där friläget där Suarez blir så ivrig och står offside. Seriöst riktig jävla rookie misstag han såg backarna klart och tydligt. Suarez kunde ha haft 1 m till godo och ändå blir helt ensam med målvakten.. Snubben verkar inte längre lita på sin explosivitet, Suarez måste ner i vikt !
Barcelona BlueRed
2015-10-03 16:33
Jag skulle vilja se några härinne som kritiserar Suarez för att ha missat det läget, att försöka få ner bollen lika fort som honom med bröstet och sen få till ett skott med fel fot. Allt detta efter att ha sprungit från straffområde till straffområde, samt få till det innan Sevillas försvarare hinner ikapp dig innan du hinner skjuta.

Suarez kanske inte har öst in mål än så länge under säsongen, men jäklar vad han krigar. Springer på allt och alla. Löper hem och hjälper till i försvaret och hinner fortfarande vara aktiv i motståndarnas straffområde. När det verkligen behövs ett mål sen i en el Clasico, CL final eller i en gruppspelsmatch där vi verkligen behöver 3p, så kommer ni vara glada att det är Suarez vi har.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-10-03 16:33
Detta suger hästpung alla dessa missar ger mer stroke snart världsspelare och missar så mycket helt sjukt.
Barcelona the cameroonians
2015-10-03 16:32
Har vi vunnit någon nickduell i eget straffområde än? Oroväckande.
Barcelona Katalano
2015-10-03 16:32
[QUOTE=Z_Z]Detta forum skulle nog må bra av att vara avstängt under matcherna som exempelvis de brittiska topplagens forumen. Så otroligt mycket klagomål på spelare för minsta lilla. Ruskigt usel nivå genomgående på kommentarerna just nu. [/QUOTE] samma varje match. bara vänja dig. jag har gett upp på nivån under matcherna för längesen. våra fans har sjukt höga förväntningar både på lagets spel, spelare och varje möjlig avgörande situation. vid minsta miss kommer bandsågen fram tyvärr.
Barcelona Z_Z
2015-10-03 16:31
Hoppas verkligen att Messi låter Neymar fortsätta ta frisparkar från vänstersidan åtminstone när han är tillbaka för varje frispark Neymar slår är ju en farlighet. Han hittar alltid målet känns de som och det är inte mitt på direkt.
Annons: