/spanien/barcelona/forum/18418.aspx/spanien/barcelona/forum/18418.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
El Capitano
2009-05-05 00:11
Jag vill inte byta ut Eto'o & Henry mot någon annan anfallare just nu. Messi lämnar aldrig.
Men om om Eto'o lämnar då tycker jag att Barca köper Villa, Villa är grym spelare som kan göra mål från alla vinklar. Eller köper vi bara Ribéry så att Henry blir centralanfallare och Ribéry vänsterytter.
Jag önskar att Bojan blir Eto'os arvtagare men Bojan är för ung och inte redo än.
Barcelona Barca-nist
2009-05-05 00:10
vilka är avstängda /skadade på chelseas lista då?
Madridista_4ever
2009-05-05 00:07
Barca-nist

sedan ska ju nämnas att forlan trots ålder är en av de bästa anfallarna på marknaden just nu. 25 mål talar ju sitt tydliga språk och även om man tycker inte han ska få ta en plats i barca till förmån för en yngling så skulle jag våga säga att han vore ett skapligt nyförvärv för vilken klubb som helst
Barcelona Okkapokka
2009-05-05 00:06
El Capitano

Det är med all största sannolikhet ett rykte. Vi har inte visat något som helst intresse för Forlán tidigare, och jag tror knappast att intresset blossat upp när man redan har världens vassaste anfallstrio i truppen.

Madridista_4ever

Cacerés är inte skadad, nej.
Barcelona Barca-nist
2009-05-05 00:05
El Capitano

Forlán va intressant för 2 år sen. men inte nu! om det är ett bra pris eller byte mot nån spelare som är på ut-listan!
Unga har vi gott om annars. vi har världens bästa academy
Malibou
2009-05-05 00:04
el capitano henry var också 30 när han värvades väl? han håller ju klass i minst 2 säsonger i alla fall. men som du sa föredrar hellre nån annan isåfall, ifall det är så att eto'o får för sig att spela i uzbekistan:)
Madridista_4ever
2009-05-05 00:04
El Capitano

Så du är gift och har barn? där ser man, trodde du var en fientlig liten fjortis bara först hehe. men hade väl fel antar jag.

är caceres fortfarande skadad?
El Capitano
2009-05-05 00:03
Läste i många tidningar att Barca är intresserad av Diego Forlán!
Han är en målfarlig anfallare med giftig skott osv men måste Barca köpa en Forlán som är snart 30 år? Varför inte satsa på en ung anfallare som t ex hans lagkamrat Agüero?
Och behöver vi en anfallare? Vi har H.E.M, världens bästa anfallare. Hoppas att det är bara rykte..
Madridista_4ever
2009-05-05 00:01
pokke

det är jag inte intresserad av, unnar inte dig den vetskapen :)
Malibou
2009-05-05 00:01
det roliga med kviborg är att han inte skrivit nånting om el clasico :) men hade dom vunnit då jävlar hade det runnit blod från hans fingrar utav skrivandet om att dom är "mästare".
men ja tycker att vi lägger ner denna diskussionen då den inte leder nånstans :)
Barcelona Barca-nist
2009-05-05 00:00
blocka mig om ni tycker jag har missskött mig !!!
Madridista_4ever
2009-05-05 00:00
men väl när man tar emot gäster har man rätt och bete sig som en idiot?

jag förstår iaf att du inte vill bråka och respekterar det, inte jag heller, dock så kan du inte förvänta sig att att sådana inlägg inte får reaktioner.

aja, case closed antar jag :)
Barcelona Barca-nist
2009-05-04 23:59
Okkapokka

jag har inte sagt nåt illa om kviborg utan skämtade om hans tipskunskaper.

Om man inte gillar slöjbärande kvinnor så flyttar man inte till saudiarabien. så är nog madridista -4ever fall. han slutar aldrig
Redaktionen
2009-05-04 23:58
Vädigt låg nivå just nu. Bara en massa chatande och personliga påhopp, men knappt ett inlägg om Barcelona eller fotboll. Det finns en utmärkt PM-funktion om man vill diskutera andra ämnen. Omedelbar skärpning krävs om vi inte ska börja med nattstängt forum igen. Tack på förhand!
Barcelona pokke
2009-05-04 23:55
Madridista_4ever

Lägg ner nu för fan, du kan inte övertyga oss att Gago, Lass och Kviborg är bra på något.
Barcelona Barca-nist
2009-05-04 23:55
Madridista_4ever

jag va inne på ert forum CL kvällen och bemött på ett jätte bra sätt och det berodde nog på hur jag va . men jag tycker inte du har samma hyfs.. förstår du mig nu då?
måste jag använda mer pedagogik för att du ska förstå?

när man går hem till folk så beter man sig inte hur man vill. man följer deras regler!!!
El Capitano
2009-05-04 23:53
Barca-nist

Jag är gift och har en son, lycklig som fisken i vattnet :)
Tack ändå..hehe
Barcelona Barca-nist
2009-05-04 23:51
El Capitano
om det inte va för min tjej så hade hon vart min fru hehe
jag fick den av en tjej från Uppsala.. enligt henne va det en kompis till henne .hon är modell så klart:)
ska jag lägga ett gott ord för dig ?
Madridista_4ever
Barca-nist

fotboll? snacka på det jag kom hit för, men du var uppenbarligen mer inne på att förolämpa svenskafans mest representativa madridista (men det kanske är vad du kallar att diskutera fotboll?)
Barcelona Okkapokka
Nu tar vi och lugnar ner oss innan någon måste bli spärrad. Vi förstår redan vad culés tycker om Kviborg och vise versa, ska ni fortsätta diskussionen så föreslår jag att ni använder PM-funktionen.
Madridista_4ever
2009-05-04 23:50
El Capitano

nej försvarar inte kviborg utan principen. läs gärna inlägget han skrev så kan du själv bedöma hur mycket mognadspoäng det där på det, i klass med dina inlägg där du ber folk dra till sina forum och kallar folk för öknamn, och du ska utge dig för att vara farsa haha

Barcelona pokke
2009-05-04 23:48
Är det inte dags att dela ut en spärr till den här iq befriade pojken vid namn Madridista_4ever?
Barcelona Barca-nist
2009-05-04 23:45
Madridista_4ever

alltså snälla lägg ner det.
jag skiter i dig och kviborg. jag kom hit för att snacka fotboll, antar att detta är barcelona forum!!!!???
om du känner dig kränkt ring min advokat ..
El Capitano
2009-05-04 23:44
Madridista_4ever

Är du Kviborgs försvarsadvokat eller? Ge dig...det räcker!
Han är säkert jätte duktig, lika duktig som Bosse Pettersson.
Jisses..
El Capitano
2009-05-04 23:42
Barca-nist

Vem är tjejen på din profilbild?
Jag ska lägga bild på min son med Barca tröja imorn..hehe :)
En liten culé som följer Barca matcherna framför tv soffan än så länge.
Madridista_4ever
2009-05-04 23:41
Barca-nist

du skrattar åt hans fotbollskunnande som han gjort karriär på och förlöjligar det. jag misstänker att föraktet härinne mot honom inte har och göra med hur mycket han kan om fotboll utan hur uppmärksammad han är och vilket lag han håller på.

är du rätt person att anklaga någon för att vara enögd?
El Capitano
2009-05-04 23:37
Barça! (MQUC3)

Larsson målade idag mot Malmö FF :)
Han passade bra i Barca, grym huvudspelare. Jag har träffat honom antal ggr i Helsingborg, skön lirare.
Barcelona Barca-nist
2009-05-04 23:34
Madridista_4ever

jag skrattade inte åt kviborg utan hans tipsrunda sluta lägg ord i min mun.
samt vad har min ålder med detta att göra? ska du börja dömma mer så får du ställa dig i kö...
jag orkar inte skryta om måt här, men har du nåt att tillägga så får du PMa mig sluta stör folk.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-04 23:34
El Capitano!

Kolla bild 1.

Larsson tröja, fan det gillar vi :)
El Capitano
2009-05-04 23:32
Länk till bilderna från UT Clásico :)
Annons: