/spanien/barcelona/forum/18416.aspx/spanien/barcelona/forum/18416.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zizou_nr1
2009-05-17 21:16

Snälla,inga moraltanter här inne!
Christián
Det roliga är att dom i pu(er)ta skrattar åt Barcas b-lag men inget skrev nåt om hur den vita "Messi" - robben inte kom förbi sin försvarare EN enda gång igår
Barcelona Barcelona10Messi
Vissa maränger lever på att se Barca tappa poäng,, och när vi väl vinner titlar (som iår) haha undrar hur det känns för dem hahah :D
Barcelona Islam_Bosna
Kolla vad en person på Puertan vid namn Baloo skriver

Namn: Mr Baloo-Gonzalez. » Svara inlägg » Tippar REAL-MAL 5-0
Sänt: 2009-05-17 21:01
Artan | Ruudinho

Läste det, det är så interna problem och Barcas suport kommer ut, genom att tänka nazistiska tankar om deras egna spelare, och de klagar på oss som har små roligt åt deras talanger.

Barcelona Zizou_nr1
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-17 21:15
Personangrepp ?

Är det nåt fel med Wow, Cola, Svenskafans ?

Nej, det är humor.
Stor skillnad.
Andreas-
2009-05-17 21:14
Ämne: Andreas haha bra arg....
Du läste uppenbarligen inte vad jag skrev? Det är inte för att han missar lägen idag som jag vill se Eto'o byta klubb.
Barcelona Sersari
2009-05-17 21:14
Napao

Haha Islands Maradona..det roligaste jag hört haha!!
2009-05-17 21:13
Dem väntar väl med firandet nästa vecka på Camp Nou, efter man har vunnit Osasuna :D "OM man vinner" hrheh
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Ämne: Barça! (MQUC3)

Om....
Lägg ner du sänker nivån härinne, person angrepp håller du på med just nu.
Deportivo Creus
Ämne: Artan | Ruudinho: re....
Det där är humor. På hög nivå.-
Barcelona Evička
och så lägger vi ner skitsnacket om andra personer. Det är inte OK.
Barcelona Etoo_the toominator
Tycker likt många här att Etoo skall säljas. Ej för att han är en dålig spelare utan för att både han och barca behöver ett byte. Skulle absolut aldrig vilja se Forlan som ersättare dock. Visst är han duktig men då kan vi lika gärna sattsa på bojan från start. Ska det vara någon spelare som ska in i Etóos ställe så är det någon av absolut världsklass. Villa,Zlatan,Benzema och Torres är dom enda jag ser som duger. Annars får det vara.

Haha Diego Forlan? hehe jo mycket har man då hört. 30årig medelmåtta (född 79) som gör sin bästa säsong någonsin nú. Han kommer dala likt ett stjärnfall efter denna säsongen. Så glöm honom!
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
Ämne:
KOM IGEN GRABBAR H....
Sersari
fan vad nice
blev riktigt glad när jag lyssnade på den
Barcelona SaM__-
Zizou_nr1:

Bara för att han är 36 år betyder väl inte att han inte har något liv för att han är fotbollsfantast på Sveriges största sportsajt? Vagt argument där.

Däremot håller jag med om att han är riktigt dryg och oftast patetiska inlägg. Bara att ignorera han!
Barcelona foooball master
varför ser inte barca så glada ut efter matchen?? alltid när man vinner ligan så springer man ut på plan och allt. dem har väl inte ens firat än??
Barcelona Messi(as)
2009-05-17 21:12
C.Andrés

Bra skrivet!

Eto'ooooooooooooo Eto'ooooooooooo, Comme tu t'appelle? Je m'appelle Samuel!

Eto'ooooooooooooo Eto'ooooooooooo, Comme tu t'appelle? Je m'appelle Samuel!
Barcelona Napao
2009-05-17 21:12
Ibisevic spelar inte i Barcelona.

+Pedro var pigg idag
Jeffren borde spelat mer.

-Hleb spelar men gör inget så kan ej klaga.
Islands Maradona samma som Hleb
Etoo borde ha minst 2 mål denna match

Barba du är för mycke lägg ner.

Som nån skrev fattar inte varför man inte köpte Arhcavin och skippat Hleb så hade Iniesta inte spelat anfallare vilat mer för han tar mycket stryk under matcherna,
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-17 21:11
Ämne: My names is Baloo Go....
Varför ska man bry sig om vad de har att säga om våra b-lag spelare helt seriöst?

Sänk inte till deras nivå, exakt de vill att vi ska börja snacka om dem. Frustration över laget de håller på är stor, inte bara förlusten mot oss utan att deras lag spelar som ett bottenlag i la liga.

Kommer ju ta 1-2 säsongen innan de har ett lag som kan nå längre än gruppspelet i cl, då en renovering är ett måste.

=)
2009-05-17 21:11
Nej, håller inte med dej där,,jag hoppas inte vi köper Forlan..köp in lite nytt friskt blod..fan ska vi med honom..han är bra men nej nej :D
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-17 21:10
Ämne: Barça! (MQUC3)
&quo....
Haha, jo;)
Delarocha
Alavi. Så man får inte tycka att vi ska sälja Eto'o? Vilka spelare får man vilja göra sig av med? Är det några utvalda få?
Barcelona Gonzalez_Barca
Nesto

Jepp, jag visste han skulle missa. Var precis på väg att byta kanal för jag inte orkade se missen, men ändrade mig i sista sekund. Tyvärr..
Barcelona Alavi
2009-05-17 21:09
Blir trött på att läsa från vissa när dem skriver " bort med Eto´o "
Köp in Forlan och Villa.
Bort med Henry efter nästa säsong.
SKÄRPNING VA FAN!

Det kokas rejält i mig när jag läser sånt, tar ett steg ifrån SF nu.
Jag hoppas verkligen att när jag kommer tillbaks så är det normalt igen.
Nesto:

Jag sa också, "Han missar straffen, när han gjorde det skratta jag och gick" haha:D:D
Barcelona C.Andrés
Kul att människor blir arga när Barca förlorar då Pep ställer upp en b-elva. Detta var chansen för spelare att få speltid och vila de bättre och Oier i målet fick en hel match i princip. Ligan är redan vår, finns ingen anledning till att pusha alla till vansinne nu.

Och om folk som vanligt ska börja kritisera eto'o för att han missar diverse chanser och ska föreslå spelare i sämre ligor eller tagna ur en FM save där deras potential har blivit mixad är det bara tragiskt.
Barcelona SaM__-
Rambla:

Precis! Eto'o gjorde allting rätt idag förutom det absolut sista. Nedtagningen på Alves passning var fantastisk. Lite mer kyla i sista momentet hade resulterat mål. Sedan, som du säger, Moya visade prov på kvalité blandat med lite tur. Sista nicken i stolpen är inte så mycket att göra åt för Eto'o utan den kunde lika gärna gått stolpe in.

Han sparar målen till UTD i finalen :)
Delarocha
Barça! (MQUC3)
"When I don't sit on the computer I live in a home for socially awkward and retarded individuals"

Vore väl en mer passande text.
2009-05-17 21:08
Visa maränger skämmer ut sig ordentligt på RM forumet,, haha dem är skit roliga
Barcelona Nesto
2009-05-17 21:08
Var de någon mer än jag som "visste" att Eto'o skulle missa straffen?

Vart fasiken har grabben varit de senaste matcherna?

Mot real
Mot Chelsea x2
I CdR Finalen..

Tillsammans med mathcen idag och CdR finalen så har väl han haft sisådär 10-15 chanser han bara har behövt stöta in den?

Säg fan inte att han vaknat på fel sida eller att han spelat för många matcher så han är trött eller nått..
Till och med Sanchez skulle göra jobbet bättre, kanske inte.
Annons: