/spanien/barcelona/forum/18415.aspx/spanien/barcelona/forum/18415.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-05 19:24
DRILON POLLOZHANI

Haha, vilken lirare.
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-05-05 19:12
skojar han med mig idioten som skrev Gästkrönika: Who am I?. I två år har blivit retat för att jag har hejat på barca, ni vet vad jag menar...
plötsligt pratar om medgångsfans bara för att barca har varit mycket bättre än real och sen pratar han

Damer och herrar, trogna Real Madrid-supportrar. Var väl medvetna om att en av personerna som sitter på soffan då ni kollar på El Clásico tillsammans en gång i tiden var precis som ni. Skillnaden mellan er är endast att ni är de starka, de som vågar stå för det hjärtat säger och att ni är de som tillsammans med oss andra trogna supportrar kommer att se Real Madrid nå toppen igen.

jag undrar om real red låter vilken idiot som helst skriva!!!!!
Barcelona Barca-nist
2009-05-05 18:53
Sherko

lugn är jag verkligen inte och jag tror inte barcaspelarna och framförallt pep är för självsäker ;)

jag hoppas på en vinst oavsett hur än de blir .. helst med bra spel!
Hoppas på att ingen spelare skadas för chelsea har en tendens att skada spelare och blåneka.

Det finns flera som skriver seriösa saker så ta de som skriver då och då med mindre klass med 1 nypa sallt. ;)
Real Madrid VJH
2009-05-05 18:50
ja det gör dom 20,45
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2009-05-05 18:48
heej:)
någon som vet om dom visar dagens champions leuge möte på tv6?
Barcelona Taherinho
2009-05-05 18:36
Sherko

Nar jag sager att jag ar lugn, sa betyder det inte att jag tror vi kommer vinna enkelt eller ens ga vidare, absolut inte. Jag ar lugn for jag tror inte du verkligen forstar hur arroganta Madrid ar och deras press. Jag haller med att den katalanska pressen ar lika larviga pa sitt hall men det bild Madrid eller i alla fall manga inom Madrid (las presidenten, kviborg haha med mera...) ger ut blir sa himla arrogant att man vill bara att de ska halla tyst.

Darfor ar jag lugn, for att Barcelona inte bara tystade utan visade en hel varld vad manga redan visste, vilken underbar fotbollsklubb de ar och skillnaden mellan dem och Real Madrid, i alla fall det har aret...

Darfor ar jag lugn, annars infor imorgon tror jag det blir otroligt tufft, men det visste vi ju innan redan. For mig bara Barca spelar underbar fotboll och att de verkligen tror pa deras egen formaga och spelide sa racker det for mig personligen, oavsett resultat, helt arligt! Darfor ar jag lugn, men jag lovar imorgon strax innan match kommer det vara helt annat :)

Tack for din stod!
Barcelona pokke
2009-05-05 18:34
''UEFA Champions League Chelsea - Liverpool 20:00 TV 6.''

Första tabben av TV6 and still counting. Man undrar hur många gånger Ola & CO kommer göra bort sig i studion.
Barcelona Taherinho
2009-05-05 18:25
A.Gaudi

Det ar fortfarande inte bestamt. Han kommer resa till London enligt Sport, men det troliga ar att Iniesta tar hans plats samtidigt som lakarna sager att han har fortfrande chans att spela, kanske han ar helt klar o spela och Barca vill morka? Eller sa ar han verkligen sa skadad att han inte kan vara med...

Hur som helst tror jag Eto'o kommer ha en viktig roll imorgon, aven Messi aven om de kommer markera honom extra...

Problemet for mig personligen blir att om nu Henry missar sa ar Iniesta perfekt pa vansterkanten men da blir jag lite orolig for mittfaltet, Toure Yaya, Xavi och sedan vem? Keita, inget ont om honom men hans passningsspel ar under all kritik enligt Barcamatt. Busquets, battre passningsspelare men lite for ung och ivrig, kan latt ta onodiga kort pa sig och gora matchen mer aggressiv an nodvandigt. kanske att Hleb for en overaskande roll pa vansterkanten for attha tillgang till Iniesta och Xavi pa mitten tillsammans...

Klurigt det dar... detta ar det jag ar mest orolig for trots backproblemen med marquez och Puyols franvaro...
Real Madrid Sherko
2009-05-05 18:21
Taherinho

Jag håller på barca i cl nu ska ni veta :)
Men jag är rädd för att ni är allt för lugna och självsäkra, vissa av er iaf.
I lördags var real dåliga samtidigt som ni var bra, men det blir absolut inte lika enkelt mot Chelsea. Dem har utan tvekan klasser bättre försvarsspel än oss.

Jag tror det kommer vara en otroligt tät match med närkamper hela tiden, och inte så speciellt mycket skönlir som ni hade mot oss.

Att ni sedan har både Marquez och Puyol borta gör saken inte bättre.
Det blir tufft, men jag litar på er och jag hoppas även på er :)

Tror på 2-2..barca går vidare.

Det gör nästan ont i hjärtat att hoppas på er, men jag känner att jag hellre hejar på er än något premierleague lag.
Barcelona Okkapokka
2009-05-05 18:19
Taherinho

"att ordet titlar och utslagning inte längre existerar för detta Barça lag"

Det blev lite knasigt när du tog med titlar i den där meningen, men jag förstår vad du menar ;-)

A.Gaudi

Henry har rest med truppen till London så någorlunda fit måste han vara.
Barcelona A.Gaudi
2009-05-05 18:18
Har det kommit några uppdateringar angående Henry?

först sades det ju att han skulle missa matchen och sen dementerade barca det. är det bekräftat nu att han kommer lira imorgon?

För övrigt blir jag så jäkla glad över att henry kommer vara en legendar även tack vare sina prestationer i barca-tröjan.
Dani Alves.
2009-05-05 18:01
Kviborg har försvunnit efter den kvällen Barca förnedrade dom =)
Barcelona Taherinho
2009-05-05 17:58
Grabbar jag sitter i biblan i universitetet i Barcelona och har ingenting att gora, har nere i underbara Barcelona laddar all infor matchen imorgon, eller rattare sagt sa tanker dem fortfarande pa Real matchen, och sa plotsligt kom jag pa en sak, vad har hant med Kviborgs "Sa slutar La Liga"?

Hmm...undrar hur det gar i den tipningen...

Jag ar otroligt lugn infor morgondagen, inte for att Barca kommer vinna enkelt utan helt enkelt for att de har spelat sa himla underbar fotboll att ordet titlar och utslagning inte langre existerar for detta Barca lag. Hur tror ni det gar imorgon? Och tror ni Chelsea kommer "spela" fotboll igen som de gjorde sist pa Camp Nou?
Real Madrid Sherko
2009-05-05 17:49
Okkapokka

Hehe ja jag får göra det.
Men man blir lätt irriterad när man läser sådana meningslösa inlägg.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-05 17:24
Video efter att hjältarna har landat.
Kolla länken Alves är skön.
Henry är med också.
Hoppas han startar.
Barcelona Dizzy
2009-05-05 17:21
Barca spelarna är framme nu:)

1-2 imorgon.

Visca Barca! Mot Final.
Barcelona Okkapokka
2009-05-05 17:11
Sherko

Försök att ignorera sånna inlägg, det har blivit en vana att se de senaste dagarna, :-)
Real Madrid Sherko
2009-05-05 17:09
2bbe

Haha vad kul

Helt onödigt inlägg..
Barcelona 2bbe
2009-05-05 17:07
Var inne och läste i "transferforumet"(real) på svenskafans och där ser man en jäkla massa roliga drömmelvor. Duger inte den här åt marängerna? ;)

dudek; Salgado, Metzelder, Cannavaro, Heinze; Drenthe, Javi Garcia, VDV, Palanca; Saviola, Raul.

hahahah ;)
Barcelona kallesiete
2009-05-05 16:11

Hoppas att Arsenal skräller och tar sig vidare ikväll. Gillar inte nått av lagen och hade varit kul att sätta united på plats men i en eventuell final tror jag att vi har det lättare mot Arsenal.

Och ja, vi måste ta oss dit först. Det tror jag vi lyckas med.

VISCA!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-05-05 15:51
Själv sitter jag o räknar hur många gånger Messi gjorde bort Lassana Diarra i lördags. Mycket roligt måste jag säga.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-05 15:32
Ämne: Ämne: Ämne....
Rambo~

Som sagt han försöker lugna ner marängerna och hämta tillbaka de gömda madridistrna//Kviorg. hehe.
Fast på ett minst sagt respektlöst sätt.

Varför drar in han cules när det är Madridstarna han försöker locka tillbaka. Äsch.
Barcelona Barca-nist
2009-05-05 15:30
va inte oroliga Abramovics ekonomi är inte lika bra som i början så han kommer nog sälja vidare och då kommer de bli tråkigt för de riktiga chelsea fansen. därför är man stolt barcafan som slipper sånt ...
Barcelona Barca-nist
2009-05-05 15:28
- a L b -

Igår hade vi en real fan här som va hur jobbig som helst. Det är skönt att nån har koll ja :)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-05-05 15:27
Så fort Man City har värvat några spelare till så hoppar alla Chelsea fans över till Manchester och hejar på dom istället. Det är bara en tidsfråga ;) :D
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-05 15:23
Chelseas fan är äckliga gubbar på 50 + som började heja på Chelsea när Abromovich tog över. Dom försöker vara roliga och konsekvanta men det framstår bara som patetiska försök..

Hoppas vi verkligen slår ut dom för då kan man ha roligt..
Barcelona - a L b -
2009-05-05 15:12
Måste ge cred till Barca-Red som håller koll på forumet och blockar såna som förtjänar det direkt!

Ni är där, när man minst anar det... :D
Sevilla chelsea-86
2009-05-05 15:08
Dina små visiter här för absolut inget gott med sig då du konstant förvandlar forumet till en sandlåda. Därför blir du spärrad. /Red
Barcelona - a L b -
2009-05-05 15:06
Barca-nist

Jag tror faktiskt att en utklassning hade tystat ner alla kaxiga Chelsea-fans här på SF. Har inte sett kaxigare supportrar på Svenskafans än Chelseas och Madrids.

Vacker fotboll ska övervinna all! :D

Jag hoppas såklart att du har rätt angående fler Barca mål. Vi får vänta och se.

Mes Que Un Club
Barcelona Barca-nist
2009-05-05 15:00
- a L b -

det skulle svida mest med att vi vinner med små marginaler så chelsea förstår hur det känns och spela så som de gjorde;)

men jag tror på flera måL än så. förhoppningsvis barcas mål
Annons: