/spanien/barcelona/forum/18412.aspx/spanien/barcelona/forum/18412.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2009-05-06 15:53
Valencia-Club-de-Futbol, Definitons fråga, om Valencia vinner en match, och spelar underhållande fotboll, ses det som ett plus.
Om Barcelona spelar en match, och inte spelar underhållande fotboll så buas och visslas det utav de egna supportarna.

Att Valencias enda mål är att vinna är ingen nyhet, men att Barcelona kan vinna utan att spela bra är långt ifrån sanningen.

Allting handlar inte om att vinna, annars hade inte Barcelona haft mest supportrar runt om i världen.
Det är för de flesta som tittar på fotboll gillar att bli underhållna. Komma bort från verkligheten ett tag och skratta och njuta.

Att sitta och titta på ett lag som lägger sig på kontringar och vinner med 1 - 0 är inte underhållande fotboll enligt mig.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-05-06 15:53
Fan vad man vill vara 18 nu och bara dra till O'Learys o chilla dära.. Men aja får väll kolla hos en polare för jag orkar verkligen inte med hackande stream.

Är faktist mer nervös inför denna match än vad jag var inför el Clásico. För torskar vi nu är det slut. Allt vi kämpat för, medans el Clasico så var det fortfarande 70/30 % chans att vi skulle vinna ligan. 5 timmar kvar.
Visca Barca!
Barcelona Captain
2009-05-06 15:50
Ämne: För er som inte har ....
tack så hemskt mycket!:)
tänkte precis fråga om det
Barcelona Ghazza
2009-05-06 15:50
Ikväll skall fotbollen segra, mina vänner! Något annat finns inte.
Barcelona Hendreno
2009-05-06 15:47
För er som inte har Viasat.
Här några streamlänkar :

http://www.rojadirecta.com

http://www.atdhe.net

http://www.justin.tv/directory/sports/soccer?order=hot&lang=en

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=38144&part=sports
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-06 15:40
Kolla länken där det berättas om hur det ser ut dagen för Barças spelarna.

Marc Crosas och Fran Mérida sägs det har besökt grabbarna i hotellet.:D
Härligt att Crosas kunde komma:P
Barcelona Hendreno
2009-05-06 15:39
Henry verkar må bra och tränar med laget enligt länken till videoklippet.
Barcelona Pride of Spain.
2009-05-06 15:35
Längtar till matchen bara, kommer bli riktig jämn kamp!
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-06 15:34
Den store Zidane erkänner: "- Inte ens Real Madrids lag under Galacticostiden kan mäta sig mot nivån hos Guardiola och hans spelare."
Barcelona Dr. Pep
2009-05-06 15:30
Är det någon som ska till O'larys i göteborg eller?
Valencia Valencia-Club-de-Futbol
2009-05-06 15:30
Är du bara ute efter att provocera är du inte välkommen! /Red
Barcelona DaniAlves
2009-05-06 15:28
Valencia-Club-de-Futbol

Såg du senaste matchen.. vart var essien? YAYA TOURE var kungen på mittfältet!

Han kommer ha en viktig roll idag.
El Capitano
2009-05-06 15:23
Exclusive

Jag har en ny laptop (sony Vaio) med internet 24 från comhem.
du behöver inte försvara viasat som om det är ditt företag, jag har ingen anledning att sitta här o ljuga!
jisses..
Barcelona Messidinho_10
2009-05-06 15:23
Ämne: Messi får nog spela ....
Valencia-Club-de-Futbol

Vem fan är Essien ??
Barcelona little_master9
2009-05-06 15:22
Valencia-Club-de-Futbol

Okej, är det något mer som Messi måste göra för att klara sig oskadd så att vi vet och kan varna honom?
Barcelona pokke
2009-05-06 15:21
Valencia-Club-de-Futbol

Vad har du för problem? Varför skriver du helt meningslösa inlägg? Spärra denna clownen från hela svenskafans.
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
Tror Barca går vidare men vet inte om det blir vinst eller om dem går vidare genom kryss med mål/förlägging, hoppas iaf att det blir en rolig match men självklart att barca går vidare!
Barcelona Xavi_totalkontroll
kommer va sjukt spännande att se matchen- 50-50 tror jag faktist ! dommaren avgör matchen !
Canaletes
2009-05-06 15:20
Valencia-Club-de-Futbol

hahha, den va kul :P
Canaletes
2009-05-06 15:19
nån som ska på nån O´learys i Stcokholm ikväll?
Valencia Valencia-Club-de-Futbol
Messi får nog spela med riddarutrustning idag så att inte Essien bryter benet på honom.

Nej, ska inte jobba ner mig för mycket nu.
Gillar Messi men det kan bli jobbigt för honom ikväll.

Det här är Champions League, bäst försvarsspel vinner.

Lycka till mot Chelsea, tror dock att dom äter upp er.
Barcelona Exclusive
Viasatondemand körde jag med senast och det var helt perfekt utan några hack överhuvudtaget. Kan bero på att du har kass data eller kass uppkoppling helt enkelt. Jag hade dessutom svenska kommentatorer.
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-05-06 15:15
snackar du om mig ?
El Capitano
2009-05-06 15:15
Bernie

Jag skickar några intressanta sidor (stream) via PM till kvällens match.
Viasatondemand är sämst, oftast stream har bättre kvalié än Viasatondemand. Hackar, bilden försvinner, dålig bild & ljud, oftast norska eller danska kommentatorer :)
Barcelona Rambla
2009-05-06 15:12
Ämne: Ska bli kul att läsa....
Ja men gud vad vuxet du uppträder då din fjant.

"Istället gnäller Barcelona att Chelsea spelar hårt och fult... och om ni nu vill ha 56 mål i varje match så börja kolla på handboll istället.
Eller basket kanske? "

Varför tror du då de gnäller för? Kan det bero på att det ska spelas en retur i London. Vill man kanske sätta press på domaren i den matchen? När Mourinho sysslar med "mind games" och sätter press på kommande domare. Ja då är det helt plötsligt lysande och fantastiskt smart och den brittiska pressen är lyriska. När andra lag gör samma sak, ja då är det helt plötsligt bara gnäll.

Håhå ja....
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-05-06 15:11
Ämne: Ska bli kul att läsa....
kan red kicka ut idioten. det bevisade ni vilken dålig lag ni er när ni förlorat mot espanyol med 3-0
Barcelona Bernie
2009-05-06 15:11
Valencia-Club-de-Futbol

Du inser väl själv att det du skriver inte bidrar med något här inne? Och som du säkert inte känner till så kommer du även bli spärrad om du fortsätter så.
AndreasFabregas
2009-05-06 15:09
Se till och piska till Chelsea ordentligt ikväll! Och sedan revansch på united i finalen! Jag tror på er, jag ser inget lag som kan vinna mot er i den formen ni visade borta mot Real.
All lycka åt er grabbar!!

/ Arsenal supporter.
Barcelona Mojito
Valencia-Club-de-Futbol

Man kan läsa avundsjukan som avspeglas i dina inlägg ganska tydligt grabben...

Hoppas ni tråkar ut Real i helgen i alla fall, då blir det upp till bevis...

Och, du lär inte komma in efter matchen utan kallt hålla dig utanför då alla riktiga supportrar till den vackra fotbollen firar.
Barcelona Messidinho_10
Ska bli kul och se om du vågar dig hit efter kvällens match.
Annons: