/spanien/barcelona/forum/18406.aspx/spanien/barcelona/forum/18406.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2009-05-31 16:03
Vart ska Fabregas spela när man har Iniesta och Xavi?

Det är ju knappast troligt att Fabregas kommer hit föratt bänkas när han är lagkapten i Arsenal (för övrigt är det sorgligt att Arsenal har Fabregas som lagkapten....)
Delarocha
2009-05-31 16:00
Känns som att Fabregas är en relativt rimlig transfer. Laporta gör väl sin sista silly season och lär ju vilja avsluta den på bästa möjliga sätt. Han lyckades plocka hem Pique förra säsongen och nu kanske han lyckas få hem Den förlorade sonen till Katalonien. Det känns iallafall ganska troligt att en försök kommer göras.

Ciao-V håller med om det mesta du säger om Forlan men billig är han inte. Hade kostat cirka 40 miljoner euro att lösa honom.
Canaletes
2009-05-31 15:59
Ja, men aldrig att vi betlar 45 miljoner för vår egen produkt! :O
Barcelona Latinoo
2009-05-31 15:45
Känner på mig att Barca vill få hem Fabregas som dem gjorde med Pique.

Vems plats ska han ta ? nästa säsong kommer vi ha fler matcher och Pep har redan sagt att han vill ha en bredare trupp.

Tänk er om Xavi blir skadad, då tappar Barca sitt spel.
Barcelona Latinoo
2009-05-31 15:40
Ämne: Vem ska ersätta Hleb....
Ribery och Fabregas.
El Capitano
2009-05-31 15:14
Vem ska ersätta Hleb och Guddy?
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-31 15:10
Ämne: Ska det värvas en an....

Angående Forlan mer tvåfotade anfallare får man leta efter herregud:D
Barcelona Barca-nist
2009-05-31 15:09
forlaaaaaan thats it.

vi har världens bästa lag.. behöver inte flera..;)
Barcelona Ciao-V
2009-05-31 15:00
Ska det värvas en anfallare så går min röst till Diego Forlán.
Han är 30 år. Han vill vinna titlar innan han lägger av. Han har målsinne som heter duga. Relativ billig. Han kommer inte att ha svårigheter vare sig språkligt eller kulturellt. Han kommer att smälta in direkt och leverera.
El Capitano
2009-05-31 14:53
Iniesta :)

*länk
Barcelona Barca o Mort!
2009-05-31 14:52
Eto'o har sj'lv sagt att han inte vill vara med i en deal där man byter honom mot en annan spelare. Och redan Ibra mot Eto'o skulle jag inte acceptera. Och de kräver 50m också? Haha ta det lugnt :DD
Barcelona BlueRed.
2009-05-31 14:45
Inget man ska tro på bara så där. Det är trots allt bara rykten och frågar man mig så tror jag att det är skitsnack (som det oftast är). Jag har svårt och tro att Txiki är så dum att han lägger 50m € plus Eto'o för Ibra.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-05-31 14:43
När öppnar transfer fönstret ?
El Capitano
2009-05-31 14:42
Barca-nist

Inter tror för mycket om Ibra tror jag. Han är bra det kan ingen ta ifrån honom men inte Eto'o plus 50 m bra! :)
Barcelona BarcaFan!
2009-05-31 14:40
Tack El Capitano!
Barcelona Barca-nist
2009-05-31 14:40
El Capitano

god dagn * :)

Fy 50 Milj för Zlatan som är kung på små matcher plus Etó som gör mål när det gäller

aldrig i livet !
El Capitano
2009-05-31 14:37
BarcaFan!

UT: Guddy, Hleb och Bojan (lån)
In: Lahm/en annan vänsterback, Henrique (lån), Ribery och en nickstark anfallare som tex Llorente.

Lahm är en grym VB som skulle passa Barcas spelstil utmärkt, han är bra offensiv & defensiv.

Ribery, måste jag skriva varför? :)

Llorente, en ung spanjor och underskattad spanjor som är lång, stark och grym nickspelare. Dessutom billigare än Ibra som alla pratar om.

Om Eto'o lämnar då ska Barca satsa på Villa tycker jag, han är måltjuv som precis Eto'o.
Messinho
2009-05-31 14:35
På Uefas top 10 lista så är det me 4 barca spelare! Messi,Iniesta,Xavi,Eto och 60% av spelarna är från la liga.
Barcelona Ciao-V
2009-05-31 14:34
Ämne: Inter satsar stenhår....Precis, både Inter och Bayern satsar hårt på att komma långt i Champions League i nästa säsong. Alltså även Ribery stannar i Bayern, var så säkra på det.
Messinho
2009-05-31 14:31
Inter satsar stenhårt på cl nästa säsong man har nu förstärkt lage tmed milito. Så var inte oroliga ni som inte vill ha han i barca. han kommer inte dena! säsong.
Barcelona A.Gaudi
2009-05-31 14:31
Jag förstår faktiskt inte varför ronaldo är så solklar som europas näst bästa spelare. sätter på mig mina cule brillor och tycker att topp tre borde vara;

1. messi
2. iniesta
3. Xavi

ronaldo gör fler mål än de två sistnämnda. och han är extremt bra men han var inte den mest fundamentala bakom uniteds guld i år.
xavi är solklart bäst i världen i sin position och iniesta är helt enkelt en trollkarl. den bästa trollkarlen. den här trion ÄR årets barcelona. utan dessa tre hade laget varit helt annorlunda.
Barcelona Barca o Mort!
2009-05-31 14:27
Hahaha Eto'o plus 50m? 50m + Ibra = Eto'o :)
Barcelona BarcaFan!
2009-05-31 14:27
Tja cules.

Skulle ni kunna göra en lista på alla spelare ni vill ska komma till oss , och varför just den spelaren.

Tack.. kul o höra andras åsikter
Barcelona Ciao-V
2009-05-31 14:17
Silly-säsongen, hålla på att sätta igång. Det blir säkert spännande även för oss, inte bara för Peres & com.

Skulle inte ha något emot att få över Diego Forlán till Barcelona. Det är en spelare med mycket bra karaktär. Han garanterar minst lika många mål som Henry i den gångna säsongen.

Kan Bojan lånas till Atletico de Madrid, och att vi få hit Diego Forlán, skulle jag vara nöjd.

Det som är bra med Diego Forlán är att Eto'o, inte skulle behöva säljas då. Jämför med om Zlatan, Villa och någon annan med lika stor stjärnstatus skulle köpas in.

Länktips.
El Capitano
2009-05-31 14:16
God morgon Barca-nist :)

Barca har börjat förhandlingarna med Inter om Ibra. Inter vill ha Eto'o plus 50 m euro för Ibra!! hahaha..driver de med oss eller?
Jag hoppas att Pep & Laporta vet vad de gör, jag är rädd för en ny Hleb värvning bara.

*Länk
Canaletes
2009-05-31 13:54
Barca_4_lajjf

Han spelade även en välgörenhets match med Colina som domare, Andersson, Rudi Völler med mera...
Barcelona Barca-nist
2009-05-31 13:50
Kandidat till årets /säsongens bästa spelare i världen vår frälsare **Iniesta**
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-31 13:37
Någon som la märke på Rijkaard i CL Finalen? Han satt på läktaren såg jag =)
Messinho
2009-05-31 13:32
Llorente var precis vad barca saknade mot chelseas antifotboll.En spelare som är lång har bra huvudspel som kan nicka in alves fantastiska inlägg.

En annan som jag tycker barca borde köpa är silva!Han kan spela på mitten om nu en utav iniesta eller xavi skulle skadas eller vilas. Sen så kan han även spela på kanten på henrys position.
Barcelona Moe-_-
2009-05-31 13:31
Busquets vilken lirare han är. Nu när Senna snart lägger av så tror jag att han får spela i den defensiva rollen i Spaniens mittfält.
Annons: