/spanien/barcelona/forum/1839.aspx/spanien/barcelona/forum/1839.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2016-01-12 22:16
Hm, Wijnaldum alltså...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
2016-01-12 22:03
enkos Vi är inte vidare än.
Barcelona enkos
2016-01-12 21:56
Barca kommer sannolikt att ställas mot någon av dessa i kvarten:
Atletico
Valencia
Sevilla
Bilbao eller Villareal
Mirandes
LAS palmas
Celta Vigo
Barcelona Xaviesta
2016-01-12 21:53
Glömde tillägga att jag tycker att det är klökande äckligt beteende av klubben som för tankarna till Abidals sorti i klubben, där målvakten råkar ut för en skada men istället dumpas av klubben när han behöver stödet som allra mest - speciellt med tanke på vilken talang han är. I Abidal fall var det same same but different där en av klubbens mest älskade spelare någonsin får klart för sig att man står bakom honom och att det finns en plats för honom när han kmpat mot cancern och tagit sig tillbaka, just to sack him later. Blir fruktansvärt upprörd av sådant här beteende vilket inte är värdigt en klubb av Barcas kaliber, en klubb i en region i Spanien som förespråkar SENY. Rosell och Bartomeu visar oss hur röd den här tråden verkligen är. Lika barn leka bäst..
Flavía
2016-01-12 21:52
Bagnack wasn't allowed to train with the group after he came back from Christmas holidays. He has been training on his own since then. [md]
Barcelona enkos
2016-01-12 21:50
Mirandas från Segunda kommer att vara bland 8 bästa i cupen då man slår ut Deportivo
Barcelona neymar JR
2016-01-12 21:45
Men herregud ingen bryr sig om ekonomin eller titlar inte första hand. Utan om klubbens välmående, moraliska värderingar. Utvecklingen av ungdomar och fotbollsspelare
Barcelona Xaviesta
2016-01-12 21:45
Junta Dimision Spara dina kloka ord för oss andra som har en hjärnkapacitet som sträcker sig längre än startelvan och prisskåpet i klubbens katakomber. Vi som kan relatera till det du skriver. Vissa härinne är inte värda utförliga förklaringar då dom inte har förmågan att se helhetsbilden, och det är inte deras fel. That's just how they are wired.
Barcelona enkos
2016-01-12 21:43
Barcelona investerar i guld om ni inte visste det. Vill man stärka ekonomi då kan man göra det över natten, sälja MSN och inkassera 4-5 miljarder kronor. Är det det ni vill ?
Barcelona enkos
2016-01-12 21:42
@Junta Dimision:

Och vad vill du att Barça ska vara en humanitär klubb och samla på sig skadade spelare samtidigt vara bäst i världen och vinna titlar. . Kom igen var lite realistisk..
Barcelona Liunil Masse
2016-01-12 21:40
Det är helt sjukt att Lucho ber ledningen att värva Nolito som kostar ynka 18M men man har inte ett öre att spendera för tillfället. Hur fan lyckas man med konstycket att göra världens bästa klubb till en bankruppt sådan samt förstöra La Masia? Jag försöker ignorera vår ledning och vad de gör med vår klubb men det går fan inte.
Barcelona Junta Dimision
2016-01-12 21:38
@enkos:
För att det finns fans som faktiskt bryr sig om vad Barca stod för, inte den här billiga Real Madrid-kopian. Jag tror att många inklusive mig själv har svårare att tycka om klubben när de spottar på skadade spelare och kastar spelare som besegrat cancer. Det finns mer till fotboll och kärlek för en klubb än att vara bäst och ha världens bästa spelare.
Barcelona enkos
2016-01-12 21:28
Ekonomi kommer och går men titlar förblir för alltid..
Barcelona neymar JR
2016-01-12 21:25
Titlar och ekonomi*
Barcelona neymar JR
2016-01-12 21:24
Och vi är inte världens bästa klubb, allt räknas inte i siffror och ekonomi :) Psg verkar vara ett bra alternativ för dig
Barcelona enkos
2016-01-12 21:23
Jag skiter i vem som sitter i ledningen bara vi vinner titlar och folk är nöjda. . Begriper inte folk som gnället dag in dag ut på vad personer i ledningen heter. Vi har världens bästa lag, världens bästa spelare så det är bara att njuta ..
Barcelona neymar JR
2016-01-12 21:15
Frågan är om det var värt att vinna trippeln, visst unnar man laget framgång men man unnar klubben välmående Tyvärr så är en av dom stora anledningarna till att ledningen fick sitta kvar just trippeln samt laportas värdelösa kampanj Nej tyvärr så är jag för inga titlar så länge dem här idioterna sitter kvar
Barcelona enkos
2016-01-12 21:13
Hade varit kul om Messi kunde presentera sin guldboll imorgon mot Espanyol inför deras fans :)
Barcelona Junta Dimision
2016-01-12 21:10
@Flavía:

Grande Bartomeu, väljarna får som de vill med andra ord.
Barcelona Liunil Masse
2016-01-12 21:10
Barça: Can't even buy a 28yo for 18M, desperate to get a deal with Qatar, and is destroying their B team. This is looking great. Världens bästa ledning.
Barcelona enkos
2016-01-12 21:02
Guldbollen ser häftigt ut. Undrar om vad den är byggt av? Guld skulle man tro men det hade varit många kilo guld och hade kostat massor
Barcelona enkos
2016-01-12 20:58
"Jag är lycklig i Juventus men jag skulle älska att spela med Messi" - Pogba
Barcelona Rambla~
Bara 5,5 år kvar med denna junta vid rodret. Yeeeey....
Barcelona B-Guden
La Masia kommer sakta men säkert läggas ner, vänta å se vi kommer bli nya Real ända skillnaden kommer vara att vi värvar smartare. Det är hela tiden var ledningen mål, men idioter valde att rösta fram dessa puckon ändå.
Flavía
2016-01-12 20:57
Barcelona want to rescind the contract of José Suárez. Player doesn't agree with conditions, negotiations are ongoing. [sport]

note: after undergoing surgery, josé suárez is currently recovering from a long-term injury, which he suffered at the end of september
Barcelona Liunil Masse
2016-01-12 20:54
José Suárez, the most talented goalkeeper on the team, who has suffered an 8 month injury, is now getting his contract rescinded. What... Hjärtlösa idioter!
Flavía
2016-01-12 20:50
Contract of B centre back Macky Bagnack (20) has been rescinded. Player doesn't agree with conditions and could take legal action [sport md]

Barcelona have deal with B midfielder David Babunski (21) to rescind his contract. Player has several offers, from Spain and abroad. [sport]

Barcelona are trying to convince B keeper Jose Suarez (20) to accept contract rescission. Player doesn't agree with condidtions. [md sport]

Gerard Gumbau could be among the players that will leave the club in the coming days due to january signings. [vavel]

Players to leave Barcelona B this month (after Grimaldo, Ondoa, Calvet): Campins (loan), Bagnack, Enguene, Babunski, Aitor. [@gerardromero]

David Babunski will leave Barcelona B in January. He has several offers, both from Spanish and foreign clubs. [sport]
Barcelona neymar JR
2016-01-12 20:48
The camerooninas Bagnack stämmer klubben då han inte går med på avtalen för att säga upp kontraktet. Helt rätt hoppas dom andra gör det med Tyvärr så kommer det väl komma pengar under bordet erbjudande och vips så klarar sig svinen Aitor var en av dom som fick chansen i a-laget och gjorde det godkänt och helt plötsligt skeppas han iväg?!?!? Blev överrumplad av nyheten
Barcelona LegendenN10
2016-01-12 20:35
***** Grattis till Universums Legendariske och bästa fotbollsspelaren i historien som tog hem sin 5e igår!!! Messi behöver inte få guldboll för att utses vara bäst i världen. Den som älskar fotboll och förstår den, vet att La Pulga är bäst! Han behöver ingen nominering för det. Messi var bäst förra året och för förra året också för den Ärlige. Nog om Legenden, jag har slut på ord. Det går inte att beskriva Messi med ord längre. Ronaldinho, Ronaldo( riktiga) Maradona, ... Jag är ledsen... **** Det är verkligen skandal att Busquets inte var med i världselvan. Busquets är och har varit i flera år, världens bästa defensiva mittfältare!!! Förstår inte dessa färskingar som röstar på en modric som var lite skadad och ringrostig hela förra säsongen. Vad ogillas hos klubb legenden Busi? att han filmade några gånger för 5 år sen? löjligt isåfall. De som tänker så borde även kika in på Youtube och skriva " penaldo diving " så får man se en och en annan dykning. Varför ska en vattenbasäng dykare få ballon dor men inte Busquets få vara med i världselvan? lägg ner f*cking galan och låt Messi premunera på guldbollen om den är så orättvis och rostig. #Skandal #busiforpresident Visca El Barca! Historiens bästa och finaste klubb!!! #ONELOVE #tillsjagdör!!
Barcelona Davids3
2016-01-12 20:34
Grabbar, imorgon är det dags igen. Jag skriver en fett stor tenta. Håll tummarna för mig :/

Längtar till när det är överstökat och jag sitter hemma och tittar på hur Barca förnedrar Esp!!
Annons: