/spanien/barcelona/forum/1838.aspx/spanien/barcelona/forum/1838.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2015-10-29 17:59
Junta Dimision - och? Bara för att Rosell använde en smuts taktik ska då Laporta också göra de?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2015-10-29 17:59
Junta Dimision - och? Bara för att Rosell använde en smuts taktik ska då Laporta också göra de?
Barcelona Junta Dimision
2015-10-29 17:57
@Blaugrana91:
Rosell vann ju valet 2010 på det sättet... Inte nog med det så anklagades hela Laportas junta för att ha stulit pengar från klubben som de eventuellt blev dömda oskyldiga för tack vare Bartomeu och Rosells propaganda.
Barcelona Barclasico
2015-10-29 17:40
Barça are interested in Sau Paulo player Alexandre Pato for January but Luis Enrique thinks there are better forward options [sport] . Hahaha så jävla skumt, tidigare idag så nämnde jag att det skulle vara bra att få hit Pato i januari, (backup) till MSN. Och nu några timmar efter så ser jag att Barca är intresserad av killen. Kan det vara så att de ibland går in hit på SF och letar efter råd från oss? Hmm..
Barcelona Blaugrana91
2015-10-29 17:37
Barcelonistas Ja Laporta framstår bara som bitter, precis som under valet fokuserar han enbart på att klaga på vad nuvarande ledning gör och inte gör istället för att komma med något nytt. Sånt vinner man inga val på, vilket vi också såg.
Barcelona papillon
2015-10-29 17:07
Xaviesta

Moget resonerat av dig.

Tyckte du likadant om Pique och Fabregas då de lämnade Barca i ung ålder?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Flavía
2015-10-29 16:47
Idag fyller Jérémy Mathieu 32 år gammal. Grattis på födelsedagen.
Barcelona Xaviesta
2015-10-29 16:14
Jeffson Definitivt åt helvete med Sanabria. En liten skitunge som trodde karriärkurvan går spikrakt uppåt right of the bat och som därtill hade alldeles för höga tankar om sig själv utåt sett med rubriker skapade som inte var värdiga en Barcrlonaskolad fotbollsspelare. Önskar honom all olycka i världen. Apropå Van Persie och ingenting: man undrar hur klubbläkarna hos Arsenal haft anställning i alla dessa år och vad Wenger ser i dom. Van Persies skadehistorik är inte att leka med, likaså Vermaelen, Walcott, Wilshere, Ramsey osv. Tillfälligheter?
Barcelona Stright outa Barca
2015-10-29 16:12
Enligt sport har Isco frågat Perez om att få lämna Real Madrid slutet av säsongen. skulle vara dröm om vi fick han. den enda spelar i Real som jag önskar ha i vårt lag
Mascherano#14 el Jefecito
2015-10-29 15:32
@neymar JR:

El Ghazi känns spännande ja, Berardi likaså. Nolito och Vela känns som ganska säkra kort. Kuyt är en gammal favorit som jag gärna hade sett i vårt lag, fast mer av andra skäl än det sportsliga kanske. Negredo hade kanske funkat. Van Persie vill jag inte ha i Barca. Inte Aubemeyang heller då jag tänker att det finns bättre valuta för det priset han kommer kosta. Sanabria då? Killen som tappade tålamodet innan han ens hann upp till B-laget. Åt helvete med honom.
Barcelona LeoMessi
2015-10-29 15:05
Kollade typ 60 min av matchen igår och jag måste säga att jag imponerades av Kaptoum dom gångerna han fick bollen. Han hade riktigt bra bollkontroll och sättet han bara drev förbi sina motståndare påminde mig om iniesta. Synd att han hade ett skadehelvete, för han var den spelaren utöver Adama och samper som jag såg mest fram emot att se i B-laget. Om han lyckas hålla sig frisk och får förtroende så kan han bli hur bra som helst! Man ser helt klart hans potential!
Barcelona DM1982
2015-10-29 14:52
[QUOTE=Liunil Masse]Lämna sin Barcafamilj bara för lite brist på speltid och dra till Chelsea och Mou, nä Pedro skyll dig själv. [/QUOTE] Jag har inga hard feelings mot Pedro för att han drog. Killen har varit bänkad länge i Barcelona och har aldrig gnällt. Han kämpade alltid när han fick spela. Han fick en bra chans att få bli startspelare men verkar inte trivas. Om han vill komma tillbaka så är han välkommen, en jäkligt bra spelare att slänga in men även starta i mindre viktiga matcher.
Barcelona Junta Dimision
2015-10-29 14:46
@Katalano:

Jag kan hålla med om att Depay varit bättre än Rooney i år(inte för att det är någon större bedrift i dagsläget), men den enda anledningen till att Rooney startar är för att han är kapten. Depay har inte gjort något större väsen av sig förutom i första CL-kvalmatchen mot Club Brügge, men utöver det har han varit ganska medioker. Hade det varit upp till mig skulle båda två bänkas i dagsläget till förmån av andra spelare som borde få chansen att visa upp sig.
Barcelona Gio Style
2015-10-29 14:32
@Katalano:

Ingen av dem är tillräckligt bra :)
Men Martial hade smakat gott
Barcelona Liunil Masse
2015-10-29 14:23
Lämna sin Barcafamilj bara för lite brist på speltid och dra till Chelsea och Mou, nä Pedro skyll dig själv.
Barcelona Barca4life98
2015-10-29 14:11
Mido Pedro och Cesc för skylla sig själva tycker jag. Av alla klubbar så drar man till Chelsea. Tycker inte synd om dom i alla fall.
Barcelona Katalano
2015-10-29 14:11
neymar JR Tidigare säsonger hade jag hållit med dig men inte denna. Rooney har spelat med allt annat än hjärtat hittills denna säsong dock. Han valsar mest omkring och visar ingen glöd alls. Vet inte vad som hänt med honom. Jag anser att han måste väckas till liv på något sätt, kanske är bänken vad som krävs någon match för att han ska inse allvaret och börja kämpa igen. Edit: Åter till Barcelona :) Ang Pedro: Jag vill inte ha tillbaka honom, han har ggjort ett bra jobb i Barca och lämnat många minnen men sista 2 säsongerna tillförde han inte så mycket. In med nytt blod. Ang Laporta: Jag tycker han ska fortsätta att öppna munnen. Någon måste visa sitt missnöje med hur Bartomeu driver klubben. Bartomeu undanhåller ju så mycket information som aldrig kommer ut annars.
Barcelona Barca4life98
2015-10-29 14:10
Van Gaal sa ju i nån intervju att Depay och Blind bänkas på grund av det som hände Holland i EM-kvalet. Man undrar ju om Van Gaal kollar på matcherna ens, Depay var Hollands överlägset bästa spelare i dom matcherna. neymar JR Har du koll på om El Ghazi nån utköpsklausul? Hur långt kontrakt han sitter på?
Barcelona Mido
2015-10-29 14:08
Enligt många katalanska källor så har Pedro ångrat sig flytten, och att skulle kunna komma tillbaka till Barcelona krypande
Barcelona Barcelonistas
2015-10-29 14:06
Joan Laporta: "Messi kommer aldrig lämna Barcelona, han är emblemet i Barcelonas hjärta. Däremot så kommer Neymar förmodligen att lämna."
"Den ekonomiska situationen i klubben är väldigt dålig, Bartomeu kommer försöka förbättra den och det bästa sättet är förmodligen att sälja bra spelare

Kan inte du ta och hålla käften. Han har snackat mer nu efter valet än vad han gjorde under valet. Vrf skapa en massa onödig drama? Vadå Neymar lämna? Är det därför klubben vill förlänga kontraktet redan nu? sbfc laporta!.
Barcelona neymar JR
2015-10-29 14:01
Nu är det inte så att depay bänkas pga sina prestationer på plan utan hans prestationer på nattklubbarna Rooney är en spelare man aldrig bänkar, även om han inte gör mål så spelar han med hjärtat! Det i längden gör mycket gott för laget
Barcelona the cameroonians
2015-10-29 13:48
Wait what..? Enligt Cadena Ser skadade sig Douglas tidigt i gårdagens match och ville byta men fick inte. Kommer ihåg tacklingen och hur han låg kvar, men sen spelade han ju på. Helt sjukt om Lucho inte tillät honom att byta om han nu kände att något var fel. Spelar ingen roll hur dålig han är eller att han utan problem kan undvaras, men det känns ju inte helt moraliskt rätt att behandla någon så. Förhoppningsvis är det bara ett missförstånd, men... EDIT: eller så bet brassen ihop och insåg att detta var den enda speltid han skulle få på länge ändå så...
Barcelona Katalano
2015-10-29 13:45
Junta Dimision

Nu instämmer jag inte. Memphis Depay har varit bra mycket bättre än Rooney i United. Rooney har inte ens hållit PL nivå hittills i år. Han spelar bara tack vare sitt namn just nu. Därför inte rätt att bänka Depay utan bänken ska tillhöra Rooney. Sedan ska Martial spela centralt där bakom.
2015-10-29 13:41
nej nej nej - skadeeländet fortsätter...

Nu är Lord Douglas borta i upp till 8 veckor. Hur ska vi klara oss...
2015-10-29 13:36
Junta

Det var snack om det, men det var nog ett försök ifrån Porto att tjäna pengar genom att låta Barcelona blockera affären.
Tello är inte och har aldrig varit en spelare Porto står och faller med.
Barcelona Junta Dimision
2015-10-29 13:15
The Cameroonians

Jaha, fick för mig att han köptes loss i somras, nåväl han hade gjort mer nytta än vad Munir och Sandro gör i dagsläget.

Barca4life98

Memphis är inte bänkad för sakens skull, han har presterat väldigt dåligt på sistone och det är inte mer än rätt att han bänkas i dagsläget. Lär inte vara approachable trots att han är bänkad och han lär inte vara så sugen på att flytta från en bänk till en annan.
Barcelona Barca4life98
2015-10-29 13:08
En spelare som vi borde testa att gå för är Memphis Depay! Han är bänkad nu utav diktatorn Van Gaal...
2015-10-29 13:07
Junta Nix, ett lån på två år med option för båda Porto att köpa loss honom efter det första som Barcelona hade möjlighet att blocka genom att betala en liten summa.
2015-10-29 13:05
Orobitg (agent Tello): "His future is not at Barça. He doesn't want to go back. And Barça wouldn't want players who don't want to be there."

Orobitg (agent Tello): "He wants to stay at Porto. He likes the club a lot. He's playing less now, but he knows it can change again" [ojogo]
Barcelona Junta Dimision
2015-10-29 13:03
@neymar JR:

Köptes inte han loss av Porto?
Annons: