/spanien/barcelona/forum/18366.aspx/spanien/barcelona/forum/18366.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2009-06-04 23:59
Om Zlatan mot all förmodan skulle köpas så kan vi nog glömma allt vad Ribery, Villa mfl heter. Det blir inga fler cracks. Likt förbannat så behöver vi fler anfallare om Samu lämnar. Vi kan inte bara förlita oss på Zlatan. Tänk om han skadas? Kan se att tex en spelare som Keirrison också värvas då.

Aja, allt är bara spekulationer. Jag skulle vara precis lika nöjd om Samu förlänger. Ja, kanske tom mer än nöjd.
Barcelona barba
2009-06-04 23:58
Bara tuttosport som skrivit att Eto'os agent är på plats? Litar inte på den tidningen för fem öre.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-06-04 23:57
Ämne: Imorgon klockan 18:0....
(Hoppas ni inser att jag skojar)
Så menar du väl?

=)

Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-04 23:56
Alltså, första målet av Zlatan är ju fan bland det snyggaste jag sett måste jag säga.
Real Madrid Luiz_Madridista_4ever
2009-06-04 23:55
Imorgon klockan 18:00 får ni Zlatan. (hoppas ni inser jag skojade).
2009-06-04 23:54
Där sa ni något, presidenterna kanske snackar om Eto och enbart eto.

=)
Barcelona Barca-Henke
2009-06-04 23:54
Ämne: Det enda som jag int....
Jo det är sant.. Men sen kanske det finns postivia sidor också.. Tv4 sport kanske börjar med studio igen inför matcherna, vilket ger mer "liv" till matcherna tycker jag och blir roligare att följa. Sen hoppas jag att det blir fler matcher "på plats" för kommentatorerna då det blir bättre kvalité på dem. Så det kan ju finnas positiva sidor också.

Angående Zlatan i laget så ser jag det också som positivt då Zlatan tar mkt plats och kommer få bevakning på sig vilket ger mer utrymme till Messi och Iniesta bla.. Nu bevakar dem ju Etoo också, dem släpper ju inte honom fri direkt men jag tror att Zlatan bevakas mer rakt på och tätare vilket ger ytor till andra. Sen tror jag det är jobbigare för en försvarare att möta en Zlatan än en Etoo
Barcelona Cape
2009-06-04 23:52
Rambla

Japp, det kan vara vad som helst, om det nu stämmer att han är där överhuvudtaget.
Barcelona tarrak
2009-06-04 23:51
Tror inte att Moratti skulle göra sig besväret att flyga till Barcelona för en spelare av Maxwells kaliber. Känns inte presidentnivå direkt.

Rambla, alltid steget före. :)
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-04 23:51
Messinho.

Nehe :) ?

Bläddra ner lite..
Barcelona Rambla
2009-06-04 23:49
Med all respekt för Maxwell så tror jag inte att Moratti reser till Barcelona för att förhandla om honom. Det kan faktiskt vara så att Moratti kommit för att han vill köpa Eto'o. Det är inte alls säkert att Zlatan diskuteras.
Messinho
Goal! moratti är i barcelona!!!!!

Real Madrid Zidane ^ Raúl ^ Casillas
Varför snackar ni om zlatan ? Undra bara.
2009-06-04 23:48
Kaka klar! Next on för laliga Zlatan?
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-04 23:48
LennyRomario

"Köp-nån-så-vi-blir-bra-vaka"

Haha, av någon anledning, vet inte om det är för att jag är trött och sliten eller bara på allmänt skratthumör men fan vad jag garva åt det där :)

(Y)
2009-06-04 23:47
je mapelle ETOOOOOOO
Barcelona Klint
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Zlatan får de övriga fem?
Barcelona tarrak
Vi kommer med all annolikhet inte att köra några vakor likt de Reals red sysslar med. Skulle man hamna i ett dramatiskt skede av en stor transfer, så kommer vi säkert köra direktrapportering. Men att sitta dag ut och dag in och referera till skvallertidningar tillför inget som inte kan skötas i forumet.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
Ämne: !Sergio_ Busquets!: ....
Aaaa det är nog sant. Hoppas man vknar upp imorn och ser att Zlatan är klar. Chansen på de är ju 1 på 1000000000000. Men man får hoppas. GODNATT !
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-04 23:46
Ämne: En fråga snabbt, vem.... skulle vilja se Etoo 360 dagar i året ramför Zlatan.
Dessautom passar etoo bättre vårt spel.

Ändrat lite inlägget p.g.a att jag inte vill massa PM senare.
Barcelona el Flaco
2009-06-04 23:46
Kaká vakan var episk, hehe.
2009-06-04 23:45
Ämne: Var noga med vem ni ....
Fan vilken svår fråga haha, Zlatan har ett bredare register men eto passar nuvarande spelstilen bättre.

Hahah närmare till ett svar kommer jag itne
Barcelona Cape
Klint

Det gör du rätt i.

barba

Håller med. Om det nu stämmer att Moratti och Laporta för ett samtal så är det väl mycket mer troligt att det är om Maxwell. Mino Raiola (Maxwells agent också) sa idag att det är närmare att Maxwell lämnar Inter för tillfället.
Barcelona LennyRomario
Det blir ingen Zlatan-vaka för att de flesta tycker det verkar vara en onödig värvning. Real har Kaka-vaka, Köp-nån-så-vi-blir-bra-vaka. Men lika lite som en man som har allt sitter och väntar på jultomten, lika lite väntar jag på Zlatan. Skulle iofs kunna vaka för att se att de inte kom överrens och affären spricker.
Barcelona Barça! (MQUC3)
!Sergio_ Busquets!:

Hålla sig uppdaterade på massa löjliga rykten? Har du sett Kaka vakan ? Bland det löjligaste jag läst i mitt liv.

Kan lova dig att så fort det händer något viktigt så kommer det skrivas här. Tro mig.
Barcelona anthyx!
2009-06-04 23:44
Barça! (MQUC3):
Det jag menar är att Cesc inte är defensivt lagd, gärna för mig att ni kör med 3 offensiva mittfältare men ni förlorar nog en djävla massa på det :)
Sen är självklart yaya mycket bättre än Busquets, men han är väll den enda def mittfältaren förutom yaya? Om inte en ny köps in, eller marquez positioners om då ;P
Men poängen var att cesc inte vara samma sorts spelare som yaya, och inte skickligheten som var i fokus :)
Barcelona el Flaco
2009-06-04 23:44
Luiz_Madridista_4ever /

Helt ärligt tycker jag att Zlatan är den bättre av de två som spelare, men Eto'o är den som passar bäst i Barcelonas spelmodell. Det är därför jag hellre vill se Eto'o stanna kvar hos oss.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-06-04 23:43
Ämne: nee fyfan, orka Zlat....
Varför är det en barnslig nivå. Det är det enklaste sättet att hålla sig uppdaterad. Istället för att (för mig, och säkert andra som inte kan spanska) desperat gå in på typ Sport.es och få en översättning så värdelös att man knappt fattar innehållet.
2009-06-04 23:43
Var noga med vem ni väljer ;).. för jag kommer ta upp detta efter några månader igen.
Barcelona Klint
2009-06-04 23:42
Ämne: Vill inte ha 100 arg....
För min del handlar det inte om ork eller något annat. Att skriva om vad X eventuellt gör i Barcelona och vad denna kanske har sagt till sin agent känns hyfsat irrelevant. Och med den anledningen avstår jag.
Annons: