/spanien/barcelona/forum/18350.aspx/spanien/barcelona/forum/18350.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 00:09
Det som är så vackert är att min bästa polare och jag sitter med varsin Cule tröja (han messi) jag Iniesta :D Vilka tar oss till ROM ?!

INIESSSSSSSTA OCH MESSI OLE OLE:D
Barcelona Messidinho_10
Nu får Red ta och agera här mot den där pajasen i vit tröja.
Atlético AnderssonTheOne
Ämne: AnderssonTheOne

J....
Du kan det va? Ska vi ta och matcha våra IQ test? Eller så ska jämföra våra MENSA Medlemskort? ^^
Barcelona Cape
Puta Ronaldinho

Med "Barca" menar du spelarna eller publiken?

Byt nick tack.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-07 00:08
Ämne: Ämne: Anderss....
Skolan eller dagiset?
Tack och hej
Real Madrid Puta Ronaldinho
Frågan är om ni efter kvällens upplopp ens har ett överlevande lag som ska spela i Rom också?
Skäms faktiskt som CFC - supporter men va ska man göra?
Barcelona II Barça II
Kan UEFA upphäva Abidals röda kort?
Barcelona De Goda
2009-05-07 00:07
Ska vi få fira ligaguldet också nu på söndag? Hur ska man orka med alla dessa triumfer? :)
Andreas-
Helt osant, jag är helte tagen. Hur kan dem få in bollen? Hur kan Iniesta skjuta oss till paradiset?!?!

I 90 minuter satt jag o beklagade mig över det dåliga spelet, sälj Alves, va gör Messi o Eto'o, Iniesta skjut ngn gång osv osv. Tankarna bara gick, sjuk besvikelse sen smäller han till. Alves får in ett inlägg, Iniesta får till slut bollen o bombar mig till ett ställe jag aldrig kmr komma till igen.

Helt sanlöst, man kan in te sluta den män som representerar våran vackra klubb. Tack för all kärlek!

VAMOS BARCA, nu tar vi hem det osm tillhör oss.

Edit: helt uppe i varv o kan inte stava för fem öre.
Barcelona Rambla
AnderssonTheOne

Jag kan hävda det samma. Du visar själv prov på bristande intellekt du också.
Ämne: Ämne: JAA; DE....
För dina inlägg håller så hög klass
Barcelona Cape
Den stora frågan är ju om ni mår bättre av att tjöta här inne? Sover ni bättre? Nja
Atlético AnderssonTheOne
Ämne: AnderssonTheOne

D....
Som sagt, eran intelligens strikes again.
Lärt er innebörden av ironi?
För övrigt så nej, jag sitter i en 3a i skåne, försöker få vett i Barcafansens huvud medans jag rent av lider av hur tröga svenskt folk kan vara, inte bar a norrmännen :)
Nej, dags för sängen somliga har skola imorgon ^^
Nya nyheter, Barca kommer inte ut från Arenan och ordningsmakten har inte en chans att stå emot alla vansinniga supportrar som nu gör allt för att komma in bakvägen..

Atlético A.K.
Grattis till finalplatsen..
Och orka alla som klagar på domaren. Han hade ingen bra dag men var lika dålig åt båda hållen..
Barca vann och det är de som räknas, Drogba får utvärdera sig själv istället för att skälla på domaren.
Lycka till i finalen
Barcelona Pep.G
2009-05-07 00:06
Någon som har Drogbas nummer ? Måste ringa honom och fråga avrför han filmade så mycket. Det gynnade verkligen inte Chelsea:S
Barcelona Zizou_nr1

eeeeeeeeeeeeeeeeeeett
tvåååååååååååååååååå
treeeeeeeeeeeeeeeeee
fyyyyyyyyyyyyyyyyyra
feeeeeeeeeeeeeeeeem

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX-2, 6-2, 6-2, 6-2, 6-2
Barcelona Los GalacticASS (Barcanist)
AnderssonTheOne

Ska vi prata om folk som lägger sig ner riktigt billigt kan vi väl börja diskutera C.Ronaldo och W.Rooney.
Men det här är ett Barcelona-forum och vi diskuterar fotboll här, inte skådespeleri som en del verkar tro.

Så stick!
Barcelona De Goda
Som vi vann! Helt makalöst.
Barcelona Rambla
Oxyyy

Hur vet du det? Det är som om jag skulle påstå att om inte Essien hade fått till sitt turmål så ni looooosat. Eller om Cech inte gjort några kanonräddningar på Camp Nou så hade ni loosat redan där. Eller om Henry fått den straff han skulle ha haft. Som du märker, det är en massa om hela tiden.
Är ni efterblivna på riktigt eller?
Jag håller inte på Real, jag är Chelsea.
Har realnick bara för att kunna skriva på de spanska forumen..
Atlético AnderssonTheOne
2009-05-07 00:05
Ämne: JAA; DET VAR SOLKLAR....
Hade ni mutat domaren hade ni inte fått en utvisning, hur hög är nivån när det gäller intelligens här inne? ^^
Barcelona Oha789
Jag ska vara ärlig bästa spelaren idag fårn Barcelonas sida var:

PIQUE

INIESTA

VALDES, Han är stora matchernas man.
Barcelona Barça! (MQUC3)
Tänk om domaren blåst straff på hörnan ! :S

Shit..
Barcelona Saman.
Hade jag haft ett eget ställe så hade alla vart välkomna till mig ikväll, imorgon, fredag, lördag!

Men får bli en annan gång :)
El Capitano
AnderssonTheOne

Du, HeadHunter och är i london just nu?
Jag tror att du är i en etta nånstans i Gotland med dina tjocka glasögon och ölmage. Dricker en 3.5:a och gråter samtidigt som du skriver.
Ämne: Ämne: Anderss....
Spark på hälsenan brukar ha den effekten, du ser inte barca försöka filma oss till en straff varje match när spelet inte går bra till.

Ronaldo flytta på dig Drogba är nunmero uno filmaren!
Barcelona Visca_Barca
2009-05-07 00:04
oki lyssna ni alla , chelsea fick drömstart 1-0 efter 9 minuter man stoppade barca hela tiden när det va typ 20 minuter kvar får abidal rött kort o chelsea får ännu bättre o spelar med en man mer men de kunne ändå inte stoppa barca i 90 minuter o ett skott på mål o barca i final.

det säger väl allt om Chelski pengakåta jävel?
Barcelona Rambla
AnderssonTheOne

Ja men se där då, den där var väl ändå väntad.

När lägger sig Messi så enkelt som du hävdar? Du missade hur han stod upp när både Cole och Terry försökte klippa hans ben men inte hann med för att han gled undan. Sluta hitta på saker. Iniesta och Messi faller när de kapas, när motståndarna klipper efter deras ben och inte bollen.
Barcelona androy
Underbara ord från Peter Staunton, Goal.com

"Barcelona are a better football team than Chelsea. They proved that by limiting the Blues to containment and damage limitation. And Chelsea are not a third-tier side, visiting a Premier League ground in an FA Cup day out. They are a team of multi-million euro footballers and international captains.

For doing that, with ten men, Barcelona demand respect and admiration. Granted, with another referee, we could be relishing Chelsea and Manchester United, but then shouldn't the European Cup final pit the two best teams on the continent against each other?"
Annons: