/spanien/barcelona/forum/18349.aspx/spanien/barcelona/forum/18349.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
El Capitano
2009-05-07 00:05
AnderssonTheOne

Du, HeadHunter och är i london just nu?
Jag tror att du är i en etta nånstans i Gotland med dina tjocka glasögon och ölmage. Dricker en 3.5:a och gråter samtidigt som du skriver.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-07 00:05
Ämne: Ämne: Anderss....
Spark på hälsenan brukar ha den effekten, du ser inte barca försöka filma oss till en straff varje match när spelet inte går bra till.

Ronaldo flytta på dig Drogba är nunmero uno filmaren!
Barcelona Visca_Barca
2009-05-07 00:04
oki lyssna ni alla , chelsea fick drömstart 1-0 efter 9 minuter man stoppade barca hela tiden när det va typ 20 minuter kvar får abidal rött kort o chelsea får ännu bättre o spelar med en man mer men de kunne ändå inte stoppa barca i 90 minuter o ett skott på mål o barca i final.

det säger väl allt om Chelski pengakåta jävel?
Barcelona Rambla
AnderssonTheOne

Ja men se där då, den där var väl ändå väntad.

När lägger sig Messi så enkelt som du hävdar? Du missade hur han stod upp när både Cole och Terry försökte klippa hans ben men inte hann med för att han gled undan. Sluta hitta på saker. Iniesta och Messi faller när de kapas, när motståndarna klipper efter deras ben och inte bollen.
Barcelona androy
Underbara ord från Peter Staunton, Goal.com

"Barcelona are a better football team than Chelsea. They proved that by limiting the Blues to containment and damage limitation. And Chelsea are not a third-tier side, visiting a Premier League ground in an FA Cup day out. They are a team of multi-million euro footballers and international captains.

For doing that, with ten men, Barcelona demand respect and admiration. Granted, with another referee, we could be relishing Chelsea and Manchester United, but then shouldn't the European Cup final pit the two best teams on the continent against each other?"
Barcelona - a L b -
Jag håller med om att Chelsea skulle ha haft MINST en straff. Domaren va kass. Abidal skulle INTE ut. Vi hade tur, absolut. Men Chelsea var inte jättefarliga heller. Essiens vackra mål var inte något genidrag precis utan rakt av tur.

MEN vi är vidare. Ge mig EN, endast EN anledning till att inte fira?

Barcelona [Yodaa]
IGNORERA alla som kommer in för att jävlas.
Athletic Oxyyy
Rambla

Det hade varit nog med Piques hands. Då hade ni loosat!
Barcelona Messidinho_10
Jag säger samma sak till alla CULES bry er inte om andra fansen låt dem gråta och vi firar!!
Atlético AnderssonTheOne
2009-05-07 00:03
Trots att det gör ordentligt ont att ens behöva skriva något i denna stilen så får jag gratulera till finalen.
Barcelona ExtraVaganza
Domaren var orättvis i sina dömningar.

Nästan ALLT till Chelsea's fördel. Utvisningen på Abidal ÄR SKANDAL! Han rör inte ens mannen. Samtidigt filmar Drogba 3 gånger i matchen och får INGENTING!

Sett på båda matcherna har Barcelona tagit EN FULL VÄLFÖRTJÄNT FINALPLATS!

Chelsea spelade grisfotboll och är så jävla glad att dem blev utslagna. RÄTTVISAN VANN ! FOTBOLLEN VANN ! BARCA VANN !
Barcelona Los GalacticASS (Barcanist)
Puta Ronaldinho

Jag förstår din frustration.
Real Madrid tar sig inte förbi åttondelsfinalerna och det är jobbigt, det kan jag förstå.

Men ta fan ut det någon annanstans!
2009-05-07 00:02
Ämne: Så Piques hands var ....
Kan du läsa?
För minst 10 barca fan har skrivit att pique incidenten borde ha blivit straff, den andra var dock filmning när drogba föll väldigt lätt efter först ha dragit abidal.
Barcelona Rambla
Puta maräng

Har någon påstått att inte Piqués hands inte skulle vara straff?
Barcelona Zizou_nr1
JAA; DET VAR SOLKLARA STRAFFAR. JAA, VI HAR MUTAT DOMAREN. JAA, FORTSÄTT GRÅTA!!
Kung Messi
Ämne:
GRABBAR!!

Disku....
Håller med dig Zizou_nr1.
Barcelona kallesiete

Enögda? Tycker du att han rör armen för att medvetet stoppa bollen?
Barcelona Okkapokka
Helt obegripligt hur alla säger Ɖ solklara straffar' när det bara fanns en som var straff egentligen.
Barcelona Cape
Rambla

Ja, helt rätt.

BlueRed.

Ja, helt rätt.
Barcelona Karlssoooon
Nej nu orkar ja inte läsa mer från bittra människor som klagar på domaren.
JA vi vet allihop att domaren gjorde bort sig men nu har han blåst av och vi står som segrare. Ingen mening att älta det något mer.
Vi som är glada över att gå vidare kommer nog inte känna något behov av att erkänna att det skulle varit x antal straffar åt det ena eller andra hållet.
Folk är glada över avancemanget inte över att domaren dömde som han gjorde.
Nu går jag och lägger mig istället.
visca barca peace out
Barcelona [Yodaa]
HAHAHA fan va snabb pinto är, när han sak springa och krama om iniesta.
Atlético AnderssonTheOne
Ämne: AnderssonTheOne

V....
HAHA. Seriöst, Messi lägger ju inte sig lagom billigt va? Sen ska vi inte tala om Iniesta.
Barcelona kev
Nej fy sjutton! Nu förstöra ni glädjet med bråk och allt annat. Jag kommer att sömna hur bra som helst. VILEKN MATCH!

Natti alla culés. Folk blir knivhuggna och sånt crap. Var försiktiga Culés
Barcelona De Goda
Snälla alla Barca fan!! Börja inte argumentera med hatarna! FIRA!!!!!!!!!!!!
Villarreal Grande Messi!
2009-05-07 00:01
Kul att läsa alla inlägg från andra lags supportrat. Matchen är spelad, Barca är i final.

Men jag måste säga att jag hade varit så fruktansvärt sur om jag hade varit Chelsea supporter. Just att Barca hade 1 skott på hela matchen hade fått mig att kasta alla närliggande föremål runt omkring mig. Mobilen gick åt helvete igår iallafall, när Ronaldo satte frisparken mot Arsenal. Och vi ska inte snacka om förra året när Fröjdfält blåser en felaktig straff för Liverpool några minuter efter att Walcott har dribblat av 5 Poolspelare och frispelat Ade..

Tycker verkligen synd om Chenseasupportrarna.

Dock måste jag bara nämna en sak, vet inte varför men. Detta måste ha vart Dani Alves sämsta match i Barcatröjan. Sån tur var gick de sista inlägget hem. ;)

Aja, nu blir det sängen.
SIEMPRE BARCA Y VISCA ANDRES INIESTA!
Barcelona Rambla
AnderssonTheOne

Vilka straffar? Piqués hands är solklar ja men vilka fler hittar du? När Drogba och Malouda bara lägger sig ner?

Drogba som använder hela sin råstyrka och en massa tjuvknep när han terroriserar mittbackar men faller som ett asplöv så fort någon spelar fysiskt tillbaka. Pinsamt.
Barcelona BlueRed.
Puta Ronaldinho

Vem bryr sig om Niva? Grabben, killen kan mer fotboll än vad du någonsin kommer att kunna. Att du stör dig på hans dialekt visar bara vilken liten avundsjuk mes du är som sitter och spänner dig bakom din skärm.
Ämne: Rambla, du är och fö....
Varför är han det?
Fans kommer in och klandrar oss, när domaren är usel åt bägge hållen, drogba är den största filmaren och han föll vädligt lätt, ska man ge honom straff varje gång han ramlar så blir det hocky siffror.

Pique incidenten var solklar thats about it.
Enögda personer som inte kan se helheten
Barcelona Para Siempre
Puta Ronaldinho

Gyllene siffror 2-6 och gyllene ord Barcelona våldtar Real Madrid i Santiago Bernabeu "skräckens arena" och sedan var har Real Madrid varit senaste 6 säsongerna har ni nått Semifinalen? :)
Real Madrid Puta Ronaldinho
Så Piques hands var inte straff då?
Snälla, bara för ni håller på Barca behöver ni inte vara så enögda..
Annons: