/spanien/barcelona/forum/18346.aspx/spanien/barcelona/forum/18346.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona KeLLeFeNi
2009-05-07 00:56
Jugador: HAHAHAHA vilket ljud klipp, stackarn gråter, trodde ja blev galen när barca gjorde mål!
Barcelona r.10
2009-05-07 00:55
Någon med Video från firandet efter åt`!!
Barcelona Barca-nist
2009-05-07 00:55
grym glad är jag, jag kan inte beskriva det;)
Barcelona Zizou_nr1
2009-05-07 00:54

HAHAHAHAHA!

FAAAAAAAAAN VAD GÖÖÖTT!

Chelsea-fansen vet inte vilka de ska heja på i finalen. De hatar ju Barca just nu, och de hatar ju alltid United.

Fan vad smärtsamt! Torska på tilläggstid, uteblivna straffar, och heja på.....Hmmmm.... egenltigen hat-laget United i final....

Fan vad KUL!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 00:54
Slå på viasat fotboll ;) Målet kommer snart. 77 minuten nu.
Barcelona J.Gamper
2009-05-07 00:53
Är inte van o se Barca gå vidare med tur, ´men ibland måste man ha turen med sig. Förhoppningsvis lär sig Barca från sina två matcher mot det brittiska Chelsea och använder det mot Man united.
Barcelona Barca-nist
jag skrev i mina tidigare inlägg att antingen måste vi vinna stort eller med det minsta marginal så det svider ;) gissa vad så blev de hehe
Red, Blue and Proud
Vilken jävla match! Nu kommer man somna med ett leende på läpparna! Ser fram emot ROM!!! :D
Barcelona Woods
2009-05-07 00:52
Ojojoj vart ska man egentligen börja? =D

Drogba är ett filmande äckel som jag avskyr mer än någon annan.

Chelsea gör det jävligt bra mot oss över två matcher, och kunde fått en straff till 2-0.

Barcelona å sin sida visade att man är värdiga finalister genom att, enligt reglerna, gå vidare på antalet borta-mål. Chelski fans lär misstycka, men för mig segrade verkligen fotbollen genom att vi gick vidare. En offensiv inställning besegrade en destruktiv inställning. Ett spelförande lag slog ut ett försvarande lag.

Vi ska ha i åtanke: Det är MYCKET lättare att vara destruktiv än att vara kreativ. Barcelona försökte spela ett svårare lir och gick vidare på det.

Jag är så fruktansvärt glad ikväll så det är inte sant. Bye bye England (Russia? ;))

Iniesta, är tamefan kär i karln.
Barcelona petersays
2009-05-07 00:52
Daniel Alves är allt annat än överskattad. Men de senaste matcherna syns det att han inte vilat så mycket under säsongen, och särskilt idag klappade han igenom helt. Men överlag en av våra bästa värvningar på läääänge.

Inte direkt så att Pep kunde byta ut honom idag heller. Vem skulle ha stoppa in?

Men han har sidor att putsa på. Tona ned gesterna vid domslut. Spela inte över. Och om han nu ska slå varenda frispark så är det övning, övning, övning.
Barcelona tribente_magico
2009-05-07 00:51
snart kommer målet på visasat sport igen!,:P
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-07 00:50
Ämne: PILMÀ (Kärlek & Resp....
Saman

Det var tiden hahaha.
Äskar Pinto hehehe.
Barcelona Ghazza
Att gå vidare trots en ganska medioker match från vår sida är ett styrkebesked bara det!
Barcelona J.Gamper
Fyfan.. känns inte lika bra att vinna såhär men vafan ....
vem vet hur matchen skulle sett ut om inte Abidal visades ut? Precis innan var vi ju heta och hade precis fått vårt fina spel, snabba passningar och mer rörelse!.. direkt därpå visas Abidal ut? För en filmning från Anelka (eller snubbla han?), VÄLDIGT tveksamt.

Känns som om domaren insåg sitt misstag och ville kompensera det hela...
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 00:49
Alves hade världens sämsta inlägg förutom det sista som var okej..

Haha, Är faktiskt lite glad att Alves missar finalen, vill inte att han drar på sig ett rött. Tråkigt är att Puyol måste gå till höger:/
Dani Alves.

Vill bara påpeka ännu en gång GLÖM INTE TOURE för han gjorde en sjukt bra match som mittback ! OCH Guardiola som förvandlat detta Barca till vad dom åstadkommer idag !
Chievo Valle
Grattis, men Chelsea borde ha fått straffar med sig och därmed vunnit. In på ett bananskal...
Barcelona Rambla
2009-05-07 00:47
Dani Alves är överskattad för att han gör en medioker match (han var inte ensam i kväll).

Barcelona är överskattade för att de gör en halvdan match. Ja jisses, jag vill se de andra lagen i Europa möta Chelsea när de ställer upp ett handbollsförsvar. Genast heter det att Barcelona spelar handbollsfotboll. Ehh? Vad ska man göra när motståndarlaget är först med att ställa upp i handbollsförsvar? Ska man ge bort bollen till dem för att locka upp dem lite?

Jag blir inte klok på hur vissa resonerar.
Barcelona Ghazza
2009-05-07 00:47
Nu gäller det för Pep att vara smart. Satsa fullt i nästa match mot Villarreal, och i cupfinalen. Sedan får han ta och lufta truppen rejält, om nu tabellen ser ut som den bör göra. 27e maj smäller det!
Barcelona Saman.
2009-05-07 00:46
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Pinto verkar riktigt snabb ju :)
Barcelona Islam_Bosna
2009-05-07 00:46
Vilken match alltså!

Abidal och Toure fullständigt bedrövliga, och Alves gjorde inte ett enda inlägg rätt (förutom målet), och en helt felaktiv utvisning på Abidal, och en Drogba som filmade hela tiden, en helt felaktig uppställning, Etoo som inte gjorde något bra under hela matchen, Messi som i princip aldrig fick bollen, och så avgör man i 93 minuten!!!
Barcelona andreasbarca
2009-05-07 00:45
Finns inte ord för det som hände iväll...Iniesta är kungen...har inte skrikit så mycket sedan Charisteas nickade hem EM-guldet 2004...njut av hymnen i länktipset...barca barca BAAAAAAAARCA!
Barcelona attacante
2009-05-07 00:44

Vi kan hålla med Chelseafansen att de skulle haft en straff (på någon av sina situationer). Samtidigt så är det ju varken klubben barcelona eller fansens fel att chelsea inte fick någon straff. Domaren kvar knappast partisk då han visade ut abidal i en hårt dömd situation och visst skulle ni ha stängt matchen tidigare.

Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-07 00:43
Kolla länkn vid 1:20 hahahahah hur Pinto springer. heheh.
Så roligt så underbart så längtat så rättvist så makalöst så ofattbart så sjukt så galet så Rom hehe.
Barcelona pokke
2009-05-07 00:42
Liknar inte domaren Gravesen lite haha?
Barcelona Remi
2009-05-07 00:42
Vilken spänning det var rakt igenom. Det var inte barcas bästa match, men inte heller dommarens. Sett över två matcher var vi värda att gå vidare.

Nu är det tre veckor kvar till final men först ska ligan och cupen bärgas.

Ps: O Christina ronaldo får gärna ta med sig sina servetter till finalen. :=)
Barcelona De Goda
2009-05-07 00:40
God Natt bröder och systrar! Jag måste tagga ner nu, måste tänka på pulsen.

Visca Barca!
Barcelona Okkapokka
2009-05-07 00:39
Seriöst den som inte inkluderar Yaya Touré i matchens gigant kategorin har inte kollat på samma match som jag.
Barcelona Saman.
2009-05-07 00:38
Jugador

HAHAHAHHAHAHAHAHA DOMAREN ÄR BARCAFAN YAAAAAY!
Barcelona Barca-nist
2009-05-07 00:37
jag kan fortf inte tro mina ögon att vi är vidare . chelsea hade otur med domaren men jag är lycklig för det. Domaren va usel bokstavligt talat*

Hur som helst grattis... dagens spelare VV och Iniesta :) grattis cules
Annons: